Roth für Zindel: Neue Pressechefin für den FCB
- andreas
- Erfahrener Benutzer
Roth für Zindel: Neue Pressechefin für den FCB
Zindel ab nächster Saison in anderen Positionen tätig, Andrea Roth
(Basel United) übernimmt.
Damit ist Roth die erste Frau im Schweizer Clubfussball, die als
Pressechefin eingesetzt wird.
(Basel United) übernimmt.
Damit ist Roth die erste Frau im Schweizer Clubfussball, die als
Pressechefin eingesetzt wird.
Ich wünsche ihr viel Glück, viel Spass und viel Erfolg, vorallem wenn ab nächster Saison die ersten internationalen Spiele im Joggeli stattfinden und es im Medienraum dann zu fragenden Gesichtern bei den Presseleuten kommt. Wird lustig, ich freu mich drauf
Der Übergang vom Etwas zum Nichts heißt Nüx.
Was füre herrligi Mitteilig! Ich bi no nie e Fründ vo unserem Pressechef gsi, dorum freut mi de Wegsel sehr!
dFrog wo i mr aber i dem zämähang no stell: Wieso isch nid dr Remo Maischter nid si direkte Nochfolger?! Zwenig qualifiziert? zwenig Sprochkenntnis?
Anyway.. I hoff die Andrea Roth wird im Haifischbecki Fuessball "überlebe"! Vil Glück!
->> Jetzt no e Nochfolger für dr Häfliger fürs Stadion-TV und i bi so richtig happy..
!
dFrog wo i mr aber i dem zämähang no stell: Wieso isch nid dr Remo Maischter nid si direkte Nochfolger?! Zwenig qualifiziert? zwenig Sprochkenntnis?
Anyway.. I hoff die Andrea Roth wird im Haifischbecki Fuessball "überlebe"! Vil Glück!
->> Jetzt no e Nochfolger für dr Häfliger fürs Stadion-TV und i bi so richtig happy..

Und grad no ä Nochfolger vo däm unsägliche gequtische bim unsägliche PausespiilPanPan hat geschrieben:Was füre herrligi Mitteilig! Ich bi no nie e Fründ vo unserem Pressechef gsi, dorum freut mi de Wegsel sehr!
->> Jetzt no e Nochfolger für dr Häfliger fürs Stadion-TV und i bi so richtig happy.. :)!
Und wiePatzer hat geschrieben:das nenn ich mal ein optischer upgrade![]()

Da werden die Herren von der Geschäftsleitung um sie herumschwänzeln wie "der Muni uff der Weid"
http://foto.landwirtschaft.internetgale ... aad4f2.jpg

-
- Erfahrener Benutzer
jetzt hab ich doch glatt "wie dr muri uff dr weid" gelesenNino hat geschrieben:Und wie
Da werden die Herren von der Geschäftsleitung um sie herumschwänzeln wie "der Muni uff der Weid"
http://foto.landwirtschaft.internetgale ... aad4f2.jpg
![]()
![]()
![]()

>> Life is not fair. But the root password helps <<
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
- AstraRotlicht
- Erfahrener Benutzer
GCZ-Fan hat geschrieben:Haben die Basler doch noch etwas zum sich freuen dieses Jahr bekommen![]()
ja als i-tüpfelchen zusätzlich zum Meistertitel und dem Cupsieg

