Basel Tattoo 2011

Der Rest...
Shamrock
Erfahrener Benutzer

Basel Tattoo 2011

Beitrag von Shamrock »

Und bald ist es wieder soweit 16. - 23. Juli

http://bazonline.ch/basel/stadt/TattooF ... y/19411477

Nakata
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nakata »

Freu mich schon verdammt darauf :) mehr als 10 Mal die Show sehen :D
S kunnt scho guet :cool:

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

ständig hört man wieder das zeugs in der stadt.. eigentlich ist es mir egal, aber wenn die bullen jedesmal bei der provisorischen tramhaltestelle an der feldbergstrasse bei unplugged konzerte schon um 21.00 uhr auftauchen, und am weekend jede ansammlung von eigener musik massiv sprengen, dann finde ich entschieden, hat es für dieses bonzenzeugs keinen platz in der stadt..(sage ich bewusst als anwohner! wenn es für selbstgemachete kulturellen veranstaltungen keinen platz hat wegen lärm, dann hat es sicherlich auch keine toleranz gegenüber einem kommerziellen konzert)

gleiches recht für alle - und nicht für die mehrbesseren ein spezielles
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

badcop
Erfahrener Benutzer

Beitrag von badcop »

....nur haben die auf der kaserenen eine bewilligung ;) :cool:

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

badcop hat geschrieben:....nur haben die auf der kaserenen eine bewilligung ;) :cool:
na und? ist die vergabestelle der bewilligung gott? ich bin anwohner und stelle die veranstaltung in frage.. und da interessiert es mich einen dreck ob die eine bewilligung haben oder nicht.. das ist nicht der kern der frage...ansonsten wären wir ja einem unmündigen nazi-staat..
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Corpsegrinder »

passt doch, das tattoo ist eh ne nazi-veranstaltung.

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

Asselerade hat geschrieben: gleiches recht für alle - und nicht für die mehrbesseren ein spezielles
Das ist eben auch Basel. Alles was nicht gerade direkt oder indirekt mit der Fasnacht oder auch dem FCB in Verbindung steht wird toleriert. Alles andere was auf öffentlichem Grund passiert wird mehr oder weniger bekämpft.

Nur als mehrbesser würde ich das Tattoo nicht gerade bezeichnen.
LIEBER ZWEITER ALS ZÜRCHER!

Nakata
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nakata »

Corpsegrinder hat geschrieben:passt doch, das tattoo ist eh ne nazi-veranstaltung.
Schissdräck, bisch überhaupt scho mol gseh?

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Asselerade hat geschrieben:ständig hört man wieder das zeugs in der stadt.. eigentlich ist es mir egal, aber wenn die bullen jedesmal bei der provisorischen tramhaltestelle an der feldbergstrasse bei unplugged konzerte schon um 21.00 uhr auftauchen, und am weekend jede ansammlung von eigener musik massiv sprengen, dann finde ich entschieden, hat es für dieses bonzenzeugs keinen platz in der stadt..(sage ich bewusst als anwohner! wenn es für selbstgemachete kulturellen veranstaltungen keinen platz hat wegen lärm, dann hat es sicherlich auch keine toleranz gegenüber einem kommerziellen konzert)

gleiches recht für alle - und nicht für die mehrbesseren ein spezielles
Thiriet, bisch dus? :D

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Nakata hat geschrieben:Schissdräck, bisch überhaupt scho mol gseh?
kum. merkschs jo. aber är propagiert jo immer am maischte dass me nid vo sache wo me nid sälber erläbt het oder nid uss eigene erfahrige kennt e meinig bilde...
guet und schlächt isch sowieso immer au bi ihm öbbis gsi vo ihm gfallt oder nid. die wo die gröscht objektivität für sich beaspruche hän se eigentli immer am wenigschte.
und nai im mag au nid alles am tattoo.

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Corpsegrinder »

brewz_bana hat geschrieben:kum. merkschs jo. aber är propagiert jo immer am maischte dass me nid vo sache wo me nid sälber erläbt het oder nid uss eigene erfahrige kennt e meinig bilde...
guet und schlächt isch sowieso immer au bi ihm öbbis gsi vo ihm gfallt oder nid. die wo die gröscht objektivität für sich beaspruche hän se eigentli immer am wenigschte.
hä?

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

brewz_bana hat geschrieben:kum. merkschs jo. aber är propagiert jo immer am maischte dass me nid vo sache wo me nid sälber erläbt het oder nid uss eigene erfahrige kennt e meinig bilde...
also falls mi gmeint hesch:
ich han nüd über d qualität vom tattoo gseit. han nur bemängelt dass so e verahstaltig (wo unglooge viel rummel und lärm macht) logger floggig duregwungge wird und bi andere sache, wo nid emol als "verahstaltig" könne bezeichnet wärde, taucht mr regelmässig mit jeenste bulleautos uf...das ganze 300m vo däm ort entfärnt...das stört mi.. wenns tattoo öppis zum "afasse" wär, also jede könnti partizipiere, würdis unterstütze; aber denn kostet e ticket in dr billigste kategorie 59fr..e typischi "ich gang mit minere frau/fründin dert ahne verahstaltig" und denn schwärmt mr über die sagehafti atmosphäre wo uf dr kasärne herrscht...(aber anderi wo genau s gliche für LAU und für d ahwohner vom quartier wänd mache wärde andersch gfiggt)

also wieso hanni dä punggt erwähnt? wills tattoo genau so e verahstaltig isch, wo die ganze bürgerliche lüt (unter anderem die ganze politiker und meinigsbildner) do ahne kömme, partizipiere, lärm mache und das ganze kostet denn no gemütlichi 60fr in dr billigste kategorie. und das isch denn genau die sparte vo persone wo am schnellste und lütiste sich gäge lärmbelästigunge wehrt)

wie gseit, stör mi nid am tattoo - stell mr eifach froge

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

ok wenns nur dä punkt isch denn ischs natürli e berächtigti froog. wobi ichs nid ganz so äng würd gseh. sisch nid so dass nur so "bürgerlichi" sache erlaubt wärde. und vowäge dr zämmesetzig am tattoo: so versnobbt ischs tattoo imfall au nid. sisch eigentli zimli genau zvergliche miteme durchschnittliche fuessballstadion hüttzutags (aifach ohni kurve jo, aber in däm punkt kammes jo au nid vergliche, well de nüd afiehrsch sondern konsumiersch wie zb. ineme theater).

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

brewz_bana hat geschrieben:ok wenns nur dä punkt isch denn ischs natürli e berächtigti froog. wobi ichs nid ganz so äng würd gseh. sisch nid so dass nur so "bürgerlichi" sache erlaubt wärde. und vowäge dr zämmesetzig am tattoo: so versnobbt ischs tattoo imfall au nid. sisch eigentli zimli genau zvergliche miteme durchschnittliche fuessballstadion hüttzutags (aifach ohni kurve jo, aber in däm punkt kammes jo au nid vergliche, well de nüd afiehrsch sondern konsumiersch wie zb. ineme theater).
naja, s problem liggt anderschwo...es ghört ebe zum bürgerliche spiessbürgertum, dass mr für alles e erlaubnis muess go hole..die lüt wo sich wuche für wuche in dr stadt engagiere sueche die erlaubnis gar nid, will sie sich dem bürgerliche dängge nid ahschliesse.. darum wärde sie gfiggt.. e mänge würd sage zu rächt, aber nomol:

was machts für mi als ahwohner für e unterschied wenn e lärmbelästig "erlaubt" isch und die anderi nid.. dr lärm bliebt, het gar nüd mit erlaubnis ztue...das ganze macht für mi kei unterschied...im gägeteil.. s einte kostet min. 60fr und isch e "gseh und gseh wärde verahstaltig" und die anderi kostet nüd und mr kah eifach mol so teilnäh...

und nomol: persönlich bini für die lärmbelästigung, für e läbendigi kulturelli stadt...aber bitte nid nur die "konformi", will e kultur entstoht erst dure "underground".. bis es halt mainstream wird, denn kömme die ganze bürgerliche übermänsche und denn gits so öppis wie e tattoo...isch aber mi persönlichi meinig...

Joker59
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joker59 »

Asselerade hat geschrieben:was machts für mi als ahwohner für e unterschied wenn e lärmbelästig "erlaubt" isch und die anderi nid.. dr lärm bliebt, het gar nüd mit erlaubnis ztue...das ganze macht für mi kei unterschied...im gägeteil.. s einte kostet min. 60fr und isch e "gseh und gseh wärde verahstaltig" und die anderi kostet nüd und mr kah eifach mol so teilnäh...
coole idee. musizieren ohne bewilligung - egal, wie, wann und wo. :o

die strassenmusikanten aus dem osten hätten ihre wahre freude ;)

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

Joker59 hat geschrieben:coole idee. musizieren ohne bewilligung - egal, wie, wann und wo. :o

die strassenmusikanten aus dem osten hätten ihre wahre freude ;)
@brewz:
voila, e bispiel für die bürgerlichi haltig...gsehsch jetzt was ich gmeint han?

aber chille - dr ruum wird eifach gno - und dä prozess wird mr nümmi könne ufhalte...

Joker59
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joker59 »

bürgerliche haltung? you made my day :D

nur weil ein paar nasen nicht in der lage sind (wieso eigentlich nicht?) einen event zu organisieren (und dazu gehört nunmal das einholen entsprechender bewilligungen), schaffen wir geltendes recht ab. hossa sogi :cool:

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

Joker59 hat geschrieben: nur weil ein paar nasen nicht in der lage sind (wieso eigentlich nicht?) einen event zu organisieren (und dazu gehört nunmal das einholen entsprechender bewilligungen), schaffen wir geltendes recht ab. hossa sogi :cool:
Dr Assel het jo gschriebe wieso.

@ Assel

Was me allerdings no muess afiege dänggi: Es isch nid nur so, dass sich d Lüt wo sich für kultutelli Verastaltige im "Underground" engagiere kei Erlaubnis wänn hole, vielmehr isch jo so, dass so Sache nidmol die gringsti Chance hänn, überhaupt e Erlaubnis z beko, also losst mes grad si. Drzue wärde Lüt, wo Erlaubnis für ihres kulturelle Engagement hätte, vornähmlich jungi, denn gli au gärn emol Stei in Wäg gleit, wo e Fortsetzig schwirig bis unmöglich mache, siehe aktuell s Bispiel Hinterhof ufem Wolf.

Dorum bin ich us Prinzip gege so Verastaltige wie s Tattoo, au wenns eigentlig genau so Spiessbürgerlich isch. Wenn me e Linie hätti wärs zwar dumm, aber ok. Aber mit verschiedene Elle mässe isch eifach nur drnäbe.

Joker59
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joker59 »

radiobemba hat geschrieben:Dr Assel het jo gschriebe wieso.

@ Assel

Was me allerdings no muess afiege dänggi: Es isch nid nur so, dass sich d Lüt wo sich für kultutelli Verastaltige im "Underground" engagiere kei Erlaubnis wänn hole, vielmehr isch jo so, dass so Sache nidmol die gringsti Chance hänn, überhaupt e Erlaubnis z beko, also losst mes grad si. Drzue wärde Lüt, wo Erlaubnis für ihres kulturelle Engagement hätte, vornähmlich jungi, denn gli au gärn emol Stei in Wäg gleit, wo e Fortsetzig schwirig bis unmöglich mache, siehe aktuell s Bispiel Hinterhof ufem Wolf.

Dorum bin ich us Prinzip gege so Verastaltige wie s Tattoo, au wenns eigentlig genau so Spiessbürgerlich isch. Wenn me e Linie hätti wärs zwar dumm, aber ok. Aber mit verschiedene Elle mässe isch eifach nur drnäbe.
will eine unbewilligte "underground" veranstaltung, aber die gleichen privilegien (der anlass darf von der polizei ungestört statt finden), wie kommerzielle bewilligte events? hallo?

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Asselerade hat geschrieben:naja, s problem liggt anderschwo...es ghört ebe zum bürgerliche spiessbürgertum, dass mr für alles e erlaubnis muess go hole..die lüt wo sich wuche für wuche in dr stadt engagiere sueche die erlaubnis gar nid, will sie sich dem bürgerliche dängge nid ahschliesse.. darum wärde sie gfiggt.. e mänge würd sage zu rächt, aber nomol:
was machts für mi als ahwohner für e unterschied wenn e lärmbelästig "erlaubt" isch und die anderi nid.. dr lärm bliebt, het gar nüd mit erlaubnis ztue...das ganze macht für mi kei unterschied...im gägeteil..
Alles klar .....

Als Anwohner spielt es sehr wohl eine Rolle ob eine Veranstaltung bewilligt (= vorher angekündigt, definierte Dauer, fixes Ende zu "christlicher" Zeit) oder unbewilligt (= überraschend, schlimmstenfalls jedes Wochenende, bis in die frühen Morgenstunden) ist.

Nakata
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nakata »

Aawohner bim Tattoo kriege Gratistickets sofärn ich mi ned tüsch. Immerhin ebbis.

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

Also wenn der FCB vorzeitig Meister wurde, dann wurde aber auch schon ganz unbewilligt der Barfi eingenommen und das zu sehr nächtlichen Zeiten. Gut dass kommt nicht immer jedes Jahr vor aber nicht jeder der dann den Barfi kreuzen muss, oder bewohnt, ist deshalb automatisch ein Fussball- oder FCB Fan.

Seit 2006 findet nun das Tattoo auf der Kaserne statt, es steht jedem Anwohner frei, Beschwerde gegen diese bewilligte Veranstaltung einzulegen. Zürich ist eh schon neidisch wie Bolle auf diesen Anlass, die würden das nur zu gerne von Basel übernehmen. Aber ein Sonisphere, oder endlich wieder Rockkonzerte im Joggeli, dass soll's dann wieder sein, da Basel ja sooo eine Schlafstadt ist.

Jaboo
Neuer Benutzer

Beitrag von Jaboo »

untergründige musik- und tanzveranstaltungen werden in der nächsten zeit trotz repressalien und intoleranz seitens der behörden zunehmen (aktion - reaktion). es gibt diesbezüglich zwar durchaus schlimmere städte in der schweiz als basel, doch muss man festhalten, dass diverse partys aus rein prinzipiellen gründen gesprengt wurden (oder es sah zumindest so aus als versuchten sie's).

das hauptproblem liegt meiner meinung nach aber bei spiessigen, egoistisch denkenden bewohnern, die in weniger als 10 minuten in der innerstadt sein wollen und alle vorzüge einer stadt geniessen möchten, dann aber abends trotzdem die ruhe fordern, die auf dem land herrscht. solange die veranstaltung jedoch nach ihrem gusto stattfindet, wird sie selbstverständlich toleriert. die grosse zahl dieser egozentrischen "stadtländlern" erschwert das aufkommen einer für eine stadt sehr wertvolle (sub)kultur, die in städten wie zbsp. berlin eine immens grosse zahl an dadurch begeisterten leuten vorweisen kann...

militärveranstaltungen werde ich wohl nie besuchen, spreche mich jedoch trotzdem nicht prinzipiell gegen solche "events" aus.. jedem das seine, aber bitte für alle!
signatur

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

Joker59 hat geschrieben:will eine unbewilligte "underground" veranstaltung, aber die gleichen privilegien (der anlass darf von der polizei ungestört statt finden), wie kommerzielle bewilligte events? hallo?
Was willsch sage?
Kawa hat geschrieben:Alles klar .....

Als Anwohner spielt es sehr wohl eine Rolle ob eine Veranstaltung bewilligt (= vorher angekündigt, definierte Dauer, fixes Ende zu "christlicher" Zeit) oder unbewilligt (= überraschend, schlimmstenfalls jedes Wochenende, bis in die frühen Morgenstunden) ist.
Das het zwar scho ebbis, aber i sags nomol: Vieli kulturelli Verastaltige hänn scho immer vorus praktisch kei Chance zum e Bewilligung kriege will die, wo do Entscheide was bewilligt wird und was nid, kei Inträsse dra hänn, dass sone Verastaltig stattfindet. Isch jo schliesslig nüt, wo d Zürcher eim denn drumm beniide :rolleyes:

E konkrets Bispiel no: Wieso muess d Polizei in Kampfmontur vorfahre, wenn am 31. Juli uf dr Dreirosebrugg e unbewilligti Party stattfindet? Wägem Lärm kas in dere Nacht jo kuum si...

Nakata
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nakata »

Beispiel Bierlauf zeigt so relativ schön uf wie so "unbewilligti" Events z änd gönd. Vill köste - keine will se übernäh...

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

radiobemba hat geschrieben:Dr Assel het jo gschriebe wieso.

@ Assel

jo das hanni als vorussetzig gno kah. es isch jo nid so, dass in dere "szene" absolut kei bereitschaft zum rede wär. im gägeteil, minere meinig noch wird z viel gredet und z viel probiert uffem "konstruktive" wäg z erreiche (das so näbebii)

sehr guete text...

@kawa: ok, wenn ich es weiss sind die unnahnehmlichkeiten kleiner für mich? kannst mir also erklären, in wie fern es für mich betreffend meiner laufwege einen unterschied macht, wenn ich im voraus weiss, dass der marathon bei mir durchkommt? sorry, blicke ich nicht durch.. die entscheidende frage ist doch: bin ich bereit als stadtbewohner ein stadtleben zu tolerieren und deshalb diese unahnehmlichkeiten einzugehen? und nochmals: für diese einstellung der toleranz ist es völlig unwichtig ob eine bewilligung vorliegt oder nicht - vielmehr ist es eine frage über den sinn des anlasses

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

Asselerade hat geschrieben:im gägeteil, minere meinig noch wird z viel gredet und z viel probiert uffem "konstruktive" wäg z erreiche (das so näbebii)
Das findi nid, i glaub (oder hoff), dass sich das mol uszahlt. Agnoh es kunnt mol e "Typ Heusler" ine Position wo do ka (mit)urteile, isch mitem Dialog mehr z erreiche als wenn de mitem Kopf durch d Wand willsch. Dorum isch dä Wäg glaub scho guet so.

Oder welle andere Wäg sehsch, wo friehner oder spöter zunere Einigung ka fiehre?

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

radiobemba hat geschrieben:Das findi nid, i glaub (oder hoff), dass sich das mol uszahlt. Agnoh es kunnt mol e "Typ Heusler" ine Position wo do ka (mit)urteile, isch mitem Dialog mehr z erreiche als wenn de mitem Kopf durch d Wand willsch. Dorum isch dä Wäg glaub scho guet so.

Oder welle andere Wäg sehsch, wo friehner oder spöter zunere Einigung ka fiehre?
muess mr halt scho unterscheide... oder sagemrs andersch: minere meinig noch sötti e duale wäg absolviert wärde:
bi zwischenützig isch dr jetzig wäg sicher dr richtig..e hinterhof z.b kah witer bestoh, wenn sich d lüt wo dä bsueche halt für ihn ihsetze, denn wird mr do öppis könne erreiche..

aber langfristig? tönt pervers, aber sit däm unfall (und au desaster) im kinderspital isch das wort "freiruum" erst in dr medie. erst sither wird ihgestande, dass do e "wunsch" drnoch bestoht. ich find, dass d ziit nonig riif isch, dass mr kah reede und denn au öppis konstruktivs ussekunnt. das zeigt au s verhalte vode polizei wo sither wie gseit worde isch, us ideologische gründ so ahläss versuecht z spränge (vorher isch jo no oft e aug zuedruggt worde). mr muess also no e ziitli lang d sach eifach "näh", bis s thema denn au gnueg ärnst gno wird vode politik....das mol uffe freiruum bezoge...

in bezug uf "illegali" findi, dass es eifach gmacht wärde muess. usserhalb aber au in dr stadt. grossi aber au die kleine..eigentlich so viel wie möglich, so dass es bi dr bulle au zumene grosse thema wird, will mr eifach kei bogg meh het, dr ganz obe friedlichi (und SUUUBERI!!) veranstaltige go spränge...

ich find nid, dass mr mitem kopf durch die wand sött, aber mr sött sich meh "erlaube"...bispiel: was machts für e sinn, für e illegali an zoll otterbach ins nichts uszwiiche (mit dr absicht, dass mr niemerts stört) um denn z erkänne, dass d bulle trotzdem scho am halbi 1ns uftauche...denn sött mr sich viel mehr s rächt usseznäh, wie letsch joor wo's an dr feldbergstroos e illegali reggea gäh het und das ganze zude lüt bringt..."gfiggt" wirsch jo eh...

underem strich bruchts eifach d lüt wo kömmet und au die richtigi ihstellig zude ganze sach mitbringe (die het bim kinderspital scho nid wirklich bi jedem gstumme)...

aber ich nimm das ganze in dr letschte joore eifach als ussestehende woor und finds e top sach und absolut unterstützenswärt...und wie gseit, es wird schlächt ufzhalte si...

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

Asselerade hat geschrieben:muess mr halt scho unterscheide... oder sagemrs andersch: minere meinig noch sötti e duale wäg absolviert wärde:
bi zwischenützig isch dr jetzig wäg sicher dr richtig..e hinterhof z.b kah witer bestoh, wenn sich d lüt wo dä bsueche halt für ihn ihsetze, denn wird mr do öppis könne erreiche..
I glaub für dr Hinterhof wird sich scho agmässe igsetzt, aber ob und wo dä denn witer ka existiere stoht dennoch in de Stärne. Eläi wie die ganzi Sach mitem Gassezimmer ihne mitteilt worde isch, losst jo bereits druff schliesse dass me uf kei Fall für e Verlängerig vom Mietvertrag bereit isch
Asselerade hat geschrieben:underem strich bruchts eifach d lüt wo kömmet und au die richtigi ihstellig zude ganze sach mitbringe (die het bim kinderspital scho nid wirklich bi jedem gstumme)...
S Kinderspital zeigt halt eifach d Problematik uf, wenn me ebbis grössers unbewilligts ufzieht, me verliert e gwüssi, gsundi Kontrolle über das ganze. Ganz abgseh vo dämm Unfall (die könne jo im Fame passiere in dämm ein d Träppe abefliegt, etc) glaubi, dass was dört gange isch absolut negativ für e Befridigung vom Verlange nach mehr Freiruum isch. Dorum sin mr diesbezüglich Sache im kliine, überschaubare Rahme lieber.
Asselerade hat geschrieben:aber ich nimm das ganze in dr letschte joore eifach als ussestehende woor und finds e top sach und absolut unterstützenswärt...und wie gseit, es wird schlächt ufzhalte si...
Uf was isch das jez bezooge?

Vasil Levski
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Vasil Levski »

OH MEIN GOTT....

do grad wieder usklinkke...scheiss NAZIS!!!
S.P.Q.R.

Antworten