Voten für Fabian Schär

Diskussionen rund um den FCB.
Idefix
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idefix »

footbâle hat geschrieben:alli wo sich spöter als 2004 registriert hän sin 'newbies'... :cool:
ali wo bi Ravens noni mitgschriebe händ sin noobs :D
aber ebe mol widr e schwanz diskussion.
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]

[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Mischt... :p

Das Ding werden wir heimschaukeln. Wir sollten den Antrag stellen, dass die
Hälfte des Geldes für die MK gespendet wird. Bisher haben wir schon einige
Wahlen für den FCB geholt, die er nie und nimmer gewonnen hätte.
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Tricolor hat geschrieben:So härzig, obwohl grad letscht Monet Din erschti Geburtstag do im Forum gha hesch und bald d´2000ger Bitrag-Marke knacke wirsch, bisch nonig solang drbi, dass Di an die gstreiffte Trikots vom FCZ erinnere chasch, wo zum name Stricher gfüehrt hän. Denn vo däne stoht jo gar kein zur Uswahl...

Hauptsach öppis schribe, es goht Dr jo eh nur um d´Azahl Biträg, gäll.
Eigentlich isch es jo meh als truurig, dass e FCB-Fan im'ene FCB-Forum blöd ah'gmacht wird, weil er d'Zürcher beleidigt...genau das wird de Grund gsi sii,wieso ich mi nie ahg'mäldet ha dohinne (eifach z'viel Dummköpf dohinne, das sage mir jo eigentlich au alli Kollege, wo scho lang nüm ins Forum gönn...ebe dorum!!)
Weisch, ich ha halt dänkt, als Ü30iger stand ich mittlerwiile über die saudumme Ahmache doh inne...aber doh han ich mi wohl düüscht!

Also wieder Schwanzvergliich :rolleyes: ...Hesch Du au scho im alte Joggeli d'Fahne an Zuun g'hängt, so wie mir? Weisch, bevor ich mit Dir wirklich das Thema ussdiskutiere würd, muess ich erscht mol wüsse, ob Du Dich nur ahsatzswiis uff Augehöhi befindisch...und nid eifach e 25Jöörige PC-Forumsfreak bisch, wo meint er sig scho ewigs debie, nur weil er sit 8Joor im Forum isch :p
Laufi hat geschrieben:Ich ha vor luuter Nostalgieg'fühl, wo d'Ultra Doku ussg'löst het, mol in minere alte FCB-Kischte g'wüehlt und ha de Bebbi FCB g'funde (und de G'walttäter Nr.11 ;) )! Wenn öbber interesse drah het, kah ich au alles yhnestelle! Muess eifach no e bitz teschte, wie meh am beschte all das züügs yhscannt :confused: !

P.S weiss öbber no, vo wellem Spiel mi Zytigs-usschnitt isch? I glaub, es isch das gege GC gsi?
Alles für BS

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Simplex hat geschrieben:Irgendwann wenn ich mal Zeit habe programmier ich was, dass es das für uns Automatisiert :D
Wieso programmieren, wenn es bereits Tools gibt?
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

uranus3
Erfahrener Benutzer

Beitrag von uranus3 »

Läuft ja wie geschmiert: 44.5% vs. 34.2% (Hajrovic)

:D

DomiBale
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DomiBale »

ha au grad gvoted.!
ich halt sehr viel vom Fabian Schär und ha vorher grad e ussag gläse vom heynckes über e J.Martinez (Bayern) : "...sagte Heynckes: Das ist immer das, was ich haben wollte: defensive Mittelfeldspieler, die auch Innenverteidiger spielen können." Quelle: http://www.tz-online.de/sport/fc-bayern ... 94037.html
Ich seh dr Fabian genauso. Me sött mol versueche dr Fabian im defensive Mittelfäld ufzstelle, denn chunnt au dr Sauro chli meh zum Zug (dä het gege ändi HV-Ära dütlich ufwärtstrend gha). Irgendwie sehn ich dr Fabian echli wie dr besseri Xhaka (notürlich muess er no viel schaffe an sich und hart trainiere.).
Evtl. isch das nur e Furz vo mir... aber er isch für mich dr nächsti vo uns wo europäisch wird abgoh...
Kämpfe ! - Siege !
Beni Thurnheer zu Salahs unzählig vergebenen Chancen im Spiel gegen Zenit - 07.03.2013: "vielleicht sind in Ägypten die Tore so hoch wie Pyramiden ! (?)"

Tricolor
Benutzer

Beitrag von Tricolor »

Laufi hat geschrieben:Eigentlich isch es jo meh als truurig, dass e FCB-Fan im'ene FCB-Forum blöd ah'gmacht wird, weil er d'Zürcher beleidigt...genau das wird de Grund gsi sii,wieso ich mi nie ahg'mäldet ha dohinne (eifach z'viel Dummköpf dohinne, das sage mir jo eigentlich au alli Kollege, wo scho lang nüm ins Forum gönn...ebe dorum!!)
Weisch, ich ha halt dänkt, als Ü30iger stand ich mittlerwiile über die saudumme Ahmache doh inne...aber doh han ich mi wohl düüscht!

Also wieder Schwanzvergliich :rolleyes: ...Hesch Du au scho im alte Joggeli d'Fahne an Zuun g'hängt, so wie mir? Weisch, bevor ich mit Dir wirklich das Thema ussdiskutiere würd, muess ich erscht mol wüsse, ob Du Dich nur ahsatzswiis uff Augehöhi befindisch...und nid eifach e 25Jöörige PC-Forumsfreak bisch, wo meint er sig scho ewigs debie, nur weil er sit 8Joor im Forum isch :p
Ebe, FCB-Forum, nit Laufi-Forum. Mach doch en Laufi-Blog uf, und alli wo Luscht hen, im Schnitt 5 Geistestblitze pro Tag us Dinere Fädere z'läse, chönne Din Blog abonniere.

Wenn mir alli sone Usstoss (oder besser Usstuss...) produziere würde wie Du, denn chönnte mr s´Forum d´Schissi abespühele!

Onkel Tom
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel Tom »

Tricolor hat geschrieben:Ebe, FCB-Forum, nit Laufi-Forum. Mach doch en Laufi-Blog uf, und alli wo Luscht hen, im Schnitt 5 Geistestblitze pro Tag us Dinere Fädere z'läse, chönne Din Blog abonniere.

Wenn mir alli sone Usstoss (oder besser Usstuss...) produziere würde wie Du, denn chönnte mr s´Forum d´Schissi abespühele!
so hart! :)
du hast zwar recht. aber obschon laufi offenbar nicht der hellste ist, sollte er das recht haben, zu schreiben, was er will, wie das alle tun.

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Tricolor hat geschrieben:Ebe, FCB-Forum, nit Laufi-Forum. Mach doch en Laufi-Blog uf, und alli wo Luscht hen, im Schnitt 5 Geistestblitze pro Tag us Dinere Fädere z'läse, chönne Din Blog abonniere.

De Onkel Tom het scho recht! Wenn ich bim "Huresohn"-Thema mi Senf dezue abgeh und g'schrieb hät "Stimmt doch, sin alles Huresöhn"...wärsch eifach dört mit em gliiche saudumme Spruch hindeführe koh!
Aber dört hän scho z'viel s'gliiche g'schriebe, dorum hesch di nid getraut mi ahz'ficke, well de suscht die andere mitahg'fickt hättisch!! ...irgendwie arm :o
Alles für BS

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Figget Euch per PN a.

Dr Fabian isch no immer mit 10% Vorsprung uf Platz 1 :)
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

dragovic
Benutzer

Beitrag von dragovic »

DomiBale hat geschrieben:ha au grad gvoted.!
ich halt sehr viel vom Fabian Schär und ha vorher grad e ussag gläse vom heynckes über e J.Martinez (Bayern) : "...sagte Heynckes: Das ist immer das, was ich haben wollte: defensive Mittelfeldspieler, die auch Innenverteidiger spielen können." Quelle: http://www.tz-online.de/sport/fc-bayern ... 94037.html
Ich seh dr Fabian genauso. Me sött mol versueche dr Fabian im defensive Mittelfäld ufzstelle, denn chunnt au dr Sauro chli meh zum Zug (dä het gege ändi HV-Ära dütlich ufwärtstrend gha). Irgendwie sehn ich dr Fabian echli wie dr besseri Xhaka (notürlich muess er no viel schaffe an sich und hart trainiere.).
Evtl. isch das nur e Furz vo mir... aber er isch für mich dr nächsti vo uns wo europäisch wird abgoh...
Naja, nach 5 guten Spielen ist das schon eine gewagte Aussage. Ich verstehe einfach nicht, wieso hier drin alle so wenig von Xhaka halten. In meinen Augen war er immer noch DER wichtigste Spieler der letzten Saison.

bird1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bird1893 »

dragovic hat geschrieben:Naja, nach 5 guten Spielen ist das schon eine gewagte Aussage. Ich verstehe einfach nicht, wieso hier drin alle so wenig von Xhaka halten. In meinen Augen war er immer noch DER wichtigste Spieler der letzten Saison.
ob er DER wichtigste Spieler war, weiss ich nicht. Fussballerisch ist er aber sehr gut. Ich halte nicht so viel von ihm, weil er sich im Gegensatz zu Shaqiri dermassen überschätzt hatte und meinte als Leistungsträger zu einem BuLi Klub gehen zu können. Ihm hätte eine weitere Saison in Basel gut getan! :cool:

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Teilnahmeschluss: Sonntag 4. November 2012, 1800 Uhr

Und trotzdem kann man noch immer abstimmen. Die hoffen wohl darauf, dass der Heugümper nochmals nach vorne kommt :o
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Blackmore
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blackmore »

Blutengel hat geschrieben:Teilnahmeschluss: Sonntag 4. November 2012, 1800 Uhr

Und trotzdem kann man noch immer abstimmen. Die hoffen wohl darauf, dass der Heugümper nochmals nach vorne kommt :o
Ja, das ist wohl wiedermal Typisch Blick. Entweder sie WOLLEN, dass weiter abgestimmt wird, oder Sie sind einfach zu dumm, die Abstimmung zu beenden. :cool:

Längi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Längi »

jetzt isch schluss!

1. Platz (Verdient!)
Fabian Schär (20)
44,7%
[CENTER]____________________

© Längi - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Super und wirklich hochverdient! E diggs Danggscheen an alli Voter :D tipptopp gsi
Alles für BS

numerous
Erfahrener Benutzer

Beitrag von numerous »

ausgezeichnet :cool:
Es war mein Wolfsrudel und mein Wolfsrudel war immer für mich da wenn ich sie gebraucht habe - Heiko Vogel 23.05.12

The_Dark_Knight
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The_Dark_Knight »

sollte der fcb 50 votings gewinnen, würde die fcb jugendabteilung vom blick insgesammt 100'000 fr bekommen. :D
Z'Basel an mym Rhy

Z'Basel an mym Rhy

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

Nimmt mi mol wunder wieviel mol d fcbspieler gwunne hän wenn eine zur wahl gstande isch. Ich nimm mol aa anähernd 100%

DacoOfa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DacoOfa »

D-Balkon hat geschrieben:Nimmt mi mol wunder wieviel mol d fcbspieler gwunne hän wenn eine zur wahl gstande isch. Ich nimm mol aa anähernd 100%
sowit ich mi erinnere ka - vollkomme richtig.
hets au scho gä dass 2 basler (odr glaub 1x sogar 3?) zur wahl gstande sin :D

The_Dark_Knight
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The_Dark_Knight »

wir haben die mit abstand grösste fanmasse. es wird immer ein fcb spieler gewinnen, es sei denn jemand wäre ganz klar besser.
Z'Basel an mym Rhy

