Testspiele 2012/13

Diskussionen rund um den FCB.
groggy_style
Neuer Benutzer

Beitrag von groggy_style »

Wird an Testspielen eigentlich auch gesungen und angetrieben...??

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

groggy_style hat geschrieben:Wird an Testspielen eigentlich auch gesungen und angetrieben...??
nee..nach der offiziellen choreo stehen die meisten besucher auf und setzen sich nur zwischendurch mal hin, um bei gelungenen aktionen mit den füssen zu klatschen

Zuffi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zuffi »

groggy_style hat geschrieben:Wird an Testspielen eigentlich auch gesungen und angetrieben...??
Ja, aber nur mit den Testspiel Fangesängen. (Diese sind in der Aggressivität ein wenig abgemildert, da man eher dem Beisammensein frönen möchte.)

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Crane hat geschrieben:Ärnschthaft? 20/10 Stutz für e Testspiel uf dr Schütze?
Kanni nid ganz iigseh...
Geiz ist Geil! Geiz ist Geil!
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Hat nichts mit Geiz zu tun. Es ist langsam eine Unsitte, dass man für jedes Gaggi-Testspiel 20-30 Franken verlangt!

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Admin hat geschrieben:Hat nichts mit Geiz zu tun. Es ist langsam eine Unsitte, dass man für jedes Gaggi-Testspiel 20-30 Franken verlangt!
10 sinds ... find ich ok

Ich hoffe ja niemand geht pleite wegen den 10 Franken

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

travelpoint.ch hat geschrieben:Basel, Stadion Schützenmatte Sonntag, 08.07.2012 14.30 Uhr
FC Basel 1893 - Standard Lüttig
Für ein Reisebüro find ich das ein wenig bedenklich...

Crane
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Crane »

BloodMagic hat geschrieben:Geiz ist Geil! Geiz ist Geil!
Es goht mr in erschter Linie nid ums Gäld - Wenn i wirklig uf s Gäld miesst luege wär dr FCB öbbis vom letschte wo im Spartrieb würd zum Opfer falle. Ich finds eifach grundsätzlig bedänklig dass für e Testspiel in eme Stadion wie dr Schützematte Iitritt verlangt wird.
Grattis-Iitritt und vo mir us Getränk/Wurscht verkaufe und viellicht Juniore mit eme Kässeli lo ummelaufe wär mr einiges lieber. Oder denn halt e Schnägg oder e 2Fränkler als symbolische iitritt, aber die Beträg "Sitzplätz 20, Stehplätz 10" und denn no per Vorverkauf sin für mi bereits uf eme kommerzielle Niveau und mir passt nid dass dr FCB in die Richtig stüürt...

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

Isch dr FCB Veranstalter? Isch das nit e Vermarkter oder e Agentur wo das Spil durefüert?

In däm Fall müesst me z.B. d Gagene vo beidne Verein zahle ect.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dome »

Crane hat geschrieben:Es goht mr in erschter Linie nid ums Gäld - Wenn i wirklig uf s Gäld miesst luege wär dr FCB öbbis vom letschte wo im Spartrieb würd zum Opfer falle. Ich finds eifach grundsätzlig bedänklig dass für e Testspiel in eme Stadion wie dr Schützematte Iitritt verlangt wird.
Grattis-Iitritt und vo mir us Getränk/Wurscht verkaufe und viellicht Juniore mit eme Kässeli lo ummelaufe wär mr einiges lieber. Oder denn halt e Schnägg oder e 2Fränkler als symbolische iitritt, aber die Beträg "Sitzplätz 20, Stehplätz 10" und denn no per Vorverkauf sin für mi bereits uf eme kommerzielle Niveau und mir passt nid dass dr FCB in die Richtig stüürt...
stacheldraht hat geschrieben:Isch dr FCB Veranstalter? Isch das nit e Vermarkter oder e Agentur wo das Spil durefüert?

