Basel - Manchester am 7. Dezember 2011

Diskussionen rund um den FCB.
Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

Zuffi hat geschrieben: :D

Wohl kumm... Mr isch eh überzügt in Machester, dass es e liechts Ding wird. Also sicher us Fansichtv gseh, wenn me so liest in ihrem Forum...
Na denn wünsch ich Ihne e supi dupi Überraschig im Joggeli, es isch noning Wiehnachte, Gschänggli gits nit am 7.(hoff ich ämel) :D Und ich bi ehnder froh, händ sie d'Zämmefassig vom geschtrige Cupmatch nit gseh, sunnscht chämte grad dopplet so viel ManU Fans uf Basel ;)
Der Übergang vom Etwas zum Nichts heißt Nüx.

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Zuffi hat geschrieben:Han grad d Zämmefassig vo United - Newcastle gseh vo gester. S wird mr schwindlig wenn ich seh wie die spiele. Do wird es ganz anders Manchester uf uns zue ko, in Topbesetzig, als das C Team vom Hispiel. Trotzdem werde mr gwinne, so geil!!
Ach du Scheisse, habe auch gerade die Zusammenfassung gesehen. Aber eben, am Schluss stands 1 : 1, teilweise ineffizient und teilweise hatte der Torwart einfach unglaubliches Glück. Aber die Spielzüge sind teilweise schon unglaublich.

Wird ein geiles Spiel, aber um etwas holen zu können muss wirklich alles stimmen. Und vorallem muss bei Manchester einiges nicht stimmen.

expertus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von expertus »

Zuffi hat geschrieben:Han grad d Zämmefassig vo United - Newcastle gseh vo gester. S wird mr schwindlig wenn ich seh wie die spiele. Do wird es ganz anders Manchester uf uns zue ko, in Topbesetzig, als das C Team vom Hispiel. Trotzdem werde mr gwinne, so geil!!
C Team vom Hinspiel???

4055
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4055 »

4:0

1x streller
1x a.frei
2x f.frei

johnnyk1979
Erfahrener Benutzer

Beitrag von johnnyk1979 »

Zuffi hat geschrieben:Laufi bisch du jetzt eigentlig für odr gege Pyro?

Es goht immerno ums Manchester Spiel do. Und s isch es FCB Forum und kei Pyroforum.
Ein bisschen empfinde ich Basel wie das berühmte Gallische Dorf ( Zitat Heiko Vogel ROTBLAU)

johnnyk1979
Erfahrener Benutzer

4055 hat geschrieben:4:0

1x streller
1x a.frei
2x f.frei
Das wäre der absolute Hammer
Ein bisschen empfinde ich Basel wie das berühmte Gallische Dorf ( Zitat Heiko Vogel ROTBLAU)

4055
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4055 »

johnnyk1979 hat geschrieben:Das wäre der absolute Hammer
was wäre? -> die ängländer wärde verrisse. dr fcb trumpht das joor ganz gross uf!

tiefstaple isch gschicht, jetzt dr realität ind auge luege und d'situation usnütze - 4x CL in 9 Joor, drzue no usflüg in EL viertelfinal und e nationali ära wo sinesgliche suecht - das isch unsere FCB im momänt! geil!

d'chance pagge zum richtig, so richtig gschicht schribe!!!!!!!

...denn irgendwenn wirds widr andrscht sy. odr wär hät in de '70 dänggt mr wärde in de '8o abstige? wär hät in de '90 dänggt das GC in de '00 fascht bankrott goht und ume abstieg spielt? wär hät dänggt dass mr nach em '03 e paar joor spöter widr so e brutali odr sogar besseri mannschaft zämmehän?

fuessball isch e spiel, trotz allem gäld - dass zeigt dr cup immer widr. sigs letschtjoor in biel odr (usser em resultat) au dr miehsami sieg gege wil geschter. und schlussändlig isch d'CL au e cup. also, um mi nit no hundertmol widrhole odr sgliche in andere wort fasse: VORWÄRTS FCB, KAI FALSCHI VRLÄGEHEIT, GRIFFET NACH DE STÄRNE! (--> und i freu mi scho jetzt druff wenn mr unsere söhn in 20 joor vo dere ära vrzelle wies unseri vätere in de '90 gmacht hän vo de '70 und unsi söhn wärde, wie mir in de '90, dängge: "das isch völlig unmöglich dasses je widr sowit wird ko...")

vashi
Benutzer

Beitrag von vashi »

i cha scho jetzt chum me e Daag sy ohni an dä Match z dänke... das wird sooooooooo dr Hammer!!

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Peter_BS hat geschrieben:Mein Vorschlag ist immer noch: wie im alten Joggeli - vor dem Spiel 6 FCB-Fans die je 1. Pyro abbrennen und während dem Spiel dann keine mehr!!

Früher oder später kommt ein totales Verbot mit den Konsequenzen des SFV - und der Club muss es bezahlen - Wieso nicht ein toller Kompromiss statt nix :)
Solange Pyros gesetzlich verboten sind kann es keinen vom Club auch nur im Ansatz genehmigten Kompromiss geben (wäre Mittäterschaft).
Da müsste sich zuerst was auf gesetzlicher Ebene ändern. Das ist aber bei der momentanen Stimmungslage in der Bevölkerung realistisch gesehen kaum denkbar ...

san gallo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von san gallo »

Laufi hat geschrieben:Du, bevor ich losleg, möcht ich jetzt z'erscht öbbis vo Dir wüsse...gäll DU bisch der, wo de Flyer g'macht het...!??
Zitat AstraRotlicht: "Im Sinne eines friedlichen Matchbesuchs hat Peter Hablützel die Initiative ergriffen. Der FCB-Fan ruft die Zuschauer im St. Jakob-Park vor dem Spiel gegen die Young Boys dazu auf, ein Zeichen zu «sitzen»: «Jeder bleibt während des Einlaufs der Mannschaften eine Minute lang sitzen und schweigt», erklärt Hablützel. Das soll als Zeichen gegen Pyrotechnik und Gewalt in den Stadien gelten.

Quelle: verbotenes Blatt"

Und wenn ja, sehsch den di widerspruch nid...sorry DI kah i nid ernscht neh!!! WAS WILLSCH DU EIGENTLICH???
zum glück gilt die initiative nicht für die nlb :p

Expert
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Expert »

naja…. hab das spiel manchester-newcastle live am tv geschaut, bis auf die letzten 15 minuten war manchester alles andere als dominant und überzeugend!
e zynische Realischt :cool:

shabba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von shabba »

1. bin ich im pyro forum?!?!?
was soll das..es geht um fucking fcb vs. manu..

leider bin ich einwenig pessimistischer als andere..ich befürchte die werden uns tierisch die bude einrennen und mit einen 0:4 zuhause nache hause schicken.. :p

LIGA
Benutzer

Beitrag von LIGA »

2:1

ManU ist überlegen aber Basel macht die wichtigen Tore zur richtigen Zeit.
Ein ManU Ball rollt kurz vor Spielende beim Stand von 2:1 auf Sommers rechten Pfosten ( anstatt wie anno dazumal) an ihm vorbei - aber trotzdem schafft Manu die sache nicht mehr.

Basel wird im 1/8 Final Ajax zugelost. In der Verlängerung des Rückspiels tüpft beni seine wichtigste Kischte für den FCB - et voila

OK im ernst wird es etwa 70 solche Minuten geben wie die letzte 1/4 Stunde in Manchester - aber was solls - aus lauter realo-pessimismus kann man ja nicht mit eingezogenen Schwanz aufs Feld.... AllezFCB

edit:
post postscr:Benfica schafft nur ein unentschieden zuhaus >> der FCB macht die Gruppe C von oben klar.....

Bazillus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bazillus »

shabba hat geschrieben:1. bin ich im pyro forum?!?!?
was soll das..es geht um fucking fcb vs. manu..

leider bin ich einwenig pessimistischer als andere..ich befürchte die werden uns tierisch die bude einrennen und mit einen 0:4 zuhause nache hause schicken.. :p
Mir sin doch scho "zuhause" ... :D Nei, spass uf's velo ... dänk au das mir verliere wärde, evtl. au Klatsche, aber glaub ich eigentlich nid. Wie au immer, me cha so oder so mit erhobenenm hauptes "nach hause" go, egal wie's chunt.

Mi tip: 1:3

Idefix
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idefix »

es ist schlussendlich ganz einfach... Basel MUSS die wenigen Torchancen nützen ! Nur dann ist es möglich das grosse ManU in Verlegenheit zu bringen !

auf dem Papier / Budget / Personal etc, sind wir eine Nullnummer im Vergleich zu ManU !

die einzige Waffe, die Basel besitzt ist das Herz, der Wille zum unbedingten Sieg und natürlich das Heimpublikum ! ! !

seien wir ehrlich... ManU rauszuhauen wäre DIE Sensation im schweizer Gurkenfussball !

eher unwahrscheinlich, aber eben... nichts ist unmöglich ! F:C:B
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]

[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]

shabba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von shabba »

Bazillus hat geschrieben:Mir sin doch scho "zuhause" ... :D Nei, spass uf's velo ... dänk au das mir verliere wärde, evtl. au Klatsche, aber glaub ich eigentlich nid. Wie au immer, me cha so oder so mit erhobenenm hauptes "nach hause" go, egal wie's chunt.

Mi tip: 1:3
Bazillus

ich geb dir doch recht..:-)
zuhause oder nicht zuhause..das ist hier die frage..

mein herz sagt mir natürlich auch SIEGGGGGG aber der verstand macht mir einen strich durch die rechnung..für manu wäre eine niederlage nicht einfach ein ausscheiden sondern ein tsunami in die fresse :) und wir wären automatisch mit favorit auf die CL.. :p

canon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von canon »

e siig wär absolut geil! schlussändlich hoffi eifach uf e geile matsch, wo eine mitriist! i will isatz und kampf seh! wenn si denn d sensation schafe - GEILO -

FCB 2 - ManU 1

johnnyk1979
Erfahrener Benutzer

4055 hat geschrieben:was wäre? -> die ängländer wärde verrisse. dr fcb trumpht das joor ganz gross uf!

tiefstaple isch gschicht, jetzt dr realität ind auge luege und d'situation usnütze - 4x CL in 9 Joor, drzue no usflüg in EL viertelfinal und e nationali ära wo sinesgliche suecht - das isch unsere FCB im momänt! geil!

d'chance pagge zum richtig, so richtig gschicht schribe!!!!!!!

...denn irgendwenn wirds widr andrscht sy. odr wär hät in de '70 dänggt mr wärde in de '8o abstige? wär hät in de '90 dänggt das GC in de '00 fascht bankrott goht und ume abstieg spielt? wär hät dänggt dass mr nach em '03 e paar joor spöter widr so e brutali odr sogar besseri mannschaft zämmehän?

fuessball isch e spiel, trotz allem gäld - dass zeigt dr cup immer widr. sigs letschtjoor in biel odr (usser em resultat) au dr miehsami sieg gege wil geschter. und schlussändlig isch d'CL au e cup. also, um mi nit no hundertmol widrhole odr sgliche in andere wort fasse: VORWÄRTS FCB, KAI FALSCHI VRLÄGEHEIT, GRIFFET NACH DE STÄRNE! (--> und i freu mi scho jetzt druff wenn mr unsere söhn in 20 joor vo dere ära vrzelle wies unseri vätere in de '90 gmacht hän vo de '70 und unsi söhn wärde, wie mir in de '90, dängge: "das isch völlig unmöglich dasses je widr sowit wird ko...")
Töchter 2x :D

johnnyk1979
Erfahrener Benutzer

canon hat geschrieben:e siig wär absolut geil! schlussändlich hoffi eifach uf e geile matsch, wo eine mitriist! i will isatz und kampf seh! wenn si denn d sensation schafe - GEILO -

FCB 2 - ManU 1
rächt hesch ich bin jetzt schon ganz kribbelig wenn ich an den 07.12.2011 denke
hopp fcb zuerst luzern bodigen dann 3:1 gegen ManU :cool:

ardy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ardy »

07.12.2011 grossi gschicht :D

Costanzo_1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Costanzo_1 »

2:1
3' Young 0:1
77' Penalty A.Frei 1:1
93' Chipperfield
ROT UND BLAU TILL I DIE

fcb4ever1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb4ever1893 »

1:0

99' Yann Sommer, Chopfball uf Corner Alex Frei

mrilamcia
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mrilamcia »

fcb4ever1893 hat geschrieben:1:0

99' Yann Sommer, Chopfball uf Corner Alex Frei
was denne wohls unmöglichste goal vo allne möglickeite wär! Aber ebbe nüt ish unmöglich!!

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

mrilamcia hat geschrieben:was denne wohls unmöglichste goal vo allne möglickeite wär! Aber ebbe nüt ish unmöglich!!
Ok, aber das in der 99' Minute ist schon bisschen übertrieben :rolleyes: :o
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

Pusher
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pusher »

Vor Liverpool het au fascht niemerds dra glaubt und högschtens drvo träumt... wenn alli mithälfe und bis zum Umfalle kämpfe - inklusive Fans uff de Räng - denn söt öppis möglich si und mr verkaufe uns sicher nicht schlächt.

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

Nur noch 8 mal schlafen..verdammt ich halt's nicht mehr aus!!

Vorfreude ist riesig!

Das schönste Gefühl ist wenn man denkt man verliert sowieso oder holt "nur" ein Unentschieden und dann siehst du einfach den FCB nach einer halben Stunde 3:0 führen und das Stadion jubelt schon wenn wir im 16er sind...das wäre so was von geil..

Let's make a Night to Remember! :cool:
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

4059
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4059 »

fixi hat geschrieben:Nur noch 8 mal schlafen..verdammt ich halt's nicht mehr aus!!

Vorfreude ist riesig!

Das schönste Gefühl ist wenn man denkt man verliert sowieso oder holt "nur" ein Unentschieden und dann siehst du einfach den FCB nach einer halben Stunde 3:0 führen und das Stadion jubelt schon wenn wir im 16er sind...das wäre so was von geil..

Let's make a Night to Remember! :cool:
chill mol :D viel wichtiger isch dr match gege luzärn...

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

4059 hat geschrieben:chill mol :D viel wichtiger isch dr match gege luzärn...
kei chance :D

jo scho klar aber ich ha nur de match am Mittwoch im kopf..könnt glaub nie fuessballprofi wärde wenn ich immer scho am übernächste Match dänk :p
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

heisser drnoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von heisser drnoo »

de match gg luzern nimm ich irgendwie gar nümm woohr...

in mim kopf dreiht sich nur no alles um dä mittwuch obe.....

ich halts gopferdammi eifach nümm us !!! :D

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

heisser drnoo hat geschrieben:de match gg luzern nimm ich irgendwie gar nümm woohr...

in mim kopf dreiht sich nur no alles um dä mittwuch obe.....

ich halts gopferdammi eifach nümm us !!! :D
sagi jo :cool:
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

Antworten