Schöne Auswahl von Stimmungsbildern!!! Wobei wohl klar ist, welches die Besten sind

Jetzt heisst es wieder abstimmen, damit der Erfolg aus dem letzten Jahr wiederholt wird!
haha, bi däm Gsichtsussdrugg kunnt mir automatisch e Zitat vo JWS in de Sinn... "..........isch mini Liideschaft, jaaaaahhh"k@rli o. hat geschrieben:das do? [ATTACH=CONFIG]16545[/ATTACH]
erzügt scho e gwüssi Stimmig, das Bild...
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
geht nicht auch beides? oder bist du permanent im stadionmodus und nie im internet unterwegs? und wenn man schon im internet ist, kann man sich ja auch für stimmungsbilder interessieren. tut keinem weh und schadet auch keinem, also easy tiger...Delgado hat geschrieben:MIR im Stadion, IHR im Internet...
Who the fuck interessiert sich für so e Stimmigsbild.
Würde alli im Stadion immer alles gäh so wie im Netz, mir hätte kei Diskussione über Miisi Stimmig, nei, d SUVA würd Oropax verteile bim Iigang.![]()
So isch es und nit anderscht! Das Getue, wenns drum goht jedi vrf***ti Abstimmig z'gwünne findi eher pyynlich, zeigt nur uf, was für Komplex manchi Lyt do hän. Usnahm isch do fyr mi lediglich d'Blick-Wahl zum Spielr vom Monet, bringt uns immrhin e chlai Batze in d'Kasse.Delgado hat geschrieben:MIR im Stadion, IHR im Internet...
Who the fuck interessiert sich für so e Stimmigsbild.
Würde alli im Stadion immer alles gäh so wie im Netz, mir hätte kei Diskussione über Miisi Stimmig, nei, d SUVA würd Oropax verteile bim Iigang.![]()
Ins Muulk@rli o. hat geschrieben:das do? [ATTACH=CONFIG]16545[/ATTACH]
erzügt scho e gwüssi Stimmig, das Bild...
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.