http://www.101greatgoals.com/videodispl ... -15618065/
(hanen denn bi YB scho dismissed aber irgendneume ischm jo e gwüsse erfolg mol zgönne

Ich habe geschäftlich regelmässig mit einem Feyenoord-Fan zu tun. Anscheinend geht es dort im Moment drunter und drüber. Es sieht also nicht nur sportlich scheisse aus.Adelino da Sülüa hat geschrieben:und feyenoord verliert wieder. die hierarchie hat sich in holland in den letzten jahren schon deftig geändert
schiri = vollidiotische sälbschtdarsteller.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
jopp,Master hat geschrieben:schiri = vollidiotische sälbschtdarsteller.
spil abbräche odr zumindescht untrbräche, abr isch jo klar das mit dere rote karte kei club wird wiitrspile.
fingerspitzegfühl und intelligänz schiint däm herr nit ind wiege gleit worde si
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Regeln sind Regeln, die für alle gelten, auch für Ausswärtsteams. Und die rote ist per Reglement zwingend. Da gibt es genügend beispiele wo genau so gehandelt wurde.Master hat geschrieben:so what? denn söller sich zerscht 10sek übrlege was das füre konsequänz het. i mein isch doch klar das kei mannschaft uswärts no wiitrspilt noch somene vorfall. es wärde spil abbroche wäge pseudo-usschrittige uff de zuerschauerräng, abr bi sowas gitt dr schiri e roti karte und denn söll s'spil normal wiitrgoh?
wäge pyro wärde spil untrbroche und aadroht abbroche zwärde, abr e tätligge aagriffe im laufende spil uffe goalie, hejo, kah passiere und wenn di wehr bisch sälbr e idiot?
nei sorry, goht gar nit i mi kopf wiemer so blöd kah sii. dr schiri hätt au dmögliggkeit dä vorfall im matchbricht z'erwähne und denn wurder im nochhinein no behandlet wärde.
die regelig mit dr rote für tätlichkeit isch NIT für so fäll dänggt und dä ermässensspilruum het e schiri definitiv.
dann nenn mal welcheDelgado hat geschrieben:Regeln sind Regeln, die für alle gelten, auch für Ausswärtsteams. Und die rote ist per Reglement zwingend. Da gibt es genügend beispiele wo genau so gehandelt wurde.
After BlackFriday Deal. Schwarze Farbe. Kaufe 2 erhalte den dritten und vierten Kessel gratis.LeTinou hat geschrieben:... Wenn du 100% vor allem geschützt werden willst kannst du dich gleich nach der Geburt in den Sarg legen und auf dem Tod warten.
Grundsätzlich ja, hier ist die Situation aber anders da der Goali zuerst angegriffen wurde...4059 hat geschrieben:nein, tätlichkeit bleibt tätlichkeit, andreas sieht das genau richtig
jo du, ich bi au der für, dass zueschauer d'schpiiler dörfe attaggiere. und wenn die sich wehre, denn ghöre si vom platz gschtellt.4059 hat geschrieben:nein, tätlichkeit bleibt tätlichkeit, andreas sieht das genau richtig
Scheissdreck! Ich z.B. fand Filipescus Aktion geil und hätte mir gewünscht diese am Boden liegende Kreatur wäre noch übler drangekommen!andreas hat geschrieben:Wenn das e Basler gsy wär, hätts e riise Gschrey gee (Filipescu, remember?)