Freundschaftsspiel FC Basel- FC Bayern München, 12.Januar 2013

Diskussionen rund um den FCB.
Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

Bobadischa hat geschrieben:die wollten gestern wohl ein Bundesliga Spiel simulieren und keine Geschenke verteilen.
Na dann mal sehen was sie heute mit wem simulieren, wenn Shaq heute länger spielt, fände ich es einen Affront an alle Zuschauer gestern. Aber wetten dass das Heynckes egal ist
Der Übergang vom Etwas zum Nichts heißt Nüx.

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

Erfrischendster auftritt von den neuen kam klar von adili!!

Wenn sugardegen7 einen doppelpass spielen könnte wäre evtl sigar ein torerfolg dringelegen

Hauptsache weniger kassiert als schlacke04
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Shamrock hat geschrieben:Aber wetten dass das Heynckes egal ist
na hoffentlich

jeder der gestern nicht wegen den bayern oder dem fcb im stadion war sondern wegen shaqiri hat eh eins in die fresse verdient

sucht euch ne einzelsportart wo ihr "fanen" könnt

trottle
CR7 Fanboy

The_Dark_Knight
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The_Dark_Knight »

kennt jemand die adresse des bekanntesten fc bayern forums?
Z'Basel an mym Rhy

Z'Basel an mym Rhy

jay
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jay »

The_Dark_Knight hat geschrieben:kennt jemand die adresse des bekanntesten fc bayern forums?
transfermarkt.de

Bazillus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bazillus »

Do no d'Higlights vom Stadion-TV:

http://www.fcb.ch/articles/show/paragra ... 11/81/2927

Edith: vor allem VIP-talk drbi mit em Sammer, Heusler und XS!

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

ScoUtd hat geschrieben:na hoffentlich

jeder der gestern nicht wegen den bayern oder dem fcb im stadion war sondern wegen shaqiri hat eh eins in die fresse verdient

sucht euch ne einzelsportart wo ihr "fanen" könnt

trottle
Isch in Ornig, ich leit's witer :p

Catch22
Erfahrener Benutzer
Wohnort: Blick auf Berge vom Balkon und zwischendurch auch selber dort oben

Beitrag von Catch22 »

Psychospielchen der Bayern - Sauerei. Unglaublich, Robben ist ein limitierter Furz! • Man glaubt es kaum aber die Shaqiri Shirt's verkaufen sich in Bayern sehr gut. Da wurde nur von einem Bayern Spieler mehr verkauft diese Saison bis jetzt. Respekt! • Zum Spiel: Adili hat mir sehr gut gefallen. Sommer hatte Glück das nur Xherdan gesehen hat wie weit er zum teil wieder vor dem Tor stand. Degens Pässe weiter ein graus.
nüchtern - ein blinder kann wieder sehen :)

Http://www.freilicht-spektakel.ch

HJK
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HJK »

30000 Zuschauer...ist doch Tiptop für ein Testspiel.
Das spült einwenig Geld in die Kasse des FCB, welcher sonst nur wenig andere Einnahmequellen hat.
Danke an den halben Schwarzwald :)
Zum Spiel: Zum Glück war ich nicht da :D
HJK - Suomen Mestari 27 kertaa

Kotikenttä: Finnair Stadium (kapasiteetti 10 770)

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Bayern Spieler wo d'basler Fans provoziere...Psychospielchen vom Verein FC Bayern!?? :confused:
Euri Bayern-Paranoia nimmt langsam echt krankhafti Züüg ah! Das isch e Testspiel gsi, liebi "Fuessballfrüünde" und nid e CL 1/8-Final wo's um öbis goht! Und au kei Abschiedsspiel, Event oder Happening...wo d'Spieler d'Clowns für d'Zuschauer spiele!!

Glaubet mir, de Bayern Spieler sin ihr basler Fans ziemlig egal! Wieso sölle die euch bim'ene Teschtspiel provoziere, vorallem wenn ihr jo bis zum 3:0 nid emol e "Scheiss FC Bayern" g'sunge oder suschtwie provoziert hän
Zitat Andreas: Robben hätt halt nid no miesse go faxe mache. Bis zu däm Zytphunggt isch vo dr MK
nix provoziert worde, nid mol e Scheiss Bayern! Und das obwohl 0:3 stoht
Ich weiss nid, was sich manchi Zueschauer unter'eme Teschtspiel vorstelle? Die sin no langwiiliger wie Länderspiel (die ich mir scho lang nüm ahdue, nid im TV und scho gar nid im Stadion)!
An d'Teschtspiel gönn jo normalerwiis au nur d'Hardcore-Fans und wär halt mit'ere grössere Erwartig (sprich s'Champions-League-Kribble, oder Shaqiri-Preisung) ans Spiel gange isch, der isch halt enttüscht worde! So eifach isch's!
Alles für BS

fare
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fare »

Laufi hat geschrieben:Bayern Spieler wo d'basler Fans provoziere...Psychospielchen vom Verein FC Bayern!?? :confused:
Euri Bayern-Paranoia nimmt langsam echt krankhafti Züüg ah! Das isch e Testspiel gsi, liebi "Fuessballfrüünde" und nid e CL 1/8-Final wo's um öbis goht! Und au kei Abschiedsspiel, Event oder Happening...wo d'Spieler d'Clowns für d'Zuschauer spiele!!

