Fasnacht 2014

Der Rest...
Brausebad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brausebad »

Mayor hat geschrieben:Naja, sooo gross isch jetzt die Diskussion au nidd gsi. Do wär meh Wind möglich gsi. Intressiert hets mi so guet wie nidd (OK, amigs bin y au go güggsle, ob unsri Glygge au uffglischtet isch) und d Infos wo debyy stöhn sin meisten nidd sehr usssagekräftig. Schyns stimme aber (e paar) Sujets.

Mol luege ob die Glygge wo defür verwantwortlig isch an dr Fasnacht no e bitz Gas git. Sunst isches "wenig" Lärm um nüdd gsi.
Ich glaub immerno, dass es e Sujet vonere Glygge isch wo irgendwie d'NSA Abhörskandal het oder so.... Schau mr mal.
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988

Visions
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Visions »

hed nid schonemol e Clique (Seibi?) in de 80er Joor Spionage usgspielt indäm sie vo drei verschiedene Cliquene d Sujetumsetzig kopiert und denne ihre Vordraab, Tamboure und Pfyffer (je vo einre Clique) in de kopierte Goschdüm hed lo dr Cortège laufe?

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Master hat geschrieben:Aus reiner Neugier habe ich die Seite erneut besucht, den Rädäbäng leider gerade nicht zur Hand, wollte kurz die Übereinstimmungen prüfen.

Auf jeden Fall sehr geil ist der IP-Check der Seite mit dem Host-Name
"dis.mami.findet.fasnacht.geil.u.mir.alli.au"

:D :p
Gang ich nachhär dehaim grad emol go noocheluege! :)
R. I. P. TILIKUM
Boycott Seaworld & Loro Parque

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Ach, schon wieder Fasnacht? Na denn, viel Spass euch allen :)
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Master hat geschrieben:Aus reiner Neugier habe ich die Seite erneut besucht, den Rädäbäng leider gerade nicht zur Hand, wollte kurz die Übereinstimmungen prüfen.

Auf jeden Fall sehr geil ist der IP-Check der Seite mit dem Host-Name
"dis.mami.findet.fasnacht.geil.u.mir.alli.au"

:D :p
Ich ha jetzt nit gabz alli dure gluegt (öbe d hälfti) und die hän gstumme. Aber die sind wahrschinlig au scho mit em Rädäbäng korriegiert worde.
R. I. P. TILIKUM

Fanti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fanti »

Visions hat geschrieben:hed nid schonemol e Clique (Seibi?) in de 80er Joor Spionage usgspielt indäm sie vo drei verschiedene Cliquene d Sujetumsetzig kopiert und denne ihre Vordraab, Tamboure und Pfyffer (je vo einre Clique) in de kopierte Goschdüm hed lo dr Cortège laufe?
Yep, "Spionage totale à Bâle" het s Sujet 1986 ghaisse. Dr Vordraab het die glyyche Goschdym und Requisite (Bagger!) wie d Stainlemer ghaa, d Pfyffer sinn derhär koo wie die vo dr Olympia und d Dambuure hänn s glyyche aaghaa wie d Kolleege vo dr VKB. Derzue sinn d Ladäärne-Entwyrf vo dääne drei Glygge uff dr Vordersyte vo dr Seibi-Lampe gsii und dr Vordraab het Couvert verdailt wo d Zeedel vo de kopierte Glygge dinne gsii sinn.

Dr Ehrligkait halber muess me zuegää dass d Oblyt vo de andere drei Glygge Bschaid gwysst hänn, sunscht wär das nit gange. Aber s "Fuessvolk" het kai Ahnig ghaa, und so isch es an dr Fasnacht 1986 zue mänge luschtige Begäägnige koo... :)

Graf vo Leuebärg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Graf vo Leuebärg »

Isch ebber am Drummeli gsi?
Feedback? Y find, dass sich gwissi Glygge mir em Arrangement/ Marsch e weeneli iberlupft hänn. Aber am Änd stäche doch (zumindescht 2-3) musikalisch sehr tolli Vorträg uuse.
B A S E L

Brausebad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brausebad »

Graf vo Leuebärg hat geschrieben:Isch ebber am Drummeli gsi?
Feedback? Y find, dass sich gwissi Glygge mir em Arrangement/ Marsch e weeneli iberlupft hänn. Aber am Änd stäche doch (zumindescht 2-3) musikalisch sehr tolli Vorträg uuse.
Nur uff dr Bühni...
Ich ha aber nur gueti Ruggmäldige beko. Yber d'Rahmestyggli ka mr sich wie immer striite... Was halt immer jede seit: es isch aifach z'lang... Ich weiss nid worum mr d'Glygge nid nur all 3 Joor aadraabe lost, drfir s'Ganze Monschdr e weneli kürzt... ich ha jedesmol a paar lyt gseh wo gschloofe hän! kei witz...
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

[ATTACH]18873[/ATTACH]
Dateianhänge
image.jpg

Graf vo Leuebärg
Erfahrener Benutzer

Brausebad hat geschrieben:Nur uff dr Bühni...
Ich ha aber nur gueti Ruggmäldige beko. Yber d'Rahmestyggli ka mr sich wie immer striite... Was halt immer jede seit: es isch aifach z'lang... Ich weiss nid worum mr d'Glygge nid nur all 3 Joor aadraabe lost, drfir s'Ganze Monschdr e weneli kürzt... ich ha jedesmol a paar lyt gseh wo gschloofe hän! kei witz...
Schloofendi han y no kaini gsee vo dr Bihni uss, aber jä, dass sell schyyns durchuss vor koo.
Aber anderscht umme, waiss me, dass s Drummeli en Ewigkait goot, wemmes nit will, denn muess me jo au kaini Billjees kaufe ;)
B A S E L

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

Graf vo Leuebärg hat geschrieben:Isch ebber am Drummeli gsi?
Wer hat sich Deiner Meinung nach übernommen bzw. wer ist positiv aufgefallen?

Da ich kein Hardcore-Fasnächtler bin, habe ich dieses Jahr auf einen Besuch verzichtet. Grund dafür ist die von Dir genannte Länge. Mir würden zwei Stunden vollkommen genügen! ;)
LIEBER ZWEITER ALS ZÜRCHER!

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

The Moose hat geschrieben:Wer hat sich Deiner Meinung nach übernommen bzw. wer ist positiv aufgefallen?

Da ich kein Hardcore-Fasnächtler bin, habe ich dieses Jahr auf einen Besuch verzichtet. Grund dafür ist die von Dir genannte Länge. Mir würden zwei Stunden vollkommen genügen! ;)
Mir positiv aufgefallen sind vor allem die aufwändig-kreativen "Shows" von den verschiedensten Cliquen, mit Video oder auf der Bühne (ich hab sicher 30sek gebraucht um die Wickelfische als solche zu erkennen). Das kann auch schonmal ein wenig über die musikalische Darbietung (Mohrekopf z.b.) hinweg trösten. Es scheint mir einfach enorm aufwändig.
Es würde meiner Meinung nach reichen, wären es 4-5 Cliquen weniger. Und somit ebenfalls soviele Rahmestyggli weniger.

Konkret positiv aufgefallen sind mir vor allem die Seibi - manchmal ist weniger halt eben doch mehr. Qualitativ mein musikalisches Highlight des Abends.
Laurin Buser hat perfekt ins Drummeli gepasst, genau soetwas hat vorher vermutlich noch gefehlt. Genial! (und noch ein Hinweis an alle Slampoeten allgemein: Lieber gutes Basel-/Schweizerdeutsch als dieses erzwungene Hochdeutsch. Wer den Akzent nicht rauskriegt soll es doch einfach lassen)
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Graf vo Leuebärg
Erfahrener Benutzer

The Moose hat geschrieben:Wer hat sich Deiner Meinung nach übernommen bzw. wer ist positiv aufgefallen?

Rein musikalisch nicht wirklich top (resp. übernommen) finde ich CCB (Bond-Medley) und die Aagfrässene (Willhelm Tell) und vielleicht noch die Optimisten (Brantgass Rag). Aber ich weiss auch sehr wohl, dass die Qualität von Abend zu Abend extrem schwanken kann (bei uns ist es auch so). Vielleicht hatte ich einfach etwas pech ;)
Musikalisch Spitze sind d Seibi und d Narebaschi, sowie d Bebbi.
B A S E L

Graf vo Leuebärg
Erfahrener Benutzer

Master hat geschrieben:Mir positiv aufgefallen sind vor allem die aufwändig-kreativen "Shows" von den verschiedensten Cliquen, mit Video oder auf der Bühne (ich hab sicher 30sek gebraucht um die Wickelfische als solche zu erkennen). Das kann auch schonmal ein wenig über die musikalische Darbietung (Mohrekopf z.b.) hinweg trösten. Es scheint mir einfach enorm aufwändig.
Es würde meiner Meinung nach reichen, wären es 4-5 Cliquen weniger. Und somit ebenfalls soviele Rahmestyggli weniger.
HA - aber immerhin hesch d Wickelfisch erkennt, die maischte erkenne s nit :(
B A S E L

soap
Erfahrener Benutzer

Beitrag von soap »

also s'wätter wird hot :eek:

Agent Orange
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Agent Orange »

soap hat geschrieben:also s'wätter wird hot :eek:
Willsch lieber 3 Daag Räge? :(
Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!

soap
Erfahrener Benutzer

Beitrag von soap »

nei schnee und minus 10 grad :D

zeni
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zeni »

Agent Orange hat geschrieben:Willsch lieber 3 Daag Räge? :(
Nope, aber bi 16° wünschi allne vil Durchhaltevermöge, mir ischs z heiss (ha allgemein lieber Winter).
shabba hat geschrieben:bin einmal gespannt wer den der neue trainer werden soll..wenn man(n) dem forum glauben soll wird es wohl eine mischung aus jesus u. alexander dem grossen werden..
No_IP hat geschrieben:Vielleicht werden wir vom System der Dosen überrascht sein, aber viel mehr werden die überrascht von uns sein, da wir nämlich kein System haben.
Käppelijoch hat geschrieben:Ich seh mich diese Saison betrunkener im Stadion als auch schon.

Larry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Larry »

wie sehts an dr bangg-front us?

jay
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jay »

zeni hat geschrieben:Nope, aber bi 16° wünschi allne vil Durchhaltevermöge, mir ischs z heiss (ha allgemein lieber Winter).
wenns schneit motze alli wills schneit, wenns rägnet motze alli wills rägnet, wenns warm isch motze alli wills warm isch, wenns kalt isch motze alli wills kalt isch. mimimi s läbe isch erst rächt kei wunschkonzärt wenn me bi jedere usgangslag öpis z motze het.

König 1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von König 1893 »

zeni hat geschrieben:Nope, aber bi 16° wünschi allne vil Durchhaltevermöge, mir ischs z heiss (ha allgemein lieber Winter).
16Grad sin die schoh zheiss? Dämfall wanderisch jetzt bis in Oktober nach Alaska us?
Mi Härz isch rot blau

Franco Costanzo 2006 - 2011

nidganzbache
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nidganzbache »

Highlight: Die Clique de Bâle-Laterne der Schnooggekerzli.

Agent Orange
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Agent Orange »

Larry hat geschrieben:wie sehts an dr bangg-front us?
Aigentligg e guete Joohrgang!
Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!

salegh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von salegh »

scheen gsy... danke petrus :cool:
Peoples: "Du bist so glatt wie Teflon,... Scheiss Teflon N*****!"
Bild

D1-Balkonhocker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D1-Balkonhocker »

Jep scheen ischs gsy

Aber dr daag durre eifach zwarm. Trocke isch jo top, aber die temerature..........

König 1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von König 1893 »

Super gsi! Freu mi schoh uf nächsch johr. Und hoffentlich wieder bi so schönem Wetter
Mi Härz isch rot blau

Franco Costanzo 2006 - 2011

dr poet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dr poet »

Welli Schnitzelbängg sinn euri Highlights vo däm Johr?

ich find d Muulwirf sinn das Johr wältklass!

[video=youtube;PAruNpyobwk]https://www.youtube.com/watch?v=PAruNpy ... jXdVyLOMK9[/video]
(c) by "dr Poet" 2017 - alle Rechte vorbehalten

Cuore Matto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cuore Matto »

dr poet hat geschrieben:Welli Schnitzelbängg sinn euri Highlights vo däm Johr?

[video=youtube;PAruNpyobwk]https://www.youtube.com/watch?v=PAruNpy ... jXdVyLOMK9[/video]
Doggter FMH, s'spitzig Ryssblei, Rollator Röösli, Wybuure, Muulwirf, Schnapsbagge, Singvogel, Peperoni, und.. und.. und...

E guete, bis prächtige Joorgang!
Für immer Rotblau - egal in welcher Liga

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

dr poet hat geschrieben:Welli Schnitzelbängg sinn euri Highlights vo däm Johr?

Ganz klar Tam Tam
R. I. P. TILIKUM

Brausebad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brausebad »

Übrigens: Ich ha no e Adrässe beko vomene Zoggeli-Macher ussem Elsass (30 min vo BS). Dä schnitzt sy schyyns uff dr perseenligi Schweissbrobbäller zue. Wenn aine Inträsse het kani d'Adrässe zueschigge.

Het aine erfahrig mit däm uss em Klybegg? Machts sy dä jetzt sälber oder isch är nur Diiler?

Antworten