Zentrales Sujet der neuen Fasnachtsplakette ist der Reissverschluss, an welchem ein Junteressli (Kostüm mit Umhänge-Pferd) zerrt und so die Fasnacht zusammenhält. Auf der Goldplakette hält der Reissverschluss zudem auch die Silhouetten von Gross- und Kleinbasel zusammen.
Mir gfallt d'Blagedde rächt guet. No besser isch s'Motto ussgschaffe. Ich freu mi jetzt scho uff d'Fasnacht.
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988
I bi zwar e Fan vo de silberne Blagedde, aber das Joor git's glaub wieder emol e Goldigi ! I find d'Idee mit em Gross- und Glaibasel no g'lungge!
Für mi fanggt d'Vorfreud uf d'Fasnacht immer ab em neue Joor ah, d.H no 3 Tägli, yes !!! Es goht den sowiso Schlag uf Schlag, mit unserne ganze Vorfasnachts-Verahstaltige!
weiss eigentlich jemand, aus welchem Material die jeweiligen Plaketten wirklich sind? Gold ist logischerweise nicht Gold, beiSilber habe ich auch grösste Zweifel, und Kupfer, naja?
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
Rankhof hat geschrieben:weiss eigentlich jemand, aus welchem Material die jeweiligen Plaketten wirklich sind? Gold ist logischerweise nicht Gold, beiSilber habe ich auch grösste Zweifel, und Kupfer, naja?
Ich weiss nur dass s'Bijou uss Echtsilber mit echter Vergoldung bestooht, d'Blagedde sälber werde irgend e legierig si vo Kupfer,Messing (versilbert/vergoldet)
Laufi hat geschrieben:Ich weiss nur dass s'Bijou uss Echtsilber mit echter Vergoldung bestooht, d'Blagedde sälber werde irgend e legierig si vo Kupfer,Messing (versilbert/vergoldet)
Zum Abschluss wird die Plakette patiniert, also künstlich geschwärzt, und gebürstet, was ihr eine Tiefenwirkung verleiht. Et voilà: Die Plakette ist fertig. Das heisst, die Auflagen der Silbernen, der Goldenen und des Bijou werden beim Galvaniseur zuerst noch mit dem Edelmetall überzogen
Auf dieses Jahr hin etwa verteuerten sich die Silberpreise, was die Kosten der Zulieferer entsprechend ansteigen liess. Dieses Jahr wird die Silber-Plakette Jahr also einen Franken mehr kosten.
Es kunnt in dem Fall ungefähr so ahne, wie ich's beschriebe ha (Glück kah)
Woraus die Plaketten ausser dem Überzug sind weiss ich aber immer noch nicht.
Da wohl nur ein Hauch Silber resp. Gold verwendet wird habe ich aber so meine Zweifel, ob wirklich nur der der höhere Silberpreis schuld ist. Ich meine, Gold wird auch seit Jahren ständig teurer, und zwar massiv...
(allerdings schlägt die Liestaler Silberplakette auch von 12 auf 14 auf...)
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
D Vorfraid styggt!
Y frai my uff s Zofinger-Conzärtli (als Zueschauer) und s Drummeli (uff dr Biihni)
Zue dr Blagedde sag y folgendes:
Friehner het men als glache iber d Blagedde vo Allschwil und andere Landderfer, well sy gross und mit z vyyle Details sinn, hit mache mer s sälber so...
zuedäm find y s e weeneli gspässig, wenn e Junteressli uff dr Blagedden isch, wo me hizuedaags uff dr Strooss nimmi gseet...
Graf vo Leuebärg hat geschrieben:D Vorfraid styggt!
Y frai my uff s Zofinger-Conzärtli (als Zueschauer) und s Drummeli (uff dr Biihni)
Friehner het men als glache iber d Blagedde vo Allschwil und andere Landderfer, well sy gross und mit z vyyle Details sinn, hit mache mer s sälber so...zuedäm find y s e weeneli gspässig, wenn e Junteressli uff dr Blagedden isch, wo me hizuedaags uff dr Strooss nimmi gseet...
Das isch doch grad s'scheene drah, dass s'Comité alti Bräuch wieder populär bzw. ins Gedächtnis bringe will, find i
P.S d'Blagedde isch eigentlich so gross wie immer, s'Phöteli isch im Fall kei 1:1 darstellung
Graf vo Leuebärg hat geschrieben:D Vorfraid styggt!
Friehner het men als glache iber d Blagedde vo Allschwil und andere Landderfer, well sy gross und mit z vyyle Details sinn, hit mache mer s sälber so...
zuedäm find y s e weeneli gspässig, wenn e Junteressli uff dr Blagedden isch, wo me hizuedaags uff dr Strooss nimmi gseet...
Gueti Nooricht für uns Fasnächtler und das dank de Basler Polizei, muess au mol gseit werde ! De SFL git jo e scheiss uff unseri Bedürfnis, Fasnacht + FCB z'verbinde! http://www.drs.ch/www/de/drs/sendungen/ ... 07628.html
Auf Wunsch der Basler Polizei muss der FC Basel sein Spiel gegen den FC Zürich vom 26. Februar verschieben - es hätte just am Sonntag vor dem Morgestraich stattgefunden.
P.S wenn sie's aber uf de (Fasnachts-)Mittwuch verlege, mach i alli platt !!
Schluggspächt hat geschrieben:ohje, dasjohr nachem ändstraich diräggt dr ersti tag bim neue arbetgäber..
Oje! Denn wünsch i viel Spass! Ich ha das Vergniege vom erschte Dag scho hinter mi brocht am 3.1.
footbâle hat geschrieben:Luca ist ein hochanständiger und bescheidener Mensch, teamfähig und mannschaftsdienlich wie wenige andere, bringt konstant Leistung und ist bzgl. Einsatzzeit wohl sehr weit vorne im Ranking. Eine unbestrittene Teamstütze. Er hat keine Allüren und leistet sich keine Extravaganzen. Ein fairer und in jeder Hinsicht vorbildlicher Sportler.
Ka mr mol öbber erkläre, wieso me d Blaggede vor de Fasnacht ufem Kopf aahet? Ich mach das ebbe scho sit Joore, wel das mol sone iigsässene Fasnächtler verzellt het. Aber wieso das mes macht het är bis hüt ned könne sage.
Nakata hat geschrieben:Ka mr mol öbber erkläre, wieso me d Blaggede vor de Fasnacht ufem Kopf aahet? Ich mach das ebbe scho sit Joore, wel das mol sone iigsässene Fasnächtler verzellt het. Aber wieso das mes macht het är bis hüt ned könne sage.
Es git au glaub kei richtige Grund. Das het sich vermuetlig so entwicklet. Aber dä "Bruch" isch realtiv yberholt, hüt eher no en Gag zem sich vom unwüssende z'unterscheide (und em eventuell no en Bär uffbinde).
Ich ha yberspitzt 100 Fasnächtler gfroggd worum mr das macht, und 99 mol die glyych antwort beko: Das macht mr aifach so. Die ainizig legitimi isch die 100. Antwort gsi: Mr duet so d'Vorfasnachtszyt optisch vo de drey scheenschde Dääg drenne!
Aber villicht ka au mi no eine "des besseren belehren".
ps: Ich (sälber aggdive Fasnächtler) mach das nid.
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988
Nakata hat geschrieben:Ka mr mol öbber erkläre, wieso me d Blaggede vor de Fasnacht ufem Kopf aahet? Ich mach das ebbe scho sit Joore, wel das mol sone iigsässene Fasnächtler verzellt het. Aber wieso das mes macht het är bis hüt ned könne sage.
isch eifach e blödsinn wo irgendöber emol agfange het
Mir het emol eine verzapft, dass die wo aktiv Fasnacht mache dPlakette umgekehrt trage und die andere normal...ha das bis jetzt au immer so glaubt kah...
Es het mi aber auch ehrlich gseit au nie nöcher wunder gno....
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :)
Ha (bisher) au dänkt kah, dass meh sie vor de Fasnacht verkehrt ume dreiht (obwohl's bi uns in de Gugge keine eso macht)!
Thanks Dave, ha die Siite nid kennt, echt scheen und informativ
[quote="Graf vo Leuebärg"]D Vorfraid styggt!
Friehner het men als glache iber d Blagedde vo Allschwil und andere Landderfer, well sy gross und mit z vyyle Details sinn, hit mache mer s sälber so... zuedäm find y s e weeneli gspässig, wenn e Junteressli uff dr Blagedden isch, wo me hizuedaags uff dr Strooss nimmi gseet...[/QUOTE]