zivilschutz

Der Rest...
LiveForever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LiveForever »

Hajdin hat geschrieben:Also hängt davo ab wo de iteilt wirsch. Ide biz edlere Altersheim muesch eig. nid viel mache. Gschirr us de Maschine hole und mit eme Lumpe abtröckne. Die ältere Persone mit em Taxi zum Arzt begleite...eventuell and Herbschtmäss. Bim Jasse zueluege...
Eigentlig bisch wenig mit de ältere Lüt zämme sondern muesch eifach vo Stockwärk zu Stockwärk go und irgendwelchi Sache ummeschleppe.

- Gschirr widr in Käller bringe
- Getränkeharrasse us em Käller hole
- Medikamänt us de Apothek go hole
- In Migros/Coop für d Bewohner Ziggis go kaufe

Me muess sicherlich nid Lüt us em Bett hole. Eventuell muess me halt hälfe bim Tisch decke und abruume und eifach d Portione chli mit em Mässer zerkleinere aber füetere hani jetz no nie miesse. S git jo sovil Lehrling dört.

Tagesablauf seht meischtens eso us:

8.00 Tisch decke
8.30 Hälfe bim z Morge ässe (Brot schnide, Joghurtbächer verteile, Kaffi nochschänke)
9.00 Tisch abruume
9.30 D Bewohner gönn denn entweder widr is Zimmer oder halt go käffele ind Mensa. Jede het si Programm
10.00-11.30 LAAAAANGWILIG
12.00 Tisch decke
13.00 Tisch abruume
13.00-15.00 LAAANGWILIG
15.00-17.00 halt mit de Bewohner jasse, Zitig vorläse, Musik loose usw usw.
Danke für die Info!

Hmm...sooo schlimm hört sich das ja nicht an (eher halt saumässig langweilig). Naja, evt kann ich ja wenigstens die Zeit sinnvoll nutzen und ein paar der alten Schachteln und Grättis davon überzeugen, mich als Alleinerben einzusetzen :cool:
And you wanna break our walls down
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Zum Glück bin ich Stabsassistent geworden.

Die Pioniere dürfen immer Waldwege räumen und die Betreuer müssen immer
ins Altersheim... Wir hingegen dürfen ein bisschen Karten malen und Kaffee
trinken.

Trotzdem bereue ich es ein wenig, dass ich damals (siehe Thread) nicht auf
ganz UT gegangen bin. Schlussendlich ist es einfach verlorene Zeit...
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

andreas hat geschrieben:Zum Glück bin ich Stabsassistent geworden.

Die Pioniere dürfen immer Waldwege räumen und die Betreuer müssen immer
ins Altersheim... Wir hingegen dürfen ein bisschen Karten malen und Kaffee
trinken.

Trotzdem bereue ich es ein wenig, dass ich damals (siehe Thread) nicht auf
ganz UT gegangen bin. Schlussendlich ist es einfach verlorene Zeit...
ja schon aber bei deinem jetzigen oder zukünftigen Verdienst (wird wohl nicht wenig sein) würden die paar Prozente schon schmerzen.
Mit dem Geld könnte man schön in die Ferien. Muss man bei Untauglichkeit bis 40 blechen?

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Hajdin hat geschrieben:ja schon aber bei deinem jetzigen oder zukünftigen Verdienst (wird wohl nicht wenig sein) würden die paar Prozente schon schmerzen.
Mit dem Geld könnte man schön in die Ferien. Muss man bei Untauglichkeit bis 40 blechen?
Nein so oder so nur bis 30.
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

THOR29 hat geschrieben:An dere Aktion isch grad gar nüt gfährlich gsi.

1.) Eternitplatte dörf meh demontiere wen sy nit kaputt göhn. Uff das isch ganz klar hie gwyyse worde und e so isch dört au gschafft worde.

2.) Es het 3-4 kaputti Platte kha, die sind aber scho Joore lang kaputt, dorum au kai gfahr meh.

