Roth für Zindel: Neue Pressechefin für den FCB

Diskussionen rund um den FCB.
Antworten
andreas
Erfahrener Benutzer
Roth für Zindel: Neue Pressechefin für den FCB

Beitrag von andreas »

Zindel ab nächster Saison in anderen Positionen tätig, Andrea Roth
(Basel United) übernimmt.

Damit ist Roth die erste Frau im Schweizer Clubfussball, die als
Pressechefin eingesetzt wird.
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Bobadischa

Beitrag von Bobadischa »

Isch no e Härzigs

Bild

Patzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Patzer »

das nenn ich mal ein optischer upgrade :)

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Bevor das Thema ganz vom Pfad abkommt:
Sie ist vor allem auch kompetetent, kennt Basel und das Joggeli bereits
bestens, da sie schon bei Basel United in einer solchen Position war.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

Ich wünsche ihr viel Glück, viel Spass und viel Erfolg, vorallem wenn ab nächster Saison die ersten internationalen Spiele im Joggeli stattfinden und es im Medienraum dann zu fragenden Gesichtern bei den Presseleuten kommt. Wird lustig, ich freu mich drauf
Der Übergang vom Etwas zum Nichts heißt Nüx.

Rhymaa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhymaa »

Dr Schwindel-Zindel isch au keis Ahluege gsi... Geschweige denn sis Dialäggt. ABer 12 Joor im verein isch au nit schlächt.
Glaub aber scho, dass das Frölein Roth d'PK bitz uffpeppä ka :-)

PanPan

Beitrag von PanPan »

Was füre herrligi Mitteilig! Ich bi no nie e Fründ vo unserem Pressechef gsi, dorum freut mi de Wegsel sehr!

dFrog wo i mr aber i dem zämähang no stell: Wieso isch nid dr Remo Maischter nid si direkte Nochfolger?! Zwenig qualifiziert? zwenig Sprochkenntnis?

Anyway.. I hoff die Andrea Roth wird im Haifischbecki Fuessball "überlebe"! Vil Glück!

->> Jetzt no e Nochfolger für dr Häfliger fürs Stadion-TV und i bi so richtig happy.. :) !

Rhymaa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhymaa »

PanPan hat geschrieben:Was füre herrligi Mitteilig! Ich bi no nie e Fründ vo unserem Pressechef gsi, dorum freut mi de Wegsel sehr!

dFrog wo i mr aber i dem zämähang no stell: Wieso isch nid dr Remo Maischter nid si direkte Nochfolger?! Zwenig qualifiziert? zwenig Sprochkenntnis?

Anyway.. I hoff die Andrea Roth wird im Haifischbecki Fuessball "überlebe"! Vil Glück!

->> Jetzt no e Nochfolger für dr Häfliger fürs Stadion-TV und i bi so richtig happy.. :)!
Und grad no ä Nochfolger vo däm unsägliche gequtische bim unsägliche Pausespiil

Nino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino »

Patzer hat geschrieben:das nenn ich mal ein optischer upgrade :)
Und wie :D

Da werden die Herren von der Geschäftsleitung um sie herumschwänzeln wie "der Muni uff der Weid"

http://foto.landwirtschaft.internetgale ... aad4f2.jpg

:D :D :D :D

Doppelchnopf
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Doppelchnopf »

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Ych vermuet em Remo si Hauptuftrag isch s Webteam und journalistischi Byydräg.
glaub es wär z vil wenn me au no s ganze Pressezüg muess organisiere...

Uf jede Fall wird dr neu Wind guet due. S gäbt aber au no e anderi Abteilig bim
FCB wo das nid schlächt wär. ;)

morris
Erfahrener Benutzer

Beitrag von morris »

Nino hat geschrieben:Und wie :D

Da werden die Herren von der Geschäftsleitung um sie herumschwänzeln wie "der Muni uff der Weid"

http://foto.landwirtschaft.internetgale ... aad4f2.jpg

:D :D :D :D
jetzt hab ich doch glatt "wie dr muri uff dr weid" gelesen :D
>> Life is not fair. But the root password helps <<

Nino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino »

andreas hat geschrieben: Uf jede Fall wird dr neu Wind guet due. S gäbt aber au no e anderi Abteilig bim
FCB wo das nid schlächt wär. ;)
Ich wüsst au no eini ;) Meinemer ächscht die glychi ? :D

k@rli o.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von k@rli o. »

i hätt no eins vo däne berüchtigte Match-Heftli, wo dr Zemdil eigehändig dr Text unkenntlich gmacht het. Söll i's ihre als Atrittsgschänk schigge?
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA

RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON

Nino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino »

morris hat geschrieben:jetzt hab ich doch glatt "wie dr muri uff dr weid" gelesen :D
Dä wird jo sicher au nit näbe dure luege :D

GCZ-Fan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von GCZ-Fan »

Haben die Basler doch noch etwas zum sich freuen dieses Jahr bekommen :D

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

GCZ-Fan hat geschrieben:Haben die Basler doch noch etwas zum sich freuen dieses Jahr bekommen :D
Digge, mach e Abgang! :mad:

Schrecklich die Insekteplag do inne! :rolleyes:
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

Nino hat geschrieben:Dä wird jo sicher au nit näbe dure luege :D
Dafür ist sie für ihn wohl zu brünett und zu intelligent und er wird sich frewillig keine Karrierebremse verpassen
Der Übergang vom Etwas zum Nichts heißt Nüx.

