Wie goots witter?
Wie goots witter?
Also uff dr Gedanke bini scho vill friener cho, aber durch mehreri Zitat in de letschte Threads hani gmerkt, dass d'Idee gar nid so abwägig isch. Wenn me sich aaluegt, was jetzt so abgoot in de Medie und so, denn Spitzt sich die Sach immer wie meh zue. D'Arroganz vo de Verantwortliche isch chuum no z'überträffe. D'Aktione gege Fans und Zueschauer wärde immer lächerlicher. Sogar lütt wärde uss em Forum gholt, will si villicht nid immer de suuberschti Wortschatz benutze um ihre Fruscht (vo minere Sicht uss grächtfertigte Fruscht) in Wort zfasse.
Vo däm här schlo ich vor, alli Spiil in Züri z'Boykottiere zum demit e Iigeständnis vo de Verantwortliche z'Erzwinge. Mir händ de Vorteil, dass d'Zürcher Clubs sehr stark vo de Basler Fans profitiere und dass das somit zu einige Unstimmigkeite fiere wird. I has gfühl anderswittig händ mir kei Chance, dass sich öppis änderet. Es wäri e sehr e schmärzhafti Massnahm, aber doch hanis Gfühl, dass mir so öppis bewirke chönne.
Was meine dir? Oder gäbts e anderi Möglichlkeit? Will... Tag täglich die Neui Wuet do inne uselo bringt uns eifach nid witter.
Vo däm här schlo ich vor, alli Spiil in Züri z'Boykottiere zum demit e Iigeständnis vo de Verantwortliche z'Erzwinge. Mir händ de Vorteil, dass d'Zürcher Clubs sehr stark vo de Basler Fans profitiere und dass das somit zu einige Unstimmigkeite fiere wird. I has gfühl anderswittig händ mir kei Chance, dass sich öppis änderet. Es wäri e sehr e schmärzhafti Massnahm, aber doch hanis Gfühl, dass mir so öppis bewirke chönne.
Was meine dir? Oder gäbts e anderi Möglichlkeit? Will... Tag täglich die Neui Wuet do inne uselo bringt uns eifach nid witter.
-
- Erfahrener Benutzer
- bombaclock
- Erfahrener Benutzer
wäge was fahrsch du ans Spiel??!fineline hat geschrieben:Also uff dr Gedanke bini scho vill friener cho, aber durch mehreri Zitat in de letschte Threads hani gmerkt, dass d'Idee gar nid so abwägig isch. Wenn me sich aaluegt, was jetzt so abgoot in de Medie und so, denn Spitzt sich die Sach immer wie meh zue. D'Arroganz vo de Verantwortliche isch chuum no z'überträffe. D'Aktione gege Fans und Zueschauer wärde immer lächerlicher. Sogar lütt wärde uss em Forum gholt, will si villicht nid immer de suuberschti Wortschatz benutze um ihre Fruscht (vo minere Sicht uss grächtfertigte Fruscht) in Wort zfasse.
wäge was??! marsch? riots? support?? masse???

mir gön uf Züri wägem em FCB!! kack uf alles andere!
scheiss uf d bulle, scheiss uf s stadion und uf Züri!
Fc Basel 1893! um das gots!
-
- Erfahrener Benutzer
- PizzaBaecker
- Erfahrener Benutzer
Findi au nid guet. Denn hätt d'Polizei genau das erreicht wo sie hän welle, und dene gohts ziemli sicher am Arsch vorbii ob dr FCZ und GC jetzt Geld verliere oder nid.
Me sötts mache wie am letschte Spiel gege GC. Friedlich zum Stadion marschiere, und denn villicht e Protestaktion im Stadion oder so.
Aber ich verloss mi do emol uff d' "Füehrigsetage"
irgendöbbis wird scho laufe...
Me sötts mache wie am letschte Spiel gege GC. Friedlich zum Stadion marschiere, und denn villicht e Protestaktion im Stadion oder so.
Aber ich verloss mi do emol uff d' "Füehrigsetage"

Wenn dann...
Wenn ein Boykott, dann einen, beim welchem ALLE "E-FANS" (sprich die Supporter etc.) mitmachen- und zwar nicht nur die aus Basel.
Pro- die ersten 2-3 Spiele in der neuen Saison ohne "E-Fans" in allen Stadien!
Bei den ersten Spielen wird die Meisterschaft noch nicht entschieden. Dort verträgt es sowas noch.
Pro- die ersten 2-3 Spiele in der neuen Saison ohne "E-Fans" in allen Stadien!
Bei den ersten Spielen wird die Meisterschaft noch nicht entschieden. Dort verträgt es sowas noch.
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
richtigmimpfeli hat geschrieben:Wägeme allfällige Boykott, do söll jede sälber entscheide was er/sie für richtig haltet.
ich bleib bei meinem Zi!rü-Boykott, der bereits 6 Jahre andauert ausserdem gilt:
Kauft nicht bei Zürchern!!!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Ich boykottier sowieso alles was mit Züri z'tue het, für mi stellt sich die Froog nid aber i wird au nid gross Überzügigsarbet leischte denn d'Meinige über "unbegränzte Boykott" Ja oder Nein sinn scho gmacht und wärde sich kuum ändere und e Empfählig in dämm sinn isch wäder vom DV no vom Fanprojekt z'erwarte vo dämm här würd i sage dass jetzt scho jede sälber weiss wasr mache wird, s'einzige wo sicher isch das NÜT MACHE sicher au NÜT BRINGT.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
nene....
was ich do lis macht mir sorge. nit an d'mätsch go? was bringt das em fcb odr bessr gseit dr mannschaft? was bringt das uns schlussändlig?
ussr e baar fruschdwuchenend
, bezwifle ich dass das irgendöbbis würdi bewürke. d
das wänn si jo odr nit?
hoff de ganzi scheiss mit de medie wird sich in dr summrpause widr lege.
ussr e baar fruschdwuchenend

das wänn si jo odr nit?
hoff de ganzi scheiss mit de medie wird sich in dr summrpause widr lege.
- PizzaBaecker
- Erfahrener Benutzer
Im Gegeteil, ich hoff die Sach wird vo de Medie no so richtig usenandergno. Und weisch wieso ich das hoff? Weil mir im Rächt sin! Wenn me die ganzi Sach au nur eimol würklich neutral und sachlich würd analysiere, vo A bis Z, würd me feschtstelle, was für e Sauerei do abzooge wird.Scönling hat geschrieben: hoff de ganzi scheiss mit de medie wird sich in dr summrpause widr lege.
Hoffentlig nitt!!!Scönling hat geschrieben: hoff de ganzi scheiss mit de medie wird sich in dr summrpause widr lege.

Würds jetzt untergoh denn ka d'Zürcher Stapo früsch fröhlig wytter mache mit Ihrne Praktike und einfach emol harmlosi E-Fans fichiere!!!!

Die Wälle wo dr lustigi Herr Cortesi mit sine Statements schlage hett muess no bis zum Wyderapfiff vo dr Maischterschaft spürbar sy und im Gedächtnis hafte blybe!!!!!!

- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
Mittlerwyle sin jo 6 Mönet vergange, worum hets den bis jetzt no khei Medieaastalt gschafft richtig z'analysiere, nochezfrooge und und und...PizzaBaecker hat geschrieben:Im Gegeteil, ich hoff die Sach wird vo de Medie no so richtig usenandergno. Und weisch wieso ich das hoff? Weil mir im Rächt sin! Wenn me die ganzi Sach au nur eimol würklich neutral und sachlich würd analysiere, vo A bis Z, würd me feschtstelle, was für e Sauerei do abzooge wird.
Wird do absichtlig nur in 1 Richtig recherchiert, damits den für gwüssi Beteiligte stimmt ?

Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....
Johnholmes, 1975 - ....
genau.JohnHolmes hat geschrieben:Mittlerwyle sin jo 6 Mönet vergange, worum hets den bis jetzt no khei Medieaastalt gschafft richtig z'analysiere, nochezfrooge und und und...
Wird do absichtlig nur in 1 Richtig recherchiert, damits den für gwüssi Beteiligte stimmt ?
![]()
und worum hänsi das übrhaupt gmacht? wills se ärnschhaft kratzt het? glaubs au nit. will die vrdammte medie jede daag übr die hooligans und chaote usw. brichtet hän und dbulle ständig uffgforderet hän ändlig mol öbbis zunternäh....
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
Glaub dasch doch alles im voruus bis ufs detail plant worde...
- Die Aktion in Altstette
- dernoh möglichscht viel in de Medie verbreite
- im richtige zytpunggt, dhoolsdatebangg ins thema bringe
- argumänt derfür gits den plötzlig gnueg
- Ziel erreicht: Hoolsdatenbank wird eingeführt
toll efangs in däm Ländle !!!

Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....
Johnholmes, 1975 - ....
do hesch du grundsätzlig rächt. bringe duet das ganzi aber nur öppis wenn alli am gliche strang ziehn !! (öb boykott od. alli in masse go)mimpfeli hat geschrieben:Wägeme allfällige Boykott, do söll jede sälber entscheide was er/sie für richtig haltet.
und das no e zwaits mol aahne z'griege wird schwierig wärde.....
F.R.B. - Freie Republik Basel
y glaub wenn viel mitmache wurd das uff jede fall öppis bringe. d'clubs gc u. fcz hään jo scho bi dr erschte boykott-aktion afo hüüle (fcz) um die zig tausig frangge wo ihne verlore göhn.Scönling hat geschrieben:was ich do lis macht mir sorge. nit an d'mätsch go? was bringt das em fcb odr bessr gseit dr mannschaft? was bringt das uns schlussändlig?
ussr e baar fruschdwuchenend, bezwifle ich dass das irgendöbbis würdi bewürke. d
das wänn si jo odr nit?
.
jetzt könnt meh natürlig au sage, die beide zh-clubs könne nit diräkt öppis drfür. das isch richtig. jedoch wurd eso d'chance bestoh, dass mittelfrischtig GENAU DIE BEIDE CLUBS DRUGG UFF IHRI EIGENI REGIERIG ussiebe wärde durch yyname-verluscht...
F.R.B. - Freie Republik Basel
[quote="PizzaBaecker"]Findi au nid guet. Denn hätt d'Polizei genau das erreicht wo sie hän welle, und dene gohts ziemli sicher am Arsch vorbii ob dr FCZ und GC jetzt Geld verliere oder nid.
Aber ich verloss mi do emol uff d' "Füehrigsetage" ]
Wenn genau das passiert, denne het d Polizei genau das Erreicht wo si het welle. Nämmlig rueh ir Stadt!!!
Aber ich verloss mi do emol uff d' "Füehrigsetage" ]
Wenn genau das passiert, denne het d Polizei genau das Erreicht wo si het welle. Nämmlig rueh ir Stadt!!!
- PizzaBaecker
- Erfahrener Benutzer
Hä? Bisch s'letschtmol drbi gsi gege GC? Au dört isch es jo friedlich gsi. Dr Marsch isch luut gsi, aber ohni Sachbeschädigunge. So isch doch alles ok? Oder schliesst "friedlich" für di au s'Präsenz markiere mit Gsäng, s'Zünde, und e paar Kracher us? Au gege dr FCZ isch jo dr Marsch an sich nid s' "schlimme" gsi, sondern das direkt vor em Stadion.Delgado hat geschrieben:Wenn genau das passiert, denne het d Polizei genau das Erreicht wo si het welle. Nämmlig rueh ir Stadt!!!
Und hän si öbbe kei Rueh wenn boykottiert wird?
Das han ich scho lang dängt.es het scho am Ziri match agfange.JohnHolmes hat geschrieben:Glaub dasch doch alles im voruus bis ufs detail plant worde...
![]()
-de letzi verbarrikiere mit latte
-medie über jede schritt informiere
-d Fans 100 m lo laufe, ufhalte laufe lo
Ich glaub au das Zürcher e Grund für Ihri Databank suche und jetzt hend

Wenn Boykottiert wird, denne goht GC und am FCZ jewills 10'000 durch d Läppe. Und wenn 2 Clubs ir SL je total 20'000 Franke bishär sicheri Inahme-Quellene verliere, denne wird au im Verband öpis go gäge die Situation.PizzaBaecker hat geschrieben:Hä? Bisch s'letschtmol drbi gsi gege GC? Au dört isch es jo friedlich gsi. Dr Marsch isch luut gsi, aber ohni Sachbeschädigunge. So isch doch alles ok? Oder schliesst "friedlich" für di au s'Präsenz markiere mit Gsäng, s'Zünde, und e paar Kracher us? Au gege dr FCZ isch jo dr Marsch an sich nid s' "schlimme" gsi, sondern das direkt vor em Stadion.
Und hän si öbbe kei Rueh wenn boykottiert wird?
Nö, friedlich schliesst für mi dr Marsch mit Gsäng und allem gar nid us.
Und überigens, nö, bi leider nid drbi gsi gäge GC.
- bombaclock
- Erfahrener Benutzer
und was isch mit em FCB?Delgado hat geschrieben:Wenn Boykottiert wird, denne goht GC und am FCZ jewills 10'000 durch d Läppe. Und wenn 2 Clubs ir SL je total 20'000 Franke bishär sicheri Inahme-Quellene verliere, denne wird au im Verband öpis go gäge die Situation.
glaub es got immer no um unsere Verein!