bi ich gsuecht worde?
-
- Neuer Benutzer
bi ich gsuecht worde?
hallo mitenander,
ich bi vo mim cousin informiert worde, dass öpper do im forum mi gsuecht het, soger miteme foti? är het mr nur d adrässe vom forum geh, aber mehr heter au nid gseit. also wär ka mr hälfe?
het mi doch neugierig gmacht die ganzi sach, öpper kennelehre ame match, dönt romantisch, hihi.
aber ich ha jo scho e fründ, nur dases die beträffendi person au weiss, aber das spielt jo nid sone rolle, finds eifach spannend, hihi..und das ame fcb match. köschtlich
also, wär ka mir hälfe?
ich bi vo mim cousin informiert worde, dass öpper do im forum mi gsuecht het, soger miteme foti? är het mr nur d adrässe vom forum geh, aber mehr heter au nid gseit. also wär ka mr hälfe?
het mi doch neugierig gmacht die ganzi sach, öpper kennelehre ame match, dönt romantisch, hihi.
aber ich ha jo scho e fründ, nur dases die beträffendi person au weiss, aber das spielt jo nid sone rolle, finds eifach spannend, hihi..und das ame fcb match. köschtlich
also, wär ka mir hälfe?
was söll die Kacke.. du weisch genau das dus nid bisch ufem Fotti...
Eminem-Girl-bs hat geschrieben:hallo mitenander,
also, wär ka mir hälfe?
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Es isch e User namens "Schranz" gsi wo di gsuecht het. Irgendöppis wäge Entleerig oder so glaub isch es gsi.Eminem-Girl-bs hat geschrieben:hallo mitenander,
also, wär ka mir hälfe?
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
-
- Erfahrener Benutzer
was hesch am sunntig a gha?Eminem-Girl-bs hat geschrieben:hallo mitenander,
also, wär ka mir hälfe?

Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
Nur piindlich!!! .....Abfahrt.......!!!!!!Eminem-Girl-bs hat geschrieben:hallo mitenander,
also, wär ka mir hälfe?
- Schranz
- Erfahrener Benutzer
Stimmt, das grücht hani au scho ghört, weisch du genaueri infos?Grga Mali hat geschrieben:Es isch e User namens "Schranz" gsi wo di gsuecht het. Irgendöppis wäge Entleerig oder so glaub isch es gsi.
aber zum thema:
eifach so mol e romantischs treffe im magnesiumfüür hihi wär doch scho mol luschtig, eifach so us interesse hihi nur so als jucks! vilicht chömmer jo den no ganz härzhaft e paar bierli trinke hinter de schöne büsch vom brügglifäld hihi, eifach so zum spass hihi *BlInG BliNg*
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist 

Schranz hat geschrieben: eifach so mol e romantischs treffe im magnesiumfüür hihi wär doch scho mol luschtig, eifach so us interesse hihi nur so als jucks! vilicht chömmer jo den no ganz härzhaft e paar bierli trinke hinter de schöne büsch vom brügglifäld hihi, eifach so zum spass hihi *BlInG BliNg*

- el_principal
- Neuer Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi ich ha eigentlich nur hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi welle säge das ich hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi waaaahnisinnig gärn tue hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi lache!!hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi hihi

Ich nehme mir fest vor irgendwann mal zu denken!!
do isch gar nüt wohrs drann...!!! ich weis es!!! die isch nur piindlich, wie scho gseit!! si het emel nüt meh gschribe, oder??
[quote="#33"]
Fake aber --> Falls doch was wohrs dra: die Dame dörfti uf dä Thread igange sii...
]
[quote="#33"]

Fake aber --> Falls doch was wohrs dra: die Dame dörfti uf dä Thread igange sii...
]
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer