Trekbebbi hat geschrieben:Dangge für d'Ufklärig...

Es liegt mir übrigens am Härze, öbbis klar z'stelle nach geschter. Und das wird jetzt definitiv s'letschte politische Post vo mir in dem Fade: Ych bi nid gärn Anti-irgendwas (usser viellicht antifaschistisch). Mit Blick uf dr historischi Hintergrund verstand ych dr Wunsch nach em e eigene Staat für d'Jude durchuus. Aber ych find's eifach schad, dass es uf Köste vom e andere Volk passiert isch. Das liegt vermuetlich au chli an de Europäer, wo d'Araber nid wirklich ärnst gno hän und das quasi ohni ihr Mitsprocherächt beschlosse hän. Was die hütigi Situation betrifft, hän sicher beidi Site ihri Fähler gmacht, aber nachdem das alles (mMn) scho irgendwie falsch aagfange het, isch es halt schwierig, jetzt e gmeinsame Nenner z'finde. Ych hoff, das isch jetzt chli differenzierter gsi.
s Problem isch no nidd d Kritik an Israel. Die dörf me und söll me jo au aabringe.
Nuuuuuuur meine leider vieli sie könne ihres antisemitische Guet unter em Deckmantel vo Israelkritik uff e Tisch bringe. Leider checke sie nidd, dass s Gegenüber villicht au nidd dr Dümmst isch und zwüsche de Zyyle läse ka. Dr Übergang zwüsche Kritik und Antisemitismus isch ebbe sehr dünn. Und jo, me hörts eifach use, ob ein differenziert Kritik abringt, oder scho sini Grundyystellig het und si Wüsse durch d (Boulevard-)Medie und Stammtisch erwyteret. Dä hört au nur das wonr will und alles andere intressiert ihn au nidd.
Sone standard Satz übrigens won ych do inne au glääse ha: "Do wundere sie sich no, dass me sie niene gärn het". Was isch denn vorem 48 gsi? Het me "sie" bis denn immer gärn gha? Also d Gschicht vrzellt öbbis anders (und ych mein jezz nidd nur ww2).
Wenn die ganzi Gschicht "dört unte" so klar wär wies einigi do inn gsehn, denn wär jo scho lang Rueh. d Schuld immer elei dr Bsetzig z gäh isch au sehr eifach. Wiexeit hets scho vorhär e Gschicht gäh und Fakt isch jetzt halt dass hüt e Situation herrscht wo nie guet wird. Wenn me nur scho die letschte 20 Joohr aaluegt was do für Staatscheffe an dr Macht gsi sin, vom "Softie" bis zum Hardliner isch scho alles am Start gsi. Und bi jedem Versuech em Friede nöcher z ko hets uff beidne Sytte sottigi gäh wos mit aller Gwalt verhindere.
Wenn mes niechtern betrachtet isch d Israel-Kritik eifach e anderi wie sunst Kritik. Wenn Israel (do inne) zur Sprooch kunnt, isch d Politik immer grad s erscht wo kunnt und s kömme Lüt mit Boykott wo vorhär niddmol gwüsst hän was e Boykott isch.
Y hoff de checksch uff was ych uss will
Aber ych bi yyverstande dass mr d Politik ändgültig uff dr Sytte löhn und uns däm widme wo mr jo alli gmeinsam hän