Testspiele 2012/13
-
- Neuer Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Es goht mr in erschter Linie nid ums Gäld - Wenn i wirklig uf s Gäld miesst luege wär dr FCB öbbis vom letschte wo im Spartrieb würd zum Opfer falle. Ich finds eifach grundsätzlig bedänklig dass für e Testspiel in eme Stadion wie dr Schützematte Iitritt verlangt wird.BloodMagic hat geschrieben:Geiz ist Geil! Geiz ist Geil!
Grattis-Iitritt und vo mir us Getränk/Wurscht verkaufe und viellicht Juniore mit eme Kässeli lo ummelaufe wär mr einiges lieber. Oder denn halt e Schnägg oder e 2Fränkler als symbolische iitritt, aber die Beträg "Sitzplätz 20, Stehplätz 10" und denn no per Vorverkauf sin für mi bereits uf eme kommerzielle Niveau und mir passt nid dass dr FCB in die Richtig stüürt...
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
Isch dr FCB Veranstalter? Isch das nit e Vermarkter oder e Agentur wo das Spil durefüert?
In däm Fall müesst me z.B. d Gagene vo beidne Verein zahle ect.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
54, 74, 90 - 2014!
- Dome
- Erfahrener Benutzer
Crane hat geschrieben:Es goht mr in erschter Linie nid ums Gäld - Wenn i wirklig uf s Gäld miesst luege wär dr FCB öbbis vom letschte wo im Spartrieb würd zum Opfer falle. Ich finds eifach grundsätzlig bedänklig dass für e Testspiel in eme Stadion wie dr Schützematte Iitritt verlangt wird.
Grattis-Iitritt und vo mir us Getränk/Wurscht verkaufe und viellicht Juniore mit eme Kässeli lo ummelaufe wär mr einiges lieber. Oder denn halt e Schnägg oder e 2Fränkler als symbolische iitritt, aber die Beträg "Sitzplätz 20, Stehplätz 10" und denn no per Vorverkauf sin für mi bereits uf eme kommerzielle Niveau und mir passt nid dass dr FCB in die Richtig stüürt...
Der FCB isch weder Veranstalter no Organisator... er isch lediglich Teilnähmer und het mit dene Priise gar nüt z tue.stacheldraht hat geschrieben:Isch dr FCB Veranstalter? Isch das nit e Vermarkter oder e Agentur wo das Spil durefüert?
Au wenn i Di Unmuet verstoh, due doch näggschtmol zerscht luege, wär öppis macht....
Sunscht setzi Di näggschtmol wenn dr LaFamiglaCrew e Anti Petric Thread ufmacht au aifach mol pauschal uf d Ignore Lischte

Signatur zu vermieten.
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
Danke Dome, das hani gmeint. Sofärn e extärne sone Partie organisiere kömme anderi Köste ins Spil, Standard kunnt sicherlich nit gratis go spile. So lön sich denn au 10 Stutz füre Stehplatz und 20 füre Sitzer rächtfertige.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
54, 74, 90 - 2014!
Also 10 Stützli chamme jo wirklich usgeh, wenns eim interessiert...sunscht nit.Crane hat geschrieben:Es goht mr in erschter Linie nid ums Gäld - Wenn i wirklig uf s Gäld miesst luege wär dr FCB öbbis vom letschte wo im Spartrieb würd zum Opfer falle. Ich finds eifach grundsätzlig bedänklig dass für e Testspiel in eme Stadion wie dr Schützematte Iitritt verlangt wird.
Also das mittem Sympolische 2 Fränggler dä isch scho lang umme

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Das muess me eim doch sage! Ka jo nid alles sälber sueche...Dome hat geschrieben:Der FCB isch weder Veranstalter no Organisator... er isch lediglich Teilnähmer und het mit dene Priise gar nüt z tue.
Au wenn i Di Unmuet verstoh, due doch näggschtmol zerscht luege, wär öppis macht....
Sunscht setzi Di näggschtmol wenn dr LaFamiglaCrew e Anti Petric Thread ufmacht au aifach mol pauschal uf d Ignore Lischte![]()
*ist extrem beschäftigt*

zuedäm stoht soviel i gseh ha uf dr Travelpoint Site nüt vo wäge Organisator, sondern nur "Testspiel"
In dem Fall gsehts natyrlig anders us.
Wenns e Extärne isch wo das Organisiert (au wenns nur OB isch) stand i dere Sach offener gegeüber. I glaub was mi gstört het isch dr Gedanke gsi dass mi FCB sich langsam aber sicher in die grossi Kommerz-Schiene begit und für e Testspiel foht afo Gäld verlange. Wenn dr FCB allerdings nur iiglade isch hani absolut kei Problem döt kli Gäld springe z'loh.
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
das erstens...andreas hat geschrieben:Dasch jez aber au e komischi Logik. Du gisch lieber eme andere Verain s Gäld
als em FCB? Also ych würd lieber em FCB 10.- zahle als z.B. em SC Zofinge
oder was es au immer gsi wär bim Spiil gege Aarau...
und zweitens: als ob früher testspiele nie geld gekostet hätten.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
Momänt! So ha i das nie gseit, oder jedefalls nid gmeint!andreas hat geschrieben:Dasch jez aber au e komischi Logik. Du gisch lieber eme andere Verain s Gäld
als em FCB? Also ych würd lieber em FCB 10.- zahle als z.B. em SC Zofinge
oder was es au immer gsi wär bim Spiil gege Aarau...
Ich gib im Johr schätzigswiis zwüsche 1500 und 2500 Franke us für dr FCB (je nach Aazahl int. Spiel)* ohni dass es mi stört, will i au e Leischtig drfür krieg: Spiel wos um öbbis goht, sigs Meischterschaft, Cup oder international - Spiel wo sich d Spieler im Idealfall iisetze und verrisse für dr Verein. Für e Testspiel hani allerdings Problem zum e Betrag z'zahle wo uf Gwünn usglegt isch, will für mi subjektiv das Spiel zum Training zellt und i finds bedänklig wenn me mit em Training will Gwünn mache. Wär dr Gegner in däm Testspiel isch mag viellicht nid ohni Bedütig si, mir gohts aber um s Prinzip.
Das isch mr bewusst und wenn öbbis botte wird oder wenns in eme guete Zwäck dient bini au bereit z'zahle. I has nüm sicher im Kopf, aber wenns mr rächt isch het in däm Testspiel/Ablösespiel gege Dortmund s Billet im ganze Stadion so um die 20 Franke koschtet - do hani au nid zweimol miesse überlege wo i zahlt ha, will i weiss dass s Joggeli e gwüsse Betrag muess iinäh zum rentiere und wills au drum gange isch dr Transfer vom Frei könne mitfinanziere. Evtl isch e Teil vo mim Problem au dodrin begründet gsi, dass ich im Hinterkopf immerno die geniali Saison gha ha und die ganze Millione-Transfer wo uns in d Kasse gspielt hän, dass i bim Gedanke an d Schütze und ebefalls Tickets für 20 Franke e kli e Biigschmack verspürt ha.Latteknaller hat geschrieben:das erstens...
und zweitens: als ob früher testspiele nie geld gekostet hätten.
Insofern stimmt d Behauptig vom Andreas doch au einigermasse: I zahl in dr aktuelle Situation lieber, zuesätzlig zu mim Fuessball Budget, OB wo das Gäld brucht 10-20 Franke, als im FCB wo mit Millionebeträg hantiert und momentan nid am Hungertuech nagt.
*Nur zum das klarstelle: i bi praktisch an jedem Spiel in dr Schwiiz aazträffe, egal obs jetzt e "Finalissima" in Bärn isch oder e Erschtrundecupspiel im hinterschte Tal. Die internationale Spiel kömme zuesätzlig no drzue.
Ich gehe davon aus, dass in jedem Testspiel gewisse Kosten* enstehen. Mal angenommen dieses findet an einem Ort statt, den man als Stadion bezeichnen kann (der Kunstrasenplatz auf der Schützematte oder die Rasenfelder im Joggeli gehören zB nicht dazu).
Von dem her finde ich einen kleinen Beitrag völlig in Ordnung.
*Vorbereitung der Spielfläche, Inbetriebnahme, Wasser, Strom, putzen und aufräumen, "Stewards", Schiedsrichter? usw.
*Vorbereitung der Spielfläche, Inbetriebnahme, Wasser, Strom, putzen und aufräumen, "Stewards", Schiedsrichter? usw.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
Nicht zu vergessen die enormen Sicherheitskosten und Polizeiaufgebot...Blutengel hat geschrieben:Ich gehe davon aus, dass in jedem Testspiel gewisse Kosten* enstehen. Mal angenommen dieses findet an einem Ort statt, den man als Stadion bezeichnen kann (der Kunstrasenplatz auf der Schützematte oder die Rasenfelder im Joggeli gehören zB nicht dazu).
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)