In däm Fall müesst me z.B. d Gagene vo beidne Verein zahle ect.
Der FCB isch weder Veranstalter no Organisator... er isch lediglich Teilnähmer und het mit dene Priise gar nüt z tue.
Au wenn i Di Unmuet verstoh, due doch näggschtmol zerscht luege, wär öppis macht....

Sunscht setzi Di näggschtmol wenn dr LaFamiglaCrew e Anti Petric Thread ufmacht au aifach mol pauschal uf d Ignore Lischte ;)
Signatur zu vermieten.

Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dome »

für alli FCB Kritiker sei noch folgendes Sätzlein zitiert:
Ab sofort gibt es für die vom BSC Old Boys organisierte Partie Tickets zu kaufen.
Signatur zu vermieten.

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

Danke Dome, das hani gmeint. Sofärn e extärne sone Partie organisiere kömme anderi Köste ins Spil, Standard kunnt sicherlich nit gratis go spile. So lön sich denn au 10 Stutz füre Stehplatz und 20 füre Sitzer rächtfertige.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dome »

Bitte

glaub Standard Lüttich isch sicher au um einiges intressanter als Rottach-Eggern.

vo däm här...

entweder meh isch bereit das uszgäh und goht...

oder

s kackt eine ah, aber es isch dr FCB...

oder

NEI, dass isch eim ZVIEL me goht NID...

eigentlich ganz simpel....

hmm.... :confused:
Signatur zu vermieten.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Crane hat geschrieben:Es goht mr in erschter Linie nid ums Gäld - Wenn i wirklig uf s Gäld miesst luege wär dr FCB öbbis vom letschte wo im Spartrieb würd zum Opfer falle. Ich finds eifach grundsätzlig bedänklig dass für e Testspiel in eme Stadion wie dr Schützematte Iitritt verlangt wird.
Also 10 Stützli chamme jo wirklich usgeh, wenns eim interessiert...sunscht nit.
Also das mittem Sympolische 2 Fränggler dä isch scho lang umme :D Das chasch evtl. gege Muttenz oder so bringe. Aber nit gege Standart Lüttich oder ähnlichs...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Zuffi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zuffi »

Admin hat geschrieben:Hat nichts mit Geiz zu tun. Es ist langsam eine Unsitte, dass man für jedes Gaggi-Testspiel 20-30 Franken verlangt!
Es ist langsam eine Unsitte bei allem was Geld kostet rumzunörgeln.

Crane
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Crane »

Dome hat geschrieben:Der FCB isch weder Veranstalter no Organisator... er isch lediglich Teilnähmer und het mit dene Priise gar nüt z tue.
Au wenn i Di Unmuet verstoh, due doch näggschtmol zerscht luege, wär öppis macht....

Sunscht setzi Di näggschtmol wenn dr LaFamiglaCrew e Anti Petric Thread ufmacht au aifach mol pauschal uf d Ignore Lischte ;)
Das muess me eim doch sage! Ka jo nid alles sälber sueche...
*ist extrem beschäftigt* :o
zuedäm stoht soviel i gseh ha uf dr Travelpoint Site nüt vo wäge Organisator, sondern nur "Testspiel"
In dem Fall gsehts natyrlig anders us.
Wenns e Extärne isch wo das Organisiert (au wenns nur OB isch) stand i dere Sach offener gegeüber. I glaub was mi gstört het isch dr Gedanke gsi dass mi FCB sich langsam aber sicher in die grossi Kommerz-Schiene begit und für e Testspiel foht afo Gäld verlange. Wenn dr FCB allerdings nur iiglade isch hani absolut kei Problem döt kli Gäld springe z'loh.

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Dasch jez aber au e komischi Logik. Du gisch lieber eme andere Verain s Gäld
als em FCB? Also ych würd lieber em FCB 10.- zahle als z.B. em SC Zofinge
oder was es au immer gsi wär bim Spiil gege Aarau...
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

andreas hat geschrieben:Dasch jez aber au e komischi Logik. Du gisch lieber eme andere Verain s Gäld
das erstens...

und zweitens: als ob früher testspiele nie geld gekostet hätten.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

Crane
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Crane »

andreas hat geschrieben:Dasch jez aber au e komischi Logik. Du gisch lieber eme andere Verain s Gäld
Momänt! So ha i das nie gseit, oder jedefalls nid gmeint!
Ich gib im Johr schätzigswiis zwüsche 1500 und 2500 Franke us für dr FCB (je nach Aazahl int. Spiel)* ohni dass es mi stört, will i au e Leischtig drfür krieg: Spiel wos um öbbis goht, sigs Meischterschaft, Cup oder international - Spiel wo sich d Spieler im Idealfall iisetze und verrisse für dr Verein. Für e Testspiel hani allerdings Problem zum e Betrag z'zahle wo uf Gwünn usglegt isch, will für mi subjektiv das Spiel zum Training zellt und i finds bedänklig wenn me mit em Training will Gwünn mache. Wär dr Gegner in däm Testspiel isch mag viellicht nid ohni Bedütig si, mir gohts aber um s Prinzip.
Latteknaller hat geschrieben:das erstens...

und zweitens: als ob früher testspiele nie geld gekostet hätten.
Das isch mr bewusst und wenn öbbis botte wird oder wenns in eme guete Zwäck dient bini au bereit z'zahle. I has nüm sicher im Kopf, aber wenns mr rächt isch het in däm Testspiel/Ablösespiel gege Dortmund s Billet im ganze Stadion so um die 20 Franke koschtet - do hani au nid zweimol miesse überlege wo i zahlt ha, will i weiss dass s Joggeli e gwüsse Betrag muess iinäh zum rentiere und wills au drum gange isch dr Transfer vom Frei könne mitfinanziere. Evtl isch e Teil vo mim Problem au dodrin begründet gsi, dass ich im Hinterkopf immerno die geniali Saison gha ha und die ganze Millione-Transfer wo uns in d Kasse gspielt hän, dass i bim Gedanke an d Schütze und ebefalls Tickets für 20 Franke e kli e Biigschmack verspürt ha.
Insofern stimmt d Behauptig vom Andreas doch au einigermasse: I zahl in dr aktuelle Situation lieber, zuesätzlig zu mim Fuessball Budget, OB wo das Gäld brucht 10-20 Franke, als im FCB wo mit Millionebeträg hantiert und momentan nid am Hungertuech nagt.

*Nur zum das klarstelle: i bi praktisch an jedem Spiel in dr Schwiiz aazträffe, egal obs jetzt e "Finalissima" in Bärn isch oder e Erschtrundecupspiel im hinterschte Tal. Die internationale Spiel kömme zuesätzlig no drzue.

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Ich gehe davon aus, dass in jedem Testspiel gewisse Kosten* enstehen. Mal angenommen dieses findet an einem Ort statt, den man als Stadion bezeichnen kann (der Kunstrasenplatz auf der Schützematte oder die Rasenfelder im Joggeli gehören zB nicht dazu).

Von dem her finde ich einen kleinen Beitrag völlig in Ordnung.

*Vorbereitung der Spielfläche, Inbetriebnahme, Wasser, Strom, putzen und aufräumen, "Stewards", Schiedsrichter? usw.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Blutengel hat geschrieben:Ich gehe davon aus, dass in jedem Testspiel gewisse Kosten* enstehen. Mal angenommen dieses findet an einem Ort statt, den man als Stadion bezeichnen kann (der Kunstrasenplatz auf der Schützematte oder die Rasenfelder im Joggeli gehören zB nicht dazu).

Von dem her finde ich einen kleinen Beitrag völlig in Ordnung.

