Na auf jeden Fall 25 mehr ;-).... Zudem könnte es einiges teurer sein. Gruppenspiel in Liverpool 80, also immerhin 55 mehr und jetzt ist ja k.o.-phase. Also ich finds günstig. Und ja, bei einem Flugpreis von 90 und übernachtung von 85 (sechs nächte) macht das tatsächlich etwas aus, hehe...Latteknaller hat geschrieben:und wenns 50.- kosten würde, wärs ne teure reise ?
CL 1/8 Final FCB vs. Porto
[CENTER]"mir müend ufpasse, dass mir nid immer s schwizerische wasserglas als ozean düend betrachte..." Peter V. Kunz[/CENTER]
- heisser drnoo
- Erfahrener Benutzer
- Zaunbesteiger
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- RotblauAmbassador
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
Hier noch ein kleiner Vorgeschmack, was uns gegen Porto erwarten könnte... 
http://www.bild.de/video/clip/quaresma/quaresma-traumtor-39611196.bild.html

http://www.bild.de/video/clip/quaresma/quaresma-traumtor-39611196.bild.html
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
- heisser drnoo
- Erfahrener Benutzer
Solange das Ticket am Montag vor dem Spiel da ist, reicht mir das. Habe auch bereits am Sonntag 25. bestellt und noch nichts erhalten, aber ich denke mal, dass das vermutlich rund 15'000 andere Leute ebenso gemacht haben. Das dauert dann halt 

Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Koschtverächter bisch esheisser drnoo hat geschrieben:genau weg sönige spieler hassi portugisischi mannschafte..
gege uns packt immer ein vo dene so e riese kunstschuss us![]()

"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
- JoggeliJoggeliJoggeli!!
- Erfahrener Benutzer
- heisser drnoo
- Erfahrener Benutzer
sorry, aber die fasnacht isch jedes joohr! und zobe schnell 4h zit näh füre fcb sött nit allzuschwer sii!! es isch schliesslich achtelfinal!!JoggeliJoggeliJoggeli!! hat geschrieben:Also dr frei Verkauf isch jetz eröffnet und es het no in praktisch allne Sektore Billet. Sogar im D-Parkett.
Aber ufgrund vom Zytpunkt (1. Fasnachtsferiewuche) isches irgendwie nochvollziehbar
Fuessball ufem Rase und Emotione uf de Räng isch das wo zellt!
Nur blöd, dass s Spiel nit während dr Fasnacht isch, wo jo meistens erscht in dr zweite Feriewuche ischheisser drnoo hat geschrieben:sorry, aber die fasnacht isch jedes joohr! und zobe schnell 4h zit näh füre fcb sött nit allzuschwer sii!! es isch schliesslich achtelfinal!!

Und sag mol eme akitve Fasnächtler er soll 4h frei näh

Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.
- Erfahrener Benutzer
- heisser drnoo
- Erfahrener Benutzer
haha.. sorry. me kennt sich halt nit so us wenn eim das am arsc verbiigohtKonter hat geschrieben:Nur blöd, dass s Spiel nit während dr Fasnacht isch, wo jo meistens erscht in dr zweite Feriewuche isch.sProblem liegt eher an de Winterspörtler und nit andr Fasnacht.
Und sag mol eme akitve Fasnächtler er soll 4h frei näh![]()
...

dä schafft das scho. wo e wille au e wääg!
Fuessball ufem Rase und Emotione uf de Räng isch das wo zellt!
- The_Dark_Knight
- Erfahrener Benutzer
JoggeliJoggeliJoggeli!! hat geschrieben:I wär knallhart im Goschtüm an dä Match wenns am Fasnachtszyschtig gsi wär![]()

Klar, abr me muess au verstoh, dass de Wille vilicht nit do isch, au wenns äim am Arsch verbi goot!heisser drnoo hat geschrieben:haha.. sorry. me kennt sich halt nit so us wenn eim das am arsc verbiigoht
dä schafft das scho. wo e wille au e wääg!
Jä wird's!The_Dark_Knight hat geschrieben:das stadion wird ausverkauft sein. da bin ich mir zu 100% sicher.
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.
- Erfahrener Benutzer
Denke ich auch. Weiss nicht, was diese hohe Anzahl rechtfertigt.JoggeliJoggeliJoggeli!! hat geschrieben:5 pro Person sin aifach zvyl. Do verdiene sich gwüssi Lüt e goldeni Nase
Am Schluss findsch se wider zu Wucherprise bi ricardo etc...
Zwei, höchstens drei Tickets pro Person finde ich in Ordnung. Ob das gegen den Schwarzmarkt hilft, wage aber ich zu bezweifeln.