das muss ein offensiver Spieler im Schlaf können. deshalb hat noblissa schon recht: üben üben üben bis man davon sogar träumt.spiderdan hat geschrieben:eine Ecke mal heftig in den Fünfer treten, sollte einfach mal jeder SFL Spieler so drauf haben ohne lange zu üben.
Heute hat sich erst Vale dran totversucht und dann hat Mati gleich zwei hintereinander ins Juhe geballert.
Ob da üben noch was bringt? Eher ein kräftiger Eierquetscher wenn Du mich fragst.
Du gehst ja auch nicht mit einem Deutschlehrer das ABC üben, oder?
Yakin raus
Ach, wie gut, dass niemand weiss,
dass ich Rumpelstilzchen heiss!
De Die tuet an sine guete Täg (er het viel me gueti als schlächti) aber all sini Ballverlüst zruggerobere, dorum fallts für mich nit so ins Gwicht, aber jo er het rächt viel Ballverlüst. Mis Problem mit em Die isch das er kei Goal ka schiesse.Bender hat geschrieben: Der Ballfriedhof schlechthin ist dagegen Die. Der Mann ist ein Kämpfer ohne Frage, aber seine Pässe sind ein Graus. Da ist ein sauberer Spielaufbau kaum möglich. Seine Schüsse sind eine Frechheit, dem sollte man verbieten, aus mehr als 2 Metern auf das Tor zu schiessen. Weshalb gerade er für das Spiel nach vorne verantwortlich zu sein scheint, weiss wohl wirklich nur der Trainer.
Mir isch aber immer no de Frei im Kopf. Wieso het er bis zum änd gspielt und wieso wird de Mathi nit friener igwächslet??
Eini vo mine Kritikpünkt an Yakin sind die oftmols spote uswächslige und au das er agschlageni Spieler wie de Frei spiele loht. De Frei isch mmn e guete, solide Spieler, isetzbar uf vielne Positione, aber er wird so bitz verheizt. Mir hätte gester Ersatz für ihn ka.
Der Ball ist rund!
Genau!!...so wie YB hinten rumgefurzt ist, hätte man wie üblich über die Flügel und mit härterm Spiel im offensiven Mittelfeld/Sturm das Brecheisen ansetzen müssen.Bender hat geschrieben: Spiel über die Flügel? Fehlanzeige. Obwohl es jedes mal gefährlich wird, wenn der FCB mal aussen rum spielt. Aber Hauptsache man jammert dann wieder, wie die Ggner alle hinten reinstehen und man würgt sich stupid wie in jedem Spiel durch die Mitte. Taktifuchs? Fehlanzeige.
es cha doch eifach nit si, dass e DIE immer d'päss in tiefi spiele muess - bi sinere limitierte technik! das stört mi scho die ganzi saison. ich gibt dr glaube an diaz definitiv uf - glaub scho e guete fussballer - aber sicher nüm bi uns. dä will gar nit oder nümi - siehe körperhaltung und gsichts uusdruck im tv. adios!
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Papa Malick Ba war noch die grössere Pfeife hinsichtlich der Schusstechnik.soap hat geschrieben:haha also wenn DIE für dich nicht "technisch limitiert ist"- zeig mir bitte ein andere fussballprofi auf der welt mit DIE's schusstechnik - (anmerkung: beim fussball geht es unter anderem darum, mit dem fuss den ball ins tor zu schiessen!)

- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
- scout zuckerhut
- Erfahrener Benutzer
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
Ich ha das so verstande, dass ihm de Stress in de erste Buli z viel worde isch.. Und RB han i gläse händ rächti Problem mit erne Geldgeber (wer dörf was entscheide usw). Basel wär doch super um 2-3 Johr Erfolg ha und weniger Stress?? Oder seh ich das falsch?
Ah jooo, mir händ jo e Trainer (und nei bi weder für no gege dr Yakin, usser mir werde nit Maister und spiele witer unsere jetzige Fuessball)
Ah jooo, mir händ jo e Trainer (und nei bi weder für no gege dr Yakin, usser mir werde nit Maister und spiele witer unsere jetzige Fuessball)
Der Ball ist rund!
