Krawalle und Gewalt!
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Nana. Me söll nid vo sich uf anderi Schliesse, gelle.. Frog mi immer no warum d Lüt bi dir in dr Dorfmetzgerei sich no nie gfrogt hän warums Gitzi so komisch usgseht.Schranz hat geschrieben: aber hesch recht das isch z aspruchsvoll gsi für di au wenns warschinlich kligg gmacht het du geissefiggr
Im Margrethenpark wars still und die Luft war gün als dr Pingpongtisch sprach: "Welch Glück, dass ich nicht fliege, sonst hätte mich die Fledermaus"
und er strab kurzen Schrittes an Aids, bekanntlich im Anus zu Hause...
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- Versumpfte
- Benutzer
- Schranz
- Erfahrener Benutzer
Rinoceronte hat geschrieben:Nana. Me söll nid vo sich uf anderi Schliesse, gelle.. Frog mi immer no warum d Lüt bi dir in dr Dorfmetzgerei sich no nie gfrogt hän warums Gitzi so komisch usgseht.
Im Margrethenpark wars still und die Luft war gün als dr Pingpongtisch sprach: "Welch Glück, dass ich nicht fliege, sonst hätte mich die Fledermaus"
und er strab kurzen Schrittes an Aids, bekanntlich im Anus zu Hause...

erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist 

- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
- Versumpfte
- Benutzer
- Versumpfte
- Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Gäll. Jetzt bisch sproochlos... Dä het weh do.Schranz hat geschrieben:jo jetzt hesch mi grusig verwütscht![]()
I ha dängt i zeig dr e Bildli, dass des au verstohsch was dr ha welle sage. Schintz hesch dr laaaaaaangi Teggscht jo nid ganz duurekriegt und hesch miesse improvisiere....
Aber ebe. Du machsch das toll. Dini Betreuerin wird schtoltz uf di si wenn de zrugg ins Heim kunnsch. Denn gitz e bitz Vanilliecreme zum Dessert und denn wirsch wider ans Bett bund. Viel Spass wünschi no..
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
Team Red kaos girls:
rino the man - eagle the fedayn - bastard ??? - platini
Team Ultras trier:
Nino the other man - Killer aka fitness - schwarzarbeiter aka zeckefabs (isch er ueberhaubt agfrogt worde?) - und wer no????
Team Ultras trier:
Nino the other man - Killer aka fitness - schwarzarbeiter aka zeckefabs (isch er ueberhaubt agfrogt worde?) - und wer no????
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
mir ist es gleich wer nun im team dabei ist oder wer nicht, geht doch alle hin, aus eurem club und fresst bis ihr platzt! aber macht hin!
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
ja, ich bin huber!
- Schranz
- Erfahrener Benutzer
improvisation isch die halbi mieti. jä die sach seht grad umgekehrt uss...Rinoceronte hat geschrieben:Gäll. Jetzt bisch sproochlos... Dä het weh do.
I ha dängt i zeig dr e Bildli, dass des au verstohsch was dr ha welle sage. Schintz hesch dr laaaaaaangi Teggscht jo nid ganz duurekriegt und hesch miesse improvisiere....
Aber ebe. Du machsch das toll. Dini Betreuerin wird schtoltz uf di si wenn de zrugg ins Heim kunnsch. Denn gitz e bitz Vanilliecreme zum Dessert und denn wirsch wider ans Bett bund. Viel Spass wünschi no..
doch dr text hani durekriegt, nur verstohni dini phantasie nid immer vollständig
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist 

- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
hesch zvil schockobomben mit zuckerguss und knoppers gässe???schniposa hat geschrieben:mir ist es gleich wer nun im team dabei ist oder wer nicht, geht doch alle hin, aus eurem club und fresst bis ihr platzt! aber macht hin!
ultras trier forever
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
ich dachte es seien schulferien in basel? wieso biste nicht in südspanien, oder so?Nino Brown hat geschrieben:hesch zvil schockobomben mit zuckerguss und knoppers gässe???
ultras trier forever
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
ja, ich bin huber!
Schwarzarbeiter weiss no nix vo sim Glück.,,,Nino Brown hat geschrieben:Team Red kaos girls:
Team Ultras trier:

Übrigens ändere mr unsere Teamname in Blue Generation Magdeburg!
Frog dr killer wer dr baschtard isch... mi kennsch eh au nit...

- schniposa
- Erfahrener Benutzer
wie wärs mit: brainless generation hinterbuchwiesenbs_eagle hat geschrieben: Übrigens ändere mr unsere Teamname in Blue Generation Magdeburg!
ja, ich bin huber!
ja, ich bin huber!
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
tuet mr laid, do im km-ghetto gitz leider keini schuele...
mir sin so lieb und schigge die talentierteste wibliche wäse ind schuel nach beverly hills...
..aber meine wenigkeit konnte die Schulpflicht leider nicht erfüllen, daher resultieren mein Lückenhafter Wortschatz und mein Stottern....

mir sin so lieb und schigge die talentierteste wibliche wäse ind schuel nach beverly hills...
..aber meine wenigkeit konnte die Schulpflicht leider nicht erfüllen, daher resultieren mein Lückenhafter Wortschatz und mein Stottern....

Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
http://fcbforum.magnet.ch/profile.php?d ... ore&u=1033
http://fcbforum.magnet.ch/profile.php?d ... ore&u=1403
don't feed and/or quote the trolls!
http://fcbforum.magnet.ch/profile.php?d ... ore&u=1403
don't feed and/or quote the trolls!
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
- schwarzarbeiter
- Benutzer
- schwarzarbeiter
- Benutzer
[URL=http://fcbforum.magnet.ch/profil ... u funzt...schwarzarbeiter hat geschrieben:Rankhof's Mutti für 10 Euro]![]()
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
- schwarzarbeiter
- Benutzer
Muetter hanni gseit, nid Schwester, die isch jo nach Russland witerverkauft wordeRankhof hat geschrieben:und do no dr Link, wo au funzt...