Da bei den Kontrollen keine Waffen oder Feuerwerkskörper gefunden worden sind, gehen die Beamten davon aus, dass sich die Ultras woanders eindecken wollen. Gerüchten zufolge sei sogar ein Lkw aus der Schweiz unterwegs, der den Fans in München die Dinge nachbringen soll.
Fest steht, dass einige polizeibekannte Führungsköpfe der Szene nicht im Zug waren. Diese sind vermutlich mit dem Auto nach München unterwegs und wer weiß, was sie im Kofferraum haben.
was meinst du? den neid von spackos wie dir? darüber freuen wir uns schon lange nicht mehr, ist zur gewohnheit geworden......und jetzt husch husch ins körbchen zurück....GCZ-Fan hat geschrieben:Haben die Basler doch noch etwas zum sich freuen dieses Jahr bekommen![]()
[CENTER]"mir müend ufpasse, dass mir nid immer s schwizerische wasserglas als ozean düend betrachte..." Peter V. Kunz[/CENTER]
Dem chani zuestimme. ABER: Mä darf nid vergässe, dass dr Joe e FCB-Fan durch und durch isch. Er het nid efach e Job gha bim FCB sondern isch mit Herzbluet drbi. Sini Vorwörter im Rotblau sind Teils legendär. Das muess d Frau Miggeli do zerscht no bewise.Rhymaa hat geschrieben:Dr Schwindel-Zindel isch au keis Ahluege gsi... Geschweige denn sis Dialäggt. ABer 12 Joor im verein isch au nit schlächt.
Glaub aber scho, dass das Frölein Roth d'PK bitz uffpeppä ka :-)
Er isch aber au e riese Kritiker vom FCB gsi...kasch Di no sini ebefalls legendäre BaZ-B'richt erinnere!? Mir hän e paar im Fan-Club kah, wo uf de G'sindel gar nid guet z'spräche gsi sin! Aber das isch scho e paar Jöörli här, gib i zueHeavy hat geschrieben:Dem chani zuestimme. ABER: Mä darf nid vergässe, dass dr Joe e FCB-Fan durch und durch isch. Er het nid efach e Job gha bim FCB sondern isch mit Herzbluet drbi. Sini Vorwörter im Rotblau sind Teils legendär. Das muess d Frau Miggeli do zerscht no bewise.

Alles für BS
Der Poster über dir hat gezeigt, wie man ein solches (durchaus provokantes, aber das war ja glaube ich vom Schiff erkennbar) Posting elegant kontert. Du zeigst, wie man es nicht machtrethabile hat geschrieben:was meinst du? den neid von spackos wie dir? darüber freuen wir uns schon lange nicht mehr, ist zur gewohnheit geworden......und jetzt husch husch ins körbchen zurück....

Au das isch korrekt. Zu der Akte Laub het er mit allne Fanclubs wo sich gmeldet hän müesse go rede ud sich rechtfertige... bzw sich go stelle, sofern er überhaupt erwünscht gsi isch. Zum Kritisiere aka Baz Journi: mir hän ein im Vorstand wo in dere Hisicht no viiiel schlimmer (gsi) isch. Der René C isch sicher nid si kolleg :PLaufi hat geschrieben:Er isch aber au e riese Kritiker vom FCB gsi...kasch Di no sini ebefalls legendäre BaZ-B'richt erinnere!? Mir hän e paar im Fan-Club kah, wo uf de G'sindel gar nid guet z'spräche gsi sin! Aber das isch scho e paar Jöörli här, gib i zue![]()
Bescheiden wie wir sind, freuen wir uns auch an kleinen Dingen.GCZ-Fan hat geschrieben:Haben die Basler doch noch etwas zum sich freuen dieses Jahr bekommen![]()
Mir ist er noch als BaZ-Journalist u.a. in der Ära Didi Andrey bekannt, dass er die Leistungen des FCB stets schöngeschrieben hat.Laufi hat geschrieben:Er isch aber au e riese Kritiker vom FCB gsi...kasch Di no sini ebefalls legendäre BaZ-B'richt erinnere!? Mir hän e paar im Fan-Club kah, wo uf de G'sindel gar nid guet z'spräche gsi sin! Aber das isch scho e paar Jöörli här, gib i zue![]()
-
- Erfahrener Benutzer
Seine beiden "Kolumnen" vom Zwoelf-Heftli waren auch immer 1A.Heavy hat geschrieben:Dem chani zuestimme. ABER: Mä darf nid vergässe, dass dr Joe e FCB-Fan durch und durch isch. Er het nid efach e Job gha bim FCB sondern isch mit Herzbluet drbi. Sini Vorwörter im Rotblau sind Teils legendär. Das muess d Frau Miggeli do zerscht no bewise.
Jetzt darf er sicher bald ne "offizielle" schreiben

-
- Erfahrener Benutzer
PanPan hat geschrieben:Was füre herrligi Mitteilig! Ich bi no nie e Fründ vo unserem Pressechef gsi, dorum freut mi de Wegsel sehr!
->> Jetzt no e Nochfolger für dr Häfliger fürs Stadion-TV und i bi so richtig happy..!
Kuum! Sunscht isch denn bald die ganzi Basler Equipe usgwäggslet worde, wo am FCB in de letschte Joore e Gsicht gäh het.