3.) die Zivilschützer sind mit Schutzazüg und guete Staubmaske versorgt worde, usserdäm isch meh an dr Luft gsi und nit in eme Gschlossene Ruum.

4.) dä Gmaindarbeiter het die Platte verschlage wo d Zivilschützer scho lang bim Znacht gsi sind und usserdäm wirklich e Dummesiech wen meh so öbbis macht.

Worum dr ZS immer wieder in Kanton Uri goht ?
Ganz aifach, will meh so Vorfäll wie meh sy dört vorfindet mit Lawineschäde usw. In Basel aifach nit het. Und meh dört d möglichkeit het, d Maschine wo dr ZS BS het 1:1 im gländ könne yyzwände.
Ich gib dir Rächt wens drum goht öb s wirklich ZS arbet isch e Gebäude abzrysse aber die wo dä Job in de letste Zwai Wuche gmacht hän, hän dr Spass dra kha. ( usser vielliecht dä Teilnähmer wo däm Sensationsgeile Schreiberling vo dr TW das ganze gsteggt het. )

@ Crane
Ab neggst wuche gits nur no Bauplätz in dr Natur.
Du ghörsch nid per Zuefall zum untätige Kader?

Neuer Artikel: http://www.tageswoche.ch/de/2013_36/bas ... lassen.htm
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Domingo hat geschrieben:Du ghörsch nid per Zuefall zum untätige Kader?

Neuer Artikel: http://www.tageswoche.ch/de/2013_36/bas ... lassen.htm
Ich bi 1 1/2 Wuche vo dene 2 Wuche wo di baide Gebäude Abgrisse worde sind dört obe gsi. Was ich mitgriegt ha vo de diräggt beteiligte isch gsi, das alli ganz genau wüsse was sy mache und au sehr guet instruirt wirde sind wie meh die Platte muess demontiere-also das meh nit meh dörf mache wie Abschruube. Usserdäm hän alli mit dene ich gredet ha das ganze e Geili Arbet gfunde.
Das syn jetzt aifach die ydrück gsi wo ich dört kha ha. Wen öber do mitlist wo effektiv an däm Bauplatz gschafft het und das 1:1 mitgriegt und anderst ufgnoh het, söll är mi bitte korrigiere.
Usserdäm würds mi no Wunder näh, was jetzt in dr 3 Wuche vo ZS verantwortliche vor Ort yber dä Fall verzehlt worde isch.

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Ich kenn das ganze halt auch schon ne Weile und auch weil wir eine der besten ZSO-Organisationen der NWCH sind, bekommt man doch auch das ein oder andere mit, das andernorts falsch läuft oder eben unter den Tisch gekehrt wird.

Von dem her schadet es nicht, wenn da mal etwas auf den Tisch geklopft wird.
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Domingo hat geschrieben:Ich kenn das ganze halt auch schon ne Weile und auch weil wir eine der besten ZSO-Organisationen der NWCH sind, bekommt man doch auch das ein oder andere mit, das andernorts falsch läuft oder eben unter den Tisch gekehrt wird.

Von dem her schadet es nicht, wenn da mal etwas auf den Tisch geklopft wird.
Do hesch du vollkomme rächt, nur ha ich jetzt zum biespiel in dr letste 4-5 Dääg vo 2 Persone ghört, dases dä Schreiberling nit immer so gnau nimmt mit de Tatsache. Do wird hie und da mol öbis ussem Kontext gno damit meh e Schlagzyyle het. Und wär s anderst, würd ich emol a näh das no anderi Medie das Thema ufgnoh hätte.

Ipod
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Ipod »

Ich arbeite bei diesem "Verein".
Ich kann bestätigen, dass sich die ganze Geschichte nicht so wie von der TW geschildert, abgespielt hat.
Bin gerade enttäuscht von der Tageswoche. Bis jetzt war ich der Meinung, dass eine gute und neutrale Berichterstattung geliefert wird.

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

Ich werde von diesem Verein nicht mehr aufgeboten. Einen Monat Krankheit zahlen für eine dumme Unachtsamkeit im Altersheim (und totale Inkompetenz) kosteten doch etwas. Eine kleine Narbe im Gesicht blieb. Und 12kg weniger Körpergewicht danach...

Die Kurse waren aber doch das übelste. Ein Kursleiter, der zur Erheiterung Bruce & Bongo laufen liess am Anfang und danach diese Scheissvideos präsentierte. Als Zwischenmotivation noch bei den Kursen diesen Scheissfrass. Eine Carbonara, die ein 3jähriges Kind unter Crack noch besser hinbekommen hätte. Eigentlich wäre alles nicht schlecht. Aber eine Organisation, die in der Privatwirtschaft den unmitelbaren Konkurs bedeutet hätte. Die einzig gute Erfahrung: man kennt die Altersheime. Ich würde meinen geliebten Eltern jeder Zeit Sterbehilfe anbieten als Alternative zu den Altersheimen. Würde direkt aus dem Arschloch. Da haben uns die Südländer doch etwas voraus. Lieber lebe ich in Armut um meinen Eltern noch einen anständigen Lebensabend bieten zu können als diese in eines dieser Alters-KZs schicken zu müssen. Ganz schlimm... Für alte Menschen nur aushaltbar, wenn der Verstand dahin ist. Und solche, die noch bei Verstand sind, wünschen sich nur noch den baldigen Tod. Wen wunderts...

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

SubComandante hat geschrieben:Ich werde von diesem Verein nicht mehr aufgeboten. Einen Monat Krankheit zahlen für eine dumme Unachtsamkeit im Altersheim (und totale Inkompetenz) kosteten doch etwas. Eine kleine Narbe im Gesicht blieb. Und 12kg weniger Körpergewicht danach...

Die Kurse waren aber doch das übelste. Ein Kursleiter, der zur Erheiterung Bruce & Bongo laufen liess am Anfang und danach diese Scheissvideos präsentierte. Als Zwischenmotivation noch bei den Kursen diesen Scheissfrass. Eine Carbonara, die ein 3jähriges Kind unter Crack noch besser hinbekommen hätte. Eigentlich wäre alles nicht schlecht. Aber eine Organisation, die in der Privatwirtschaft den unmitelbaren Konkurs bedeutet hätte. Die einzig gute Erfahrung: man kennt die Altersheime. Ich würde meinen geliebten Eltern jeder Zeit Sterbehilfe anbieten als Alternative zu den Altersheimen. Würde direkt aus dem Arschloch. Da haben uns die Südländer doch etwas voraus. Lieber lebe ich in Armut um meinen Eltern noch einen anständigen Lebensabend bieten zu können als diese in eines dieser Alters-KZs schicken zu müssen. Ganz schlimm... Für alte Menschen nur aushaltbar, wenn der Verstand dahin ist. Und solche, die noch bei Verstand sind, wünschen sich nur noch den baldigen Tod. Wen wunderts...
Wie hesch di im Altersheim verletze könne?

im Grosse und Ganze hesch vollkomme Rächt.

Momentan spüri bi sehr vil Mensche in Basel d Unzfrideheit mit em Läbe. S drait sich alles nur no um Gäld...Karriere mache um d Rächnige z bezahle. Am Weekend sind fascht alli bsoffe oder uff Droge. Immr weniger Familie...nur Scheidige.
Fraue wo bis 40 no ihri Jugend gniesse und Single-Schwizer wo irgendwelchi Thailänderine hürote...plus die viele Usländer ide Schwiz.

In 2-3 Joor wanderi definitiv us. Dr hohi Standard do nutzt mr nüt wenn s Läbe do eifach scheisse isch.
Fallsi do blib, erwartet mi d Depression. Kei Bock uff das.
Miteme aständige Startkapital losst sich au in jedem andere Land e schöns Läbe fiehre...isch so.
S einzige wasi vermisse wird, isch dr FCB.

abr die peinlichi Buure-Armee und Zivilschutz definitiv nit.

