www.20min.ch hat geschrieben: Werden Sie am Mittwoch über den Stand des Berner Derbys informiert sein? Zuberbühler: Natürlich schaue ich auf den Totomat (lacht). Doch wann und welcher Zwischenstand aus Thun tatsächlich im Stadion kommuniziert wird, darüber entscheidet u2013 soviel ich weiss u2013 unser Trainer Gross.
Frächheit, dr Gross entscheidet über e Totomat..
Frächheit, dr Gross entscheidet über e Totomat..
Find i gar nid in ornig, mir hänn doch s'Rächt informiert z'sii... was söll das??? Dr Gross sött sini lütt au eso könne motiviere sunnsch isch langsam wirklich e gwüssi abnutzigserschiinig do...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
er seid, "soviel ich weis" aso ischs ned mal sicher.. und ich wür de gross zum ne teil verstah!rotoloso hat geschrieben:Find i gar nid in ornig, mir hänn doch s'Rächt informiert z'sii... was söll das??? Dr Gross sött sini lütt au eso könne motiviere sunnsch isch langsam wirklich e gwüssi abnutzigserschiinig do...
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
- Bandita
- Erfahrener Benutzer
Zitat:
Zitat von http://www.20min.ch
Werden Sie am Mittwoch über den Stand des Berner Derbys informiert sein? Zuberbühler: Natürlich schaue ich auf den Totomat (lacht). Doch wann und welcher Zwischenstand aus Thun tatsächlich im Stadion kommuniziert wird, darüber entscheidet u2013 soviel ich weiss u2013 unser Trainer Gross.
Ich würds au empörend finde, wenn de Gross das würd de Mannschaft kommuniziere...aber lies nomoll, das heisst no gar nüd, dass es kommuniziert wird!!! Also ganz easy!!
Zitat von http://www.20min.ch
Werden Sie am Mittwoch über den Stand des Berner Derbys informiert sein? Zuberbühler: Natürlich schaue ich auf den Totomat (lacht). Doch wann und welcher Zwischenstand aus Thun tatsächlich im Stadion kommuniziert wird, darüber entscheidet u2013 soviel ich weiss u2013 unser Trainer Gross.
Ich würds au empörend finde, wenn de Gross das würd de Mannschaft kommuniziere...aber lies nomoll, das heisst no gar nüd, dass es kommuniziert wird!!! Also ganz easy!!

..................uff dini goal gits ä explosion
MUTTENZERKURVE ai tradition.............
-
- Erfahrener Benutzer
- Bandita
- Erfahrener Benutzer
Guete Morge!! @ rotoloso...jetzt ha ich nomoll gläse was de gschriebe hesch...sorry!!Bandita hat geschrieben: Ich würds au empörend finde, wenn de Gross das würd de Mannschaft kommuniziere...aber lies nomoll, das heisst no gar nüd, dass es kommuniziert wird!!! Also ganz easy!!![]()
Ebe, wie scho vill gseid hend...es git schiens so Teils, die heisse Natel!!

..................uff dini goal gits ä explosion
- dark_magus
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Hejo, mit 100% zueverlässigkeit. ich erinnere mii an das spiel im 2003 wo mir glichzitig mit GC gspielt hei ... dört hei e paar 2 reihe undedra sogar e mini-tv drbi gha, aber hesch glich all 5 minute e anders resultat ghört ...RED&BLUE hat geschrieben:das spielt doch kei rolle, vieli hään radio od. sms-dienscht. das resultat vo thun-yb wird wie ne lauffüür im stadion umme go, do haa n'y kai bedängge !!

B6X & Durchschnittsuser 2004
Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!
Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!
Jo wie im Finalspiel 03, wo über YB-GC dr SMS-Dienscht zämme broche isch und diversi Falschmäldige d'Rundi gmacht händ - absolut unötige Stress...RED&BLUE hat geschrieben:das spielt doch kei rolle, vieli hään radio od. sms-dienscht. das resultat vo thun-yb wird wie ne lauffüür im stadion umme go, do haa n'y kai bedängge !!
Us Fähler sött me bekanntlich lerne...
Nai Dangge
[CENTER].
.
FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]
.
FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]
- jimmsalabim
- Erfahrener Benutzer
Handys, radios, usw. gitts au während alli andere Spie denn söllle sie die Mäldige grad bliibe loh und fertig aber es isch doch au uns gegenüber nid Fair dass e bestehende dienst im Joggeli, eifach ussgschalte wird will dr Gross sini lütt nid gnueg motiviere ka wenns "numme" um 3 punkt goht statt um e Meischtertitel... was isch denn s'Problem? Wenn Thun nach 30 Min. 5-0 in füerig wär was befürchtet denn dr Gross dass sini Spieler käi Luscht me hänn? Denn liggt s'Problem nid bim Totomat sondern vill tiefer...
Han i dört scho e frächheit gfunde... 90 Min. Lang vom D5 Balkon in d'Loge im A iinegluegt, dört isch dä GC Match am TV gloffe...jimmsalabim hat geschrieben:das isch vor 2 joohr bi gc au eso gsi, isch nüt neus
Aha... dämfall sinns au no finanzielli überlegige... klar wenn dr Totomat lauft benutzt niemerts dä Dienscht... truurig.samson hat geschrieben:Dr Fcb Het Uf Dr Homepage Gschriebe Me Cha Unter
Start Fcbtotothun 939
D Resultat Becho :d

Aber was isch denn s Problem? Würde unseri Stars bimmene 5-0 füerig vo Thun eifach käi interässe meh an de 3 pkt ha oder was? Das isch aber bedänklich...
- jimmsalabim
- Erfahrener Benutzer
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
spielt doch kai rolle ... 3 punggt mien ahne egal was thuner mache ...
die männli uff em spielfäld sin alli ohni totomat fuessballer worde ...
merke:" ... deine probleme möchte ich haben ... !"

die männli uff em spielfäld sin alli ohni totomat fuessballer worde ...

merke:" ... deine probleme möchte ich haben ... !"
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
I ha no vill schlimmeri Probleme... dr MP isch immerno do...bulldogu2122 hat geschrieben: merke:" ... deine probleme möchte ich haben ... !"

-
- Erfahrener Benutzer
- basilea2002
- Erfahrener Benutzer
do miesstme im rotoloso scho rächt ge. es goht jo nit numme um uns zahlendi zuschauer, es goht jo um d spieler. und dr gross (so gsehts anschiinend uss) findet kei besseri motivation uss de spieler alles usezhole, als de totomat zverbiete...isch scho trurig....
scho nur uss lideschaft zum fuessball und uss professionalität sötte d spieler alles geh...
sorry, und natürlig für die zahlendi zuschauer, wo immer e kämpfendi heimmannschaft wänd gseh
scho nur uss lideschaft zum fuessball und uss professionalität sötte d spieler alles geh...
sorry, und natürlig für die zahlendi zuschauer, wo immer e kämpfendi heimmannschaft wänd gseh
Aber es git nüt über e klassische Totomat wie früehner.Doppelchnopf hat geschrieben:"neuerdings" gits im joggeli e grosslinwand...(wo meistens d resultat kommuniziert werde...)
Uff dere Linwand wird meischtens nur Müll azeigt (Klingelton, Ferie, Bankwärbig usw.)
.
Würfel, Weiber, Wein bringen Lust und Pein.
Friedrich von Logau (1605-1655)
Würfel, Weiber, Wein bringen Lust und Pein.
Friedrich von Logau (1605-1655)