SF1,22.20uhr Bernhard Heusler im Club "Gewalt im Fussball: Wer stoppt die Schläger?"

Diskussionen rund um den FCB.
brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Mundharmonika hat geschrieben: Und solange es immer wieder vereinzelte Idioten gibt, die Pyro auf's Feld oder gegen Ordnungskräfte werfen, wird Pyro wohl nie legalisiert und von einer breiten Masse akzeptiert werden.
wenn pyrogworfe wird während ere pyroshow bini dinere meinig! aber das hets jo au nie meh gäh und wird au dementsprächend so greglet.

wenn jetzt aber e benagel bi usschrittige gworfe wird wo gar nid im zämmehang mitere pyroshow stöhn und nid uff de räng im stadion stattfindet, denn macht das doch kai unterschied ob me dörf pyro legalisiere oder nid. es sind au mischtkübel, wc-brüllene und gitterabschränkige gworfe worde... und do wird au nid diskutiert sbenutze vo dene gegeständ plötzli gsetzlich zverbiete...

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

tanner hat geschrieben:gemäss aussage eines sbb angestellten belief sich der sachschaden der züge auf CHF 200'000 (zweihunderttausend) die sbb rechnet aber den aufwand, wie löhne, überzeit,sicherheit etc dazu was dann die gemeldete summe von fast 3'000'000 (dreimillion) pro jahr ergibt
was der lohn des angestellten mit zerstörung zu tun hat ist mit rätselhaft
Und wieviele Züge sind das pro Saison?

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

Admin hat geschrieben:Sorry, aber du bist genau der gleiche Dummschwätzer wie die anderen Poltiker!
Ist mir schon klar. Nur jene, die in dieser Sache das gleiche Gedankengut wie Du verbreiten, kommen draus. Alle anderen sind Dummschwätzer.
Admin hat geschrieben:- Marschiert man heutzutage zum Stadion ohne das was passiert ist es bereits ein Saubannerzug.
- Bleibt Abfall im Zugsabteil liegen, redet man von Zugsbeschädigung.
- Nimmt man also zum Beispiel das Videofilmchen, welches in den letzten Tagen überall zu sehen war. Dieser Marsch dieser grölenden zum Teil schwarz vermummten Gestalten durch die Strassen Zürichs findest Du also völlig normal?

- Gut, wenn Du happy damit bist, nehme ich das Wort Zugbeschädigung zurück und ersetze es durch extreme Zugverschmutzung. Besser so? Auch da findest Du es offenbar normal, dass man einen Zug total verschmutzt zurück lässt?

Wenn Du findest, dass da Unwahrheiten verbreitet werden, dann liegt das offensichtlich daran, dass Du und andere eine andere Auffassung von Anstand und Respekt gegenüber seinen Mitbürgern haben.

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Mundharmonika hat geschrieben: - Nimmt man also zum Beispiel das Videofilmchen, welches in den letzten Tagen überall zu sehen war. Dieser Marsch dieser grölenden zum Teil schwarz vermummten Gestalten durch die Strassen Zürichs findest Du also völlig normal?
gegefroog: was isch dodra würgli schlimm, usser dass vermummig in gwüsse kantön verbotte isch? ischs gröle oder dfarb schwarz?

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Verschmutzung kann man lösen.

- 20 Leute (aus der Kurve) gehen nach der Fahrt am Ziel mit Abfallsäcken durch den Zug, und räumen auf. SBB stellt am Perron grosse Abfallcontainter zur Verfügung.

- Einige Leute laufen am hintern Teil des Marsches, ebenfalls mit Abfallsäcken ausgerüstet. Vor dem Stadion können die Säcke bei einem Container entsorgt werden.

Nebenbei: Littering ist ein Problem, dass überall vorkommt. Das ist dem Ego-Gebolz in der heutigen Gesellschaft zu verdanken.