Z'Basel an mym Rhy

DomiBale
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DomiBale »

dragovic hat geschrieben:Naja, nach 5 guten Spielen ist das schon eine gewagte Aussage. Ich verstehe einfach nicht, wieso hier drin alle so wenig von Xhaka halten. In meinen Augen war er immer noch DER wichtigste Spieler der letzten Saison.
nene vrstand mich nit falsch, dr Xhaka isch scho extrem wichtig gsi letscht saison (au geniali CL- Leischtige, wo jo au s'usland wohrgnoh het), aber ich gseh dr schär in 1-2 joor no besser (notürlich isch er denn nüm so jung wie dr Xhaka letscht saison und dr granit sälber evtl. scho in topform bi BMG oder sogar scho neume anderscht).
Die prognose isch wirklich gewagt vo mir, aber meh muess jo au mol ufs buchgfühl lose :D
ps: verfolg übrigens dr xhaka und BMG die, sowie letschti saison scho intensiv. über ihn strite sich grad geischter im forum: http://forum.borussia.de/viewtopic.php? ... start=2480

pps: gratz an Fabian Schär
Kämpfe ! - Siege !
Beni Thurnheer zu Salahs unzählig vergebenen Chancen im Spiel gegen Zenit - 07.03.2013: "vielleicht sind in Ägypten die Tore so hoch wie Pyramiden ! (?)"

mrilamcia
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mrilamcia »

DomiBale hat geschrieben:über ihn strite sich grad geischter...
Düpflischissermode on:

scheiden sich die Geister..

Düpflischissermode off :o

Catch22
Erfahrener Benutzer
Wohnort: Blick auf Berge vom Balkon und zwischendurch auch selber dort oben

Beitrag von Catch22 »

Längi hat geschrieben:jetzt isch schluss!

1. Platz (Verdient!)
Fabian Schär (20)
44,7%
Geil! Jetzt noch Mohamed Salah auf Platz 1 Voten beim Golden Boy Award!

Laufi
Erfahrener Benutzer

FCB-Schär ist Fussballer des Monats

Beitrag von Laufi »

Bravo an alli Voter :D (git wieder Stutz für's Kässeli)
http://www.blick.ch/sport/fussball/supe ... 97434.html

Bild
Alles für BS

Garfield
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Garfield »

Leserkommentar:
Ich hab absolut nichts gegen Fabian Schär aber wie der zum Spieler des Monats gewählt werden kann bleibt mir ein Rätsel. Scarione sowie auch Hajrovic haben schon mehrere Spiele im Alleingang entschieden und erhalten zusammen soviele Stimmen......
:p

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Garfield hat geschrieben:Leserkommentar:

:p
zu geil :D :cool: :cool:
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

....passt grad.

Lesebrief Blick bi dr Abstimming Ersatzgoalie:

Fabio Klarer , via Facebook

Ist schon sehr Interessannt das jedes mal bei einer Blick abstimmung ein Basler gewinnt!!
Sei es wenn es um den Fussballer des Monats geht oder sonstige abstimmungen..
Mal ne Frage an Blick; Habt ihr auch andere Leser als Basler Fans?? Zur Zeit ist Daniel Lopar klar der beste Goali der Super League. Oder darfs sich ein Yann Sommer 10 Böcke in einer halben Saison leisten. Schaut doch mal auf die gegentore der Rangliste, dann sollte es eigentlich klar sein!
Gruss Fonsii
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

rhybrugg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rhybrugg »

Catch22 hat geschrieben:Geil! Jetzt noch Mohamed Salah auf Platz 1 Voten beim Golden Boy Award!
done. was gibt es als nächstes?

Agent Orange
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Agent Orange »

rhybrugg hat geschrieben:done. was gibt es als nächstes?
Steinhöfer steht zur Wahl < Fussballer des Jahres >! :D
Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!

Antworten