Absolut word! Ihr im Internet, mir im Stadion!cantona hat geschrieben:immerhin hetr mit sim topf dr wäg frei gmacht für s international erfolgrischte johrzänt. odr immerhin für d spiel gege liverpool.
integrität bi ex spieler vom fcb. jo, wenn sy nochane pensioniert sind vielicht, abr wenn sy witer in dr schwiz fuessball spiele odr suscht umestreune isch logisch, dass sy gegner wärde. är het sini aktivi karriere in basel beändet, nochane als trainer hin und wieder e bizli scheiss in richtig basel useglo, sy dialäkt vrgwaltigt und suscht umegspinnt, alles sache wo e zuekünftigi ahstellig (niechtern betrachtet) sicher nid vrhindere, wie me jo jetzt gseh het.
är isch für mi au kei sympathieträger und vo sim brueder muess y gar nid rede, abr sini leischtige füre fcb, sini härkunft und au sini bishärige leischtige als trainer bi anderne verein sind in mine auge uf jedefall keini schlächte vorzeiche sini zit bim fcb.
und wenn d rangers in dr 4. liga 40'000 nase ins stadion kriege und mir "integere" fans bimene uefa cup spiel nid emol d hälfti, denn isch viellicht au eifach mol e bizeli ball flache halte ahbrocht, wenns um "dr präsident isch e niete" "dr vreinsfiehrig disqualifiziert sich" usw. goht. do drmit sind jetzt hauptsächlich die x tuusig nase gmeint wo uf facebook gruppe gründe und irgendwelchi jommerbiträg an fcb schriebe. wenn dr so flissig ins stadion go würdet wie dr dumm schnuret, wär die flennerei wenigschtens nid so abrgund lächerlich.
Härzlig willkomme Muri ;-)
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
-
- Erfahrener Benutzer
Nai in Aesch.shabba hat geschrieben:er wohnt in bern..:-)
zrugg zem Thema: solang dä JUDAS Trainer isch wünsch y mir St. Gülle oder GayC als Maischter - NULL Ironie!
...und dr Motherfucker Hakan holtr dängg als Krönig au no zrugg *kotz*
PS. nachm hüttige "061Live" find y dr Bernhard Heusler sell als Grossroot kandidiere, e linggi Sau mehr in unserer BS Pfusch-Regierig!!!

[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
für mich ist diese aussage absolut nicht nachvollziehbar.El Capullo hat geschrieben: PS. nachm hüttige "061Live" find y dr Bernhard Heusler sell als Grossroot kandidiere, e linggi Sau mehr in unserer BS Pfusch-Regierig!!!
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
-
- Erfahrener Benutzer
Für mich ist diese Aussage absolut nachvollziehbar!El Capullo hat geschrieben:PS. nachm hüttige "061Live" find y dr Bernhard Heusler sell als Grossroot kandidiere, e linggi Sau mehr in unserer BS Pfusch-Regierig!!!
Kai AINZIGI klari diräggte Antwort uff d'Frooge vom TeleBasel-Reporter*, sondern gschiggt umschifft, halt promovierte Jurist dr BH, glernt isch glernt... Ebe, wie scho x-fach in anderne Threads erwähnt e Phrasedreschrey wie se Politigger in- und usswändig beherrsche.
*miesste halt nit grad sone Greenhorn aanehole drfür sondern e "Bohri" sprich Harte Hund wie dr Marcel Rohr odr Frank A. Meyer
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
man hört u.u., was man hören will (mir ist schon klar, dass du mir dasselbe entgegnen kannst).El Capullo hat geschrieben:Für mich ist diese Aussage absolut nachvollziehbar!
Kai AINZIGI klari diräggte Antwort uff d'Frooge vom TeleBasel-Reporter*, sondern gschiggt umschifft, halt promovierte Jurist dr BH, glernt isch glernt... Ebe, wie scho x-fach in anderne Threads erwähnt e Phrasedreschrey wie se Politigger in- und usswändig beherrsche.
*miesste halt nit grad sone Greenhorn aanehole drfür sondern e "Bohri" sprich Harte Hund wie dr Marcel Rohr odr Frank A. Meyer
ich fand ih authentisch. wenn er das lebt, was er sagt, kann er dir die direkten antworten nicht geben. womit wärst du denn zufrieden gewesen? bis auf die frage nach den entlassungsgründen sehe ich jetzt keine wirklichen umschiffungen. und da hat er ja erklärt, warum er keine genauen angaben macht.
jänu, es kanns jeder sehen, wie er will.
ps: geh in den saal und stelle deine knallharten fragen a la frank a meyer

"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
isch nüt me in dr dose wo de mol postet hesch?El Capullo hat geschrieben:Nai in Aesch.
zrugg zem Thema: solang dä JUDAS Trainer isch wünsch y mir St. Gülle oder GayC als Maischter - NULL Ironie!
...und dr Motherfucker Hakan holtr dängg als Krönig au no zrugg *kotz*
PS. nachm hüttige "061Live" find y dr Bernhard Heusler sell als Grossroot kandidiere, e linggi Sau mehr in unserer BS Pfusch-Regierig!!!
![]()
![]()
![]()
-
- Erfahrener Benutzer
Sicher doch, cher Canton, ha gnueg Vorroot für alli wo wän resp. mien bikoh - ergo nur nit närvös wärde und brav hindenaaschtoh!cantona hat geschrieben:isch nüt me in dr dose wo de mol postet hesch?

PS. - kurz offtopic für dr Eric C. - In ain vo de näggschte Kassestürz teschte sie bio-logischi Duschmittel, evtl. isch myyns drbyy!

-
- Erfahrener Benutzer
Ich au, Betonig uff FAND! - nai ehrlig, dorum bin y umso mehr enttüscht... y hoff nit dassr im en e Walliser "TrainerUmgangs-Kurs" bim CC gsy isch!Latteknaller hat geschrieben:ich fand ihn authentisch

PS. Mitm Frankie A. hätt y gärn emol e verbale Schlagabtuusch, aber dä Lööli isch jo offebar ständig am Espresso schlürfe mitm Chef-Redaggter vo dr SI...

- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
ich bezog mich auf die sendung.El Capullo hat geschrieben:Ich au, Betonig uff FAND!
und was macht dich denn so sicher, dass sich nicht vogel einen bock geleistet hat? weil er so sympathisch rüber kommt? auch da könnte man sich täuschen.
ganz niederEl Capullo hat geschrieben:Sicher doch, cher Canton, ha gnueg Vorroot für alli wo wän resp. mien bikoh - ergo nur nit närvös wärde und brav hindenaaschtoh!(ha's im übrige effiziänter gmacht und haisst jetzt Quadrilon D)
PS. - kurz offtopic für dr Eric C. - In ain vo de näggschte Kassestürz teschte sie bio-logischi Duschmittel, evtl. isch myyns drbyy!![]()
logisch isch das möglich.Latteknaller hat geschrieben:ich bezog mich auf die sendung.
und was macht dich denn so sicher, dass sich nicht vogel einen bock geleistet hat? weil er so sympathisch rüber kommt? auch da könnte man sich täuschen.
aber die behauptig, dass der heiko verpflichtet isch, die nächschte xherdans und granits anezüchte, isch eifach amateurhaft und der heiko isch der schlauer, wo bemerkt het, dass är die nid het. hätt är 1-2 gha, hätte mer die jetz hüfiger im team.
-
- Erfahrener Benutzer
El Capullo hat geschrieben:Sicher doch, cher Canton, ha gnueg Vorroot für alli wo wän resp. mien bikoh - ergo nur nit närvös wärde und brav hindenaaschtoh!(ha's im übrige effiziänter gmacht und haisst jetzt Quadrilon D)
PS. - kurz offtopic für dr Eric C. - In ain vo de näggschte Kassestürz teschte sie bio-logischi Duschmittel, evtl. isch myyns drbyy!![]()

Alles für BS
-
- Erfahrener Benutzer
jo wenn lüt am stammtisch kläbe bliebe sind, muessi definitiv drifunke!El Capullo hat geschrieben:DU bisch ganz nieder! Was funggsch OT-mässig im ene Fuessball-Thema dry, hesch grad sunscht nüt z'tue odr kasch nix anders als provoziere? Oberhirsch! - Suech dr doch aifach e Lääbe, Du armseligs Wääse!![]()
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
wer hat das behauptet?zocker hat geschrieben:logisch isch das möglich.
aber die behauptig, dass der heiko verpflichtet isch, die nächschte xherdans und granits anezüchte, isch eifach amateurhaft und der heiko isch der schlauer, wo bemerkt het, dass är die nid het. hätt är 1-2 gha, hätte mer die jetz hüfiger im team.
ein teil der philosophie des fcb ist regelmässig nachwuchsspieler an das kader heran zu führen. diese strategie wurde schon entwickelt, bevor fink und vogel angestellt wurden und stand im anforderungskatalog an den neuen trainer damals. inwieweit vogel nicht konnte, oder nicht wollte ist wieder nur spekulation. keiner hat je behauptet vogel müsse einen neuen xherdan züchten.
dem vernehmen nach musste fink übrigens auch mit leichtem druck dazu gebracht werden, granit eine chance zu geben. war das so falsch?
-
- Erfahrener Benutzer
pardon y ka nüt drfür wenns Dy am Stammtisch yneglyymt hän, muesch halt Anti-Kléber näh... aber stör doch nit immer im Beryych Fuessball drwääge, kasch jo in dr Offtopic-Zone Dyyni Fraueproblem erörtere ächt!cantona hat geschrieben:jo wenn lüt am stammtisch kläbe bliebe sind, muessi definitiv drifunke!

so wieder zrugg zem Thema: ha grad e überaktuells Fötteli vom Muri gfunde, datiert glaub ca. vom Mai 2013

Sorry, aber was oder wer isch de RAV? Und was isch in de Klybeggschtrooss so b'sunders, wo mich beleidige könntEl Capullo hat geschrieben:*gääähn* baidi Asbach UUUUUUUUURalt... schaffsch aigentlig immer no bim RAV oder hesch scho in d'Klybeggschtrooss gwäggslet?![]()

DMS 2/4, Chemie, Schichtarbet, Risikoanalyse, Qualifizierigsspezialischt...mit so Begriff kah ich was ahfangge, aber nid mit irgendwelche Assi-Sprüch, mit dene Du normalerwiis Di Umfeld beleidigsch

PS sag doch grad no "Ha Ha, ich ha e Schloofplätzli hüt zobe...ääätsch", demit triffsch mi ungefähr gliich stark

Alles für BS
-
- Erfahrener Benutzer
jäso kennsch Du my oder was??Laufi hat geschrieben:PS sag doch grad no "Ha Ha, ich ha e Schloofplätzli hüt zobe...ääätsch", demit triffsch mi ungefähr gliich starkPenner!!

Profilneurotiker bisches!! Hejo drnoo, ha in dr Notschloofschtell e tolle PeeZee gfunde won y mit niemerem muess daile usser dr Katz wo näb mir schnarcht... Use your brain, FUCKHEAD!

Junge Spieler in die erste Mannschaft einzubinden und möglichst teuer zu verkaufen ist eine der Lebensgrundlagen des FCB um auch mal ein bis zwei Jahre ohne CL ohne grosse Sorgen überstehen kann.zocker hat geschrieben: aber die behauptig, dass der heiko verpflichtet isch, die nächschte xherdans und granits anezüchte, isch eifach amateurhaft und der heiko isch der schlauer, wo bemerkt het, dass är die nid het. hätt är 1-2 gha, hätte mer die jetz hüfiger im team.
Wers nicht glauben will, kann die (öffentlich einsehbaren) Geschäftsberichte studieren.
Amateurhaft wäre es, den zweifellos talentierten Nachwuchs versauern zu lassen.
langsam wirds lustig:
Anscheinend hatte Murats Vertrag in Luzern eine Klausel welche besagt dass ein festgelegter Betrag (gemunkelt wird von 200'000.-) bezahlt werden muss, wenn Murat Luzern vor Ablauf der Vertragsdauer verlässt.
Da Yakin von Luzern "nur" freigestellt wurde und nicht entlassen, würde diese Klausel womöglich zur Anwendung kommen.
Zudem hat Murat dem FCL nach seiner Freistellung rechtliche Schritte angedroht, da er angeblich bereits eine Verlängerung des Vertrages bis 2014 unterzeichnet haben will.
Das könnte sich jetzt halt ein wenig als Bumerang erweisen...
Anscheinend hatte Murats Vertrag in Luzern eine Klausel welche besagt dass ein festgelegter Betrag (gemunkelt wird von 200'000.-) bezahlt werden muss, wenn Murat Luzern vor Ablauf der Vertragsdauer verlässt.
Da Yakin von Luzern "nur" freigestellt wurde und nicht entlassen, würde diese Klausel womöglich zur Anwendung kommen.
Zudem hat Murat dem FCL nach seiner Freistellung rechtliche Schritte angedroht, da er angeblich bereits eine Verlängerung des Vertrages bis 2014 unterzeichnet haben will.
Ich frage mich, ob uns am Schluss dann auch Punkte abgezogen werden, für Spiele bei denen M. Yakin an der Seitenlinie stand. So wie es im Moment aussieht hat der FCB einen Trainer angestellt, welcher noch einen gültigen Vertrag mit dem FCL hat und das nach eigenen Aussagen bis 2014!schlarpi hat geschrieben:langsam wirds lustig:
«Ich kehre lieber nach Afrika zurück, als dass ich in Zürich bleibe»:D
CUPSIEGER
Schweizer Meister
CUPSIEGER
Schweizer Meister
Plus eine Transfersperretaktak hat geschrieben:Ich frage mich, ob uns am Schluss dann auch Punkte abgezogen werden, für Spiele bei denen M. Yakin an der Seitenlinie stand. So wie es im Moment aussieht hat der FCB einen Trainer angestellt, welcher noch einen gültigen Vertrag mit dem FCL hat und das nach eigenen Aussagen bis 2014!

Yakin hat den FCL übrigens nicht informiert bevor er den Vertrag in Basel unterschrieb, das wird inzwischen von Präsi Hauser bestätigt.
wenn der fcb ä peruaner teenie günschtig verpflichtet, wo keine kennt, und mer dä in 2 johr zumne buli verein transferiert, isch das ä perfekti transfertaktik, wo über johre erfolg gha het. abers het gnueg zouas gha über die johre (wenn ärs nid no packtpanda hat geschrieben:Junge Spieler in die erste Mannschaft einzubinden und möglichst teuer zu verkaufen ist eine der Lebensgrundlagen des FCB

hapiger sind die eidgenössische, und am hapigschte basler granate, wos bloss schpärlich het. logisch ischs pflicht, dass der fcb bemüeht isch, zum ä optimierig in däm bereich ha. aber wohär het der fcb die garantie, dass mer die nächschte 2 johr ä teenie het, wo ä 8-schtellige trasferertrag möglich isch ?
das isch die amateurhaft überlegig, dass mer ä position vertritt, dass das in jedre saison möglich isch. afrika und latino teenie imports, aber nid basler. 2 johr ischs här, wo der granit der perfekti karrierebeginn gha het, nochär hets keine mehr packt. ich vertrau am heiko, dass är erkennt hett, wenns irgednwo die nächscht granate gha hett. aber die, wo är die saison nid hüfig verwändet het, sind wohl no nid ufem level unds ischs möglich, dass dies generell nid packe.
das isch übrigens der murat thread

wenn der fcb ä peruaner teenie günschtig verpflichtet, wo keine kennt, und mer dä in 2 johr zumne buli transferiert, isch das ä perfekti transfertaktik, wo über johre erfolg gha het. abers het gnueg zouas gha über die johre (wenn ärs nid no packt
) gha, wo dä schritt nid möglich gsi isch.
no hapiger sind die eidgenössische, und am hapigschte basler talänt, wos bloss schpärlich het. logisch ischs pflicht, dass der fcb bemüeht isch, zum ä optimierig in däm bereich ha. aber wohär het der fcb die garantie, dass mer die nächschte 2 johr ä talänt het, wo ä 8-schtellige trasferetrag möglich isch ? der xherdan und der granit sind johrhundertalänt gsi sind, wäre die 2 losanner gsi, hätte die jetz der chlotz ufem konto.
das isch die amateurhaft überlegig, dass der staff ä position vertritt, dass das in jedre saison möglich isch. 2 johr ischs här, wo der granit der perfekti ufschtig gha het. nochär hets keine mehr packt und ich vertrau am heiko, dass är erkennt hett, wenns irgednwo der nächscht granate gha hett. aber die, wo är die saison nid hüfig nid verwändet het, sind wohl no nid ufem level unds ischs möglich, dass das die nächschte zouas sind, und nid amne journi.

no hapiger sind die eidgenössische, und am hapigschte basler talänt, wos bloss schpärlich het. logisch ischs pflicht, dass der fcb bemüeht isch, zum ä optimierig in däm bereich ha. aber wohär het der fcb die garantie, dass mer die nächschte 2 johr ä talänt het, wo ä 8-schtellige trasferetrag möglich isch ? der xherdan und der granit sind johrhundertalänt gsi sind, wäre die 2 losanner gsi, hätte die jetz der chlotz ufem konto.
das isch die amateurhaft überlegig, dass der staff ä position vertritt, dass das in jedre saison möglich isch. 2 johr ischs här, wo der granit der perfekti ufschtig gha het. nochär hets keine mehr packt und ich vertrau am heiko, dass är erkennt hett, wenns irgednwo der nächscht granate gha hett. aber die, wo är die saison nid hüfig nid verwändet het, sind wohl no nid ufem level unds ischs möglich, dass das die nächschte zouas sind, und nid amne journi.