Was isch mit dem gmeint Basta Abusi gfunde bim Spiel Livorno-Fiorentina?
Weiss vo nütt, villicht generell bezoge uff willkürlich Stadionverbot oder irgendöbbis spezifischs vo Ihrer Kurve...Bodesurri hat geschrieben:was isch egscht do gmeint isch irgend es Ereigniss in Italie passiert Du kennsch di jo us im Italienische Fussball?
E Sehr angagierte Spieler dr Lucarelli, wer das bi uns au möglig?NKBS hat geschrieben: Mit einem der 4 Busse die Cristiano Lucarelli (Captain von Livorno) für unsere Rückfahrt organisiert hat. (Wo gibt es das sonst, der Captain der Mannschaft, organisiert den Verhafteten Fans, welche den Zug verpasst hatten und in Rom festsasssen, die Rückfahrt).
Isch tip top...Resistencia hat geschrieben:Fehlte noch ein kleiner Teil...
Was erwartest du am Sonntag für eine Antwort der Livorno-Curva auf diese Ereignisse?
Ich erwarte nichts. Ich weiss nur, dass ich und viele andere die Konsequenzen dafür tragen werden müssen, dass wir unsere Rechte und Ideale verteidigt haben. Ich weiss nicht, ob das Bekämpfen der Polizeiangriffe die Fans zu etwas führen kann. Sicher ist, dass ich, wenn es wieder zu einer Situation wie am Sonntag kommt, nicht zögere, meine Unterstützung für Livorno und meine politische Einstellung gegen aussen zu verteidigen.
Eine letzte Frage: Wieso wurde deiner Meinung nach die Fanfreundschaft zwischen Fiorentina und Livorno beendet?
Bei einem kürzlichen Treffen mit Vertretern der Curva Fiesole haben wir ihnen unsere Unterstützung erklärt: Zuerst die Politik und die Vertretung unser Ideologie, und dann auch die Unterstützung im Stadion. Die Fiorentina-Fans waren damit nicht einverstanden. Und alles wurde beendet.
Bei Fehlern bitte korrigieren, bin kein Italienisch-Profi.
...isch eifach zum kotze, do verliere sie die ganzi sympathie... immene Fuessballstadion d'Politik an erschter stell setze und d'Unterstützig an zweiter Stell und sich no wundere das anderi nid iiverstande sinn...Zuerst die Politik und die Vertretung unser Ideologie, und dann auch die Unterstützung im Stadion.
isch halt livorno...dört lauft alles anders...ich für mi teil finds geil!!rotoloso hat geschrieben:...isch eifach zum kotze, do verliere sie die ganzi sympathie... immene Fuessballstadion d'Politik an erschter stell setze und d'Unterstützig an zweiter Stell und sich no wundere das anderi nid iiverstande sinn...
Wie fändsches wenn dr Kofi Annan sage würd, "Politische Angelegenheiten können warten, zuerst konzentrieren wir uns auf die Unterschtützung der Ghanesischen Nationalmannschaft!"... jo i weiss "Hey vollgeil!!"Bandito hat geschrieben:isch halt livorno...dört lauft alles anders...ich für mi teil finds geil!!
du vergissisch...es isch livorno...wer ins stadion goht, goht unter anderemrotoloso hat geschrieben: sölle sie doch e Politischi Partei gründe und so ihri alige verträtte.
Scheiss egal, genau das isch eini vo dene Sache wo mi am ital. Fuessball uffrege, die spiele jo während ihri Parteisitzige au nid "Curva Sud" und üebe sich in Choreos oder in Pyro oder? Duuble das... und im Kino gönn sie au go "Bandiera Rossa" singe???Bandito hat geschrieben:du vergissisch...es isch livorno...wer ins stadion goht, goht unter anderem
ebbe genau dorum will IM stadion links beherrscht!! als italo settsch das
doch eigentlich wüsse...und vorallem sind vill vo dr bal definitiv au politisch
aktiv in verschiedene parteie!!!
isch übrigens nit nur in livorno eso...rotoloso hat geschrieben:Scheiss egal, genau das isch eini vo dene Sache wo mi am ital. Fuessball uffrege, die spiele jo während ihri Parteisitzige au nid "Curva Sud" und üebe sich in Choreos oder in Pyro oder? Duuble das... und im Kino gönn sie au go "Bandiera Rossa" singe???
Wieso muessme immene Stadion goh zum Politik ussüebe? Richtigi Antwort, willme als idiot im normale Läbe nid wohrgnoh wird (und das zellt für Livorno, für Lazio und alli andere links oder rächts... spielt käi rolle, immene Stadion wird Fuessball gluegt, gschräue, gsunge, klatscht und pfifft aber nid Parteisitzige ghalte...
Näi die sinn nid feig, die wüsse dass Politik im Parlamänt oder uff de Stross ghört binnere Demo aber nid im Stadion... klar isch fascht jedi Kurve in italie links oder rächts grichtet, aber me kas jo au übertriibe... mir gohts numme drumm dass dr Fuessball und dr Support nid zur näbesach wärde...NKBS hat geschrieben:isch übrigens nit nur in livorno eso...
lazio, inter, trieste, juve, palermo, catania und vili mehr sin uf de andere site politisch aktiv. Nur sin sie z feig(oder was au immer) das ganze öffentlich z zuegeh....Livorno stoht wenigstens dezue
das nur so nebebi.
nei sie wüsses ebe nit, sust würde sie nit wuche für wuche faschistischi spruchbänder zeige, faccetta nera singe, de römergruess praktiziere und in schlimmste fäll sogar hockekrüzfahne schwenke.rotoloso hat geschrieben:Näi die sinn nid feig, die wüsse dass Politik im Parlamänt oder uff de Stross ghört binnere Demo aber nid im Stadion... klar isch fascht jedi Kurve in italie links oder rächts grichtet, aber me kas jo au übertriibe... mir gohts numme drumm dass dr Fuessball und dr Support nid zur näbesach wärde...
Jo und? Isch schlimm jä, genau so schlimm wie s "UU UU UU" wo vorhär in Basel üblich gse isch bi Ballberüerige vo Schwarze Spieler... wäge dämm hätt in dr MK kuum je öbber gseit "In dr MK gohts in erschter linie um Politil, Fuessball und Support isch näbesach"NKBS hat geschrieben:nei sie wüsses ebe nit, sust würde sie nit wuche für wuche faschistischi spruchbänder zeige, faccetta nera singe, de römergruess praktiziere und in schlimmste fäll sogar hockekrüzfahne schwenke.
entweder meh stoht dezue und git sich politisch(sigs mit sprechgsäng, spruchbänder usw) oder meh lohts si.rotoloso hat geschrieben:Jo und? Isch schlimm jä, genau so schlimm wie s "UU UU UU" wo vorhär in Basel üblich gse isch bi Ballberüerige vo Schwarze Spieler... wäge dämm hätt in dr MK kuum je öbber gseit "In dr MK gohts in erschter linie um Politil, Fuessball und Support isch näbesach"