Cello
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cello »

Hajdin hat geschrieben: Momentan spüri bi sehr vil Mensche in Basel d Unzfrideheit mit em Läbe. S drait sich alles nur no um Gäld...Karriere mache um d Rächnige z bezahle. Am Weekend sind fascht alli bsoffe oder uff Droge. Immr weniger Familie...nur Scheidige.
Fraue wo bis 40 no ihri Jugend gniesse und Single-Schwizer wo irgendwelchi Thailänderine hürote...plus die viele Usländer ide Schwiz.

In 2-3 Joor wanderi definitiv us. Dr hohi Standard do nutzt mr nüt wenn s Läbe do eifach scheisse isch.
Miteme aständige Startkapital losst sich au in jedem andere Land e schöns Läbe fiehre...isch so.
das isch e so. bi gott säi dank nümm so lang im arbetsprozäss. in e paar jöhrli gits ahv+pension! :D

in dr tat: i beniid hüt khäi wärktätige!
"Theorie is grau. Fussball is aufm Platz!"

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Cello hat geschrieben:das isch e so. bi gott säi dank nümm so lang im arbetsprozäss. in e paar jöhrli gits ahv+pension! :D

in dr tat: i beniid hüt khäi wärktätige!
Pension het aifach ai noochtail, meh isch Alt! :)

Aber wie dr Hajdin sait, was nützt aim e hoche Läbensstandart wen meh kai Zyyt zum Läbe het wen meh nur am Schaffe isch damit meh d Rächnige kga zahle.

Cello
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cello »

THOR29 hat geschrieben: Pension het aifach ai noochtail, meh isch Alt! :)
chunnt druff a wie de zwäg bisch. i gseh hüt pensionierte wo besser zwäg sin als mänge junge! :eek:
"Theorie is grau. Fussball is aufm Platz!"

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Cello hat geschrieben:chunnt druff a wie de zwäg bisch. i gseh hüt pensionierte wo besser zwäg sin als mänge junge! :eek:
Das stimmt :p

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

Hajdin hat geschrieben:Wie hesch di im Altersheim verletze könne?

im Grosse und Ganze hesch vollkomme Rächt.

Momentan spüri bi sehr vil Mensche in Basel d Unzfrideheit mit em Läbe. S drait sich alles nur no um Gäld...Karriere mache um d Rächnige z bezahle. Am Weekend sind fascht alli bsoffe oder uff Droge. Immr weniger Familie...nur Scheidige.

abr die peinlichi Buure-Armee und Zivilschutz definitiv nit.
Me ka sich halt infiziere. Bsunders wenn die Affe nit mol richtig abkläre, was für e Krankheit die alti het. Und nochdäm me si im Rollstuehl umegschoobe het, eifach es ziitli danoch, kunnt ein: Hey, Du muesch di Desinfiziere. Ei Wuuche spööter isch de Spass losgange. Gürtelrose wärs gsi bi ihre und de gliich Virus wie Windpocke. Bi Erwachsene ziemlich gföhrlich. Alli ins G*.

D'Schwyz isch bi gwüsse Sache scho krass. De Niid, niemerdem öppis gönne, Griesgram, eifach nit Chille könne und s'Lääbe mol gniesse. Aber anderi Länder, anderi Problem. Git kei perfekte Ort. Aber e gwüssi soziali Kälti, wo in dere Wält vermuetlich einzigartig isch (okay, ich red nit vo Nordkorea und so)...

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

SubComandante hat geschrieben:Me ka sich halt infiziere. Bsunders wenn die Affe nit mol richtig abkläre, was für e Krankheit die alti het. Und nochdäm me si im Rollstuehl umegschoobe het, eifach es ziitli danoch, kunnt ein: Hey, Du muesch di Desinfiziere. Ei Wuuche spööter isch de Spass losgange. Gürtelrose wärs gsi bi ihre und de gliich Virus wie Windpocke. Bi Erwachsene ziemlich gföhrlich. Alli ins G*.