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

Mundharmonika hat geschrieben: Thomas Gander hingegen versuchte während dem ganzen Abend zu erklären, dass die Fankultur auch seine schöne Seiten hat oder er verlor sich in kuriosen Analysen über die verschiedenen Gewalttypen.

Meiner Meinung nach haben es Gander und Heusler klar verpasst, dem verängstigten Bürger aufzuzeigen, wie solche Gewalteskalationen in Zukunft verhindert werden sollen. Sie haben viel mehr ein Plädoyer gehalten für die bestehende Fankultur, bei denen solche sporadische Gewaltausbrüche offenbar dazu gehören.
der Graben zwischen unserer angepassten, medial gegängelten und oberflächlichen Angstgesellschaft und einer Minderheit, welche nicht länger bereit ist, diese Langeweile zu kultivieren, wird immer grösser.

Ich verstehe alle, welche versuchen, wenigstens noch ein bisschen gegen den Strom zu schwimmen.
Dies beinhaltet halt nunmal etwas Konfliktpotenzial. Denn chlöpfts halt emoll, wegen dem geht die Welt nicht unter.
Ich sage schon lange, Fussball ist kein Picknick.

Meiner Meinung nach haben sich "unsere Beiden" hervorragend gemetzget. Gander hat souverän zusammengefasst, wie die Szene denkt ohne sich als Advokat hinzustellen. Er blieb immer sachlich und pragmatisch, während sich der Kommandant kaum zurückhalten konnte, seine Repressionsschiene zu verlassen.

Die Aussage des designierten FCB-Präsi's, dass das Hochhalten einer Fackel keine Gewalt darstellt, war für jemanden in dieser Position gar bahnbrechend !!
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)

Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.

dr poet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dr poet »

Es gibt doch das Sprichwort "Zuerst muss man vor der eigenen Haustür kehren". Es wird mir persönlich zu wenig über die Fans selber diskutiert. Vielleicht liegt da auch ein Lösungsansatz zum Beispiel mit GewaltDEeskalation innerhalb der Gruppen. Wieso lassen sich die Fans überhaupt Provozieren? Wieso gibt es plötzlich soviele Mitläufer bei einer Schlägerrei? Wieso nicht solche die die Anderen versuchen davon abzubringen?

Wieso müssen Clubs und Polizei solche Gewalt verhindern und nicht die Gruppierungen selber? Für scheint das so wie beim Abfall. Ich schmeiss meinen Müll auf den Boden, sollen sich die anderen drum kümmern was damit passiert.
(c) by "dr Poet" 2017 - alle Rechte vorbehalten

fresh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fresh »

ich ha mir geschter zobe diä rundi au aglost:

in mine auge sind alle guet gsi, au diä bulle, klar diä hei ä anderi meinig und ä anderi ufgob und diä miesse sich jo au profiliere... aber dr heusler isch natürlich überallne gstande unteranderem au wege sine ussage aber vorallem wege sinere art... ruehig, überlegt und alles het hand und fuess

dä vom sfv isch au stark gsi... het dä bulle ame schön dr wind us dä segel gnoh...

aber für mi isch es glich am thema fürbi gredet gsi... meh het chli problem agsproche und denn hauptsächlich über vermummig und schuldigi gredet aber nit was mä konkret mache wet oder set.

schlussendlich isch es für mi so, dass mir eifach überall fuuli öpfel im kistli hei, fans, sicherheitslüt, polizei, politik, medie

und genau die fuule öpfel stecke anderi mit a und denn chunnts zu mitläufer.... und per internet fandig hei sie jo diä eigentliche krawallbrüeder nit verwütscht sondern nur eimoltäter.... also eigentlich diä falsche.... aber au diä händs selbstverständlich verdient bestroft zwerde.

