Blutengel hat geschrieben:Die alte 500? Die kannst Du wegwerfen. Ersten mühsam zum Bearbeiten und Image findet man nicht mehr, da es nicht weiterentwickelt wird.
Danke, dachte ich mir schon, sowas in die Richtung
Falls jemand doch Interesse daran haben sollte: PM
hallo zämme, ich bi grad früsch uf birsfälde zoge!!
mini frog (ich kum nid wirglig druss): het öber vo euch e böxli in birsfälde und ka mir sage obs got!?!
wenns got wäri froh wenn mir e "profi" vo euch kurz könt e offärte mache mitere HD box und feschtplatte.... ich zahl natürlig aus programiere und so... danke
Stammbaum hat geschrieben:hallo zämme, ich bi grad früsch uf birsfälde zoge!!
mini frog (ich kum nid wirglig druss): het öber vo euch e böxli in birsfälde und ka mir sage obs got!?!
wenns got wäri froh wenn mir e "profi" vo euch kurz könt e offärte mache mitere HD box und feschtplatte.... ich zahl natürlig aus programiere und so... danke
Frag mal beim Teleclub nach. Die senden dir ein Böxli mit einer aktuelle Preisliste und den monatlichen Kosten.
Stammbaum hat geschrieben:hallo zämme, ich bi grad früsch uf birsfälde zoge!!
Kauf dr e Box und Feschtplatte. Bau d Feschtplatte i und schnüffle kli in de eischlägige Fore ume. Den machsch das ganze sälber. Das isch kei Häxerei und licht machbar. So bisch au gfeilt, wenns wieder mol dunkel wird und muesch nit wieder öber suech.
Eifach so e Tipp.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig **#AF_13** #MED_10**
[/CENTER]
D Frog blibt jedoch, was in Birsfälde überhaupt möglig isch:
ha ungfähr im Januar im Kolleg welle hälfe e DB dört in Betrieb näh. Standard-Programm hän klappt, PayTV nid. Recherche in de beträffende Fore (wenn au nur in beschränktem Umfang, ha scho vor einige Johr mini sämtlige Accounts in dene Fore lo verfalle und bi nüm so ganz uf em laufende) hän kei Hilf bote.
Wenns wirklig so isch dass nur FreeTV empfangbar isch, no wirdsch d DB ohni grösseri Problem sälber könne iirichte.
Crane hat geschrieben:D Frog blibt jedoch, was in Birsfälde überhaupt möglig isch:
ha ungfähr im Januar im Kolleg welle hälfe e DB dört in Betrieb näh. Standard-Programm hän klappt, PayTV nid. Recherche in de beträffende Fore (wenn au nur in beschränktem Umfang, ha scho vor einige Johr mini sämtlige Accounts in dene Fore lo verfalle und bi nüm so ganz uf em laufende) hän kei Hilf bote.
Wenns wirklig so isch dass nur FreeTV empfangbar isch, no wirdsch d DB ohni grösseri Problem sälber könne iirichte.
Die DB funktioniert beim Bezahlfernsehen nur bei der CC, da diese noch die Nagra-Verschlüsselung brauchen. TC funktioniert auch noch bei INTERGGA usw., welche das Bezahlfernsehen mit Conax verschlüsseln (ausser eben TC).
Gits no e Chance uff Bild, oder isch die DB ändgültig gschicht!? Zem Glygg isch in de maischde Länder d'Saison verbii....
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988
Gits aigendlig e Art Service-Center wo das fir ain erledigt gege harti Frangge? Nid das ich so epis ha, aber ich kenn ein, dä kennt ein und däm sy neije schwooger vo dr Ex het glaub so eini. Und sy wüsse beträffend IT/Eleggdroonig isch bim Game Boy 1987 stoh bliibe...
ps: übrigens het dä schwoger en Zwillingsbrueder (nei es sind nid Degen's) wo gliich versiert isch mit em usswäggsle vo Batterie bim Game Boy... also 2x arbeit
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988
Brausebad hat geschrieben:Gits aigendlig e Art Service-Center wo das fir ain erledigt gege harti Frangge? Nid das ich so epis ha, aber ich kenn ein, dä kennt ein und däm sy neije schwooger vo dr Ex het glaub so eini. Und sy wüsse beträffend IT/Eleggdroonig isch bim Game Boy 1987 stoh bliibe...
ps: übrigens het dä schwoger en Zwillingsbrueder (nei es sind nid Degen's) wo gliich versiert isch mit em usswäggsle vo Batterie bim Game Boy... also 2x arbeit
Aufgrund der unklaren Rechtslage glaube ich nicht, dass jemand sich damit gewerblich befasst bzw. sich öffentlich dafür anbietet.
Brausebad hat geschrieben:Gits aigendlig e Art Service-Center wo das fir ain erledigt gege harti Frangge? Nid das ich so epis ha, aber ich kenn ein, dä kennt ein und däm sy neije schwooger vo dr Ex het glaub so eini. Und sy wüsse beträffend IT/Eleggdroonig isch bim Game Boy 1987 stoh bliibe...
Genau so eine suecht dä Schwooger. Ha ihm grad gschriibe (min Schwoger het kei Mail Account well är jo nid druss kunnt)
Merci fir dr Lingg
Leute, die wild Messages schreiben und fragen, ob man Conax oder Teleclub Keys für Intergga/Dreambox will, sollten nicht vergessen, dass hier auch Mitarbeiter involvierter Parteien sich bewegen könnten
SubComandante hat geschrieben:Leute, die wild Messages schreiben und fragen, ob man Conax oder Teleclub Keys für Intergga/Dreambox will, sollten nicht vergessen, dass hier auch Mitarbeiter involvierter Parteien sich bewegen könnten
naja, wenn sy mir d'Hütte usenander näme isch das s'glainschde Problem... do mach mr meh sorge um min Barbetrieb mit de Amüsierdame im Eschdrigg bzw, de 23 indische Kinder im Käller wo Fuessbäll zäme naije...
Brausebad hat geschrieben:naja, wenn sy mir d'Hütte usenander näme isch das s'glainschde Problem... do mach mr meh sorge um min Barbetrieb mit de Amüsierdame im Eschdrigg bzw, de 23 indische Kinder im Käller wo Fuessbäll zäme naije...
Na, aber wenn Du aabietisch, Keys z'verkaufe oder für Gäld Installatione machsch sehts scho anders uss
kann ich bestätigen, kekse haben das verfalldatum überschritten. alles dunkel dürfte aber nicht korrekt sein, die nicht verschlüsselten programme müssten funktionieren.