Glaubet mir, de Bayern Spieler sin ihr basler Fans ziemlig egal!Wieso sölle die euch bim'ene Teschtspiel provoziere, vorallem wenn ihr jo bis zum 3:0 nid emol e "Scheiss FC Bayern" g'sunge oder suschtwie provoziert hän

Ich weiss nid, was sich manchi Zueschauer unter'eme Teschtspiel vorstelle? Die sin no langwiiliger wie Länderspiel (die ich mir scho lang nüm ahdue, nid im TV und scho gar nid im Stadion)!
An d'Teschtspiel gönn jo normalerwiis au nur d'Hardcore-Fans und wär halt mit'ere grössere Erwartig (sprich s'Champions-League-Kribble, oder Shaqiri-Preisung) ans Spiel gange isch, der isch halt enttüscht worde! So eifach isch's!
Laufi, für wenn warst du eigentlich?

PadrePio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PadrePio »

Bobadischa hat geschrieben:die wollten gestern wohl ein Bundesliga Spiel simulieren und keine Geschenke verteilen.
Richtig so. Sollte ja auch kein Kindergeburtstag sein.

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

PadrePio hat geschrieben:Richtig so. Sollte ja auch kein Kindergeburtstag sein.
Ach Kein Kindergeburtstag und das trotz Zauberzwerg? ;)

Joker59
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joker59 »

Laufi hat geschrieben:Glaubet mir, de Bayern Spieler sin ihr basler Fans ziemlig egal! Wieso sölle die euch bim'ene Teschtspiel provoziere, vorallem wenn ihr jo bis zum 3:0 nid emol e "Scheiss FC Bayern" g'sunge oder suschtwie provoziert hän
merci für dis geschtändnis.

jetzt bini aber so ebbis vo erlichteret.

ha nämmlig scho gmaint, dass mir unter de fc-basel fans e rieseschofseggel hänn.

aber offesichtlich hesch bis jetzt nur eine uf fc-basel fan gmacht, well de au wodsch derzue khere.

wäre alli schwobe in dr schwiz eso verloge und falsch wie du, denn wyrd i au verlange: "use mit de schwobe" !!!

heimweh basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von heimweh basler »

Joker59 hat geschrieben:merci für dis geschtändnis.

ha nämmlig scho gmaint, dass mir unter de fc-basel fans e rieseschofseggel hänn.

aber offesichtlich hesch bis jetzt nur eine uf fc-basel fan gmacht, well de au wodsch derzue khere.

wäre alli schwobe in dr schwiz eso verloge und falsch wie du, denn wyrd i au verlange: "use mit de schwobe" !!!
post des tages :cool:

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Joker59 hat geschrieben:merci für dis geschtändnis.

Aua, jetzt hesch's mir aber geh!! :rolleyes:

Ich bi aber "leider" z'Alt und ha scho z'viel mitg'macht, dass mi dass in irgend'ere Wiis träffe könnt!!
(vorallem wenn's kritisierende Würschtli nid emol 10% vo däm mitg'macht und miterläbt het :p )
Alles für BS

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Laufi hat geschrieben:Aua, jetzt hesch's mir aber geh!! :rolleyes:

Ich bi aber "leider" z'Alt und ha scho z'viel mitg'macht, dass mi dass in irgend'ere Wiis träffe könnt!!
(vorallem wenn's kritisierende Würschtli nid emol 10% vo däm mitg'macht und miterläbt het :p )
Um ganz ehrlich z sii, so alt wie du sii sollsch oder erfahre willsch sii, benimsch di do im Form definitiv nid.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Hans hat geschrieben:abgesehen davon, dass es bayernspieler sind. wie haben sie provoziert?
ach du weist ja
es genügt ein bayern spieler zu sein :rolleyes: shaq hat jetzt noch welppen schutz
und wieso der eine oder andere im Stadion war finde ich gelinde gesagt nebensächlich, solange es KEIN CL,UEFA,Cup oder Meisterschaftsspiel ist, aber wenn man als "nicht modefan" ;) sich aufregen will dann findet sich immer ein Motiv,Grund
ich hab die tatsache genossen wieder in einem fussball stadion zu sitzen "meinen" fob zu sehen (gilt für beide) und die neuen Spieler mal zu beobachten (die alten natürlich auch)
wenn die jetzt noch 3 Wochen ihre zeit nützen kommt das sehr gut

Bobadischa

Beitrag von Bobadischa »

Laufi hat geschrieben:Aua, jetzt hesch's mir aber geh!! :rolleyes:

Laufi wie wärs wenn du in's FC Bayern Forum gohsch und uns do in Rueh lohsch? Mir FCB Fans sind halt nid so toll wie dir Bayern Fans und es ghört sich bi uns eifach nid, dass me sich als Gegner vor dr Heimkurve iwärmt. PUNKT!

Käsebrot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käsebrot »

Bobadischa hat geschrieben:Laufi wie wärs wenn du in's FC Bayern Forum gohsch und uns do in Rueh lohsch? Mir FCB Fans sind halt nid so toll wie dir Bayern Fans und es ghört sich bi uns eifach nid, dass me sich als Gegner vor dr Heimkurve iwärmt. PUNKT!
Oder man könnte das so allgemein als Anti-Aggressions-Training einführen, wäre doch ganz amüsant. Z.B. die Zürcher direkt vor der Muttenzerkurve und die Basler vor der Südkurve! :eek:

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

Laufi hat geschrieben:Ich bi aber "leider" z'Alt und ha scho z'viel mitg'macht...
Laufi, Du kannst Dich noch so anstrengen wie Du willst, aber Deine Rolle als "alter, weiser Fuchs" nimmt Dir hier im Forum - ausser vielleicht Nobby Stiles - niemand ab. Dafür sind Deine Beiträge schlicht und einfach zu kindisch.

Bazillus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bazillus »

Laufi hat geschrieben:Bayern Spieler wo d'basler Fans provoziere...Psychospielchen vom Verein FC Bayern!?? :confused:

Glaubet mir, de Bayern Spieler sin ihr basler Fans ziemlig egal! Wieso sölle die euch bim'ene Teschtspiel provoziere, vorallem wenn ihr jo bis zum 3:0 nid emol e "Scheiss FC Bayern" g'sunge oder suschtwie provoziert hän

Wayne?

Wenn Du doch scho soooo viel Läbenserfahrg hesch das mir uns alli schäme sötte, worum hesch denn im Forum so e Nochholbedarf?

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Laufi, du bisch aigetli e glatte Kärli, aber mängmol sottsch dr Sämpf aifach in dr Tuube loo...
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Spartacus
Neuer Benutzer

Beitrag von Spartacus »

basler hat geschrieben:Was isch dra schlimm? In dütschland so üblich...
Du verdammte Dorftrottel! Nur weil's in Deutschland üblich ist, ist es nicht schlimm (aber auch dort sicherlich nicht vor der gegnerischen Fankurve)? Hätte man vielleicht jubeln sollen, dass Robben und Co. vor der MK ihre Runden drehen? Du bist kein Basler, vielmehr ein naives Weichei.

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Ob dieser Faden die Kurve (von den Anfeindungen weg) noch kriegt ?

Django
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Django »

Also ich ha i dere Situation, de Hufe vo ufgstylte Buebe/Maitlis wo sofort füre as MK Gitter grennt sind und Fotis etc hend welle mache/becho fast no peinlicher gfunde … ;) Zum Glück hed me es den radikal beendet… :D Und so schnell isch dr XS au nid weg gsi vo dört, er hetti au eifach sage chöne das sie wie bi de letzte 2 mol eifach dört ufwärme wo das jede macht.

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

andreas hat geschrieben:Laufi, du bisch aigetli e glatte Kärli, aber mängmol sottsch dr Sämpf aifach in dr Tuube loo...
Bi däm Quatsch wo d’Bayern-Haters doh inne loslönn!?? Und nur well’s IN isch doh inne, gege d’Bayern z’sii, mach ich’s mir nid bequem und due mi Symphatie für d’Bayern verleugne!!
Aber das lehret ihr hoffentlich au no irgendwenn , trotz de Mainstream-Meinig, gege de Strom z’schwimme ;)

PS und wägem glatte Kärli...Dito, ich find jede vo Euch au nid schlimm (usser 1-2 Ussnahme), solang er kei Seich usselosst! Und das vowäge "d'basler Fans provoziere und Psychospielchen vom FC Bayern" isch doch eifach Quatsch, vorallem bim'ene Früündschaftsspiel, oder nid!??? :confused:
Alles für BS

Django
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Django »

Also dr Robben isch trotz mehrmalige Blick in Kurve und zum Xherdan trotzdem witr gsecklet und was me dört suecht usser Provokation weissi au nid.

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

Me muess Bayern nid möge und das sehn vieli eso, nix Mainstream.

Psychospielchen? Wär hed das gseit? Robben hed halt vor dr MK provoziert und denn gits halt Lüt wo sich mächtig ufregge.
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

Catch22
Erfahrener Benutzer
Wohnort: Blick auf Berge vom Balkon und zwischendurch auch selber dort oben

Beitrag von Catch22 »

Scheisst doch die Wand an. Das Spiel ist vorbei und heute Sonntag! • Ich habe geschrieben "Psychospielchen". Ich bin halt ein Robben-Hasser. Da kann jemand erzählen Robben hätte einen Kaugummi geklaut in Basel - ich würde für eine lebenslängliche Freiheitsstrafe plädieren. Ist halt so..
nüchtern - ein blinder kann wieder sehen :)

Http://www.freilicht-spektakel.ch

Antworten