*Vorbereitung der Spielfläche, Inbetriebnahme, Wasser, Strom, putzen und aufräumen, "Stewards", Schiedsrichter? usw.
Nicht zu vergessen die enormen Sicherheitskosten und Polizeiaufgebot...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

Das Testspiel FC Basel - Ägypten Auswahl kostete auch Fr. 10.-- auf dem Rankhof. Erklärung der Verantwortlichen, Antrittskosten der Gastmannschaft (so habe ich es in Erinnerung).
Der Übergang vom Etwas zum Nichts heißt Nüx.

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

Sharky hat geschrieben:Nicht zu vergessen die enormen Sicherheitskosten und Polizeiaufgebot...
Zumal das Spiel an einem Abend stattfindet und erst noch unter der Woche.

Ich schätze mal, dass alle FCB-Fans das Stadion in Richtung Riehen verlassen müssen.

johnnyk1979
Erfahrener Benutzer

Beitrag von johnnyk1979 »

zuffi hat geschrieben:es ist langsam eine unsitte bei allem was geld kostet rumzunörgeln.
genau
Ein bisschen empfinde ich Basel wie das berühmte Gallische Dorf ( Zitat Heiko Vogel ROTBLAU)

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Crane hat geschrieben:Oder denn halt e Schnägg oder e 2Fränkler als symbolische iitritt
Das war früher mal, heute ist 10.- ein symbolischer Preis ...

Graf vo Leuebärg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Graf vo Leuebärg »

Het ebber gsee, dass dr Matsch hit z Oobe 10.- koschtet? y ha s nämmlig uff fcb.ch niene entdeggt...
Y bi nit gege dä Bryys...
B A S E L

Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dome »

Crane hat geschrieben:Das muess me eim doch sage! Ka jo nid alles sälber sueche....
man merke sich: gots um Spiel vo unserem FCB, luegt me zerscht mol uf FCB.ch
Au wenn sie bi Nochrichte, Transfers, etc. immer chli länger hän, sin sie für so Infos sehr kompetänt ;)

wenns döt nit findsch, chasch immer no bim Blick go noche luege ;)
Graf vo Leuebärg hat geschrieben:Het ebber gsee, dass dr Matsch hit z Oobe 10.- koschtet? y ha s nämmlig uff fcb.ch niene entdeggt...
Y bi nit gege dä Bryys...
wöttsch mi (uns) jetzt verarsche???
Freund der Sonne...liss doch s ganze Thema oder gar nüt, aber nit eifach dri prabble...

well i grad e guete Daag ha...

Spiel hüt gratis
Spiel am Weekend gege Lüttich nit gratis...

hättsch wirklich uf fcb.ch noche gluegt, rsp. hättsch dr bitz Müeh gäh drby, wär dr das ufgfalle:

01.07.2012 | FC Basel 1893
Das Testspiel vom Mittwoch gegen den FC Aarau findet im Stadion Rankhof statt

Das Testspiel des FC Basel 1893 gegen den Challenge-League-Club FC Aarau vom Mittwoch, 4. Juli 2012, findet nicht wie ursprünglich geplant in Zofingen statt. Neuer Austragungsort der Partie ist das Stadion Rankhof in Basel. Der Anpfiff des Freundschaftsspiels ist unverändert um 18 Uhr, der Eintritt in den Rankhof ist frei.
Signatur zu vermieten.

Graf vo Leuebärg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Graf vo Leuebärg »

jooo, lääse isch nit my stärki :D
Ha s aifach ibersee, resp. ha numme gsee, dass s Spiil gege Lüttich ebbis koschtet het und uff fcb.ch han y schlicht Domate uff de Auge gha...
trotzdäm merci fir d Info.

P.S. y ha mer insofärn mieh gää, dass y immerhin uusegfunde ha, dass unter "Saison" s Spiil immerno in Zofingen statt findet... :D
B A S E L

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

Isch dr Salah drbi hütt obe oder isch er no in Aegypte?

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Dr Salah isch wohl drbi .. isch hütt am Donatore Lunch gsi

Gesperrt