@Selbständigerwerbende

Der Rest...
Antworten
Sharky
Erfahrener Benutzer

@Selbständigerwerbende

Beitrag von Sharky »

Ich ha vor mi z'Sälbständig mache. Jetzt bruchi no e paar Tips vo euch wo scho Selbständig sind, in Sache PC-Software.

Was für Softwares empfähle dir? Es isch meh e kaufmänischi Sach.

Welles Buechhaltissystem isch empfählendswert? Banana, hani khört sig sehr guet und eifach zbediene.

Ich ha mir mol überlegt, was ich bruch, viellicht hän dir jo no meh Tips:

- Buechhaltigssoftware (eifach und guet) - z.b. Banana
- XP Prof
- Twix Tel

viel meh isch mir noni igfalle, wird wohl denn cho wenns sowiet isch....

bim XP Prof, isch do MS-Office integriert? Und chammes XP Prof uf mehrere PC's installiere (PC und Notebook), mit dr gliche Lizens-Nr.?

Bruch e chli euri Inputs.... :)

schnauz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schnauz »

[quote="Sharky"]- Buechhaltigssoftware (eifach und guet) - z.b. Banana
QUOTE]

i wurd europa 2000 vorzieh !
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !

Pernambuco
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pernambuco »

es wäre noch gut zu wissen in welcher branche du dich selbständig machen willst.

Ayrton
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ayrton »

ich empfehle dir http://www.ifj.ch
nüt für unguet !

screemer
Neuer Benutzer

Beitrag von screemer »

Sharky hat geschrieben: bim XP Prof, isch do MS-Office integriert? Und chammes XP Prof uf mehrere PC's installiere (PC und Notebook), mit dr gliche Lizens-Nr.?
Hoffe schwer du willst kein Computer-Shop auftun bei deinem Wissen :rolleyes:

Ritter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ritter »

Zu PC's und software chan ich dir leider nid hälfe, wennd aber froge hesch zu versicherige, cha der scho es paar tipps geh uf was de muesch luege! Wennd willsch, eifach PN

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

xp pro und ms office sin zwei verschiedeni päckli und du dörfsch jedes jewiils uf 1 pc installiere (döt kasch denn zwar mehreri user iirichte wos benutze dörfe) a ber installiere dörfsch es nur jewiils ei mol (legal)

installiere _könntsch_ es mehrmols, machsch di aber stroofbar drmit!

was für buechhaltig muesch genau mache? git je nachdäm billigi lösige (kA wie tüür s banana isch).

Stormy
Benutzer
Beitrag von Stormy »

Sharky hat geschrieben:bim XP Prof, isch do MS-Office integriert? Und chammes XP Prof uf mehrere PC's installiere (PC und Notebook), mit dr gliche Lizens-Nr.?
Microsoft Office ist ein eigenständiges Softwarepaket, kostet auch nochmal ziemlich viel, wenn man's in der aktuellen Version will. Du solltest dir mal OpenOffice.org (open source, kostenlos) ansehen. Damit kann man auch so ziemlich alles machen - Tabellenkalkulation, Präsentationen, Textverarbeitung... - nur ein Gegenstück zu Access fehlt.

Und XP lässt sich (legal) nur auf einem PC installieren. Eine Ausnahme sind da nur irgendwelche "Corporate Editions", Firmenlizenzen halt.

176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

blubb hat geschrieben:xp pro und ms office sin zwei verschiedeni päckli und du dörfsch jedes jewiils uf 1 pc installiere (döt kasch denn zwar mehreri user iirichte wos benutze dörfe) a ber installiere dörfsch es nur jewiils ei mol (legal)

installiere _könntsch_ es mehrmols, machsch di aber stroofbar drmit!

was für buechhaltig muesch genau mache? git je nachdäm billigi lösige (kA wie tüür s banana isch).
so 'ne scheisse. xp pro und ms office dürfen bis zu dreimal installiert werden...

baasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baasel »

176-671 hat geschrieben:so 'ne scheisse. xp pro und ms office dürfen bis zu dreimal installiert werden...
Isch das nit numme wenn de e Privati Lizänz hesch? Ich weiss numme, dass bi uns in dr Bude für jede Einzelne Arbetsplatz e Lizänz glöst worde isch?!

1980
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 1980 »

Sharky,

Dachte, Du wolltest ne geile Hardrock Kneipe à la Düsseldorf eröffnen... Schade, schade!

Viel Glück trotzdem!

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

@176-671

wenn man keine ahnung hat, einfach mal die fresse halten.

me dörf pro lizenz uf eim pc s xp installiere, de dörfsches aber 3 mol AKTIVIERE!

was e grosse unterschied isch!

klar kasches problemlos uf mehrere pcs installiere aber dr gebruch wäri denn stroofbar wenn sie di verwütsche.

wieso gits denn mehr user lizenze wenn me pro (normal)lizenz döf uf 3 pcs installiere :confused:

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

1980 hat geschrieben:Sharky,

Dachte, Du wolltest ne geile Hardrock Kneipe à la Düsseldorf eröffnen... Schade, schade!

Viel Glück trotzdem!
:D Ja von dem bin ich wieder abgekommen....Sowas änlichhes hatte ich ja schonmal (Direkt am Barfi ;) )

Hab was besseres gefunden, falls es klappt...wenig Eigenkapital notwendig und mit Glück viel Ertrag ;)

D.h. wenn ich dasselbe XP-Prof auf meinen PC und Notebook installieren würde, dürfte ich nur mit einem von denen ins Netz, wegen Endeckungsgefahr, oder? Wenn ich aber nur mit dem PC ins Netz gehe und nicht mit dem Laptop dann wärs ja egal....

Aber da ich im Sommer eh einen neuen PC kaufen möchte, brauch ich wohl nur ein XP für den Laptop. Da auf dem neuen PC gleich ein XP-Prof installiert wird.

Specht
Neuer Benutzer

Beitrag von Specht »

Stormy hat geschrieben:Microsoft Office ist ein eigenständiges Softwarepaket, kostet auch nochmal ziemlich viel, wenn man's in der aktuellen Version will. Du solltest dir mal OpenOffice.org (open source, kostenlos) ansehen. Damit kann man auch so ziemlich alles machen - Tabellenkalkulation, Präsentationen, Textverarbeitung... - nur ein Gegenstück zu Access fehlt.
Openoffice ist wunderbar. Ich habe das MS Office Packet von meiner Kiste verbannt. Mit OpenOffice2 (momentan als Beta erhältlich, macht sich sehr gut) kommt auch eine Datenbank dazu!

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Vergiss die Buchhaltung, konzentriere Dich auf Dein Kerngeschäft und lass die BH auswärts ereledigen! ;)

aber wenn wir schon beim Thema sind:

@ all
Ich suche gerade für ein kleines Handelsunternehmen eine neue Datenbank, welche folgende Bereiche beinhalten sollte:
- Angebots- und Auftragsabwicklung
- Faktura
- Adressverwaltung

und folgende Punkte bieten kann:
- wahlweise mit oder ohne MWSt. bzw. wechselnde MWSt.-Sätze
- CHF oder Fremdwährungen
- Artikel mit wechselnden Seriennummern

kennt jemand eine gute Software?
Danke!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Naz
Neuer Benutzer

Beitrag von Naz »

[quote="Lou C. Fire"]Vergiss die Buchhaltung, konzentriere Dich auf Dein Kerngeschäft und lass die BH auswärts ereledigen! ]

Also wenn de die Datebank no für's web willsch ihbinde würdi MySql näh, sunscht Excel :D oder so irgend e Zügs
如果你能读这你是蠢货

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Naz hat geschrieben:Also wenn de die Datebank no für's web willsch ihbinde würdi MySql näh, sunscht Excel :D oder so irgend e Zügs
Also wenn i Di richtig vrstande ha, denn hesch Du absolut kei Ahnig, aber unbedingt ebis welle in dä Fred pooschte!?
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Naz
Neuer Benutzer

Beitrag von Naz »

Lou C. Fire hat geschrieben:Also wenn i Di richtig vrstande ha, denn hesch Du absolut kei Ahnig, aber unbedingt ebis welle in dä Fred pooschte!?
jääääää kunnt halt druff ah.. weisch... :p ka dr ebe numme witterhälfe wenns um Datebanke goht wo nochane im Intranet usgläse wärdet ;) Aber i glaub du suechsch öpis anderschts :D
如果你能读这你是蠢货

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Lou C. Fire hat geschrieben:Also wenn i Di richtig vrstande ha, denn hesch Du absolut kei Ahnig, aber unbedingt ebis welle in dä Fred pooschte!?
us sinere Antwort isch das emel e nochligendi Schlussfolgerig
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

[quote="Naz"]jääääää kunnt halt druff ah.. weisch... :p ka dr ebe numme witterhälfe wenns um Datebanke goht wo nochane im Intranet usgläse wärdet ]

nur dass Excel kei Datebank isch ..... SQL, mySQL, DB2, Oracle usw. das sind Datebanke
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

Naz
Neuer Benutzer

Beitrag von Naz »

BloodMagic hat geschrieben:nur dass Excel kei Datebank isch ..... SQL, mySQL, DB2, Oracle usw. das sind Datebanke
Nanana aber Excel kasch trotzdäm als Datebank benutze.. ;) und bi nid koplexe Sache e rundi eifacher als so anders Zügs, wie ich find...
如果你能读这你是蠢货

ELTunello
Neuer Benutzer

Beitrag von ELTunello »

[quote="Naz"]jääääää kunnt halt druff ah.. weisch... ka dr ebe numme witterhälfe wenns um Datebanke goht wo nochane im Intranet usgläse wärdet ]

immer die swisscom stifte wo meine si heige e ahnig vo irgendebbisem...

:rolleyes: :D

Naz
Neuer Benutzer

Beitrag von Naz »

ELTunello hat geschrieben:immer die swisscom stifte wo meine si heige e ahnig vo irgendebbisem...
:eek: Skandal. wer bisch du? :confused:

Das isch numme e willkürlichi Behauptig, wie ich mein :cool:
如果你能读这你是蠢货

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Bitte keine (Fach)simplereien!
Kennt jemand eine fixfertige und doch noch auf individuelle Bedürfnisse veränderbare Lösung?

Zur Info: ich will nicht selbst eine Datenbank programmieren, sondern eine kaufen, welche ich möglichst schnell und unkompliziert einsetzen kann.

Antworten