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Mainz wird ihm keine Freigabe erteilen, aber Trainer ist er ab sofort auch nicht mehr.Agent Orange hat geschrieben:Tuchel will seinen Abgang trotz Vertrag bis 2015 erzwingen. Wenn er wirklich eine Auszeit macht, ist das ok, wenn er jedoch zu einem anderen Verein wechselt, hat das doch einen bitteren Nachgeschmack!Deshalb Finger weg von dem!
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
Dann hätte er kaum heimlich mit Schalke 04 verhandelt. Dies ist auch der Grund warum das Ganze nun eskaliert ist. Den Mainzern teilte Tuchel im Winter mit, dass er eine Veränderung bräuchte und die Mannschaft nicht mehr weiter entwickeln könne. Später kam ans Licht, dass er zuvor mit Schalke heimlich Verstragsgespräche führte - nicht unbedingt die feine Art.Frau Ti hat geschrieben:Ich ha das so verstande, dass ihm de Stress in de erste Buli z viel worde isch.. Und RB han i gläse händ rächti Problem mit erne Geldgeber (wer dörf was entscheide usw). Basel wär doch super um 2-3 Johr Erfolg ha und weniger Stress?? Oder seh ich das falsch?
Tuchel wär nätt aber dä möcht zumene andere Verein do är s Gfühl ka het de Spieler in Mainz nüt meh bi zbringe und natürlich isch e Buli Verein sies Ziel. Mainz stellt sich aber quer und git ihm d Freigob nit um in dr Buli Trainer zsy. Heisst bi uns könnts vielicht klappe aber dä wär den höchstwahrschienlich nächst joor scho wäg.
Ich würd gärn dr Verbeek bi uns seh. Dä isch grad Arbeitslos und het mit Nürnberg e sehr offensive Fuessball spiele loh. Bi de junge Spieler isch är au sehr beliebt gsi. Het eifach extrem dünnes Kader ka und das het ihm dr Kopf kostet ka.
Ich würd gärn dr Verbeek bi uns seh. Dä isch grad Arbeitslos und het mit Nürnberg e sehr offensive Fuessball spiele loh. Bi de junge Spieler isch är au sehr beliebt gsi. Het eifach extrem dünnes Kader ka und das het ihm dr Kopf kostet ka.
Nit numme sis dünne Kader het ihm dr Kopf kostet sondern au die unfassbari naivität vom Vorstand. Dr Verbeek isch gholt worde füre Abstiegskampf und er isch damals gemäss Bader genau dr Richtig gsi. Kurzi Zyt spöter isch er nümi dr Richtig gsi sonder plötzlich dr Prinzen ohne Erfahrig us de eigene Reihe ??!!!!!
Verbeek wär TOP! Und Nürnberg het nachem Wiesinger richtig richtig geil gschutter unterem Verbeek. Schlussändlig isch aber s'Kader nit 1. BuLi tauglich gsi und die wäre mit jedem andere Trainer au abgstiege!!
Was isch aber no interessant fändi, wär e Trainertausch mit Eintrach Frankfurt...
Verbeek wär TOP! Und Nürnberg het nachem Wiesinger richtig richtig geil gschutter unterem Verbeek. Schlussändlig isch aber s'Kader nit 1. BuLi tauglich gsi und die wäre mit jedem andere Trainer au abgstiege!!
Was isch aber no interessant fändi, wär e Trainertausch mit Eintrach Frankfurt...
- PadrePio
- Erfahrener Benutzer
Falls er die Freigabe fürs Ausland erhält würde ich Tuchel sofort verpflichten.Knipser hat geschrieben:Tuchel wär nätt aber dä möcht zumene andere Verein do är s Gfühl ka het de Spieler in Mainz nüt meh bi zbringe und natürlich isch e Buli Verein sies Ziel. Mainz stellt sich aber quer und git ihm d Freigob nit um in dr Buli Trainer zsy. Heisst bi uns könnts vielicht klappe aber dä wär den höchstwahrschienlich nächst joor scho wäg.
aber hier im forum steht er auf der wunschlisteAgent Orange hat geschrieben:Tuchel will seinen Abgang trotz Vertrag bis 2015 erzwingen. Wenn er wirklich eine Auszeit macht, ist das ok, wenn er jedoch zu einem anderen Verein wechselt, hat das doch einen bitteren Nachgeschmack!Deshalb Finger weg von dem!

wir hatten schon einen trainer, welcher meinte, hier in der schweiz könne er nichts mehr erreichen