D'Schwyz isch bi gwüsse Sache scho krass. De Niid, niemerdem öppis gönne, Griesgram, eifach nit Chille könne und s'Lääbe mol gniesse. Aber anderi Länder, anderi Problem. Git kei perfekte Ort. Aber e gwüssi soziali Kälti, wo in dere Wält vermuetlich einzigartig isch (okay, ich red nit vo Nordkorea und so)...
ouh fuck...jetz hesch mr grat Schiss gmacht. Im Dezämber muessi widr irugge..aber i wird meischtens im Neubad (Generationehuus) iteilt. Isch eig. no gechillt dört.

Nervenbündel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nervenbündel »

*Thread wiederbeleb*

Muss morgen zum ersten mal in den Zivilschutz. Zuerst habe ich eine Woche Ausbildung als Betreuer und dann eine Woche Einsatz in Zürich in einem Altersheim. Auf dem Zeitplan in der Woche Altersheim stehen Zeiten von 07:00 bis 19:00.

Kann mir jemand sagen ob ich wirklich so lange dort sein muss?

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

Nervenbündel hat geschrieben:*Thread wiederbeleb*

Muss morgen zum ersten mal in den Zivilschutz. Zuerst habe ich eine Woche Ausbildung als Betreuer und dann eine Woche Einsatz in Zürich in einem Altersheim. Auf dem Zeitplan in der Woche Altersheim stehen Zeiten von 07:00 bis 19:00.

Kann mir jemand sagen ob ich wirklich so lange dort sein muss?
1. Wieso Zürich?

2. Hängt vom Altersheim ab. In eparne foht me erscht am 9.00 ah und muess dafür bis 18.00 blibe. Au d Mittagspauseregelig isch unterschiedlich aber das was du do schribsch klingt mr scho zimli lang....12 Stund?
Du wirsch ere Stationsleiterin zueteilt und denn würdi versueche e Deal z mache. Kürzeri Mittagspause will de us Distanzgründ nid hei kasch oder erfindisch was.
Normalerwys bisch spötischtens um 17.00 duss...kasch di aber au gschid useschlieche sobald se nid luege will denn isch langsam Ässenszit und d Schwöschtere hänn z tue.

Fluchtwäg sind oft dure Garte und übere Zuun. Hauptigang vermeide will assoziali Sekretärine schlimmer als Gestapo sind.

dr poet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dr poet »

Hat jmd. von euch auch einen ZS Einsatz an der OSZE Konferenz?
(c) by "dr Poet" 2017 - alle Rechte vorbehalten

Rhykurve
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhykurve »

dr poet hat geschrieben:Hat jmd. von euch auch einen ZS Einsatz an der OSZE Konferenz?
die bieten echt den zs dafür auf... das kann ja heiter werden :p
Es sollte verboten werden zu Verbieten!

kogokg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kogokg »

Witzig, wenn Arbeitskollegen mit Sprüche wie "im Militär wirsch äbä ä Maa" rumwerfen, aber selber nie in diesem Verein waren. Zum Glück ist die Welt klein, dass man solche Sachen erfährt, und oder in der Arbeitsplanung genau steht, ob jemand Militär oder Zivilschutz leistet.

Scheinbar kann der Penis pro geworfene HG anwachsen.

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

dr poet hat geschrieben:Hat jmd. von euch auch einen ZS Einsatz an der OSZE Konferenz?
Jap, hier!
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

erlebnisorientierter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von erlebnisorientierter »

Ich bin in der Gemeinde Muttenz eingeteilt. Nun haben wir ein Aufgebot wegen der Trockenheit bekommen bzw. zur Aufsicht dass das Feuerverbot eingehalten wird. 30.7-2.8 mit spassigen Schichten wie 20 Uhr bis 3 Uhr morgens..

