80.Schweizer Cupfinal FCL-FCZ: Live-Thread
-
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Sali zämme! Erscht mol allne e scheene Pfingschtmäntig. Y bi leidr grad im Usland, möcht abr drotzdäm nid dr Cupfinal vrpasse. Y vrsuechs grad per Internet- Radio via Basilisk.ch ,aber dä schyynt jo nüd z´bringe... weiss ebber, welle Sänder dr Final ybrdrait, odr ob´s au e Live- Internet- Schaltig git? Do het me no nie ebbis vo SFDRS ghört... messi im vorrus.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- DerZensor
- Erfahrener Benutzer
http://www.sport.sfdrs.chDiggi_Eier hat geschrieben:Sali zämme! Erscht mol allne e scheene Pfingschtmäntig. Y bi leidr grad im Usland, möcht abr drotzdäm nid dr Cupfinal vrpasse. Y vrsuechs grad per Internet- Radio via Basilisk.de ,aber dä schyynt jo nüd z´bringe... weiss ebber, welle Sänder dr Final ybrdrait, odr ob´s au e Live- Internet- Schaltig git? Do het me no nie ebbis vo SFDRS ghört... messi im vorrus.
wird Live per Stream überträgt (ab 15.00)
- Celtic Basel
- Erfahrener Benutzer
http://www.sportradio.ch/Diggi_Eier hat geschrieben:Sali zämme! Erscht mol allne e scheene Pfingschtmäntig. Y bi leidr grad im Usland, möcht abr drotzdäm nid dr Cupfinal vrpasse. Y vrsuechs grad per Internet- Radio via Basilisk.ch ,aber dä schyynt jo nüd z´bringe... weiss ebber, welle Sänder dr Final ybrdrait, odr ob´s au e Live- Internet- Schaltig git? Do het me no nie ebbis vo SFDRS ghört... messi im vorrus.
Glaubet ihrem Blick? D Garderobe vom FCB isch vom FCB gmietet und wird numme vom FCB gnutzt...bumbui hat geschrieben:@ Basilea-1893
Äs längt we dr FCZ ir Kabine vom FC Basel isch!! Aber dr Pool bliibt zue!!
Es gitt e zuesätzlichi Garderobe für Spiel, wo dr FCB nid spielt!
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Messi vyylmol, scheeni Pfingschte

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
[quote="DerZensor"]Wenn man keine Ahnung hat... ]
Meinsch dr FCB losst öber in sii Garderobe wo när gmietet hett? Wenns 2 Garderobe für Gäst gitt? Wieso sotte sie denn öbis drgege ha binere Stadionfiehrig öber in ihri Garderobe z loh, wenn irgendwelchi Mannschafte dört dri go dörfte? Häh...
Meinsch dr FCB losst öber in sii Garderobe wo när gmietet hett? Wenns 2 Garderobe für Gäst gitt? Wieso sotte sie denn öbis drgege ha binere Stadionfiehrig öber in ihri Garderobe z loh, wenn irgendwelchi Mannschafte dört dri go dörfte? Häh...
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- DerZensor
- Erfahrener Benutzer
ey tschöss man hättsch Färnseh gluegt man - drum halt se eifachGoofy hat geschrieben:Meinsch dr FCB losst öber in sii Garderobe wo när gmietet hett? Wenns 2 Garderobe für Gäst gitt? Wieso sotte sie denn öbis drgege ha binere Stadionfiehrig öber in ihri Garderobe z loh, wenn irgendwelchi Mannschafte dört dri go dörfte? Häh...
wämmr umme bier wette?
-
- Erfahrener Benutzer
Sie häns jo sogar zeigt!!! s shirt vom Keita (FCZ) hängt vorem schrank vom CarignanoGoofy hat geschrieben:Glaubet ihrem Blick? D Garderobe vom FCB isch vom FCB gmietet und wird numme vom FCB gnutzt...
Es gitt e zuesätzlichi Garderobe für Spiel, wo dr FCB nid spielt!
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!
Normalerwiis bestimmt aber dr FCB wär inne dörf oder nid! Will sie wie gsait das permanänt gmietet hän, die letschte Mol hett jo au kein dörfe inne...FCB Forever hat geschrieben:Sie häns jo sogar zeigt!!! s shirt vom Keita (FCZ) hängt vorem schrank vom Carignano
Hallo Goofy, du luegsch s Spiel dämfall nid, gäll?Goofy hat geschrieben:Meinsch dr FCB losst öber in sii Garderobe wo när gmietet hett? Wenns 2 Garderobe für Gäst gitt? Wieso sotte sie denn öbis drgege ha binere Stadionfiehrig öber in ihri Garderobe z loh, wenn irgendwelchi Mannschafte dört dri go dörfte? Häh...

S Fernseh isch jo ir Kabine gsi vom FCB, u dörte het me gseh, das dr FCZ dinne isch!
Weisch dr Frauefinal isch jo au no gsi, u die bruche jo au Kabine! Glaube das isch dr Grund, wieso dr FCZ ir Kabine vom FCB isch!
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer
hanis grad däheim sälber s'baslerlied gsunge während dr national-hymne!irgendwer hat geschrieben:ach war das herrlich, als man bei der nationalhymne nur das baslerlied vernahm...
*inerrinnerungschwelg*
[CENTER]"jetzt wird nüm gsunge - jetzt wird do gschraue! … s'isch Zit zum bisse - dr Arsch ufrisse!"[/CENTER]
[quote="bumbui"]Hallo Goofy, du luegsch s Spiel dämfall nid, gäll? ]
Sorry wo sin denn d Fraue die letschte Mol ohni Basel Beteiligung gsi? Dört isch imho jo kains vo de Team in dr Basler Garderobe gsi (Oder öbe doch?) Bekunnt dr FCB wenigschtens Unter-Mieti vom FCZ?
PS. Was soll ich eigentlich dr Cupfinal luege? Es gitt intressanters!
Sorry wo sin denn d Fraue die letschte Mol ohni Basel Beteiligung gsi? Dört isch imho jo kains vo de Team in dr Basler Garderobe gsi (Oder öbe doch?) Bekunnt dr FCB wenigschtens Unter-Mieti vom FCZ?
PS. Was soll ich eigentlich dr Cupfinal luege? Es gitt intressanters!
Wenn dr FCB Untermieti bikunnt, denn hoffentligg e rächti.Goofy hat geschrieben:Bekunnt dr FCB wenigschtens Unter-Mieti vom FCZ?
[CENTER]'s Gratzhändli:
My Vorschlag zur Geburtereeglig
Passet uff, so guet wie meeglig,
und hälfet bitte alli mit,
dass es nimme so vyl Zircher git.
[/CENTER]Zitat aus Grounding:
Du bisch Zürcher, dir glaube sy eh nid.
-
- Erfahrener Benutzer
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
ging mir auch gleich durch den kopf. wäre schon frustrierend wenn man zweimal nacheinander im final steht und den schlusspfiff in der kabine erlebt (und auch zweimal verliert?)...FCB Forever hat geschrieben:i glaub hüt seht wider de glichi die Roti Karte wie letscht johr...
einmal basel - immer basel
Block D4 Basel
Block D4 Basel
-
- Erfahrener Benutzer
tolle situation....
bau ich doch mit meinem Sohn den Lego-Helikopeter zusammen...und was erscheint am Fernseher für eine Choreo....
Apokalypse now.....
wie härzig...
und wehe..es furz einer auf meinen sessel...dann kommt "The deer hunter..."!!
bau ich doch mit meinem Sohn den Lego-Helikopeter zusammen...und was erscheint am Fernseher für eine Choreo....
Apokalypse now.....

wie härzig...

und wehe..es furz einer auf meinen sessel...dann kommt "The deer hunter..."!!
gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
[quote="l'antimilan"]tolle situation....
Apokalypse now..... ]
Wenn ich das richtig gseh han, isch das e Choreo vo de Zirürcher. D.h. in dr MK sin d'Luzärner.
Apokalypse now..... ]
Wenn ich das richtig gseh han, isch das e Choreo vo de Zirürcher. D.h. in dr MK sin d'Luzärner.
[CENTER]'s Gratzhändli:
[/CENTER]Zitat aus Grounding:
Du bisch Zürcher, dir glaube sy eh nid.
[quote="DerZensor"]Haben wir zwar schon vor 2 seiten festgestellt, aber ]