Wie können wir am Samstag unseren Fussballgott verabschieden? Ich hoffe das wir während dem Spiel noch einige "Oli Kreuzer Fussballgott" singen werden.
Besten Dank
[/CENTER]Zitat aus Grounding:
Du bisch Zürcher, dir glaube sy eh nid.
weil gross nur noch seinesgleichen um sich herum haben will. nämlich arschlöcher!!!The Bacras hat geschrieben:Ich kann mir Basel schon gar nicht mehr ohne den Oli vorstellen. Er ist ja auch fast mein Nachbar. Dan werde ich ihn halt nur noch in der Badi sehen anstatt im Joggeli.
Wiedermal verstehe ich die Welt nicht mehr. Warum musste Oli gehen. Wollen die uns alle nehmen, die wir mögen?![]()
Es het emol gheisse, dass er FCB-Spieler in d'Buli het welle vemittle. Er heig au dr Streller zum VFB brocht ohni dass das dr Vorstand gwüsst het.DanTheMan hat geschrieben:Hett sich öbber scho emol gfroggt was dr Oli gmacht hett dass er go muess??? Ich wiess au nit was vorgfalle isch, kumm aber uf dä punkt dass irgendöbbis passiert isch wo ihn nümme tragbar macht...
Und solang me kai Bewiis het darf mer so Grücht gern als Unwohr aluege, nit?Alcatraz hat geschrieben:Es het emol gheisse, dass er FCB-Spieler in d'Buli het welle vemittle. Er heig au dr Streller zum VFB brocht ohni dass das dr Vorstand gwüsst het.
Aber ebe, meh hört viel wenn dr Dag lang isch. Vo däm här kasch nit wirklich druf goh.