fakt isch, mä miesst d'medie stärker ind pflicht neh (nit kommunismusmässig und dr staat seit was gschriebe wird, aber halt eifach nit so schlagzielegeili brichterstattig), proffesionelli sicherheitslüt und nit schlägertrupps, s'gliche bi dr polizei, politik nit wahlkampfmässig das thema in dä medie thematisere und schlussendlich d'fans bzw. d'clubs wo diä ganze krawall und usschrittige nit unterstütze.... und vilicht au mol eifach ansatt 2 igäng diä ganze 6 ufmache und diä 2000 lüt ins stadio loh... oder halt nur 500 tix verkaufe wenn mäs nit bewältige cha... aber wiä überall wenns um kohle goht denn isch e alles nur halb so wild...

fakt isch, d'krawallmacher sind in mine auge nit s'grösste problem! aber halt s'beschte opfer....

-Vize-
Erfahrener Benutzer
Beitrag von -Vize- »

Mundharmonika hat geschrieben:- Nimmt man also zum Beispiel das Videofilmchen, welches in den letzten Tagen überall zu sehen war. Dieser Marsch dieser grölenden zum Teil schwarz vermummten Gestalten durch die Strassen Zürichs findest Du also völlig normal?
--> wem wird damit geschadet? Genau - NIEMANDEM!
- Gut, wenn Du happy damit bist, nehme ich das Wort Zugbeschädigung zurück und ersetze es durch extreme Zugverschmutzung. Besser so? Auch da findest Du es offenbar normal, dass man einen Zug total verschmutzt zurück lässt?
- Ach so, Verschmutzung=Beschädigung=Verbot! Doch, ich würde also eine vollständige Ausgangssperre für schöne Sommerabende in Basel anfordern. Hast du schon mal die Abfallberge und Verschmutzung gsehen, welche die Leute hinterlassen? Gewalt ohne Ende :eek: :o :o.

Graf vo Leuebärg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Graf vo Leuebärg »

Mundharmonika hat geschrieben:Ist mir schon klar. Nur jene, die in dieser Sache das gleiche Gedankengut wie Du verbreiten, kommen draus. Alle anderen sind Dummschwätzer.

- Nimmt man also zum Beispiel das Videofilmchen, welches in den letzten Tagen überall zu sehen war. Dieser Marsch dieser grölenden zum Teil schwarz vermummten Gestalten durch die Strassen Zürichs findest Du also völlig normal?

- Gut, wenn Du happy damit bist, nehme ich das Wort Zugbeschädigung zurück und ersetze es durch extreme Zugverschmutzung. Besser so? Auch da findest Du es offenbar normal, dass man einen Zug total verschmutzt zurück lässt?Wenn Du findest, dass da Unwahrheiten verbreitet werden, dann liegt das offensichtlich daran, dass Du und andere eine andere Auffassung von Anstand und Respekt gegenüber seinen Mitbürgern haben.
Genau dert liggt dr Hund begraabe, me soll's toleriere, dass es im Zug und noonem Matsch ussgseet wiene Saustall. Well schyyns git s das an jedem andere Volksfescht (wie s do inne scho mehrfach erwäänt woorden isch) au. So unterem Motto, wenn die das dörfe, denn dörfe mer au. Fir mi isch das doch Kindergarte.
Y verstand s aifach nit, wieso me nit normal Zug faare, dr aige Abfall entsorge und unvermummt zem Stadion laufe ka...Isch das so schwer?
Und iber d Gwalt mien mer jo gar nit reede, sorry...Mer verurteile Gwaltaggt in dr Gschicht und in aktuelle Gschehniss vo dr Wält, aber bi uns sotts ok syy?
Bi aim Punggt bin y absolut dr Mainig vom Heusler: Pyro, normal zündet, isch nit Gwalt sondern e Vergehe gege s Sprengstoffgsetz. Und das wird jo, au in Basel, bestrooft, wenn me d Täter fasst.
B A S E L

