Wieso hat Jimmy den Penalty verschossen?
Wieso hat Jimmy den Penalty verschossen?
Dr Jimmy wo jo eigentlich e sehr e sichere Schütz isch verschiesst dr Penalty..
So wit so guet. Ich ha mi aber gfrogt, öb das womöglich em Keita sini "Schuld" isch, will är durch si Ellbogeschlag an Kléber für sone langi Pause vor dr Usfüehrig gsorgt het. Dr Jimmy isch in dere Zyt uf und ab tigeret und womöglich het ihn die unbekannti Situation nochhär lo verschiesse...
Was meined dir?
So wit so guet. Ich ha mi aber gfrogt, öb das womöglich em Keita sini "Schuld" isch, will är durch si Ellbogeschlag an Kléber für sone langi Pause vor dr Usfüehrig gsorgt het. Dr Jimmy isch in dere Zyt uf und ab tigeret und womöglich het ihn die unbekannti Situation nochhär lo verschiesse...
Was meined dir?
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
guet gmacht vom keita !Grga Mali hat geschrieben:Dr Jimmy wo jo eigentlich e sehr e sichere Schütz isch verschiesst dr Penalty..
Was meined dir?
was meinsch het dr zubi und co. in budapescht gmacht... ??!!
F.R.B. - Freie Republik Basel
-
- Erfahrener Benutzer
mich het ehrlich gseit eher dr kleber als dr keita ufgregt. ich ha scho dänkt, dass dr keita nüt wesentlichs gmacht het. dass sich dr kleber denn so theatralisch gheie losst, isch zwar fussballtypsischi reaktion. aber voreme wichtige elfmeter hät är lieber uf das verzichtet, die ganz ufregig isch am schluss nämlich kontraproduktiv gsi.Grga Mali hat geschrieben:Dr Jimmy wo jo eigentlich e sehr e sichere Schütz isch verschiesst dr Penalty..
Was meined dir?
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
dr jimmy hett nach em spiel im interview gsait e sig "e weneli grutscht bim schiesse" ...
merke:"beckham lässt grüssen!"

merke:"beckham lässt grüssen!"
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Mi het no chli komisch dunkt, dass är em Ball no relativ lang nochegluegt het, bevor är uf d Kneu gsungge isch...
Also sooo knapp isch dä au nid verbi, wenn me aber ihn agluegt het, hätt me chönne meine, dä sig grad so e Milimeter näb em Pfoschte dure...
Also sooo knapp isch dä au nid verbi, wenn me aber ihn agluegt het, hätt me chönne meine, dä sig grad so e Milimeter näb em Pfoschte dure...
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
bisher schoss jimmy sämtliche penalties mit dem spann - gestern versuchte er zu schieben.......
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Also doch wäg em Taini... Wieso sunscht würd är sini Taktik wächsle? Oder entscheidet är das ächt spontan vor em Schuss?baslerstab hat geschrieben:bisher schoss jimmy sämtliche penalties mit dem spann - gestern versuchte er zu schieben.......
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
D Frog isch jo ebbe, wierum är die Egge nid getroff het... Dass är si nid troff het, hän mir alli gseh.Barty hat geschrieben:isch ganz eifach.... "ich habe egge geseh'n, aber nid getroff..." oder wie het dr jimmy gseit im interview?![]()
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
meh chönnt jo au frooge:Grga Mali hat geschrieben:Genau, alles sperre wo em Herr Traffic nid passt. Looooos...
![]()
wieso hätt dä chipp i dä 16 min sini schueh müesse binde?
wieso sin äm jimmy sini hoor gescht 5 und nid 3mm lang gsi?
wieso hät dä gross kei chappe agha?
die frooge ergend öppe glich viel sinn wie dini. also gar keine...
In de Nutzigsregle vom Forum stoht, me söll uf Provokatione nid antworte. Leider glingt mir das nonig, aber ich schaff dra.traffic hat geschrieben:meh chönnt jo au frooge:
wieso hätt dä chipp i dä 16 min sini schueh müesse binde?
wieso sin äm jimmy sini hoor gescht 5 und nid 3mm lang gsi?
wieso hät dä gross kei chappe agha?
die frooge ergend öppe glich viel sinn wie dini. also gar keine...
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Jimmy ist kein besonders sicherer 11m-Schütze. Wir haben genügend Spieler, die auch ausserhalb des 5m-Raumes zu einem sicheren Torschuss fähig sind, Gimenez ist mE die falsche Wahl als 11er-Schütze. Ausser Zwyssig, der bei weiten Pässen auch immer etwas unsicher wirkt, würd ich jeden Spieler auf dem Platz vorziehen ehrlich gesagt.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dr Muri isch jo bald wieder pirat. Und vo de Junge chasch jo au keine neh....Gevatter Rhein hat geschrieben:Jimmy ist kein besonders sicherer 11m-Schütze. Wir haben genügend Spieler, die auch ausserhalb des 5m-Raumes zu einem sicheren Torschuss fähig sind, Gimenez ist mE die falsche Wahl als 11er-Schütze. Ausser Zwyssig, der bei weiten Pässen auch immer etwas unsicher wirkt, würd ich jeden Spieler auf dem Platz vorziehen ehrlich gesagt.
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
bi au däre meinig. da wo är in aarau gschosse het isch normalerwis au e gschänk für e goaliGevatter Rhein hat geschrieben:Jimmy ist kein besonders sicherer 11m-Schütze. Wir haben genügend Spieler, die auch ausserhalb des 5m-Raumes zu einem sicheren Torschuss fähig sind, Gimenez ist mE die falsche Wahl als 11er-Schütze. Ausser Zwyssig, der bei weiten Pässen auch immer etwas unsicher wirkt, würd ich jeden Spieler auf dem Platz vorziehen ehrlich gesagt.
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
- Versumpfte
- Benutzer
Hallo, dr Keita het nüd wesentlichs gmacht? Han geschter s Spiel nonemol könne ufem TSI aluege. U me het i dere Szene genau gseh wie dr Keita em Klebér eini langt. Äs isch für mich ä klari Tätlichkeit vom Keita gsi!j-brel hat geschrieben:mich het ehrlich gseit eher dr kleber als dr keita ufgregt. ich ha scho dänkt, dass dr keita nüt wesentlichs gmacht het. dass sich dr kleber denn so theatralisch gheie losst, isch zwar fussballtypsischi reaktion. aber voreme wichtige elfmeter hät är lieber uf das verzichtet, die ganz ufregig isch am schluss nämlich kontraproduktiv gsi.
U das dr Jimmy dr Penalty verschosse het, isch halt eifach Pech gsi!