Sebastien Barberis zu Servette??
Sebastien Barberis zu Servette??
Kader Servette 2005/2006
03.06.2005
Zuzüge:
Patrick Girod (Verteidiger, 27), Jean Michel Aebi (Trainer), Talel Chedly (Mittelfeld, 26), Youssef Wissam (Stürmer, 26), Alban Noriega (Verteidiger, 26)= Alle ex MEYRIN, Aleksandar Bratic (Verteidiger, 33 ex Chenois, Servette)
Folgende Spieler von Servette U21 haben Ihr Verbleiben zugesichert:
Mariétan, Vial, Todic, Yaghcha, Gorgone, Cravero, Londono
Gerüchte zur Folge sollen auch folgende Spieler zu Servette stossen:
TREAND (ex Etoile Carouge), Sebastien Barberis (ex Basel), Paolo Collaviti (ex Luzern, Servette), Charles Wittl (ex Biel, Xamax)
http://www.sfcds86.ch/
03.06.2005
Zuzüge:
Patrick Girod (Verteidiger, 27), Jean Michel Aebi (Trainer), Talel Chedly (Mittelfeld, 26), Youssef Wissam (Stürmer, 26), Alban Noriega (Verteidiger, 26)= Alle ex MEYRIN, Aleksandar Bratic (Verteidiger, 33 ex Chenois, Servette)
Gerüchte zur Folge sollen auch folgende Spieler zu Servette stossen:
TREAND (ex Etoile Carouge), Sebastien Barberis (ex Basel), Paolo Collaviti (ex Luzern, Servette), Charles Wittl (ex Biel, Xamax)
Also ich bezweifle das Séba zu Servette geht. Er hat ja beim FCB sein Karriere beendet.
[CENTER]'s Gratzhändli:
My Vorschlag zur Geburtereeglig
Passet uff, so guet wie meeglig,
und hälfet bitte alli mit,
dass es nimme so vyl Zircher git.
My Vorschlag zur Geburtereeglig
Passet uff, so guet wie meeglig,
und hälfet bitte alli mit,
dass es nimme so vyl Zircher git.
[/CENTER]Zitat aus Grounding:
Du bisch Zürcher, dir glaube sy eh nid.
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
ehrlich gesagt, hatte ich mir das von Anfang an erhofft, dass er bei der Rückkehr des SFC behilflich sein wird, aber ist bisher ja nur ein Gerücht!!!
wobei Vevey selbst ja auch nicht schlecht wäre, aber sollte er in Genf arbeiten und nicht gerade am Wohnort, würde es natürlich auch so Sinn machen, hätte aber eher Vevey als seinen neuen Amateurverein erwartet
Séba, je te n'oublierai jamais!!!
das gäbe schon eine beachtliche Truppe für einen 1.Ligisten!
wobei Vevey selbst ja auch nicht schlecht wäre, aber sollte er in Genf arbeiten und nicht gerade am Wohnort, würde es natürlich auch so Sinn machen, hätte aber eher Vevey als seinen neuen Amateurverein erwartet
Séba, je te n'oublierai jamais!!!
das gäbe schon eine beachtliche Truppe für einen 1.Ligisten!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
und cravero wie auch londono aus der u21 sind wieder dabei......Beppi hat geschrieben:Kader Servette 2005/2006
03.06.2005
Zuzüge:
- Optimischt
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Optimischt"]wieviel mal hat die sängerin "cher(oder so...)" ihre karriere mit einem abschlusskonzert abgeschlossen.....4-mal...mehr!?
]
i würd mol schätze vor jeedere scheenhaitsoperatioon ains, das wääre in däm fall also eppe 15 abschiidskonzäärt gsi!
aber wie ka me numme dr seba mit dr cher vergliiche???

i würd mol schätze vor jeedere scheenhaitsoperatioon ains, das wääre in däm fall also eppe 15 abschiidskonzäärt gsi!
aber wie ka me numme dr seba mit dr cher vergliiche???

- Cocos-Hunter
- Benutzer
[quote="Optimischt"]wieviel mal hat die sängerin "cher(oder so...)" ihre karriere mit einem abschlusskonzert abgeschlossen.....4-mal...mehr!?
]
Wobei das ein Unterschied ist, Singen kann man bis ins hohe Alter, Fussball spielen nicht unbedingt, wobei.... kann Cher singen, für sie singt ja der computer

Wobei das ein Unterschied ist, Singen kann man bis ins hohe Alter, Fussball spielen nicht unbedingt, wobei.... kann Cher singen, für sie singt ja der computer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
wie ich geschrieben habe: es kommt darauf an, wo er arbeitet, sollte er in Genf arbeiten wäre es logisch zum SFC zu gehen!fifo hat geschrieben:Ich glaub nid dass er zu Servette wird wächsle, denn Vevey - Genf isch scho fascht e stund entfernt, wenn denn würd ich eher sage, dass er zu Lausanne würdi goh.
Simmer eigentlich sicher das Cher no läbt? Grüchterwiis söll sie scho verschiedeni T-Rex und au gwüssi Velociraptor unterhalte ha ihre alter sött somit 65'250'123 Johr betrage... das isch doch numme no e Robeobter mit Hut überzoge...Cocos-Hunter hat geschrieben:Wobei das ein Unterschied ist, Singen kann man bis ins hohe Alter, Fussball spielen nicht unbedingt, wobei.... kann Cher singen, für sie singt ja der computer
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
arbeiten und bei einem Amateurverein spielen beisst sich nicht, er wird ab August sicher arbeiten, aber wieso soll er nicht behilflich sein den Verein wiederzubeleben der ihn zum Profi machte!?!The Bacras hat geschrieben:Ich glaube auch nicht, dass er bei Servette noch spielen will. Er hatte mal gesagt, dass er in einer Bank arbeiten will...
Alles andere würde meiner Meinung nach, sein Karriereende versauen
ich hätte vollstes Verständnis und Sympathie!!!
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
WORD!pläuschler hat geschrieben:Karriereend heisst, dass mr als Profi ufhört und ich glaub nid das sich Servette e Profimanschaft in dr erschte Liiga cha leischte.
Also e reins Hobby vom Seba (wenns denn stimmt).
Jedefalls SEBA, EGAL WAS DE MACHSCH: BONNE CHANCE!!!
bla bla bla.... Der Text, den Sie eingegeben haben, ist zu kurz. Bitte erweitern Sie den Text auf die minimale Länge von 10 Zeichen.
- Jamiroquai
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
nei, wiä chunsch druf?fifo hat geschrieben:Bisch agressiv oder was??
bisch du eine vo denä wo so unflexibel sind und ihri Arbeit immer vor dr Huustüre mien ha?fifo hat geschrieben:Glaub nid, dass wenn er in vevey läbt in gänf arbeitet, oder dänksch er nid schiff für uf gänf!
wenn dört undä wohne würdsch chöntsch evtl au bitz besser ischätze wie lang s'goht bis vo A nach B bisch (ich chas will mi Brueder dört unde isch) oder was hesch du sGfühl wiä lang dr Arbeitsweg vo dä Oberbaselbieter isch wo in Basel schaffe?!
isch alles ä Frog vo dr Bequemlichkeit, i würd au nüd drgege sägä wenn i ä chürzere Weg hätt, aber hützutags chasch das nid immer ha (wobi ich ä schlächts Bispiel bi, ha au nur no 10 Min im Auto)
- Versumpfte
- Benutzer
Jetzt los emol du frosch. Erschtens weisch du nid wo ich wohn und zweitens weisch du nid wo ich jeh emol g'wohnt ha. Es chönti jo si das ich emol in Gänf und in Vevey g'wohnt ha, du frosch. Also schrieb bitte nid esone scheiss wenn du kei ahnig hesch.Domingo hat geschrieben:nei, wiä chunsch druf?
bisch du eine vo denä wo so unflexibel sind und ihri Arbeit immer vor dr Huustüre mien ha?
wenn dört undä wohne würdsch chöntsch evtl au bitz besser ischätze wie lang s'goht bis vo A nach B bisch (ich chas will mi Brueder dört unde isch) oder was hesch du sGfühl wiä lang dr Arbeitsweg vo dä Oberbaselbieter isch wo in Basel schaffe?!
isch alles ä Frog vo dr Bequemlichkeit, i würd au nüd drgege sägä wenn i ä chürzere Weg hätt, aber hützutags chasch das nid immer ha (wobi ich ä schlächts Bispiel bi, ha au nur no 10 Min im Auto)
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
wenn es denn so wäre, wären deine Vorbehalte umso unverständlicherfifo hat geschrieben:Jetzt los emol du frosch. Erschtens weisch du nid wo ich wohn und zweitens weisch du nid wo ich jeh emol g'wohnt ha. Es chönti jo si das ich emol in Gänf und in Vevey g'wohnt ha, du frosch. Also schrieb bitte nid esone scheiss wenn du kei ahnig hesch.
ach ich hab was vergessen:
du Frosch

Weisch was, im gegesatz zu dir bi ich scho emol in vevey und in gänf gseh und weiss vo was ich red. Ich glaub es lohnt sich eh nid mit dir über das thema wytter z'räde. Hesch jo eh kei ahnig sondern muesch immer di brueder froge.Domingo hat geschrieben:wenn es denn so wäre, wären deine Vorbehalte umso unverständlicher
ach ich hab was vergessen:
du Frosch![]()
![]()
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
Brüüüüüüüüüller!fifo hat geschrieben:Weisch was, im gegesatz zu dir bi ich scho emol in vevey und in gänf gseh und weiss vo was ich red. Ich glaub es lohnt sich eh nid mit dir über das thema wytter z'räde. Hesch jo eh kei ahnig sondern muesch immer di brueder froge.

wenn du wüsstisch

Back to topic!
@all Sorry, für das Intermezzo