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

brewz_bana hat geschrieben:gegefroog: was isch dodra würgli schlimm, usser dass vermummig in gwüsse kantön verbotte isch? ischs gröle oder dfarb schwarz?
Für viele Bürger wirkt eine solche schwarz gekleidete, zum Teil vermummte Meute bedrohlich, vor allem wenn dann gewisse (oftmals unter Alkoholeinfluss stehende) Integranten dieser Gruppe auch noch ausfällig werden oder Gegenstände herumwerfen. Zudem gehört die Strasse ja nicht ihnen alleine. Sie bewegen sich aber mit dieser Selbstverständlichkeit, die anderen zu verstehen gibt, dass sie sich entfernen müssen.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

fresh hat geschrieben:aber für mi isch es glich am thema fürbi gredet gsi... meh het chli problem agsproche und denn hauptsächlich über vermummig und schuldigi gredet aber nit was mä konkret mache wet oder set.

schlussendlich isch es für mi so, dass mir eifach überall fuuli öpfel im kistli hei, fans, sicherheitslüt, polizei, politik, medie
dies ist aber eine "krankheit" vom CHFernsehen, es gibt keine diskussionssendung wo mal die fetzen fliegen würden, wo tacheles geredet wird, wo man halt auch mal nicht stubenreine wörter benutzt, nein alles wird in einem höflichen ruhigen ton angegangen, was aus mein sicht, aber solche sendungen langweilig und uninteressant macht, sei es politische oder sonstiges

canon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von canon »

Graf vo Leuebärg hat geschrieben:Genau dert liggt dr Hund begraabe, me soll's toleriere, dass es im Zug und noonem Matsch ussgseet wiene Saustall. Well schyyns git s das an jedem andere Volksfescht (wie s do inne scho mehrfach erwäänt woorden isch) au. So unterem Motto, wenn die das dörfe, denn dörfe mer au. Fir mi isch das doch Kindergarte.
Y verstand s aifach nit, wieso me nit normal Zug faare, dr aige Abfall entsorge und unvermummt zem Stadion laufe ka...Isch das so schwer?
Und iber d Gwalt mien mer jo gar nit reede, sorry...Mer verurteile Gwaltaggt in dr Gschicht und in aktuelle Gschehniss vo dr Wält, aber bi uns sotts ok syy?
Bi aim Punggt bin y absolut dr Mainig vom Heusler: Pyro, normal zündet, isch nit Gwalt sondern e Vergehe gege s Sprengstoffgsetz. Und das wird jo, au in Basel, bestrooft, wenn me d Täter fasst.
schinbar gohts uns soo guet, dass mer über so banale säich chöne stundelang diskutiere... do söt me sich doch an kopf länge!!!

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Falcão hat geschrieben:der Graben zwischen unserer angepassten, medial gegängelten und oberflächlichen Angstgesellschaft und einer Minderheit, welche nicht länger bereit ist, diese Langeweile zu kultivieren, wird immer grösser.
Dann ist es also eine Minderheit, welche die Weisheit mit Löffeln gefressen hat und entscheiden soll, wie gelebt werden soll?
Falcão hat geschrieben:Ich verstehe alle, welche versuchen, wenigstens noch ein bisschen gegen den Strom zu schwimmen.
Es gibt unzählige Möglichkeiten gegen den Strom zu schwimmen, ohne dabei andere zu belästigen oder zu gefährden.
Falcão hat geschrieben:Ich sage schon lange, Fussball ist kein Picknick.
Nein, ist es nicht. Muss es dafür ein Ort sein, wo Gewalt und das Nicht-Respektieren anderer gesellschaftsfähig ist?

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Graf vo Leuebärg hat geschrieben: Y verstand s aifach nit, wieso me nit normal Zug faare, dr aige Abfall entsorge und unvermummt zem Stadion laufe ka...Isch das so schwer?
das verstand i au nid
nur hesch das au im regelzug,do lost au jede ob mit oder ohni grawatte, mamis mit goofe oder teenis mit handy und iipod, wenn z'basel ine regiozug iischtiggsch muesch au immer zerscht suter güggli & redbull dose uffrume
nay gwaltt isch nid okay und das sait au nimmert's aber wie uff der wält chammes eim ort iidämme gits halt irgendwenn wider e lugge wo si cha ussbräche
aber das will vo euch "bessermensche" leider au niemmerts akzeptiere
es isch halt s'läbe und wen mir andere und dir "bessermensche" uns halt a somene marsch oder zugfahrt iibringe mit unserer ruhe und vernuft

Garfield
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Garfield »

http://bazonline.ch/kultur/fernsehen/TV ... #kommentar

Der Text kann man sich sparen. Jedoch überraschen mich die einigermassen positiven Kommentare.. Zu ca. 70%

Graf vo Leuebärg
Erfahrener Benutzer

canon hat geschrieben:schinbar gohts uns soo guet, dass mer über so banale säich chöne stundelang diskutiere... do söt me sich doch an kopf länge!!!
Uns goot s sogar so guet, dass mer 24std. am Daag iber e FCB kenne disskutiere... :rolleyes:
tanner hat geschrieben:das verstand i au nid
nur hesch das au im regelzug,do lost au jede ob mit oder ohni grawatte, mamis mit goofe oder teenis mit handy und iipod, wenn z'basel ine regiozug iischtiggsch muesch au immer zerscht suter güggli & redbull dose uffrume
nay gwaltt isch nid okay und das sait au nimmert's aber wie uff der wält chammes eim ort iidämme gits halt irgendwenn wider e lugge wo si cha ussbräche
aber das will vo euch "bessermensche" leider au niemmerts akzeptiere
es isch halt s'läbe und wen mir andere und dir "bessermensche" uns halt a somene marsch oder zugfahrt iibringe mit unserer ruhe und vernuft
jä, im Regelzug git s das au, numme nit annähernd so extrem.

Isch me denn scho e "Bessermensch" wenn me sich grob, hald so guet wie s goot, an d Gsetz haltet?

und s git do im Forum durchuss Lyt wo d Gwalt gege z.B. d Deltas guetghaisse hänn, also sait das nit "niemerts".

Also, wenn mer mit Kollege unterwäggs sinn und ain maint är miessti sich dernääbe benää, denn git s bi uns gnueg wonen zer Vernumpft bringe. Y ha aber, das gib y eerligg zue, zweenig Zivilcourage zem amene wildfremde vermummte z saage, dass är sell brämse und dr vermeindlich plaanti Gwaltaggt soll usse loo.
B A S E L

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Graf vo Leuebärg hat geschrieben:Genau dert liggt dr Hund begraabe, me soll's toleriere, dass es im Zug und noonem Matsch ussgseet wiene Saustall. Well schyyns git s das an jedem andere Volksfescht (wie s do inne scho mehrfach erwäänt woorden isch) au. So unterem Motto, wenn die das dörfe, denn dörfe mer au. Fir mi isch das doch Kindergarte.
dr punkt isch ebbe dass es gar nid wahnsinnig fescht verschmutzt isch. es wird so anegstellt als wurds usseh wie wnn e bombe igschlage hätt und das jede si abfall wurd an bode keihe. das isch aber nid dr fall.
klar löhn vieli ihri fläschli stoh wenns kleine mischtkübeli voll isch... vorallem bim hiwäg ischs au ehere schlächt wenn de mit leere bierfläsche ind r hand ummelaufsch bis de e abfallkübel gfunde hesch. usserdäm gits vieli hälfer vo dr kurve wo mit mischtkübelsägg während dr fahrt duure zuug laufe und uffruume... aber das wird nie neume erwähnt. fakt isch dass no vor 15 johr bi so usswärtsfahrte reihewiiis schiebe uss de regelzüg gschlage worde sind, dass es zugwaage gäh het wo kei einzigi glasschiebe meh drin gsi isch... aber hütt die me so wie wenn die baar bierfläschli und petfläschli wo nohhär im zug ummeligge sallerschlimmschte wär wos je gäh het! wenn mr jetzt au da no so anebekömme dass dr zug nach de mätsch blitzblanksuuber usseht, denn wirds schlimmschte si dass me während dr fahrt duet lieder gröhle... i mein gohts no lieder gröhle... das isch gwalt... saubandi. :rolleyes:

canon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von canon »

Graf vo Leuebärg hat geschrieben:Uns goot s sogar so guet, dass mer 24std. am Daag iber e FCB kenne disskutiere... :rolleyes:
jo das het definitiv öbis!

mir chöne no lang diskutiere und s wird zu keinere lösig cho! s problem sin mir mensche! mir sin e gwalttätigs gschöpf! das het agfange wos die erschte vo uns ab de bäum gschaft hän und hän chöne s 1x grad stoh und uf de 2 bei laufe! s isch denn gli zu kriegli, totschlag und mord cho! s wird au im fuessball immer gwalt gä! au am hockey matsch und am dorffescht und am rockkonzärt und und und... überall wos e paar mensche het, bestoht d gfoohr vo gwalt!

mir chöne do no lang schribe, diskutiere und unseri idee ibringe! unterem strich wird das wie in züri wieder pasiere! nägschtmol isches denn halt villicht d pissoir alag vomene festival wo mues dra glaube...

4everblackandwhite
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4everblackandwhite »

Letzte Saison sind doch knapp über 2 Millionen Zuschauer in die Stadien gepilgert, das Trotz den ach so schlimmen Fussballfans!!!!!!!

Es wird alles viel schlimmer dargestellt als es in wirklichkeit ist.

Graf vo Leuebärg
Erfahrener Benutzer

brewz_bana hat geschrieben: (...)
wenn mr jetzt au da no so anebekömme dass dr zug nach de mätsch blitzblanksuuber usseht, denn wirds schlimmschte si dass me während dr fahrt duet lieder gröhle... i mein gohts no lieder gröhle... das isch gwalt... saubandi. :rolleyes:
Me muess es scho im Zämmehang gsee, wenn s kai Gwalt gäbt, denn wääre die dräggige Züüg nit sooo schlimm, do bin y iberzyggt, so unterem Motto: Sy mache jo nüt kaputt, sinn friidligg und mache aifach e Fescht. S "Littering" isch tolerierbar. Aber im "Schatte vo dr Gwalt" ka me denn aafoo uffzelle, sy Zerstööre, vermutze und zletscht wie du saisch, hey, jetzt singe sy no...

canon hat geschrieben:jo das het definitiv öbis!

mir chöne no lang diskutiere und s wird zu keinere lösig cho! s problem sin mir mensche! mir sin e gwalttätigs gschöpf! das het agfange wos die erschte vo uns ab de bäum gschaft hän und hän chöne s 1x grad stoh und uf de 2 bei laufe! s isch denn gli zu kriegli, totschlag und mord cho! s wird au im fuessball immer gwalt gä! au am hockey matsch und am dorffescht und am rockkonzärt und und und... überall wos e paar mensche het, bestoht d gfoohr vo gwalt!

mir chöne do no lang schribe, diskutiere und unseri idee ibringe! unterem strich wird das wie in züri wieder pasiere! nägschtmol isches denn halt villicht d pissoir alag vomene festival wo mues dra glaube...
S gäbt scho Lösige, mir sinn aifach z blööd die uusezfinde ;)
Momentan draaje mer ys im Grais und drum stimmt s au, wenn de saisch "s wird wider bassiere". Beängschtigend und isserscht schaad.
B A S E L

