panino con porchetta...oder salsiccia!Idefix hat geschrieben:das isch vo hundert johr eso gsy...
hüt got me mit dr zyt und wenns halt pommes, döner , pizza und weiss gott no alles git... isch das doch ok.
Chipperfield verkauft Burger im St. Jakob-Park
-
- Erfahrener Benutzer
gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Das mit den Würsten ist ja leider auch nicht mehr das wahre vom Ei....eine Wurst muss von einem richtigen Grill kommen und nicht von irgendeiner Heizplatte.....Wenn ich eine Wurst esse, dann draussen vom Eiche oder Appenzeller Stand. Alle anderen, vorallem di im Stadion, ignorier ich deswegen.Kawa hat geschrieben:Solange ich meine Bratwurst noch kaufen kann ist es mir auch egal was es sonst noch gibt ...
VIEL ärgerlicher ist, dass es kein richtiges Bier mehr gibt![]()
Und das mit dem Bier ist auch eine Frechheit.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- Realist
- Erfahrener Benutzer
(...aber isch jo eh e Alk.frei-Pfütze, de Scotty sufft halt nid jede Fusel )
VIEL ärgerlicher ist, dass es kein richtiges Bier mehr gibt![]()
Das Light Bier 2.4 isch e verdammti Frächheit, eso öpis überhaupt azbiete, schmöckt wie billige Istee. Und nei es liegt nid an däm das weniger passiert im und ums Stadion, den wen öper wot suffe macht er's scho vorem Matsch duse.Und das mit dem Bier ist auch eine Frechheit.
Die wärde ebe nid gföhrlich und stelle dorum kei Gfahr dar wen sie bsoffe sind. Stürmemer die Loge doch emol ........in der Loge gibts Alkohol - soweit ich weiss gibts dort nen Unser Bier stand wo es immer normales Bier hat und Champagner und Wein wird man dort wohl auch immer trinken können

[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
ehnder wie lädersohle, ihgleggt in wasser, grifft 4 Wuche bi Zimmertemperatur.Realist hat geschrieben:Das Light Bier 2.4 isch e verdammti Frächheit, eso öpis überhaupt azbiete, schmöckt wie billige Istee.
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
- Idefix
- Erfahrener Benutzer
Loge isch Loge... das das e andres Gsetz het isch halt so... wirsch scho schliesslig au vo gfühlte 10 Köch kulinarisch verwöhnt, plus richtigs Bier, Wii und Cüpli, in dr Pause chasch au nomol vo jenschte plattene go frässe und nachem Match isch denn Dessert Time... ih cha amigs dört ihne weil Kolleg vo mir Loge Plätz het, aber mi egge isch und bliebt C/G.Larry hat geschrieben:meinsch bi jedesmol im e andere sektor?
nur in dr loge gits alk? im sektor a parkett nit?
dr Rescht het jo 2.4%, wie isch das mitem Scotty ? isch jo vorem Stadion odr, richtigs Bier nimmi mol stark ah.?
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
- Misterargus
- Erfahrener Benutzer
Jä, das interessiert mi au. Ich lasse mich nicht bevormunde und drink aus prinzip kein bier im Stadion (verdammte Frechheit)Idefix hat geschrieben:Loge isch Loge... das das e andres Gsetz het isch halt so... wirsch scho schliesslig au vo gfühlte 10 Köch kulinarisch verwöhnt, plus richtigs Bier, Wii und Cüpli, in dr Pause chasch au nomol vo jenschte plattene go frässe und nachem Match isch denn Dessert Time... ih cha amigs dört ihne weil Kolleg vo mir Loge Plätz het, aber mi egge isch und bliebt C/G.
dr Rescht het jo 2.4%, wie isch das mitem Scotty ? isch jo vorem Stadion odr, richtigs Bier nimmi mol stark ah.?
- heimweh basler
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Ha geschtr zum erste mol so e Scottie's Burger kah und sehr positiv überrascht gsi .. definitiv öppis vom bessere woni je ha kah. Luschtig findi, dass diversi lütt nid merke, dass me uf dr Sitte Zuetate für dr Burger hett und me sich dä denn sälber nach beliebe zämme stellt
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave
- Realist
- Erfahrener Benutzer
Shamri muesch kei Angst ha, das dr Scotty gärn ein nimmt weiss dr FC Aesch au eso do bruchts keini Bewisbilder.Shamrock hat geschrieben:Du elände Petzer, jetzt weiss es dr ganzi FC Aesch (und derbi hett är am nächste Daag dr erschti Heim Match gha)![]()
![]()
![]()
Für das hetter sälber gsorgt nacheme Testspiel ............

[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
- WalterFrosch
- Benutzer
nur schade das ich jetzt zwischen D und schwerem alk dafür C plätze entscheiden muss.. am Di war C und schnaps OKPatzer hat geschrieben:auch nett... dass man in der pause rauskann vom c und bei bedarf einen g&t oder so genehmigen kann![]()

egal, was das Leben noch mit ihm vorhat - Walter Frosch ist auf jeden Fall gewappnet. Einem Zweikampf ist er schließlich noch nie aus dem Weg gegangen
- WalterFrosch
- Benutzer
det chasch ja während em spiel is hattrick ie und kriegsch ämel au schnapsLarry hat geschrieben:meinsch bi jedesmol im e andere sektor?
nur in dr loge gits alk? im sektor a parkett nit?
egal, was das Leben noch mit ihm vorhat - Walter Frosch ist auf jeden Fall gewappnet. Einem Zweikampf ist er schließlich noch nie aus dem Weg gegangen