Es lockt mich gar nicht mehr ins neue Forum zu schreiben

Der Rest...
Carlsberg
Neuer Benutzer

Es lockt mich gar nicht mehr ins neue Forum zu schreiben

Beitrag von Carlsberg »

, weil hier viele User den Max markieren und hier erzählen wie sie das neue besser finden, obwohl sie erscht seit dem Vorfall in Zürich von einem FCBforum wissen.
S alte Forum gefällt mir einfach besser, manchmal logge ich mich da ein und lese nur, und vermisse die alten Zeiten, denn nur jemand, welcher nie im alten Style geschrieben hat, behauptet das es ihm hier gut gefällt.

Stoppt Neuuser, welche den Max markierren und von Tuten und Blasen keine Ahnung haben.

Gruss vom Kanschti

und

@Angelo
Bitte mach schnell, das mer ufs alte Forum wieder chönne, mit de alte Date und em Registrierdatum, denn chume au ich und anderi wieder als Potentzielli schrieber. Ich chönnte mir au vorstelle dini Mühe, finanziell z entschädige.

@RALE BALE
Emol no danke, für d Tickets gege GC!
Au wenni sie ned han chönne benutze! :mad: :mad:

Tüllhuffe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tüllhuffe »

Aso ych gsee primär emoll öpper wo doo der Max markiert... :p
OléOlé, Vollschinggen Olé

Carlsberg
Neuer Benutzer

Beitrag von Carlsberg »

Tüllhuffe hat geschrieben:Aso ych gsee primär emoll öpper wo doo der Max markiert... :p
Was het das mit MAx markeire zdue?
Mini Meinig fertig! Und übrigens: Max markeire isch geil! :) ;)

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Carlsberg hat geschrieben:@Angelo
Bitte mach schnell, das mer ufs alte Forum wieder chönne, mit de alte Date und em Registrierdatum, denn chume au ich (..) wieder als Potentzielli schrieber.
isch die drohig nid contraproduktiv? :p

Lance
Benutzer

Beitrag von Lance »

Carlsberg hat geschrieben:, weil hier viele User den Max markieren und hier erzählen wie sie das neue besser finden, obwohl sie erscht seit dem Vorfall in Zürich von einem FCBforum wissen.
S alte Forum gefällt mir einfach besser, manchmal logge ich mich da ein und lese nur, und vermisse die alten Zeiten, denn nur jemand, welcher nie im alten Style geschrieben hat, behauptet das es ihm hier gut gefällt.

Stoppt Neuuser, welche den Max markierren und von Tuten und Blasen keine Ahnung haben.

Gruss vom Kanschti

und

@Angelo
Bitte mach schnell, das mer ufs alte Forum wieder chönne, mit de alte Date und em Registrierdatum, denn chume au ich und anderi wieder als Potentzielli schrieber. Ich chönnte mir au vorstelle dini Mühe, finanziell z entschädige.

@RALE BALE

also ich find s'neue forum super... vorallem d'farbe.... :rolleyes:
Leck mich am Arsch

Carlsberg
Neuer Benutzer

Beitrag von Carlsberg »

panda hat geschrieben:isch die drohig nid contraproduktiv? :p
Ich hoffe schwer, ich musste hier ironie verstehen.... :cool: :o

Carlsberg
Neuer Benutzer

Beitrag von Carlsberg »

Lance hat geschrieben:also ich find s'neue forum super... vorallem d'farbe.... :rolleyes:

Code: Alles auswählen

toppt Neuuser, welche den Max markierren und von Tuten und Blasen keine Ahnung haben. 

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Lance hat geschrieben:also ich find s'neue forum super... vorallem d'farbe.... :rolleyes:
und d Smilies...

pan_mundial
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pan_mundial »

@ carlsberg

Es stimmt scho, dass s alte forum optisch licht schöner gsi isch, aber wieso zum alte forum zrugg, wo me sich fast täglich über die lange ladezite gnärvt het.

ich finds eher pinlich, wenn sich einigi user so trotzig gän und s neue forum boykotiere, nur well sich halt ä paar neui lüt agmäldet hän.

das hesch au nit im alte forum chöne verhindere und es wäre au im alte forum nach em 05.12. extrem vil neui user drzuecho.

