Soviele Rumänen hats hier nun auch wieder nichtDacoOfa hat geschrieben:ha s unguete gfühl dass nachm hüttige match dä thread relativ beläbt si wird...
Katastrophale Leistung der Unparteiischen
- Basler_Monarch
- Erfahrener Benutzer
Isch natürlich unterschti gsi, en klare Penalty.Taratonga hat geschrieben:Up!!
warum kein posting heute?
Schön dasses d'Spieler vo beidne Mannschafte (inklu Trainer) au e so gseh hän.
Wo denn dr Schiiri vorher im SportPanorama d'Gochones kah het anezstoh und sorry z'sage, do isches mines Erachtens abzhökle.
Meinsch nid Taratonga? Uf alli Fäll, es isch e tolls Spiel gsi

Und gut is'.
(c) Basler_Monarch 2004 - 2020 | Alle Rechte vorbehalten.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf im Forum gelesen und hier zitiert werden. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf im Forum gelesen und hier zitiert werden. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
-
- Neuer Benutzer
Naja...
Also Basel sind au 2 klari Penalties verwehrt worde... (1 mol Hands und eimol Foul an Dege).
Die sölle ufhööre z'hüüle.
Die sölle ufhööre z'hüüle.

- tommasino
- Erfahrener Benutzer
was? degen hat gestern mitgespielt?TheAvenger hat geschrieben:Also Basel sind au 2 klari Penalties verwehrt worde... (1 mol Hands und eimol Foul an Dege).
Die sölle ufhööre z'hüüle.![]()

danke nochmals für die million, die ihr uns überwiesen habt... dachte der kann nicht
mehr schlechter spielen als letzte saison bei uns --> falsch gedacht...
- Dome
- Erfahrener Benutzer
Wo hesch dr Match gluegt?TheAvenger hat geschrieben:Also Basel sind au 2 klari Penalties verwehrt worde... (1 mol Hands und eimol Foul an Dege).
Die sölle ufhööre z'hüüle.![]()
Foul am Däge isch usserhalb gsy...
scho klar...wär das i uns passiert, wärs legitim gsy, passierts de bärner sölle sie nit hüüle...
dr Studer isch grotte Schlächt gsy, zu beidene Mannschafte.... und das nit zum erschte Mol...aber wohrsch. häns wieder mol Schiri Mangel und chöne drum keini andere Schiris bringe...müehsam.
Signatur zu vermieten.
-
- Erfahrener Benutzer
Zugäh, e klare Penalty für YB !
Aber dr Yann hätt dä sowieso ghalte.
Y begriff das YB-Gezeter nit. Au uns isch in zwei Szene e klare Penalty verwehrt worde (Foul an Däge myner Meinig noch uff dr Linie, Hands Farnerud), das glycht sich uff die ganzi Saison wyyder uss. Also YBler: Schnauze tief, wär uss so vyyle Chance nit töpft, isch sälber Schuld.
Aber dr Yann hätt dä sowieso ghalte.

Y begriff das YB-Gezeter nit. Au uns isch in zwei Szene e klare Penalty verwehrt worde (Foul an Däge myner Meinig noch uff dr Linie, Hands Farnerud), das glycht sich uff die ganzi Saison wyyder uss. Also YBler: Schnauze tief, wär uss so vyyle Chance nit töpft, isch sälber Schuld.
- Dome
- Erfahrener Benutzer
obwohl ich mi extrem ab em SF jewils närv, ich glaub die hän die Szene eifach nit dütlich gha.shady hat geschrieben:Ich glaub s isch Penalty gsi
aber stimmt vo dere Szene mit wo möglicherwiis Händs gsi isch, hätt me mindestens chönne e Wiederholig zeige, hätt mi jetzt no interessiert..
Ha mer, nochdäm i vom Spiel dehaime gsy bi, den dr Match nomol am TV agluegt, au döt hän se kei Widerholig zeigt, ob wohl dr Beni National drnoch verlangt het. Drvo gangi us, dass sie se aifach us keinere gschiide Perspektive gha hän (au wenns hinte/ obe am Goal no e Kamera sött ha).
Signatur zu vermieten.
Heute im Bund:
http://newsnetz-blog.ch/zumrundenleder/ ... -schwalbe/
Eine schlimme Schwalbe war es!
Herrlich
Herrlich

Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Hahaha wie geil!!Master hat geschrieben:Heute im Bund:
Herrlich![]()

[CENTER]Pyro in die Kurve! - damit die Kurve lebt![/CENTER]
-
- Benutzer
- Basler_Monarch
- Erfahrener Benutzer
Leider eine Aussage welche zum jetzigen Zeitpunkt zu unterschreiben wäre;tommasino hat geschrieben:was? degen hat gestern mitgespielt?
danke nochmals für die million, die ihr uns überwiesen habt... dachte der kann nicht
mehr schlechter spielen als letzte saison bei uns --> falsch gedacht...
DD hatte bei mir persönlich als Zuschauer einen "Startkredit" - langsam ist der verspielt, die Geduld am Ende.
Nein hinsichtlich DD auf dem Feld.
My 2 cents.
(c) Basler_Monarch 2004 - 2020 | Alle Rechte vorbehalten.
- Brummler-1952
- Erfahrener Benutzer
Was isch denn im Heimspiel Basel-YB im Mai 2012 gsi ? Dört hett, myner bescheidene Erinnerig noch, dr Herr Studer für YB nach ere Schwalbe vonere Biene (Martinez) e Penalty gege Basel pfiffe, wo ynegmacht worde isch, und Basel hett dr Match verlore ! Ok, es isch um nütt me gange, aber trotzdäm . . .
Oder tüsch ich mi do ? Und wenn nit, hetts dört au sone vom Blöd inszenierti Häxejagd gä?
Irgendwie reggt mi das Affetheater saumässig uff, anderersytts isch es eigetlig jo numme lächerlig, was do in dr Räschtschwyz wieder abgoht !
Bonus, Bonus, Bonus
Verreggter as bi de Bängger
Oder tüsch ich mi do ? Und wenn nit, hetts dört au sone vom Blöd inszenierti Häxejagd gä?

Irgendwie reggt mi das Affetheater saumässig uff, anderersytts isch es eigetlig jo numme lächerlig, was do in dr Räschtschwyz wieder abgoht !
Bonus, Bonus, Bonus
Verreggter as bi de Bängger

VORWÄRTS - IMMER VORWÄRTS !!
Lustig, dass gerade YB und der FCZ angesichts vergangener Saisons eine mediale Hetzjagd auf die Schiedsrichter starten. Beim Zürcher Derby gab es vor der Fleischwundenszene ein absichtliches Handspiel von Gavranovic, das Gelb-Rot bedeutet hätte. Und der FC Luzern hätte nach dieser Runde eher Grund sich zu beschweren als die obengenannten. Es scheint als ob einige Leute (Rueda, Fringer) bereits die Nerven verlieren.
schaffsch bi der BAZ ?Brummler-1952 hat geschrieben:Was isch denn im Heimspiel Basel-YB im Mai 2012 gsi ? Dört hett, myner bescheidene Erinnerig noch, dr Herr Studer für YB nach ere Schwalbe vonere Biene (Martinez) e Penalty gege Basel pfiffe, wo ynegmacht worde isch, und Basel hett dr Match verlore ! Ok, es isch um nütt me gange, aber trotzdäm . . .

YB muss für Schwalbenkönige büssen
- Brummler-1952
- Erfahrener Benutzer
Nei, ich schaff NIT bi dr BaZ ! Ha mi sogar sälber an dä Match vom Mai 2012 erinneret, und spöter drno gmerggt, dass das in däm Blog au erwähnt worde isch.
Ha jo s' Wort BONUS ziemligg digg und gross gschriebe und hinter de "Bängger" s' Blinzelmännli aanedoo

Honi soit, qui mal y pense !!!
VORWÄRTS - IMMER VORWÄRTS !!