Immer D´Medie
Immer D´Medie
es mue epis passiere... es ka nid eso witr gooh das dmedie immr neui vorshläg bringä fyr dfuessballspiil.!!
es gid e neui Facebook gruppe wo dr kontakt sueche dued.
http://www.facebook.com/groups/228475373866410/
es gid e neui Facebook gruppe wo dr kontakt sueche dued.
http://www.facebook.com/groups/228475373866410/
langsam goht mr facebook uf d'närve!
jede mongo meint er muess e gruppe uffmache mit "acab" und ähnlichem.
denn no 300 gruppene à la "muttenzerkurve", "inferno basel"..
sorry wenn ihr so viel motivation händ, göhnd doch in saal und froged die ob er irgendwie hälfe könnet, die lüt sind zT glich jung (oder sogar älter) wie ich, do längt me sich daag für daag an grind wenn me das züg liest. isch uf eim niveau mit dene wo sich im stadion uffspieled mit "ey mann sing emol mann was stosch kurve wenn nit singsch mann"
sorry wenn ihr so viel motivation händ, göhnd doch in saal und froged die ob er irgendwie hälfe könnet, die lüt sind zT glich jung (oder sogar älter) wie ich, do längt me sich daag für daag an grind wenn me das züg liest. isch uf eim niveau mit dene wo sich im stadion uffspieled mit "ey mann sing emol mann was stosch kurve wenn nit singsch mann"

-
OnlineZaunbesteiger
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
haha elei mitem rote markierte Satz hätte die bi mir scho punktet...facebook hat geschrieben:LANGSAM REICHTS ! Auch wir müssen uns wehren ! jetzt wollen sie auch noch Transparente, Fahnen, Megaphone verbieten. !
Durch Farben getrennt, in der Sache vereint.
Wir planen alle zusammen eine Gemeinsame Choreo von allen Clüps der Schweizer Super Leugue und teile auch Challengue leugue !
Macht mit und helft auch ihr, das die Fankultur nicht zugrunde geht !
Den Fussball Fans sind keine Verbrecher!!!
Bei Fragen oder so : gegenfankultur@hotmail.ch danke![]()

Rate mal, wie viele von denen den Saal überhaubt kennen.. Oder bei den FCZ Fans das Studio Wellnes (oder wie es auch immer heisst)..zwölf hat geschrieben:langsam goht mr facebook uf d'närve!
sorry wenn ihr so viel motivation händ, göhnd doch in saal und froged die ob er irgendwie hälfe könnet, die lüt sind zT glich jung (oder sogar älter) wie ich, do längt me sich daag für daag an grind wenn me das züg liest. isch uf eim niveau mit dene wo sich im stadion uffspieled mit "ey mann sing emol mann was stosch kurve wenn nit singsch mann"![]()

- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
Dito. Wie klappte das Organisieren von Protesten eigentlich früher, als es dieses Zeugs noch nicht gab?zwölf hat geschrieben:langsam goht mr facebook uf d'närve!
sorry wenn ihr so viel motivation händ, göhnd doch in saal und froged die ob er irgendwie hälfe könnet, die lüt sind zT glich jung (oder sogar älter) wie ich, do längt me sich daag für daag an grind wenn me das züg liest. isch uf eim niveau mit dene wo sich im stadion uffspieled mit "ey mann sing emol mann was stosch kurve wenn nit singsch mann"![]()

- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
scheiss facebook-generation
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
Buschtrommeln und RauchzeichenVorwärtsFCB hat geschrieben:Dito. Wie klappte das Organisieren von Protesten eigentlich früher, als es dieses Zeugs noch nicht gab?![]()

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- Basil Stinson
- Erfahrener Benutzer
Interessant ist, dass auch viele "ältere" dort mitmischenstacheldraht hat geschrieben:scheiss facebook-generation
Sowohl Familienvätter als auch die Gangsta Teens müssen sich dort profilieren.
Besonders toll finde ich die Vertreter von unserem BASLER Verein
fcb = geilst club ever
XD XD XD XD
I L<3VE FCB
Besch FCB-Fan??? Denn klick druf!!! Jetzt zähle mer wievell mer wörkli send
...Höt live debii xii. FCB vs. Sion!!! leider hets kei sieger gää
Aber de Shaqiri met emene Traumgoal^^
ALLI ALLES GÄ, FÖR ROT OND BLAU!!!!
Die junge Facebook-Generation:
FCB Fan sit 45 Joohr, längt das???
"Früher litten wir an Verbrechen, heute an Gesetzen." (Tacitus)
Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -
Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -
ich au, ich au, ich auSpäcki hat geschrieben: I bi dänk do inne bald dr Einzig, wo dört nid drby isch...und wüsse Dir was, s'läbt sich au ohni ganz guet!![]()

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
facebook isch definitiv nid nur schlächt. me sött eifach no wüsse was ächti fründe sind im läbe.
so gruppe sind zwar pynlich wieni obe au gschriebe ha, abr mir wüsse alli, dass e generation am wachse isch wome nümm bim kolleg an dr türe goht go lütte wenn me will go schutte, sondern scho mit 8 e i phone und whatsapp het. ich bi zwar froh no inre andere zit ufgwachse z sy abr ebe, wenn mes nid anderscht kennt...
abr social media us prinzip eifach ablähne isch für mi au kei lösig, will ebe, s het nid nur schlächti site und d privatsphäre kame jo mittlerwile au relativ guet schütze. zwar nid vor facebook abr z mindischtens vom nochber
so gruppe sind zwar pynlich wieni obe au gschriebe ha, abr mir wüsse alli, dass e generation am wachse isch wome nümm bim kolleg an dr türe goht go lütte wenn me will go schutte, sondern scho mit 8 e i phone und whatsapp het. ich bi zwar froh no inre andere zit ufgwachse z sy abr ebe, wenn mes nid anderscht kennt...
abr social media us prinzip eifach ablähne isch für mi au kei lösig, will ebe, s het nid nur schlächti site und d privatsphäre kame jo mittlerwile au relativ guet schütze. zwar nid vor facebook abr z mindischtens vom nochber

ich glaub ich persönlich bi no so e "zwüscheding".. früehner nur dusse gsi, hüt aber au im facebook azdräffe.cantona hat geschrieben:facebook isch definitiv nid nur schlächt. me sött eifach no wüsse was ächti fründe sind im läbe.
abr social media us prinzip eifach ablähne isch für mi au kei lösig, will ebe, s het nid nur schlächti site und d privatsphäre kame jo mittlerwile au relativ guet schütze. zwar nid vor facebook abr z mindischtens vom nochber![]()
jo es isch eso, me schribt eher mol im facebook öbberen ah, aber ebbe, das ewige kollege sammle goht garnid. dass me vllt mol eim so hey ich kenn ha di doch au scho gseh und chum mir nämme mol ein zämme neggschtmol - mässig fründschaft abietet, findich durchus okay.
aber ebbe, das mit däne gruppene.. wenn die älter wärde, wirds sich das ändere, das sind no extrem jungi, d'mamme loht se nid an d'spiel, vorallem wenns vo bitz witer wäg kömme, verstandi au, dorum diend si im internet bitz umemaxe, duet jo theoretisch keim weh. aber wenn denn do die würklich erwachsene kömme, wo sich zum max mache, denn wirdi ame scho stutzig.. drum sharky, blib am beschte wo de bisch, zu dim eigene wohl

- Sean Lionn
- Erfahrener Benutzer
für leute aus meiner generation ist es unmöglich sich facebook zu verschliessen. es wird praktisch alles über diese plattform organisiert. von der party, über fussball im park bis zur lerngruppe.
ich versuche einfach so wenig wie möglich von mir preiszugeben. ein paar harmlose ferienfotos, lieblingsfilme bullshit usw... nichts politisches, nichts über die arbeit, nichts über den fcb und über mein fansein.
ich versuche einfach so wenig wie möglich von mir preiszugeben. ein paar harmlose ferienfotos, lieblingsfilme bullshit usw... nichts politisches, nichts über die arbeit, nichts über den fcb und über mein fansein.
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.
ohje.. Peinlich, peinlich
Löschen bitte.
nein bist Du nicht. Wir sind mindestens schon vierSpäcki hat geschrieben:Hahaha, do übers Facebook muule, aber hütt dänk scho drei mol öbbis inegschriibe...
I bi dänk do inne bald dr Einzig, wo dört nid drby isch...und wüsse Dir was, s'läbt sich au ohni ganz guet!![]()

"you are not losing a goalkeeper - you are winning a fan"
COSTANZO UNO DE NOSOTROS!
COSTANZO UNO DE NOSOTROS!
Wie soll der Name der Gruppe sein?Späcki hat geschrieben:Würd jo scho für e Facebook-Gruppe(tto) länge!!!
Los, aamälde!
"Ich bin eigentlich kein Mitglied von Facebook, ich habe mich jedoch angemeldet um die Gruppe zu unterstützen und ein Zeichen gegen die Facebook-Generation zu setzten"
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]