Sali
Hat jemand ein Konto bei eticketing von Tottenham? Tickets hat es mehr als genug, leider muss man vor 15.03. registriert gewesen sein. Tickets hat es überall um unseren Block herum. bitte PN! danke!
Account Tottenham eTicketing
- SUPPORTERS
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Jo, isch eifach schwierig, mit so öpperem denn e Deal abzmache.Chippersie hat geschrieben:Froget doch emol inemene Tottenham Forum. Ich dängg döt wäre d Erfolgschance grösser.
Vo däm här wär öper us dr Region sicherlich eifacher. Aber du hesch scho rächt, d Wohrschinlichkeit, dass öpper scho vorher e Account gha het isch relativ chli...

XXXXX [SIGPIC][/SIGPIC]
#10# Admir Smajic
#10# Admir Smajic
Da ich letzten herbst für 3 monate in london war, hätte ich eine e-ticketing zugang, welcher sich für den ticketkauf 'qualifizieren' würde.
Ich könnte interessierten ein ticket bestellen und nach erfolgter zahlung per e-mail zustellen (ticketfast print at home tickets)
Kostenpunkt wäre ca. 70 franken pro ticket (rechne es genau nach, wenn buchung erfolgt ist)
Edit: hab noch 1 ticketkontigent übrig
Ich könnte interessierten ein ticket bestellen und nach erfolgter zahlung per e-mail zustellen (ticketfast print at home tickets)
Kostenpunkt wäre ca. 70 franken pro ticket (rechne es genau nach, wenn buchung erfolgt ist)
Edit: hab noch 1 ticketkontigent übrig