Faktion Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Faktion Basel »

tanner hat geschrieben:gemäss aussage eines sbb angestellten belief sich der sachschaden der züge auf CHF 200'000 (zweihunderttausend) die sbb rechnet aber den aufwand, wie löhne, überzeit,sicherheit etc dazu was dann die gemeldete summe von fast 3'000'000 (dreimillion) pro jahr ergibt
was der lohn des angestellten mit zerstörung zu tun hat ist mit rätselhaft
mir rede do vo de FCBExtrazüg, nid vo de Extrazüg in dr ganze Schwiz. Und bi de FCBExtrazüg isch mol dSachbeschädigung ziemlich gering. Und Abnützige sind normal und wärde aigentlich nid als Sachbeschädigunge gseh
Die Polizei ein Freund und Helfer?? :confused:

Hans
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hans »

Mundharmonika hat geschrieben:[...]

[...]
brewz_bana hat geschrieben:gegefroog: was isch dodra würgli schlimm, usser dass vermummig in gwüsse kantön verbotte isch? ischs gröle oder dfarb schwarz?
Brewz, tu doch nicht so naiv. Du weisst genau um was es geht. Nämlich darum als Mob in einer fremden Stadt Angst und Schrecken zu verbreiten. Vielleicht solltest du mal über deinen Horizont hinaus denken und dir Gedanken machen, wie es die Gegenpartei, sei es nun ein Zürcher Passant, ein Tourist oder sonst wer, empfindet.
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]

canon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von canon »

Hans hat geschrieben:Brewz, tu doch nicht so naiv. Du weisst genau um was es geht. Nämlich darum als Mob in einer fremden Stadt Angst und Schrecken zu verbreiten. Vielleicht solltest du mal über deinen Horizont hinaus denken und dir Gedanken machen, wie es die Gegenpartei, sei es nun ein Zürcher Passant, ein Tourist oder sonst wer, empfindet.
hesch scho rächt... jedes wucheänd wärde in züri passante verschlage, in luzärn wärde d japse gjagt und in st. galle dien mer paar kieh vergewaltige... jäjä... treum witer!

Hans
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hans »

canon hat geschrieben:hesch scho rächt... jedes wucheänd wärde in züri passante verschlage, in luzärn wärde d japse gjagt und in st. galle dien mer paar kieh vergewaltige... jäjä... treum witer!
Was du so tribsch isch di Problem. Es goht um d'Wohrnähmig vo Passante wo dr Mob durch d'Schtroosse zieh gseht und nit dodrum, was du mit dine Kumpels so in dr Freizit unternimmsch.
Und hör uff mir irgend öppis z'unterschtelle.
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Faktion Basel hat geschrieben:mir rede do vo de FCBExtrazüg, nid vo de Extrazüg in dr ganze Schwiz. Und bi de FCBExtrazüg isch mol dSachbeschädigung ziemlich gering. Und Abnützige sind normal und wärde aigentlich nid als Sachbeschädigunge gseh
wenn die presse, die politiker über demolierte züge reden ist es ihnen egal welche oder von wem, sie nennen gesammtsummen :rolleyes:

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Hans hat geschrieben:Brewz, tu doch nicht so naiv. Du weisst genau um was es geht. Nämlich darum als Mob in einer fremden Stadt Angst und Schrecken zu verbreiten. Vielleicht solltest du mal über deinen Horizont hinaus denken und dir Gedanken machen, wie es die Gegenpartei, sei es nun ein Zürcher Passant, ein Tourist oder sonst wer, empfindet.
und jetzt isches scho schlimm was e passant oder e tourischt emfpindet?!
überlegg doch moll was de genau schribsch. mir diskutiere jezt scho dodrüber dass es schlimm isch wenn e passant oder e tourischt e mob (wo in däm sin nüd illegals macht --> mir rede jetzt moll nur vom laufe, schwarz egleggt si und em "gröle") als schlimm empfindet.

