Greeez und thx
Hmm... http://www.swissflirt.ch gibt es ja schon, es muss Revolutionär sein! Und ich will ja keinen Wettbewerb auslösen....Hennes&Mauritz hat geschrieben:die suche nach der grossen liebe im modernen internetzeitalter:wie wirkt sich dummheit auf beziehungen aus - eine kosten/nutzen analyse
das praktische beispiel hättest du ja schon...
mer hend mal folgendes gmacht wos ums thema marketing gange isch:Eckfahne hat geschrieben:Ich bruch e Gschäftsidee für e Vorläsig in BWL. Lönd eurer Fantasie freue Lauf! Jede Scheiss ka ich agä....![]()
Greeez und thx
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
"Eigentlich" Informatik...dasto hat geschrieben:mer hend mal folgendes gmacht wos ums thema marketing gange isch:
hend e firma gründet wo es gebäude hed, wo mer chan miete für parties etc. de ruum wo mer für dparty gha hend, hed mer chöne mit element abschirme, so chan mer d'grössi selber bestimme..
das ganze hemmer müesse mit businessplan, finanzierig etc belege..
hends seriös gmacht, und scho isch dbestnote erreicht![]()
was machsch für en usbildig?
Cols: Du bisch e Arsch! Das isch passé... hack nid uf däm umme... sunscht "MUTZELI"!!!!Cols hat geschrieben:Fotografieren aller Matchbesucher in einem Stadion. Die Pics werden dann eingelsen und man kann via eine HP sich mit Matchbesuchern verabreden oder kennenlernen:-)
Natürlich alles mit entsprechenden Suchfunktionen, damit man die Leute aus dem Stadion auch wieder erkennt:-)