Na dann mal sehen was sie heute mit wem simulieren, wenn Shaq heute länger spielt, fände ich es einen Affront an alle Zuschauer gestern. Aber wetten dass das Heynckes egal istBobadischa hat geschrieben:die wollten gestern wohl ein Bundesliga Spiel simulieren und keine Geschenke verteilen.
Freundschaftsspiel FC Basel- FC Bayern München, 12.Januar 2013
Der Übergang vom Etwas zum Nichts heißt Nüx.
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
Erfrischendster auftritt von den neuen kam klar von adili!!
Wenn sugardegen7 einen doppelpass spielen könnte wäre evtl sigar ein torerfolg dringelegen
Hauptsache weniger kassiert als schlacke04
Wenn sugardegen7 einen doppelpass spielen könnte wäre evtl sigar ein torerfolg dringelegen
Hauptsache weniger kassiert als schlacke04
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
- The_Dark_Knight
- Erfahrener Benutzer
Do no d'Higlights vom Stadion-TV:
http://www.fcb.ch/articles/show/paragra ... 11/81/2927
Edith: vor allem VIP-talk drbi mit em Sammer, Heusler und XS!
http://www.fcb.ch/articles/show/paragra ... 11/81/2927
Edith: vor allem VIP-talk drbi mit em Sammer, Heusler und XS!
- Catch22
- Erfahrener Benutzer
- Wohnort: Blick auf Berge vom Balkon und zwischendurch auch selber dort oben
Psychospielchen der Bayern - Sauerei. Unglaublich, Robben ist ein limitierter Furz! • Man glaubt es kaum aber die Shaqiri Shirt's verkaufen sich in Bayern sehr gut. Da wurde nur von einem Bayern Spieler mehr verkauft diese Saison bis jetzt. Respekt! • Zum Spiel: Adili hat mir sehr gut gefallen. Sommer hatte Glück das nur Xherdan gesehen hat wie weit er zum teil wieder vor dem Tor stand. Degens Pässe weiter ein graus.
30000 Zuschauer...ist doch Tiptop für ein Testspiel.
Das spült einwenig Geld in die Kasse des FCB, welcher sonst nur wenig andere Einnahmequellen hat.
Danke an den halben Schwarzwald
Zum Spiel: Zum Glück war ich nicht da
Das spült einwenig Geld in die Kasse des FCB, welcher sonst nur wenig andere Einnahmequellen hat.
Danke an den halben Schwarzwald

Zum Spiel: Zum Glück war ich nicht da

HJK - Suomen Mestari 27 kertaa
Kotikenttä: Finnair Stadium (kapasiteetti 10 770)
Kotikenttä: Finnair Stadium (kapasiteetti 10 770)
Bayern Spieler wo d'basler Fans provoziere...Psychospielchen vom Verein FC Bayern!?? 
Euri Bayern-Paranoia nimmt langsam echt krankhafti Züüg ah! Das isch e Testspiel gsi, liebi "Fuessballfrüünde" und nid e CL 1/8-Final wo's um öbis goht! Und au kei Abschiedsspiel, Event oder Happening...wo d'Spieler d'Clowns für d'Zuschauer spiele!!
Glaubet mir, de Bayern Spieler sin ihr basler Fans ziemlig egal! Wieso sölle die euch bim'ene Teschtspiel provoziere, vorallem wenn ihr jo bis zum 3:0 nid emol e "Scheiss FC Bayern" g'sunge oder suschtwie provoziert hän
An d'Teschtspiel gönn jo normalerwiis au nur d'Hardcore-Fans und wär halt mit'ere grössere Erwartig (sprich s'Champions-League-Kribble, oder Shaqiri-Preisung) ans Spiel gange isch, der isch halt enttüscht worde! So eifach isch's!

