Hiess das bei Euch vor vielen Jahren nicht einmal "Rägeboge-Charte"? Könnte heute vermutlich fehlinterpretiert und für ein Schwulen-Abo gehalten werden...GCZ-Fan hat geschrieben:Ich glaube ihr nennt es U-Abo oder sowas. (Zürich: ZVV Zone 10)

Wenn würdsch läse weisch viellicht wieso i nit zahlt ha, also liis statt dr cool spieleJoker59 hat geschrieben:der "basler" kann das offensichtlich nicht ohne schwarzfahren zu müssen.
Wie gseit zahl emol die 100 Franke sofort i und wägem andere mäldsch Di mol dört. Wenns nit probiersch kunnt au nüt use. Vilich hesch grad e GC/FCZ Fan am Telifon, den wirds miteme Baslerdialäkt wohl nüt. Vilicht hesch aber e Mensch dra und er gsehts i. Meh het hützutags eifach vergässe, dass mr mit de Lüt rede ka.basler hat geschrieben:Frog mi au grad, deckt sich gar not mit däm wo ich schriftlich beko ha und mir gseit worde isch![]()
Na ja, alles relativ, wenn öbberem die Wörter Zahlungsbefehl und Betreibungsankündigung e Begriff sin! "Direkte/sofortige Betreibung" git's in däm Sinn nid!Baslerbueb hat geschrieben:Und weil es gerade zum Thema passt.
Man muss nicht zwingend gemahnt werde, man kann aus sofort betreibe.
Doch gibt es:Laufi hat geschrieben:"Direkte/sofortige Betreibung" git's in däm Sinn nid!
@Laufi: Zersch informiere, den plagiereDarf mich der Gläubiger ohne vorherige Mahnung betreiben?
Ja. Jeder kann jeden jederzeit auch ohne jeden Grund betreiben. Das Betreibungsamt kann nicht überprüfen, ob eine Forderung berechtigt ist. Deshalb kann eine Betreibung auch ohne vorherige Mahnung eingeleitet werden. Eine Mahnung dient dem Gläubiger vor allem dazu, Verzugszinsen geltend zu machen. Denn die Zinsen sind in der Regel erst ab Mahnung geschuldet. Wird nicht gemahnt, können die Zinsen ab Einleitung der Betreibung gefordert werden.
Laut Gesetz betragen die Verzugszinsen immer 5 Prozent der Schuld. Per Vertrag kann eine andere Regelung getroffen werden.
Der Zahlungsbefehl ist der Beginn einer Betreibung, ganz einfach. Ob es dann tatsächlich dazu kommt (Pfändung usw.) hängt von der Reaktion des Betriebenen ab.Laufi hat geschrieben:E Betriiebig ohni vorhergehende Zahligsbefehl und Betriebigsahdrohig...DAS muesch mir z'erscht zeige!??
Für die betriebene Person beginnt die Betreibung damit, dass ihr der Postbote (oder der Betreibungsweibel) den Zahlungsbefehl in die Hand drückt.
s git lüt, die bechöme e betriibig obwohl si no nie e rächnig becho hän! frog mol die ganze inkasso-büros! do chunt doch immer wieder in de medie e gschicht über öber wo betriibe worde isch, obwohl är mit däre forderig überhaupt nüd am huet het!Laufi hat geschrieben:E Betriiebig ohni vorhergehende Zahligsbefehl und Betriebigsahdrohig...DAS muesch mir z'erscht zeige!??
Nomol (für die ganz langsame, wo sich g'mäldet hän)...die hän e Betriebig bekoh, ohni vorhergehende Zahligsbefehl!??? Das kah ich eifach nid glaube, sorry! Und um öbbis anders gohts mir au gar nid!canon hat geschrieben:s git lüt, die bechöme e betriibig obwohl si no nie e rächnig becho hän! frog mol die ganze inkasso-büros! do chunt doch immer wieder in de medie e gschicht über öber wo betriibe worde isch, obwohl är mit däre forderig überhaupt nüd am huet het!
fazit: me cha sogar betriibe wärde, obwohl me nid mol e offeni rächnig het! eifach so usem nüd use!
Dann glaub es doch einfach nicht, weil es schlicht und einfach nicht möglich ist.Laufi hat geschrieben:Nomol (für die ganz langsame, wo sich g'mäldet hän)...die hän e Betriebig bekoh, ohni vorhergehende Zahligsbefehl!??? Das kah ich eifach nid glaube, sorry! Und um öbbis anders gohts mir au gar nid!
Laufi hat geschrieben:"Direkte/sofortige Betreibung" git's in däm Sinn nid!
Zwüsche'nere Mahnig und 'ere Betriiebig liege no Wälte
was isch für di e betriibig????? zahligsbefehl = betriibigLaufi hat geschrieben:Nomol (für die ganz langsame, wo sich g'mäldet hän)...die hän e Betriebig bekoh, ohni vorhergehende Zahligsbefehl!??? Das kah ich eifach nid glaube, sorry! Und um öbbis anders gohts mir au gar nid!
