Das Problem ist halt, dass Du beim Türken nur einen Haarschnitt bekommst:
Aber wenns Dir gefällt...
coiffeur
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
idiotSubComandante hat geschrieben:Das Problem ist halt, dass Du beim Türken nur einen Haarschnitt bekommst:
[ATTACH=CONFIG]16563[/ATTACH]
Aber wenns Dir gefällt...

ich geh seit bald 5 jahren zum türken an der feldbergstrasse. muss mich nciht anmelden, schneidet mir für 20 stutz die haare und bin zufrieden. ach ja; und ich hab weder nen deckel

und für die dies sich leisten können empfehle ich:
http://www.friendship-bs.ch
Es sollte verboten werden zu Verbieten!
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
Auch meine Wahl seit Jahren.Rhykurve hat geschrieben:idiot
ich geh seit bald 5 jahren zum türken an der feldbergstrasse. muss mich nciht anmelden, schneidet mir für 20 stutz die haare und bin zufrieden. ach ja; und ich hab weder nen deckelaufm kopp noch ne fukuhilla (oder wie das heisst)
und für die dies sich leisten können empfehle ich:
http://www.friendship-bs.ch
Haare schneiden habe ich früher gehasst. Jedes Mal irgend ein Claus und Carla Trauma. Die Atmosphäre in diesen Läden war echt schlimm. Die wollten dir den aktuellsten Haarschnitt verpassen und am liebsten die aktuellste Gala während 40 Minuten besprechen. Absoluter Hass.
Seit einigen Jahren gehe ich jetzt zu einem gediegenen Coiffeur, super Atmosphäre und seit Jahren zufrieden. Kostet halt einiges, aber wenn ich danach ein paar Wochen zufrieden rumlaufen kann ist das in Ordnung.
Seit einigen Jahren gehe ich jetzt zu einem gediegenen Coiffeur, super Atmosphäre und seit Jahren zufrieden. Kostet halt einiges, aber wenn ich danach ein paar Wochen zufrieden rumlaufen kann ist das in Ordnung.
Azad PowerRhykurve hat geschrieben:idiot
ich geh seit bald 5 jahren zum türken an der feldbergstrasse. muss mich nciht anmelden, schneidet mir für 20 stutz die haare und bin zufrieden. ach ja; und ich hab weder nen deckelaufm kopp noch ne fukuhilla (oder wie das heisst)

PS oh, mir fallt grad yh...de Azad isch jo in de Hammerstr.!
Alles für BS
Nei, das erwarti au nit. Eifach e aständige Coiffeur/Coiffeuse, wo mir mini (nit all zu aspruchsvolle) Frisurewünsch erfüllt. Und das zumene faire Pryys.NaSrI hat geschrieben:kasch mr jo nid sage dasde für 20 chf bimene star-coffeur willsch go horschnide..
In somene Araber-Schuppe bini au scho zewai, dreimol gse. Bim letschtmol hani mr denn abr gschwore, dassi nie meh zu so Eim gang. Hän mir (für mini Vrhältnis) e grausame Bushido vrpasst, vor allem willr nit richtig Dütsch het könne und denne no alles imene Mordstempo het welle mache, dass es denn z'spot gse isch, wonr denn dört gschnitte het, wonrs eigentlich hätt sötte lo...
Und au bim Gidor findis nit e so glatt. Zwar hani dört 10.- Rabatt (so dassi glaub 30-35 Stutz, statt 40-45 zahl), abr wenn denn gohsch muesch halt au Schwein ha, dass de wenigr als 30 Minute warte muesch. Vor allem abr variiert d'Qualität vom Personal extrem: Vom erschtklassige Coiffeur bis zum schäbige Afängr gits dört nähmligg alles und so oft bini ebe au nit dört, als dassi mir d'Niwoos vo jedem Mitarbeitr könnt merke.
Also, wenn Ein öppr kennt, wo's nit so zue und här goht wie beschriebe, bitte bi mir mälde

-
- Erfahrener Benutzer
Im Stücki Gidor hets e guets team - gangi in letschter Zyt fascht immer. Egal wär schnidet, isch jedesmol sehr guet. Gang jedoch meistens wenni 10.- Rabatt ha oder los eifach nur alles mit dr Maschine mache - chunts günstiger. Und nei, die Frisur kanni nit mit dr Maschine sälber mache... verschiedeni längene, hinte, site, Übergäng..
Zekki au wiedermol go teste gsi - het guet gschnitte und nit allzu "Bushido" style gsi. Pris Leischtig goht voll i.o. und no guete Kaffi dezue. Friener oft Taglio et stile - au bi dr Räbgass - isch mr aber oft z voll gsi und z lang miesse warte - sit dr Massimo nüm dört isch, gangi nur no sehr sälte. Gidor bim Kaffi Spitz kasch rauche.
Zekki au wiedermol go teste gsi - het guet gschnitte und nit allzu "Bushido" style gsi. Pris Leischtig goht voll i.o. und no guete Kaffi dezue. Friener oft Taglio et stile - au bi dr Räbgass - isch mr aber oft z voll gsi und z lang miesse warte - sit dr Massimo nüm dört isch, gangi nur no sehr sälte. Gidor bim Kaffi Spitz kasch rauche.