-
- Erfahrener Benutzer
- Graf vo Leuebärg
- Erfahrener Benutzer
- Dome
- Erfahrener Benutzer
man merke sich: gots um Spiel vo unserem FCB, luegt me zerscht mol uf FCB.chCrane hat geschrieben:Das muess me eim doch sage! Ka jo nid alles sälber sueche....
Au wenn sie bi Nochrichte, Transfers, etc. immer chli länger hän, sin sie für so Infos sehr kompetänt

wenns döt nit findsch, chasch immer no bim Blick go noche luege

wöttsch mi (uns) jetzt verarsche???Graf vo Leuebärg hat geschrieben:Het ebber gsee, dass dr Matsch hit z Oobe 10.- koschtet? y ha s nämmlig uff fcb.ch niene entdeggt...
Y bi nit gege dä Bryys...
Freund der Sonne...liss doch s ganze Thema oder gar nüt, aber nit eifach dri prabble...
well i grad e guete Daag ha...
Spiel hüt gratis
Spiel am Weekend gege Lüttich nit gratis...
hättsch wirklich uf fcb.ch noche gluegt, rsp. hättsch dr bitz Müeh gäh drby, wär dr das ufgfalle:
01.07.2012 | FC Basel 1893
Das Testspiel vom Mittwoch gegen den FC Aarau findet im Stadion Rankhof statt
Das Testspiel des FC Basel 1893 gegen den Challenge-League-Club FC Aarau vom Mittwoch, 4. Juli 2012, findet nicht wie ursprünglich geplant in Zofingen statt. Neuer Austragungsort der Partie ist das Stadion Rankhof in Basel. Der Anpfiff des Freundschaftsspiels ist unverändert um 18 Uhr, der Eintritt in den Rankhof ist frei.
Signatur zu vermieten.
- Graf vo Leuebärg
- Erfahrener Benutzer
jooo, lääse isch nit my stärki 
Ha s aifach ibersee, resp. ha numme gsee, dass s Spiil gege Lüttich ebbis koschtet het und uff fcb.ch han y schlicht Domate uff de Auge gha...
trotzdäm merci fir d Info.
P.S. y ha mer insofärn mieh gää, dass y immerhin uusegfunde ha, dass unter "Saison" s Spiil immerno in Zofingen statt findet...

Ha s aifach ibersee, resp. ha numme gsee, dass s Spiil gege Lüttich ebbis koschtet het und uff fcb.ch han y schlicht Domate uff de Auge gha...
trotzdäm merci fir d Info.
P.S. y ha mer insofärn mieh gää, dass y immerhin uusegfunde ha, dass unter "Saison" s Spiil immerno in Zofingen statt findet...

B A S E L
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer