e fog beträff sat. recevier in spanie!!

Der Rest...
Antworten
Stammbaum
Benutzer

e fog beträff sat. recevier in spanie!!

Beitrag von Stammbaum »

hallo zämme,
bi grad us de ferie vo spanie heim ko und ha e problem mitgno....
es got um folgendes: ich ha dört in mim huus e tv ka mit sat empfang, jeeni sändere drunter au alli SF sänder. nur isch uf eimol kei sf me ko, alli andere sänder hani wieder köne installiere usser die scheiss schwyzer sänder!! ha denn mim vermieter aglüte und dä isch voll in e loch gfalle und het gmeint dasses e riese scheiss scheiss sig und jetzt e speziallisch miest ko zum das ganze züg neu installiere. ich ha dänk ich frog jetzt e mol do im forum ob sich öber mit däm uskennt:-) ???? was ka me mache das e recivier die verfluechti scheiss SRG karte im Card Slot ka läse und istalliere? bitte e PN, wär unheimlich froh!!!

merci

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Wie alt isch dä Receiver?

Also ich ha das in unserem Huus in Italie au mol kah, isch denn aber irgendwie ufeimol nochem 3. Suechlauf wieder alles gange...isch aber au erscht e 2 Johr alte Receiver....

Villicht isch dKarte au langsam durre gläse? Kei Ahnig ob das möglich isch, aber viellicht jo doch...

Stammbaum
Benutzer

Beitrag von Stammbaum »

kei plan wie alt das möbel isch!!

ich ha nachdäm d ch-sänder nüm ko sind und ich si im suechlauf nid gfunde ha e mol dr recivier uf sini wärksistellige zrug gsetzt... isch das e fehler gsi?

sot dr recivier zeigt mir das är die srg karte ka läse und si im card-slot isch aber bim automatische sowie im manelle sueche vo dä sänder kunt eifach kei scheiss sf sänder:-)

und well dr vermieter vom hüsli hässig isch mues ich e lösig ha!! bitte hälfet mir:-) hiihihi danke

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

soviel ich weiss, muess meh nochere Werkswiederherstillig alles neu istelle....das hätsch viellicht doch nit sötte mache ;)

Stammbaum
Benutzer

Beitrag von Stammbaum »

wie meinsch das mit alles nei istelle? nach däm ich die wärksitellig gmacht ha sind alli sänder usser die vo dr karte ko.... fuck.... :(

Idefix
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idefix »

[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]

[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]

guybrush
Erfahrener Benutzer

Beitrag von guybrush »

Wie lang hesch dr Receiver uff SRG ihgschtellt kha?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
Benjamin Franklin (1706-1790)

celt
Benutzer

Beitrag von celt »

sali sharky

also wenn d'sänder vorhär dört gsi sin, denn sin sie immer no empfangbar. suech emol uff de frequänz vo dr srg. wichtig bim suechlauf isch, dass du au diä verschlüsselte sänder sueche söttsch.

hotbird 13 grad, 12.399ghz frequenz, horizontal, symbolrate 27502 ms/s

schpiilt kai rolle, öb d'charte dinne isch oder nit, dr sänder miessti trotzdäm cho ...

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Stammbaum hat geschrieben:hallo zämme,
bi grad us de ferie vo spanie heim ko und ha e problem mitgno....
es got um folgendes: ich ha dört in mim huus e tv ka mit sat empfang, jeeni sändere drunter au alli SF sänder. nur isch uf eimol kei sf me ko, alli andere sänder hani wieder köne installiere usser die scheiss schwyzer sänder!! ha denn mim vermieter aglüte und dä isch voll in e loch gfalle und het gmeint dasses e riese scheiss scheiss sig und jetzt e speziallisch miest ko zum das ganze züg neu installiere. ich ha dänk ich frog jetzt e mol do im forum ob sich öber mit däm uskennt:-) ???? was ka me mache das e recivier die verfluechti scheiss SRG karte im Card Slot ka läse und istalliere? bitte e PN, wär unheimlich froh!!!

merci
haha in spanie... -lol- so eine händs uns au gmol gschigt. (dr vermieter vom ferie huus het nid welle das mrs sälber machet.) noch 2.5 stund umegedruge han ich ihms druggerli us dä hand gnoh und alles ihgstellt... dr vermieter het d rächnig miesse zahle und ich ha ihn ussglacht :D (ahjo do bini 12 gsi). dä spezialist hets nid emol gschaft d sproch vo änglisch uff spanisch umzstelle, drmit är d menu fiehrig verstande het...

frequenzbad manuell ihgäh (cha mr im internet finde) und freigab für verschlüssleti sänder druffmache. den söttis eignetlich klappe...
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Stammbaum
Benutzer

Beitrag von Stammbaum »

@mindel, ich ha d frequänz manuel igstellt, aber dä hueresohn findet eifach nüd, es stoht denn irgend ime fänschter (unde rächts) fehlgeschlagen!!!

was het dä scheiss reciever gege mi/uns? ha nur welle d zämmefassi vom gc spiel luege.... am do bini ako, am fr hani gmerkt dass die scheiss kischte sf het und am sa isches nüm gange!!! das teil isch dr grösseri hass als dr fcz!!!! ich kei dure

Stammbaum
Benutzer

Beitrag von Stammbaum »

guybrush hat geschrieben:Wie lang hesch dr Receiver uff SRG ihgschtellt kha?
wie meinsch das?
ha eifach s sportaktuel gluegt un denn die huere abgstellt, ca 10 min!!!

celt
Benutzer

Beitrag von celt »

Stammbaum hat geschrieben:@mindel, ich ha d frequänz manuel igstellt, aber dä hueresohn findet eifach nüd, es stoht denn irgend ime fänschter (unde rächts) fehlgeschlagen!!!

was het dä scheiss reciever gege mi/uns? ha nur welle d zämmefassi vom gc spiel luege.... am do bini ako, am fr hani gmerkt dass die scheiss kischte sf het und am sa isches nüm gange!!! das teil isch dr grösseri hass als dr fcz!!!! ich kei dure
wo schtoht denn d'schüssle? chönnt's syy, dass öppr dra cho isch oder dass es temporär nit funktioniert hett wägäm wätter?

oder villicht funktioniert's evtl scho wiider?

Antworten