Aber was füre Major sotti den dra si? EMI wohl nit... weisch do meh?
Oh nein, ich kann auch nichts dafür, dass ich deine Mutter ficke und die Schlampe krepiert oh neinNino Brown hat geschrieben:@ rinoceronte: cordon sport massenmord...fick deine mutter slang...
aight....c&j muessi au grad wieder mol sueche....Russe hat geschrieben:too strong, abs, rag, teefla&jaleel, creuzfeld jakob, ac, savas......sin mini liebschte schwobe nach dr heidi klum!
wenn me nit zu ängstirnig isch, ka me sogar übere Bushido lache...Elitef hat geschrieben:Wie ka me TS, ABS, RAG, C&J und Co guet finde wenn me Aggro-Scheiss lost![]()
Der Ruhrpott lebt !!!
Hm.. was isch ac?
Ah, ich fühl mi grad wieder jung wenn ich vo dene platte lies :-)vizekönig hat geschrieben:aight....c&j muessi au grad wieder mol sueche....
abs und too strong au fett...
kennt öper no s erschte albumvo de beginners, "flashnizm"?
oder vo Spax, "bianca loves cars and spax"?
STF - don't call it a comeback...fma79 hat geschrieben:Ah, ich fühl mi grad wieder jung wenn ich vo dene platte lies :-)
Wär kennt no...
STF
Anarchist Academy
Äi-Tiem
Cora E
LSD Proton
Blitzmob
Zwüsche 1995 und 1999 hesch ächt jedi Platte blind könne kaufe, und s'isch guet gsi!
Carlsberg hat geschrieben:Heisst Das Urteil!
Brutale Diss, ecko het grad abzoge...
stimmt. SAVAS isch dr flowgott schlächt hin...Nino Brown hat geschrieben:Flowtechnisch s beste wo d in D-land kasch finde isch und blibt eifach dr Savas und dä rächni au nie zämme mit de aggrolüt...kasch nit vrgliiche...
ziehn euch s John Bello Mixtape...flowparade und e AMAR in bestform
mhh sicher, und im joggeli dörf mr legal pyro abloh176-671 hat geschrieben:der topf rockt auf jeden fall, aber deine aussage gibt mir irgendwie das gefühl, dass du nicht viel mehr kennst als das zeugs, dass eben am bekanntesten ist...
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"