Lällekönig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lällekönig »

Wo ich dem Polizisten Recht geben muss ist der Punkt, dass es vor allem auch um eine Machtdemonstration von Seiten der Fans geht. Nur sehe ich den Lösungsansatz nicht darin, mehr Macht von Seiten der Behörden zu demonstrieren. Hier ist in meinen Augen der Punkt, an dem die meisten Versuche scheitern. Würde man Zugeständnisse machen, würden gezielte Massnahmen gegen*Krawalltäter*auch auf offenere Ohren stossen. Solange aber beide Seiten ihre Macht zementieren, kommen wir nicht vom Fleck.

Ich glaube aber nicht, dass der erste Schritt von einer derart heterogenen Masse, wie es die Fans darstellen, leichter gemacht werden kann.
Meine Vision des FCB: Die heterogene Einheit.

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

Mundharmonika hat geschrieben:Dann ist es also eine Minderheit, welche die Weisheit mit Löffeln gefressen hat und entscheiden soll, wie gelebt werden soll?

Es gibt unzählige Möglichkeiten gegen den Strom zu schwimmen, ohne dabei andere zu belästigen oder zu gefährden.

Nein, ist es nicht. Muss es dafür ein Ort sein, wo Gewalt und das Nicht-Respektieren anderer gesellschaftsfähig ist?
Ich glaube, du willst mich absichtlich nicht verstehen oder wartest auf exaktere Antworten ;-)

Mitnichten sage ich, dass das "Gegen-den-allgemeinen-Strom-schwimmen" mit der Verletzung von Rechten anderer in Einklang steht. Ich sage nur, dass dies im Rahmen von Fussballspielen zu Konflikten führen kann, bei denen mal das eine oder andere passieren kann. Es sind wie gestern erörtert, vor allem Konflikte mit selbsternannten Uniformierten, zweifelhaften Möchte-Gern-Rambos (Delta Sec. u.a.) , welche die Verletzung anderer auf ihre Fahnen geschrieben haben und nach ihrerseits begonnenen Scharmützeln nur darauf warten, bis reagiert wird, um dann richtig zuzuschlagen.

Deine zweite Frage: "Muss es dafür ein Ort sein, wo Gewalt und das Nicht-Respektieren anderer gesellschaftsfähig ist"

Die Kurve respektiert den Rest des Publikums als Teil des Ganzen; es ist umgekehrt so, dass den Meisten das Kurveninnenleben (und das damit verbundene Ausleben ihrer Fankultur) schlicht schnuppe oder gar verdächtig ist, der Respekt gegenüber der Leistung der Kurve also von der Mehrheit nicht vorhanden ist.
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)

Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.

Hans
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hans »

brewz_bana hat geschrieben:und jetzt isches scho schlimm was e passant oder e tourischt emfpindet?!
überlegg doch moll was de genau schribsch. mir diskutiere jezt scho dodrüber dass es schlimm isch wenn e passant oder e tourischt e mob (wo in däm sin nüd illegals macht --> mir rede jetzt moll nur vom laufe, schwarz egleggt si und em "gröle") als schlimm empfindet.
Nei, ich finds jo au nit schlimm, do ich au ab und zue mitem Äxtrazug an d'Mätsch reis. Aber in de Auge vo dr Polizei, de Medie und dr Bevölkerig wo sich dodurch in ihrer Freizügigkeit ihgrschänkt fühlt isches e Dorn im Aug und bietet ihne so e Mögligkeit uns als Radaumacher und Saubannerzug z'verurteile, vorallem denn wenn uff dr Schroos denn no Schärbe umme liige und villicht mol öpis irgend öppis anders drunter liidet. Ich dänk, dass sich das ohni grosse Uffwand vermiide losst indämm me nit in schwarz mit aggressiver Miine singend, sondern rotblau undeme Lache im Gsicht singend durchd Gasse zieht. Es goht numme drumm, vorallem de Medie, die Plattform wägznäh und uns Fans so villicht in Zuekunft meh Feiheite könne generiere.
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]

Antworten