AstraRotlicht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von AstraRotlicht »

GCZ-Fan hat geschrieben:Haben die Basler doch noch etwas zum sich freuen dieses Jahr bekommen :D

ja als i-tüpfelchen zusätzlich zum Meistertitel und dem Cupsieg ;)
Da bei den Kontrollen keine Waffen oder Feuerwerkskörper gefunden worden sind, gehen die Beamten davon aus, dass sich die Ultras woanders eindecken wollen. Gerüchten zufolge sei sogar ein Lkw aus der Schweiz unterwegs, der den Fans in München die Dinge nachbringen soll.
Fest steht, dass einige polizeibekannte Führungsköpfe der Szene nicht im Zug waren. Diese sind vermutlich mit dem Auto nach München unterwegs und wer weiß, was sie im Kofferraum haben.

rethabile
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rethabile »

was meinst du? den neid von spackos wie dir? darüber freuen wir uns schon lange nicht mehr, ist zur gewohnheit geworden......und jetzt husch husch ins körbchen zurück....
[CENTER]"mir müend ufpasse, dass mir nid immer s schwizerische wasserglas als ozean düend betrachte..." Peter V. Kunz[/CENTER]

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

Schöne Frau :D und scheint sehr intelligent zu sein.
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Rhymaa hat geschrieben:Dr Schwindel-Zindel isch au keis Ahluege gsi... Geschweige denn sis Dialäggt. ABer 12 Joor im verein isch au nit schlächt.
Glaub aber scho, dass das Frölein Roth d'PK bitz uffpeppä ka :-)
Dem chani zuestimme. ABER: Mä darf nid vergässe, dass dr Joe e FCB-Fan durch und durch isch. Er het nid efach e Job gha bim FCB sondern isch mit Herzbluet drbi. Sini Vorwörter im Rotblau sind Teils legendär. Das muess d Frau Miggeli do zerscht no bewise.

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Heavy hat geschrieben:Dem chani zuestimme. ABER: Mä darf nid vergässe, dass dr Joe e FCB-Fan durch und durch isch. Er het nid efach e Job gha bim FCB sondern isch mit Herzbluet drbi. Sini Vorwörter im Rotblau sind Teils legendär. Das muess d Frau Miggeli do zerscht no bewise.
Er isch aber au e riese Kritiker vom FCB gsi...kasch Di no sini ebefalls legendäre BaZ-B'richt erinnere!? Mir hän e paar im Fan-Club kah, wo uf de G'sindel gar nid guet z'spräche gsi sin! Aber das isch scho e paar Jöörli här, gib i zue ;)
Alles für BS

GCZ-Fan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von GCZ-Fan »

rethabile hat geschrieben:was meinst du? den neid von spackos wie dir? darüber freuen wir uns schon lange nicht mehr, ist zur gewohnheit geworden......und jetzt husch husch ins körbchen zurück....
Der Poster über dir hat gezeigt, wie man ein solches (durchaus provokantes, aber das war ja glaube ich vom Schiff erkennbar) Posting elegant kontert. Du zeigst, wie man es nicht macht :D

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Laufi hat geschrieben:Er isch aber au e riese Kritiker vom FCB gsi...kasch Di no sini ebefalls legendäre BaZ-B'richt erinnere!? Mir hän e paar im Fan-Club kah, wo uf de G'sindel gar nid guet z'spräche gsi sin! Aber das isch scho e paar Jöörli här, gib i zue ;)
Au das isch korrekt. Zu der Akte Laub het er mit allne Fanclubs wo sich gmeldet hän müesse go rede ud sich rechtfertige... bzw sich go stelle, sofern er überhaupt erwünscht gsi isch. Zum Kritisiere aka Baz Journi: mir hän ein im Vorstand wo in dere Hisicht no viiiel schlimmer (gsi) isch. Der René C isch sicher nid si kolleg :P

Rotblau
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rotblau »

Bescheiden wie wir sind, freuen wir uns auch an kleinen Dingen.
Laufi hat geschrieben:Er isch aber au e riese Kritiker vom FCB gsi...kasch Di no sini ebefalls legendäre BaZ-B'richt erinnere!? Mir hän e paar im Fan-Club kah, wo uf de G'sindel gar nid guet z'spräche gsi sin! Aber das isch scho e paar Jöörli här, gib i zue ;)
Mir ist er noch als BaZ-Journalist u.a. in der Ära Didi Andrey bekannt, dass er die Leistungen des FCB stets schöngeschrieben hat.

glaibasel88
Erfahrener Benutzer

Beitrag von glaibasel88 »

Heavy hat geschrieben:Dem chani zuestimme. ABER: Mä darf nid vergässe, dass dr Joe e FCB-Fan durch und durch isch. Er het nid efach e Job gha bim FCB sondern isch mit Herzbluet drbi. Sini Vorwörter im Rotblau sind Teils legendär. Das muess d Frau Miggeli do zerscht no bewise.
Seine beiden "Kolumnen" vom Zwoelf-Heftli waren auch immer 1A.
Jetzt darf er sicher bald ne "offizielle" schreiben :)

Längi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Längi »

Und das ist erst der Anfang ;) Lieber Roth (Blau) als Fetscherin! :cool:
[CENTER]____________________

© Längi - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Stadtbasler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stadtbasler »

PanPan hat geschrieben:Was füre herrligi Mitteilig! Ich bi no nie e Fründ vo unserem Pressechef gsi, dorum freut mi de Wegsel sehr!

->> Jetzt no e Nochfolger für dr Häfliger fürs Stadion-TV und i bi so richtig happy.. :) !

Kuum! Sunscht isch denn bald die ganzi Basler Equipe usgwäggslet worde, wo am FCB in de letschte Joore e Gsicht gäh het.

Bobadischa

Beitrag von Bobadischa »

Stadtbasler hat geschrieben:[/B]

Kuum! Sunscht isch denn bald die ganzi Basler Equipe usgwäggslet worde, wo am FCB in de letschte Joore e Gsicht gäh het.
Wär grad im Fall vom Häfliger au extrem tragisch :rolleyes:

Antworten