Wie de Joker scho g'seit het...es gibt kein fortsetzungsbegehren ohne einleitungsverfahren.
@Mundi: bisch immerno de gliich Dummschwätzer...gänzlich ohne Charaktereigenschafte![]()
Gueti Froog, das isch de springendi Punktcanon hat geschrieben:was isch für di e betriibig????? zahligsbefehl = betriibig
oder wo was / ab wenn isches für di e betriibig???
Wann eine Betreibung für Dich anfängt ist dem Gesetz so ziemlich egal (Aber da Du ja scheinbar immer Recht hast bist Du ja das Gesetzt)Laufi hat geschrieben:Für mi fanggt die richtigi Betriiebig erscht ah, sobald Du entweder d'Schuld anerkannt hesch, oder Du Rächtsvorschlag uff de Zahligsbefehl yhlegsch
Wenn in der Mahnung 10 Tage steht dann gilt das, weil man wie schon erwähnt auch ohne Mahnung betreiben kann. Nichts von wegen 2 Möglichkeiten, innerhalb der Frist bezahlen oder die Betreibung wird eingeleitet.Laufi hat geschrieben:Es het doch g'heisse, dass nach 10 Daag grad d'Betriebig startet, aber meh het vorher no g'nueg (Sprich 2!) Möglichkeite, zum de Betrag z'zahle, ohni das e Betriiebig startet (es e Yhtrag ins Regischter git), also no mindeschtens 1 Monet!
Dann erklär mir doch bitte mal die paar SchritteLaufi hat geschrieben:Meh han ich gar nid behauptet, es goht mir um d'Zyt zwüsche 1.Mahnig und em effektive Yhtrag ins Regischter...und doh sin halt wirkligg no e paar Schritt dez'wüsche (und nid 1.Mahnig, nächschte Schritt = "Betriebigsstart" mit Yhtrag ins Regischter)!
Sind hier zwei Laufis oder checkst Du einfach Deine Eigenen Beiträge nichtLaufi hat geschrieben:die Storys vo de ung'rächtfertigte Betriiebige (wo plötzlich als Argument ufftaucht sin) isch e ganz e anderi G'schicht, vo däre ich persönlich nie g'redet ha
Laufi hat geschrieben: die hän e Betriebig bekoh, ohni vorhergehende Zahligsbefehl!??? Das kah ich eifach nid glaube, sorry! Und um öbbis anders gohts mir au gar nid!
Scheinbar haben die dich dort ziemlich rasch angestellt, hä?basler hat geschrieben:Geschrieben am 13.02.2013
Ich dörf mir uf jedefall nit fehler im 5-minute takt leiste in mim bruef...
Ich kann nur noch den Kopf schüttelnLaufi hat geschrieben:Gueti Froog, das isch de springendi PunktFür mi fanggt die richtigi Betriiebig erscht ah, sobald Du entweder d'Schuld anerkannt hesch, oder Du Rächtsvorschlag uff de Zahligsbefehl yhlegsch (und de Richter entschiede het)!
Es het doch g'heisse, dass nach 10 Daag grad d'Betriebig startet, aber meh het vorher no g'nueg (Sprich 2!) Möglichkeite, zum de Betrag z'zahle, ohni das e Betriiebig startet (es e Yhtrag ins Regischter git), also no mindeschtens 1 Monet!
Meh han ich gar nid behauptet, es goht mir um d'Zyt zwüsche 1.Mahnig und em effektive Yhtrag ins Regischter...und doh sin halt wirkligg no e paar Schritt dez'wüsche (und nid 1.Mahnig, nächschte Schritt = "Betriebigsstart" mit Yhtrag ins Regischter)!
PS und es goht bi ihm jo um e g'rächtfertigti Schuld, wo er jo gar nid bestriitet (s'Schwarzfahre)! die Storys vo de ung'rächtfertigte Betriiebige (wo plötzlich als Argument ufftaucht sin) isch e ganz e anderi G'schicht, vo däre ich persönlich nie g'redet ha
Laufi hat geschrieben:Meh han ich gar nid behauptet, es goht mir um d'Zyt zwüsche 1.Mahnig und em effektive Yhtrag ins Regischter...und doh sin halt wirkligg no e paar Schritt dez'wüsche (und nid 1.Mahnig, nächschte Schritt = "Betriebigsstart" mit Yhtrag ins Regischter)!
Jerry hat geschrieben:Dann erklär mir doch bitte mal die paar Schritte
Laufi hat geschrieben:die Storys vo de ung'rächtfertigte Betriiebige (wo plötzlich als Argument ufftaucht sin) isch e ganz e anderi G'schicht, vo däre ich persönlich nie g'redet ha
Laufi hat geschrieben:die hän e Betriebig bekoh, ohni vorhergehende Zahligsbefehl!??? Das kah ich eifach nid glaube, sorry! Und um öbbis anders gohts mir au gar nid!
Jerry hat geschrieben:Sind hier zwei Laufis oder checkst Du einfach Deine Eigenen Beiträge nicht![]()