Sei gegrüsst du weisses Gold!

aah zu geilDomingo hat geschrieben:Ha nüd ghört, dWäschmaschine isch zluut
sEinzig wo i drvo ha isch weniger Stress bim wäsche will i 2 Stund gwunne ha![]()
hehe. bisch nid dr einzig gsi. bi au geschter am morge im bötzbärgtunnel gstande. ha uff schinznach miesse irgendwie zweiehalb stund brucht. oberhass uff dä schnee. sött lieber no e wuche warte.Muggel hat geschrieben:Wo'n ich am 1/4 ab 6i am morge abgfahre bi für uf Ziri zum go schaffe (mit em Auto), isch es do in Basel no schön gsi. Kei Tröpfli, kei Flöggli. Eifach nüd.
Je nöcher dass ich an Bötzbärg ane cho bi, je heftiger hets denn agfange schneie. Und nach em Bötzbärg denne isch alles gstande. Isch nüd me gange.
Komischerwys uf dr Gegespuhr richtig Basel isch es einigermasse gloffe.
Nach 3/4 Stund stoh und 2 meter röllele, bin i denn in Brugg use und ha wieder umkehrt. Im Gschäft aglüte und gseit i würd hüt frei neh. Bis ich im
Gschäft wär, isch scho fascht wieder Füüroobe.
Und jetzt lueg i zum Fänschter use, und könnt ab däm Schnee eifach nur ko.....
Grrrr.... ka denn das niemert verbiete? :-)
Isch jo schön zum aluege, aber für d'Arbetswält isch es eifach miehsam. Egal ob mit em Zug oder Auto oder sogar z'Fuess unterwägs bisch.
Dä Schnee hät e no e Wuche könnte warte, bis die meischte Ferie hän. Denn wärs nid so tragisch.
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
Sofärn hinter dim statement nid extremi ironie drhinter steggt, miesst dini ussag fascht in hassthread!Rooney hat geschrieben:Hesch e fensterplatz ka dass de uf dr Baustell muesch schaffe![]()
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
Du seisches!Kurtinator hat geschrieben:Sofärn hinter dim statement nid extremi ironie drhinter steggt, miesst dini ussag fascht in hassthread!
Hass uff so lüt, wo sich als öbbis bessers fühle und bauarbeiter als dumm ahnestelle!
boa! du bisch jo no asozialer als i bis jetzt dänggt ha!Rooney hat geschrieben:Hesch e fensterplatz ka dass de uf dr Baustell muesch schaffe![]()
Vorallem het dr Rooney no viel weniger im Hirni als mängi Bauarbeiter wo ich kenn...und das mit ere schiens tolle Usbildig.Kurtinator hat geschrieben: Hass uff so lüt, wo sich als öbbis bessers fühle und bauarbeiter als dumm ahnestelle!
Den kühlschrank abgestellt? Also bei mir Zuhause sind's ca. 23grad Celsius. Ein bisschen zu warm für butter, Joghurt und wurstwarenl'antimilan hat geschrieben:sehts doch positiv!
ich habe die Tiefkühltruhe und den Kühlschrank abgestellt.
Spare ein bisserl Geld und mache noch was für die Umwelt....(ja füchse waren schon im Garten.. :-) )
bei uns in der wohnung hat ein ziemlicher bachel heute morgen um 7uhr beim verlassen des hauses die fenster in der küche sperrangelweit offen gelassen. ich kam um 11 aus meinem zimmer und durfte feststellen, dass es in der ganzen wohnung noch gerademal 5 (!!) grad war.unwichtig hat geschrieben:Den kühlschrank abgestellt? Also bei mir Zuhause sind's ca. 23grad Celsius. Ein bisschen zu warm für butter, Joghurt und wurstwaren![]()
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
da warst du wenigstens gleich wachMaster hat geschrieben:bei uns in der wohnung hat ein ziemlicher bachel heute morgen um 7uhr beim verlassen des hauses die fenster in der küche sperrangelweit offen gelassen. ich kam um 11 aus meinem zimmer und durfte feststellen, dass es in der ganzen wohnung noch gerademal 5 (!!) grad war.
danke.
Selber schuld wer in einer WG wohnt .....Master hat geschrieben:bei uns in der wohnung hat ein ziemlicher bachel heute morgen um 7uhr beim verlassen des hauses die fenster in der küche sperrangelweit offen gelassen. ich kam um 11 aus meinem zimmer und durfte feststellen, dass es in der ganzen wohnung noch gerademal 5 (!!) grad war.
danke.
Therwil, -19,6°Kawa hat geschrieben:Scheisse, morgen früh - 19C