Betrifft das auch andere von Euch ausserhalb Muttenz?

Sehe es nicht als Aufgabe des Zivilschutzes zu patroullieren das keiner Feuerwerkskörper ablässt..

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

erlebnisorientierter hat geschrieben:Ich bin in der Gemeinde Muttenz eingeteilt. Nun haben wir ein Aufgebot wegen der Trockenheit bekommen bzw. zur Aufsicht dass das Feuerverbot eingehalten wird. 30.7-2.8 mit spassigen Schichten wie 20 Uhr bis 3 Uhr morgens..

Betrifft das auch andere von Euch ausserhalb Muttenz?

Sehe es nicht als Aufgabe des Zivilschutzes zu patroullieren das keiner Feuerwerkskörper ablässt..
Das isch doch s Scheene am ZS oder am Militär. Es liggt nit an dir d Ufgoobe wo du griegsch z hinterfrooge! :)
R. I. P. TILIKUM
Boycott Seaworld & Loro Parque

erlebnisorientierter
Erfahrener Benutzer

THOR29 hat geschrieben:Das isch doch s Scheene am ZS oder am Militär. Es liggt nit an dir d Ufgoobe wo du griegsch z hinterfrooge! :)
Ja so ka mes au seh :) :)

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

erlebnisorientierter hat geschrieben:Ja so ka mes au seh :) :)
Im ybrige hän in Muttenz nur die e Uffgebot griegt, wo e Pager hän. Dämfall gheersch du jo zu deere Truppe, wo sich emool gmolde zem e bitzeli mrh Laischte wie die andere.
R. I. P. TILIKUM
Boycott Seaworld & Loro Parque

erlebnisorientierter
Erfahrener Benutzer

THOR29 hat geschrieben:Im ybrige hän in Muttenz nur die e Uffgebot griegt, wo e Pager hän. Dämfall gheersch du jo zu deere Truppe, wo sich emool gmolde zem e bitzeli mrh Laischte wie die andere.
Nööö isch defintiv an alli gange ohni Pager (ha gar keine) .. Aber zum Glück hend si gnueg freiwilligi gfunde und somit wird nit wie "adroht" die ganz Kompanie ufbote

Nervenbündel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nervenbündel »

Habe heute ein Mail mit "Einladung" zum Kaderkurs erhalten, obwohl ich in persönlichen Gesprächen mehrmals erwähnte, dass ich nicht für einen Kaderkurs geeignet bin. (Bin ich wirklich nicht!)

Hat hier jemand Erfahrungen wie ich davon wegkomme? Überlege mir einfach nicht hinzugehen oder sehr verspätet aufzutauchen und auf unbrauchbar zu machen. Ein Arztzeugnis holen für die 4 Tage wäre auch eine Möglichkeit, evtl. wird es Ihnen dann verleiden.
Unter Sousa waren die Spieler vielleicht weniger verletzt.
Aber sie spielten so, dass man hätte glauben können, sie wären verletzt.

-footbâle 20.06.2015

kogokg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kogokg »

Nervenbündel hat geschrieben:Habe heute ein Mail mit "Einladung" zum Kaderkurs erhalten, obwohl ich in persönlichen Gesprächen mehrmals erwähnte, dass ich nicht für einen Kaderkurs geeignet bin. (Bin ich wirklich nicht!)

Hat hier jemand Erfahrungen wie ich davon wegkomme? Überlege mir einfach nicht hinzugehen oder sehr verspätet aufzutauchen und auf unbrauchbar zu machen. Ein Arztzeugnis holen für die 4 Tage wäre auch eine Möglichkeit, evtl. wird es Ihnen dann verleiden.
Sag doch einfach, dass du keine Lust dazu hast. Bei so einer JEKAMI verwunderts mich sogar, dass du eine Mail erhalten hast.

Antworten