@Admin
-
- Neuer Benutzer
@Admin
Ändi Oktober hämmer alli unseri Uhre umgstellt. Fascht alli. Kaasch bitte d'Forumsuhr richte? Dangge!
-
- Neuer Benutzer
- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
- Neuer Benutzer
- RotblauAmbassador
- Erfahrener Benutzer
-
- Neuer Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
-
- Neuer Benutzer
-
- Neuer Benutzer
Was furzisch do dumm dri? Bi mir isches korräkt igstellt. Was ka ich drfür, wenn s Forum d Summerzyt nit automatisch erkennt?BloodMagic hat geschrieben:Dir chönet in eurem Profil d Zitzone istelle dir Pflume. Wärs richtig igstellt hett, dä hett au die richtigi Zitt...
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
versuechs mol mit Sommerzeit korrigieren ... wär eifacher als e Thread öffne für es "persönlichs Problem"Blutengel hat geschrieben:Was furzisch do dumm dri? Bi mir isches korräkt igstellt. Was ka ich drfür, wenn s Forum d Summerzyt nit automatisch erkennt?
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave
Hinde dri wie die alt Fasnacht. Scho erledigt. Wenns scho so e Option git dörf i au drfo usgo, dass sie funktioniert. Viellicht sötsch emol ebitz abe ko und nit grad öber dumm vo dr Site amache wo e Frog het. Vilicht kasch mol dr Nasty frog, öb er Dir ebitz öbis bibringt. Sozialkompetänz und Hilfsbereitschaft sind schinbar nit so dini Stärkene.BloodMagic hat geschrieben:versuechs mol mit Sommerzeit korrigieren ... wär eifacher als e Thread öffne für es "persönlichs Problem"
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Wär meint für sini Fürz immer e eigene Thread ufzmache z müesse - däm isch nümm z hälfe.Blutengel hat geschrieben:Hinde dri wie die alt Fasnacht. Scho erledigt. Wenns scho so e Option git dörf i au drfo usgo, dass sie funktioniert. Viellicht sötsch emol ebitz abe ko und nit grad öber dumm vo dr Site amache wo e Frog het. Vilicht kasch mol dr Nasty frog, öb er Dir ebitz öbis bibringt. Sozialkompetänz und Hilfsbereitschaft sind schinbar nit so dini Stärkene.
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave
angemeldet ists bei mir auch korrekt, aber nicht angemeldet zeigts auch eine Stunde zu viel an. Und die Einstellungen für nicht angemeldete muss schon der Admin ändern...
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
Ok, danke für die Info, aber bedank Dich doch bitte z'erscht emol bi dene Lüd, wo Dir e Antwort in Dinem Tread gäh hänRankhof hat geschrieben:angemeldet ists bei mir auch korrekt, aber nicht angemeldet zeigts auch eine Stunde zu viel an. Und die Einstellungen für nicht angemeldete muss schon der Admin ändern...

P.S Bitt schöngesucht: gehobene Herrenbekleidung im grenznahen Euroraum
Da ich bislang offenbar immer am falschen Ort suchte frage ich hier: Wer kennt Läden im grenznahen Südbaden evtl. Südelsass im Stil von PKZ und Herren Globus? Natürlich günstiger als in CH und mit MWST-Erstattung, aber ähnlichem Angebot und Service.
PS nein ich bin nicht schatt aber durchaus preissensibel, zumal eh alles aus Bangladesch etc. Kommt

Alles für BS
-
- Neuer Benutzer
Dachte ich mirs doch. Sollte der Admin das korrigieren, funktioniert auch die Einstellung "Sommerzeit automatisch erkennen".Rankhof hat geschrieben:angemeldet ists bei mir auch korrekt, aber nicht angemeldet zeigts auch eine Stunde zu viel an. Und die Einstellungen für nicht angemeldete muss schon der Admin ändern...
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
DANKE DANKE DANKE DANKELaufi hat geschrieben:Ok, danke für die Info, aber bedank Dich doch bitte z'erscht emol bi dene Lüd, wo Dir e Antwort in Dinem Tread gäh hän
P.S Bitt schön![]()

gut so?

wozu anmelden wenn ich nichts schreibe?Kawa hat geschrieben:Meld dich doch immer automatisch an und das Problem ist weg ....
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer