was selle "scheeni" Fraue bi heissem Wätter aha?
was selle "scheeni" Fraue bi heissem Wätter aha?
Poll a la RALE BALE
was sette dChicas bi heissem Wätter aha?
was sette dChicas bi heissem Wätter aha?
- Baron Zwingstein
- Neuer Benutzer
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
tönt wirklig lecker, wenn sie jetzt no über 15 isch perfektPioneer hat geschrieben:Also ich persönlich finde RALE BALE's Umfragen hammergeil![]()
die törnen mich immer saumässig an![]()
hmmm.. gute Frage!! Sie muss süss aussehn, weisse Turnschuhe tragen, ein Poloshirt mit grossem Ausschnitt und ein knielanges Röcklein... klingt lecker, nicht?
händ Poloshirt nid immer in etwa e ähnlige Krage?
RALE BALE hat geschrieben:tönt wirklig lecker, wenn sie jetzt no über 15 isch perfekt
händ Poloshirt nid immer in etwa e ähnlige Krage?

doch, ähnlich scho! aber immer verschiede

ich schaff in dere branche, chum drus!
aaah, s'neue vode Backstreet Boys lauft... *schmacht*
[CENTER]PRO Zoua
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
mit eim wo ORALapostel heisst go bade.-.-.mmh NEEEEEE Bier tringgee IMMER DABEIOralapostel hat geschrieben:@ Rale Bale
y weiss, mini wortwahl isch nid guet gsi. isch kei konschtruggtivi kritigg gsi. vielliecht chöne mir mol zäme e bier go näh oder sunscht in dr freyzyt mol öpis zämme unternäh (laguna go bade, badminton-spiele, wandere).
sorry nomol!
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
VOOOORSICHT MIT DER WORTWAHL!!!!!!!!!!!Oralapostel hat geschrieben:ich hätte mich ja gerne apostelin genannt, aber das geht halt leider nicht. redest du mit frauen immer so? trittst du in echt auch so ruppig auf? tütü
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
[quote="Speermaa"]Los Alte ... das isch nitabtriebendi ]
und dafür musstest du dich jetzt mit deinem anderen namen einloggen?
ps: rale, nimsch aber nid alles ärnscht wo do inne gschribe wird, oder? hät y bi mim erschte bytrag e smiley miese schribe? oder was isch genau dr grund, worum du mir jetzt per PN drohsch? wotsch wirgglig mit eme güeterzug go tanze?
gruess
und dafür musstest du dich jetzt mit deinem anderen namen einloggen?

ps: rale, nimsch aber nid alles ärnscht wo do inne gschribe wird, oder? hät y bi mim erschte bytrag e smiley miese schribe? oder was isch genau dr grund, worum du mir jetzt per PN drohsch? wotsch wirgglig mit eme güeterzug go tanze?
gruess
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer