Frächheit, dr Gross entscheidet über e Totomat..
Ist es nicht ein wenig schyzophren, dem Trainer vorzuwerfen, dass er seine Leute nicht mehr motivieren kann (siehe all die 'Gross raus'-Threads) und ihn dann zu kritisieren, weil er sie zu motivieren versucht? [Wenn's überhaupt um die Motivation geht; ich denke es geht viel mehr um die Konzentration als um die Motivation.]
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
rotoloso hat geschrieben:Au do liggt s'problem nid bi dr Grossliinwand sondern bi de Spieler und bi dä wo se motiviere sött... das sinn Profis, wenn sie sich eso verhalte isch au dä Schuld wo se sött uf e Spiel iistelle...

- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
- Celtic Basel
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
nach 10 min. stehts 3:0 und dann können sie wegen mir auch den ganzen match thun - yb am Totti-mat zeigen...!!..spucken wir doch drauf...
l'etat c'est moi.....wer sagte das schon....der sonnenkönig...und heute scheint die sonne!!
Ragazzi....heute werden wir meister...und wir diskutieren über solchen schmarrn.....
lieber wieder ein Petric-Thread.....

l'etat c'est moi.....wer sagte das schon....der sonnenkönig...und heute scheint die sonne!!
Ragazzi....heute werden wir meister...und wir diskutieren über solchen schmarrn.....
lieber wieder ein Petric-Thread.....

gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Rocco!! ohohohooooooSubComandante hat geschrieben:Ja, oder wir spucken noch viel mehr drauf - und dann sollen sie einen Rocco Siffredi Streifen am Totomat zeigen!![]()
er zeigt wahrhaftig standfestigkeit!!
rocco!! ohohohoooooo
gobbo
Roccoloso rulez!l'antimilan hat geschrieben:Rocco!! ohohohoooooo
er zeigt wahrhaftig standfestigkeit!!
rocco!! ohohohoooooo

Näi im ärnscht, also i has uffgeh mit däm Thread, i ha das gschriebe wo i dänkt ha, aber anschienend isch das vill z'schwer zum verstoh oder i druck mi falsch uss, uff jede Fall... ERLEDIGT!
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
Was kan i defür wenn usser dr Basilea2002, alli öbbis anders verstönn (oder verstoh wänn... jänu, FERTIG!Hervé hat geschrieben:@ rotoloso
bei anderen Themen warst Du aber bedeutend hartnäckiger...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
-
- Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Irgendwie erinneret mi die ganzi totomatgschicht an as spiil, wos im alte joggeli dazumals no um e uff-/abstig gange isch. Weiss leider nümm wenns genau gsi isch. s'letschte spiil. Basel hett miesse gwünne und e anderi Mannschaft hett miesse verliere. Uff em Alte Migros-totomat hett me gwüsst, dass s'Spiil verbii isch, wenn de Doppelpunkt zwüsche de Punktzahl agfange hett blingge. Die 2 Spiil sind genau gliichzittig gloffe. Aber Basel isch 2 min friener fertig gsi und hett gwunne. und denn händ alli gwüsst, dass jetzt die anderi Mannschaft muess verliere. (verdammi, weiss wirklich nümm wär das gsi isch). Uff alli Fäll händ alli uff dä Totomat gstarrt. Es isch muxmüüsli still gsi im ganze Joggeli und wo denn ändlich dä Totomat hett afo blinke und demit bestätigt hett, dass die Mannschaft verlore und Basel demit uffgstiige isch, isch e sau fescht gsi
das isch glaub eins vo de iidrücklichschte und geilschtge Erläbnis gsi wo ich im Stadion erläbt ha.

- Celtic Basel
- Erfahrener Benutzer
Uffgschtiige simmer in Carouge...fineline hat geschrieben:Irgendwie erinneret mi die ganzi totomatgschicht an as spiil, wos im alte joggeli dazumals no um e uff-/abstig gange isch. Weiss leider nümm wenns genau gsi isch. s'letschte spiil. Basel hett miesse gwünne und e anderi Mannschaft hett miesse verliere. Uff em Alte Migros-totomat hett me gwüsst, dass s'Spiil verbii isch, wenn de Doppelpunkt zwüsche de Punktzahl agfange hett blingge. Die 2 Spiil sind genau gliichzittig gloffe. Aber Basel isch 2 min friener fertig gsi und hett gwunne. und denn händ alli gwüsst, dass jetzt die anderi Mannschaft muess verliere. (verdammi, weiss wirklich nümm wär das gsi isch). Uff alli Fäll händ alli uff dä Totomat gstarrt. Es isch muxmüüsli still gsi im ganze Joggeli und wo denn ändlich dä Totomat hett afo blinke und demit bestätigt hett, dass die Mannschaft verlore und Basel demit uffgstiige isch, isch e sau fescht gsidas isch glaub eins vo de iidrücklichschte und geilschtge Erläbnis gsi wo ich im Stadion erläbt ha.
das isch im fall spöter gsi, wos drum gange isch, öb mr in d'abstiegsrundi chömme. aber das vrgissi au nie me. i glaub, s'andere spiel isch gc gege irgendwär gsi. und eifach alli, fans und mannschaft, hän kei mucks vo sich gäh, bis es sicher gsi isch, und denn d'riese-jubelwälle!fineline hat geschrieben:Irgendwie erinneret mi die ganzi totomatgschicht an as spiil, wos im alte joggeli dazumals no um e uff-/abstig gange isch. Weiss leider nümm wenns genau gsi isch. s'letschte spiil. Basel hett miesse gwünne und e anderi Mannschaft hett miesse verliere. Uff em Alte Migros-totomat hett me gwüsst, dass s'Spiil verbii isch, wenn de Doppelpunkt zwüsche de Punktzahl agfange hett blingge. Die 2 Spiil sind genau gliichzittig gloffe. Aber Basel isch 2 min friener fertig gsi und hett gwunne. und denn händ alli gwüsst, dass jetzt die anderi Mannschaft muess verliere. (verdammi, weiss wirklich nümm wär das gsi isch). Uff alli Fäll händ alli uff dä Totomat gstarrt. Es isch muxmüüsli still gsi im ganze Joggeli und wo denn ändlich dä Totomat hett afo blinke und demit bestätigt hett, dass die Mannschaft verlore und Basel demit uffgstiige isch, isch e sau fescht gsidas isch glaub eins vo de iidrücklichschte und geilschtge Erläbnis gsi wo ich im Stadion erläbt ha.
es war aarau gegen irgendwen, und es war nicht mucksmäuschenstill, sondern das ganze joggeli hat auf den totomat starrend "hopp aarau" geschrien. so jedenfalls habe ichs in erinnerung.Marylou hat geschrieben:das isch im fall spöter gsi, wos drum gange isch, öb mr in d'abstiegsrundi chömme. aber das vrgissi au nie me. i glaub, s'andere spiel isch gc gege irgendwär gsi. und eifach alli, fans und mannschaft, hän kei mucks vo sich gäh, bis es sicher gsi isch, und denn d'riese-jubelwälle!
und mir ist eben das hopp aarau so stark gebieben, weil ich bis da noch nie erlebt hatte, dass im joggeli für eine andere mannschaft geschrien wird. so können eindrücke individuell auseinandergehen 
vielleicht meinen wir auch 2 verschiedene spiele, bei meinem gings auf jeden fall um das erreichen der finalrunde und war glaube ich im ersten jahr nach dem aufstieg.

vielleicht meinen wir auch 2 verschiedene spiele, bei meinem gings auf jeden fall um das erreichen der finalrunde und war glaube ich im ersten jahr nach dem aufstieg.