Radio Basel 1 sucht Fanclubs
-
- Neuer Benutzer
Radio Basel 1 sucht Fanclubs
Sali zämme
Dr Summer kunnt - ändlig! Leider isch drfür d'Fuessball-Saison verby, aber die neui foht jo scho bald wieder aa.
Radio Basel 1 isch die ganzi Saison bim FCB am Ball und wird das natürlig au in dr kommende Saison sii - zum d'Summerziit z'uberbrugge, hän mir uns jetzt folgendes überlegt: Mir würde gärn in unserer Rubrik Regio-Sport jewiils am Samschtig am 12.45 Uhr während de Summerferie 7 verschiedeni FCB-Fanclubs vorstelle. Offizielli und Inoffizielli. I weiss, isch nit viil 7, aber immerhin, die geilschte 7 quasi...
Inhalt vo däm Bricht, wo jewiils rund 2,5 Minute lang isch, wär öppe: Was isch s'Bsundere an eurem Fanclub, wieviil Mitglieder hän Dir, wie sin Dir entstande, wie bereitet ihr euch uf Spiel vor, wie aktiv sind ihr, ...
Falls ihr Inträsse hätted, eure Fanclub uf die Art und Wiis bi uns vor z'stelle, würd ich mi uf e PN vo euch freue, i würd denn aschliessend versueche, mit euch Kontakt uff z'näh. Und falls ihr kei Inträsse händ, isch halt Päch gsi...für uns :-)
Jetzt wynsch ich euch aber uff jede Fall e scheens Wucheänd und no e gueti rästligi FCB-loosi Zyyt...
Mit eme rotblaue Gruess
Benjamin
Dr Summer kunnt - ändlig! Leider isch drfür d'Fuessball-Saison verby, aber die neui foht jo scho bald wieder aa.
Radio Basel 1 isch die ganzi Saison bim FCB am Ball und wird das natürlig au in dr kommende Saison sii - zum d'Summerziit z'uberbrugge, hän mir uns jetzt folgendes überlegt: Mir würde gärn in unserer Rubrik Regio-Sport jewiils am Samschtig am 12.45 Uhr während de Summerferie 7 verschiedeni FCB-Fanclubs vorstelle. Offizielli und Inoffizielli. I weiss, isch nit viil 7, aber immerhin, die geilschte 7 quasi...
Inhalt vo däm Bricht, wo jewiils rund 2,5 Minute lang isch, wär öppe: Was isch s'Bsundere an eurem Fanclub, wieviil Mitglieder hän Dir, wie sin Dir entstande, wie bereitet ihr euch uf Spiel vor, wie aktiv sind ihr, ...
Falls ihr Inträsse hätted, eure Fanclub uf die Art und Wiis bi uns vor z'stelle, würd ich mi uf e PN vo euch freue, i würd denn aschliessend versueche, mit euch Kontakt uff z'näh. Und falls ihr kei Inträsse händ, isch halt Päch gsi...für uns :-)
Jetzt wynsch ich euch aber uff jede Fall e scheens Wucheänd und no e gueti rästligi FCB-loosi Zyyt...
Mit eme rotblaue Gruess
Benjamin
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
ich suche auch noch einen fanclub. wer möchte fan von mir werden?
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
-
- Erfahrener Benutzer
Hasch mich, ich bin der Fanclub 

Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»
-
- Erfahrener Benutzer
Jä toll, mi name isch Fritzli Meier, i bi im Fanclub Bruntowners und mir düen Fackle zünde, mir träffe uns immer am Donschtig in der Chrone...FCB Forever hat geschrieben:Isch aber wider mol typisch... immer motze über d Fans wird nur schlächts brichtet usw. Und wenns den mol e Chance git zum zeige was e richtige FCB Fan(club) isch ziehn dir de Schwanz ii

Tscheggsch!
PS: Was isch e "richtige" Fanclub, und werum muess dä der Drang ha sich anderne Lüt z presentiere?
ich glaube, dass wenn sich jemand dafür interessiert, eine direkte antwort an radio basel one kommt und sicher kein posting hierdrin.
ich finds ok, wenn man hier eine anfrage startet, aber ich glaube niemand hat in diesem thread ernsthafte anfragen erwartet
mal sehen was daraus wird
ich finds ok, wenn man hier eine anfrage startet, aber ich glaube niemand hat in diesem thread ernsthafte anfragen erwartet

mal sehen was daraus wird
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Es isch jo nid grundsätzlich e schlächti Sach, e grosse Fanclub mit vil Mitglieder, wo jede cha mitmache isch vellicht sehr interessiert sich so bekannt zmache, aber e chline wo sich alli kenne und e verschworeni Gmeinschaft si het chum interesse sich em Radio z präsentiere.
Hm und e Bispiel wies usechunnt wenn sich e Inoffizielle imene Magazin präsentiert und wie d Reaktione druf gsi sind, hei mir jo scho mol gha (aber nur 1x
)
Hm und e Bispiel wies usechunnt wenn sich e Inoffizielle imene Magazin präsentiert und wie d Reaktione druf gsi sind, hei mir jo scho mol gha (aber nur 1x

- redblue-calvin
- Erfahrener Benutzer
scheiss pop-sender!
http://fcbforum.magnet.ch/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=219257now can come what want
redblue-calvin alias Nachmacher X im Schatten der Ersten!
EHC BASEL
redblue-calvin alias Nachmacher X im Schatten der Ersten!
EHC BASEL
-
- Neuer Benutzer
- Versumpfte
- Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Optimischt
- Erfahrener Benutzer
- Versumpfte
- Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
genau...Seemann hat geschrieben:wenn du ganz nett fragen tust, spricht der moderator sogar deine herzensdame für dich an....inklusive musikwunsch, piero esteriore oder so.

.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
Also ehrlich gseit find i das gar nid so schlimm, i weiss nid was ihr eifach vo Grund uss gege e Radio wie Basel 1 händ, Basilisk kan i verstoh, i wär dr erschti wo sich nid wött abgeh mit dene Zürcher, aber was isch so schlimm ammene presentation im Radio? Die (off. oder Inoff. ) Fanclubs wos nid interessiert mälde sich eifach nid... aber wieso vo Aafang aa das alles eso schwarzmole? Nimmt mi wirklich wunder welli d'Gründ sinn...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- Versumpfte
- Benutzer
Im Zämmehang mit dr EM'08 villicht....rotoloso hat geschrieben:Also ehrlich gseit find i das gar nid so schlimm, i weiss nid was ihr eifach vo Grund uss gege e Radio wie Basel 1 händ, Basilisk kan i verstoh, i wär dr erschti wo sich nid wött abgeh mit dene Zürcher, aber was isch so schlimm ammene presentation im Radio? Die (off. oder Inoff. ) Fanclubs wos nid interessiert mälde sich eifach nid... aber wieso vo Aafang aa das alles eso schwarzmole? Nimmt mi wirklich wunder welli d'Gründ sinn...
Schaiss Medie!

Hä? Was hett Basel 1 mit dr EM08 z'tue?Versumpfte hat geschrieben:Im Zämmehang mit dr EM'08 villicht....
Schaiss Medie!![]()
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************