ä forum isch jo öffentlich und wenn sich 10'000 in dem forum wänn amälde isch das ihres guete rächt. es gniesst doch keine hoheitsstatus, nur well är länger drbi isch als anderi.

ha mi erste nick im forum scho ende '02 gha und dr zweiti (dr erst het mi name beinhaltet) halt erst im november '03.

hani wäge dem ä schlächteri meinig oder zällt si weniger?

mach dir emol ä paar gedanke do drüber.

gruess esp
ex. esp
Menschen müssen sich verändern,
um sich selber treu zu sein.
Nur das Wechseln von Gewändern
kann kein wahrer Wandel sein.

Konstantin Wecker

Varela-8
Erfahrener Benutzer
Wohnort: D4 Balkon Reihe 8 Platz 4xx / Köln Registrierdatum: 31.7.2002
Beitrag von Varela-8 »

also ich bi immer no dr gliech wie friehner :) un nid erscht sit Zi!rü do z'finde ;) I find d'farbe au nid so prima, aber es neui forum lauft stabil un isch sogar letschte friddig nomiddag no vrfiegbar gsi wo 410 lüt hän welle luege noch dr uea uslosig... (okee, d'datebank isch au nid meh so voll wie vorher bis jetzt...)

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Kein Verlust.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

Silent Bob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Silent Bob »

Also s'neue Forum isch scho e gueti Sach! Dr Standart Style isch aber scho chli hässlich! Au d'Smiles sind nit so schön.

Doch für vbulletin 3.0 gits jo viel Styles, unter anderem au eine wo diä alti vbulletin Version 2.x nochbildet http://www.vbdesigns.de/demo/?styleid=5

Das do gfallt mir au no: http://www.vbdesigns.de/demo/?styleid=14 mit es paar Bilder ändere könnt me sicher e Rot-Blaui Version mache ;)

Also wäm das Forum wiä's jetzt isch nit gfallt, ka jo mol sälber probiere e Style z'mache! Ka mir dänke, dass das sehr Zitufwändig ka si.

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

Mi dunkts in letschter Zit eifach irgendwie langwilig, shet nüt mitem Forum ztue abr slauft so nüt

Wie das Forum usseht isch mr eigendlich glich, s alte isch halt irgendwie Kult gsi
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zul alpha 3 »

Onkel hat geschrieben:Mi dunkts in letschter Zit eifach irgendwie langwilig, shet nüt mitem Forum ztue abr slauft so nüt
äh ... 5-12 ????? langweilig .... aber villicht hesch jo rächt:

- es isch jo au winterpause

- #7 isch verletzt

- dr zubi fangt sini wichtigschte bäll wieder

- dr fcb isch im uefa-winter

- neuverplichtige wärde wohl erscht im neue joor wieder bekannt gä

ganz erligg ... isch mr lieber es also frontal krieg vo allne sitte wie im august/september

- atoutba goot
- lupo goot
- jimmy wot goo
- #7 söll goo
- fcb CL traum vergoot

Nathan
Benutzer

Beitrag von Nathan »

Ist gut so, wie es jetzt ist.

Specht
Neuer Benutzer

Beitrag von Specht »

[quote="Silent Bob"]Also s'neue Forum isch scho e gueti Sach! Dr Standart Style isch aber scho chli hässlich! Au d'Smiles sind nit so schön.

Doch für vbulletin 3.0 gits jo viel Styles, unter anderem au eine wo diä alti vbulletin Version 2.x nochbildet http://www.vbdesigns.de/demo/?styleid=5

Das do gfallt mir au no: http://www.vbdesigns.de/demo/?styleid=14 mit es paar Bilder ändere könnt me sicher e Rot-Blaui Version mache ]

Also wenn du di 2. Vorschlag schön findisch weiss ich dir jo au nüm z hälfe! Ich hoff eifach, du schmeissisch das Design nid uff e anders, uns wohlbekannts Forum! :eek:

Heaven Underground
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heaven Underground »

Carlsberg hat geschrieben:, weil hier viele User den Max markieren und hier erzählen wie sie das neue besser finden, obwohl sie erscht seit dem Vorfall in Zürich von einem FCBforum wissen.

Gruss vom Kanschti

und

@Angelo

@RALE BALE
Du hesch völlig rächt, es isch nüm wie friener......aber obs wieder wie friener wird, wenns wieder zruggwächsled het, das bezwifli. Ich han mis alde Regischdrierdatum übernoh. Oder eifach e so gmachd als ob ]
[CENTER]Fisch ><(((*> stinkt.[/CENTER]

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Captain Sky »

Ans Design gewöhnt man sich IMHO schnell. Die Registrierdaten-Diskussion kann ich nicht nachvollziehen, ob man Stuss schreibt oder nicht hängt wohl nicht vom Registrierdatum ab.
Generell kommt es auf den Inhalt und nicht auf die Verpackung drauf an.

Blauderi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blauderi »

Im alte Forum sinn jo 6'339 User regischtriert gsii und dört drunter au e huffe "Lyyche". Dorum lieber doo 1'117 aggdyvy User, wo der Max markiere.
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe

Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin

Silent Bob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Silent Bob »

Specht hat geschrieben:Also wenn du di 2. Vorschlag schön findisch weiss ich dir jo au nüm z hälfe! Ich hoff eifach, du schmeissisch das Design nid uff e anders, uns wohlbekannts Forum! :eek:
Tja... Wiä scho gschrieb, müesst me no es paar Bilder ändere, dass es chli mehr FCB like wird. Ka au nüt derfür, dass es dir an Vorstelligsvermöge fehlt... :p

Entertainer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Entertainer »

vor allem hett's im alte forum e wortspiel geh :p
Eins steht fest: Alles ist relativ! Werner Mitsch 1936

DasRasenschacharovding
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DasRasenschacharovding »

Ich verberge mich. Tut nichts zur Sache. Jaja, der offtopic-Bereich ...

Rammstein
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rammstein »

21-01-2003

naja, so ein alter Fuchs warst du ja auch im alten Forum nicht... ;)
Albert Einstein: "Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." -

Pro Weisse Goalnetze und Tormusik abstellen
(Ich schliesse mich an)

Carlsberg
Neuer Benutzer

Beitrag von Carlsberg »

[quote="Rammstein"]21-01-2003

naja, so ein alter Fuchs warst du ja auch im alten Forum nicht... ]

Du vergisst, es sind bald zwei Jahre(!!!) ;) ;)

Alkboy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alkboy »

Bei mir ist dieses Forum, genau wie das alte, sehr langsam.
Was könnte das für Gründe haben? :confused:

hotdog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hotdog »

Alkboy hat geschrieben:Bei mir ist dieses Forum, genau wie das alte, sehr langsam.
Was könnte das für Gründe haben? :confused:
Vielleicht eine neue Maus? ;)
Oder ein schnelleres Modem...

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

do it now carlsberg:

change your name, get a new internet idendity...

und figg die hoes....

mängisch gohts nit lang bis me di erkennt...
ho ho ho merry christmas...

im alte forum hesch wenigstens no könne bitches poste.... :mad:

ah jo was ganz geil isch: me ka preview vo de threads aluege denn muess me nitjede bullshit läse...

MacTheMan
Neuer Benutzer

Hallo alle FCB-Fans

Beitrag von MacTheMan »

Grüezi alli miteinand.
Ich bin der Mac und bin neu nach Birsfelden gezogen. Meine Lieblingsvereine in D sind der SC Feiburg und der 1. FC Kaiserslautern.
Den FCB find ich suuuuuuper :)
Bis bald ....

hoebbsi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hoebbsi »

Gruss vom Kanschti

und

@Angelo

@RALE BALE
darf man noch nominationen für den dümmsten user 2004 abgeben? ich habe einen neuen favoriten!!!!

O.Hitzfeld
Erfahrener Benutzer

Beitrag von O.Hitzfeld »

Onkel hat geschrieben:Mi dunkts in letschter Zit eifach irgendwie langwilig, shet nüt mitem Forum ztue abr slauft so nüt

Wie das Forum usseht isch mr eigendlich glich, s alte isch halt irgendwie Kult gsi
mir chunts au rächt langwilig vor, obwohls layout klar e vernesserig isch.....mol abwarte wie es sich enticklet.....trotzdäm sod mer de Angelo lobe fyr de Ysatz!
======================
dem Blau der Treue der Liebe Rot
sind wir ergeben bis in den Tod

Fight the Power - A.C.A.B - F.T.P.

Antworten