Bevor i im Internet alli Händler durchsuech hani do welle froge wer ka tipps gä wos günstigi und eifachi occasion velo git z basel. bruch gar nüt speziells, muess eifach könne fahre...
Gseh nur e velobörse shop hinter dr barfi kirche, gits dä no? no nie gseh obwohl i ab und zue durelaufemarc.d hat geschrieben:Hast Du auf Google schon mal nach Velobörsen in Basel gesucht? Dort findet man meistens ein gutes und günstiges Velo....
naja wenn i e occasion ka ha für dr halb priis denn isch mir das lieber, so oft wird er nit brucht und witti strecke fahr i au nit...schnauz hat geschrieben:chauff doch e neue köbbel ab 300.- bisch drby !
Diese Frage stellte ich mir auchbasler hat geschrieben:Gseh nur e velobörse shop hinter dr barfi kirche, gits dä no? no nie gseh obwohl i ab und zue durelaufe![]()
brhh, billiger Taiwan Müll mit fehlenden Produktinformationen und irreführender Preispolitik, das Top Bike dort wird als Riesenschnäppchen dargestellt, aber der Ursprungspreis ist es niemals wert und für 837.- erhalte ich bessere Qualität anderswo.Yakin hat geschrieben:Sali zäme,
der Sommer ist zwar schon (leider vorbei), aber falls du noch auf der Suche nach einem günstigi Velo bisch, schau ma ab und zu auf http://www.gonser.ch/sport-freizeit/vel ... rcslidb4o3, da gibts oft gute Angebote und die liefern sogar umsonst. Ansonsten schau auch ma bei ricardo.