http://www.blick.ch/news/schweiz/schock ... 67432.html
E Guete!
Selbst die Labels wie Naturafarm und IP Suisse sind nichts wert. Also kann ich doch gleich weniger bezahlen und den M-Budget und Prix Garantie Mist kaufen. Vielleicht ist wenigstens Bio was wert. Aber wer weiss das schon?
"Strengstes" Tierschutzgesetz der Welt
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
"Strengstes" Tierschutzgesetz der Welt
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
Das wunderet mi nid.Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:http://www.blick.ch/news/schweiz/schock ... 67432.html
E Guete!
Selbst die Labels wie Naturafarm und IP Suisse sind nichts wert. Also kann ich doch gleich weniger bezahlen und den M-Budget und Prix Garantie Mist kaufen. Vielleicht ist wenigstens Bio was wert. Aber wer weiss das schon?
Au "Bio" kasch rektal versorge. Zem Biispiel am Lauberhorn: Isch mol z'warm gsi bi dr Abfahrt, do hän si Tonne vo Kunschtdünger uff d'Pischte gheit, damit's härter wird. Und waseliswas für Mattene befinde sich unter dr Lauberhorn-Strecki? Genau, Bio-Matte...und si laufe immer no unter "Bio".
Fascht alles Bschiss. Zuedäm fangsch dr anschinend bim (ächte) Bio no eher e Virus oder e Infektion (was weiss ich) ii, will's eher so Keim dinne hett.
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Au do gitt's Nepp...BloodMagic hat geschrieben:S Bio Label bedüttet bim Fleisch nur dass keini Medikament proforma verabreicht wäre und was d Tier z fueter bechöme. Hett aber nütt mit dr Haltig z tue. Am Beschte Fleisch bim Buur diräkt chaufe oder bim Dorfmetzg wo dr Hof nochewist (die Meischte).
Dr Buur, wo mit em Jeep und Ahänger si Gmües und Züüg in dr Basler Agglo verkauft, hett anschinend (zumindescht früehner) täglich hunderti vo "eigene Eier" abotte. Wie är die mit 20-30 Hüehner söll uf em Hof sälber produziert ha, das frogt mr am beschte dr Sohn, wo hütt mit dr War usfahrt...im Migros paar Dutzend Eier zuekauft und dr Sohnemann hett statt könne go spiele s'Legedatum miteme Schwumm vo de "Eier vom eigene Hof" putze...
Hani us erschter Hand, somit sehr wohl möglich.
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Ja klar, so gesehen ist eh alles für den Arsch, da unsere Flüsse und die Umwelt generell vergiftet sind bzw. werden. Gentechnisch veränderte Pflanzen verbreiten sich ja ebenfalls rasant, obwohl verboten / nicht eingesetzt.Späcki hat geschrieben:Das wunderet mi nid.
Au "Bio" kasch rektal versorge. Zem Biispiel am Lauberhorn: Isch mol z'warm gsi bi dr Abfahrt, do hän si Tonne vo Kunschtdünger uff d'Pischte gheit, damit's härter wird. Und waseliswas für Mattene befinde sich unter dr Lauberhorn-Strecki? Genau, Bio-Matte...und si laufe immer no unter "Bio".
Fascht alles Bschiss. Zuedäm fangsch dr anschinend bim (ächte) Bio no eher e Virus oder e Infektion (was weiss ich) ii, will's eher so Keim dinne hett.
hm, gemäss Biowebseite stimmt das nicht ganz:BloodMagic hat geschrieben:S Bio Label bedüttet bim Fleisch nur dass keini Medikament proforma verabreicht wäre und was d Tier z fueter bechöme. Hett aber nütt mit dr Haltig z tue. Am Beschte Fleisch bim Buur diräkt chaufe oder bim Dorfmetzg wo dr Hof nochewist (die Meischte).
[ATTACH]20112[/ATTACH]
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!