ja, sie sind ja auch sehr lange dem FCB treu geblieben4everblackandwhite hat geschrieben:Einer wie Kleber oder Atouba

eher nit... alli in etwa glich stark.....BaseI_Ost hat geschrieben:Sorry, aber in dene 2 Johr wo är diiner Meinig noch so e super Stammspiler gsi isch, isch är sehr oft ein vo de gröschte Schwachpünkt im Team gsi. Dr Däge und au dr Voser hän zmindescht zletscht beidi durchus zeigt, dass si besser sin als dr Steinhöfer. Aber mir gsehn jo denn wo und wie dr "Superstar" und "Kultfigur" Steinhöfer neggscht Saison spilt.![]()
Dä Seich...so öbbis chunnt au nur use, wenn me vomme andere Spieler vorignoh isch...BaseI_Ost hat geschrieben: Dr Däge und au dr Voser hän zmindescht zletscht beidi durchus zeigt, dass si besser sin als dr Steinhöfer.
So Seich loht meh au nur use, wenn me vo emene Spieler vorignoh isch...Sharky hat geschrieben:Dä Seich...so öbbis chunnt au nur use, wenn me vomme andere Spieler vorignoh isch...
So ist es. Deshalb hab ich Bedenken bei der Personalpolitik unserers Trainers, der auf menschliche Qualitäten und Mannschaftsklima offenbar nicht viel Wert legt.Käppelijoch hat geschrieben:Nein, Steini gehört(e) für mich zum gesamtkonstrukt der "Glatte Sieche" um Vale, Yann, Pipi. Steini hat privat enorm viel mit Vale und Yann unternommen und man sah auch auf dem Platz, dass das dicke Freunde sind, bzw. er hat auf dem Platz alles gegeben. Ein lustiger, intelligenter Kerl, der fürs Mannschaftsklima meiner Meinung nach wichtig war.
Ich mochte/mag ihn und bedaure seinen Abgang. Für mich ein Liebling dieser Mannschaft.