Voten für Fabian Schär
Voten für Fabian Schär
http://www.blick.ch/sport/fussball/supe ... 91500.html
es kann nicht sein, dass ein Insekt gewinnt !
Auf geht's !
es kann nicht sein, dass ein Insekt gewinnt !
Auf geht's !
Es war mein Wolfsrudel und mein Wolfsrudel war immer für mich da wenn ich sie gebraucht habe - Heiko Vogel 23.05.12
- The_Dark_Knight
- Erfahrener Benutzer
- The_Dark_Knight
- Erfahrener Benutzer
Wie soll das gehen? Das Netz ist auch ohne das 28000 gleichzeitig das Internet aufrufen schon immer hoffnungslos überlastetBlackmore hat geschrieben:Wieso, nach 15 Minuten steht es dort 4-0 für Basel, und dann können ca. 28'000 Nasen mit dem Handy voten, denn auch dort geht dies![]()

[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
- SponoLoccos
- Erfahrener Benutzer
So härzig, obwohl grad letscht Monet Din erschti Geburtstag do im Forum gha hesch und bald d´2000ger Bitrag-Marke knacke wirsch, bisch nonig solang drbi, dass Di an die gstreiffte Trikots vom FCZ erinnere chasch, wo zum name Stricher gfüehrt hän. Denn vo däne stoht jo gar kein zur Uswahl...Laufi hat geschrieben:Scho geil, wie mir jedes mol bi so Abstimmige de Strichers ins G'sicht schisse, und das in "ihrem Näätwöörk"...eifach scheen!!!
Hauptsach öppis schribe, es goht Dr jo eh nur um d´Azahl Biträg, gäll.
Ps: man kann auch schon Jahre im Forum mitlesen und "dabei sein" ohne angemeldet zu sein. Aber sonst geb ich dir recht!Tricolor hat geschrieben:So härzig, obwohl grad letscht Monet Din erschti Geburtstag do im Forum gha hesch und bald d´2000ger Bitrag-Marke knacke wirsch, bisch nonig solang drbi, dass Di an die gstreiffte Trikots vom FCZ erinnere chasch, wo zum name Stricher gfüehrt hän. Denn vo däne stoht jo gar kein zur Uswahl...
Es war mein Wolfsrudel und mein Wolfsrudel war immer für mich da wenn ich sie gebraucht habe - Heiko Vogel 23.05.12
dehalb in acht jahren nur 65 beiträge ^^ wegen der qualität!Tricolor hat geschrieben:So härzig, obwohl grad letscht Monet Din erschti Geburtstag do im Forum gha hesch und bald d´2000ger Bitrag-Marke knacke wirsch, bisch nonig solang drbi, dass Di an die gstreiffte Trikots vom FCZ erinnere chasch, wo zum name Stricher gfüehrt hän. Denn vo däne stoht jo gar kein zur Uswahl...

alli wo sich spöter als 2004 registriert hän sin 'newbies'...Tricolor hat geschrieben:So härzig, obwohl grad letscht Monet Din erschti Geburtstag do im Forum gha hesch und bald d´2000ger Bitrag-Marke knacke wirsch, bisch nonig solang drbi, dass Di an die gstreiffte Trikots vom FCZ erinnere chasch, wo zum name Stricher gfüehrt hän. Denn vo däne stoht jo gar kein zur Uswahl...