Euri Bayern-Paranoia nimmt langsam echt krankhafti Züüg ah! Das isch e Testspiel gsi, liebi "Fuessballfrüünde" und nid e CL 1/8-Final wo's um öbis goht! Und au kei Abschiedsspiel, Event oder Happening...wo d'Spieler d'Clowns für d'Zuschauer spiele!!
Glaubet mir, de Bayern Spieler sin ihr basler Fans ziemlig egal! Wieso sölle die euch bim'ene Teschtspiel provoziere, vorallem wenn ihr jo bis zum 3:0 nid emol e "Scheiss FC Bayern" g'sunge oder suschtwie provoziert hän
Ich weiss nid, was sich manchi Zueschauer unter'eme Teschtspiel vorstelle? Die sin no langwiiliger wie Länderspiel (die ich mir scho lang nüm ahdue, nid im TV und scho gar nid im Stadion)!Zitat Andreas: Robben hätt halt nid no miesse go faxe mache. Bis zu däm Zytphunggt isch vo dr MK
nix provoziert worde, nid mol e Scheiss Bayern! Und das obwohl 0:3 stoht
An d'Teschtspiel gönn jo normalerwiis au nur d'Hardcore-Fans und wär halt mit'ere grössere Erwartig (sprich s'Champions-League-Kribble, oder Shaqiri-Preisung) ans Spiel gange isch, der isch halt enttüscht worde! So eifach isch's!
Alles für BS
Laufi, für wenn warst du eigentlich?Laufi hat geschrieben:Bayern Spieler wo d'basler Fans provoziere...Psychospielchen vom Verein FC Bayern!??
Glaubet mir, de Bayern Spieler sin ihr basler Fans ziemlig egal!Wieso sölle die euch bim'ene Teschtspiel provoziere, vorallem wenn ihr jo bis zum 3:0 nid emol e "Scheiss FC Bayern" g'sunge oder suschtwie provoziert hän
Ich weiss nid, was sich manchi Zueschauer unter'eme Teschtspiel vorstelle? Die sin no langwiiliger wie Länderspiel (die ich mir scho lang nüm ahdue, nid im TV und scho gar nid im Stadion)!
merci für dis geschtändnis.Laufi hat geschrieben:Glaubet mir, de Bayern Spieler sin ihr basler Fans ziemlig egal! Wieso sölle die euch bim'ene Teschtspiel provoziere, vorallem wenn ihr jo bis zum 3:0 nid emol e "Scheiss FC Bayern" g'sunge oder suschtwie provoziert hän
jetzt bini aber so ebbis vo erlichteret.
ha nämmlig scho gmaint, dass mir unter de fc-basel fans e rieseschofseggel hänn.
aber offesichtlich hesch bis jetzt nur eine uf fc-basel fan gmacht, well de au wodsch derzue khere.
wäre alli schwobe in dr schwiz eso verloge und falsch wie du, denn wyrd i au verlange: "use mit de schwobe" !!!
- heimweh basler
- Erfahrener Benutzer
post des tagesJoker59 hat geschrieben:merci für dis geschtändnis.
ha nämmlig scho gmaint, dass mir unter de fc-basel fans e rieseschofseggel hänn.
aber offesichtlich hesch bis jetzt nur eine uf fc-basel fan gmacht, well de au wodsch derzue khere.
wäre alli schwobe in dr schwiz eso verloge und falsch wie du, denn wyrd i au verlange: "use mit de schwobe" !!!

Aua, jetzt hesch's mir aber geh!!Joker59 hat geschrieben:merci für dis geschtändnis.

Ich bi aber "leider" z'Alt und ha scho z'viel mitg'macht, dass mi dass in irgend'ere Wiis träffe könnt!!
(vorallem wenn's kritisierende Würschtli nid emol 10% vo däm mitg'macht und miterläbt het

Alles für BS
Um ganz ehrlich z sii, so alt wie du sii sollsch oder erfahre willsch sii, benimsch di do im Form definitiv nid.Laufi hat geschrieben:Aua, jetzt hesch's mir aber geh!!
Ich bi aber "leider" z'Alt und ha scho z'viel mitg'macht, dass mi dass in irgend'ere Wiis träffe könnt!!
(vorallem wenn's kritisierende Würschtli nid emol 10% vo däm mitg'macht und miterläbt het)
ach du weist jaHans hat geschrieben:abgesehen davon, dass es bayernspieler sind. wie haben sie provoziert?
es genügt ein bayern spieler zu sein

und wieso der eine oder andere im Stadion war finde ich gelinde gesagt nebensächlich, solange es KEIN CL,UEFA,Cup oder Meisterschaftsspiel ist, aber wenn man als "nicht modefan"

ich hab die tatsache genossen wieder in einem fussball stadion zu sitzen "meinen" fob zu sehen (gilt für beide) und die neuen Spieler mal zu beobachten (die alten natürlich auch)
wenn die jetzt noch 3 Wochen ihre zeit nützen kommt das sehr gut
Laufi wie wärs wenn du in's FC Bayern Forum gohsch und uns do in Rueh lohsch? Mir FCB Fans sind halt nid so toll wie dir Bayern Fans und es ghört sich bi uns eifach nid, dass me sich als Gegner vor dr Heimkurve iwärmt. PUNKT!Laufi hat geschrieben:Aua, jetzt hesch's mir aber geh!!
(vorallem wenn's kritisierende Würschtli nid emol 10% vo däm mitg'macht und miterläbt het)
Oder man könnte das so allgemein als Anti-Aggressions-Training einführen, wäre doch ganz amüsant. Z.B. die Zürcher direkt vor der Muttenzerkurve und die Basler vor der Südkurve!Bobadischa hat geschrieben:Laufi wie wärs wenn du in's FC Bayern Forum gohsch und uns do in Rueh lohsch? Mir FCB Fans sind halt nid so toll wie dir Bayern Fans und es ghört sich bi uns eifach nid, dass me sich als Gegner vor dr Heimkurve iwärmt. PUNKT!

- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
Laufi, Du kannst Dich noch so anstrengen wie Du willst, aber Deine Rolle als "alter, weiser Fuchs" nimmt Dir hier im Forum - ausser vielleicht Nobby Stiles - niemand ab. Dafür sind Deine Beiträge schlicht und einfach zu kindisch.Laufi hat geschrieben:Ich bi aber "leider" z'Alt und ha scho z'viel mitg'macht...
Wayne?Laufi hat geschrieben:Bayern Spieler wo d'basler Fans provoziere...Psychospielchen vom Verein FC Bayern!??
Ich weiss nid, was sich manchi Zueschauer unter'eme Teschtspiel vorstelle? Die sin no langwiiliger wie Länderspiel (die ich mir scho lang nüm ahdue, nid im TV und scho gar nid im Stadion)!
Wenn Du doch scho soooo viel Läbenserfahrg hesch das mir uns alli schäme sötte, worum hesch denn im Forum so e Nochholbedarf?
Du verdammte Dorftrottel! Nur weil's in Deutschland üblich ist, ist es nicht schlimm (aber auch dort sicherlich nicht vor der gegnerischen Fankurve)? Hätte man vielleicht jubeln sollen, dass Robben und Co. vor der MK ihre Runden drehen? Du bist kein Basler, vielmehr ein naives Weichei.basler hat geschrieben:Was isch dra schlimm? In dütschland so üblich...
Also ich ha i dere Situation, de Hufe vo ufgstylte Buebe/Maitlis wo sofort füre as MK Gitter grennt sind und Fotis etc hend welle mache/becho fast no peinlicher gfunde …
Zum Glück hed me es den radikal beendet…
Und so schnell isch dr XS au nid weg gsi vo dört, er hetti au eifach sage chöne das sie wie bi de letzte 2 mol eifach dört ufwärme wo das jede macht.

Bi däm Quatsch wo d’Bayern-Haters doh inne loslönn!?? Und nur well’s IN isch doh inne, gege d’Bayern z’sii, mach ich’s mir nid bequem und due mi Symphatie für d’Bayern verleugne!!andreas hat geschrieben:Laufi, du bisch aigetli e glatte Kärli, aber mängmol sottsch dr Sämpf aifach in dr Tuube loo...
Aber das lehret ihr hoffentlich au no irgendwenn , trotz de Mainstream-Meinig, gege de Strom z’schwimme

PS und wägem glatte Kärli...Dito, ich find jede vo Euch au nid schlimm (usser 1-2 Ussnahme), solang er kei Seich usselosst! Und das vowäge "d'basler Fans provoziere und Psychospielchen vom FC Bayern" isch doch eifach Quatsch, vorallem bim'ene Früündschaftsspiel, oder nid!???

Alles für BS