Stimmt nicht generell. Es gibt Spieler von Konkurrenten, die tabu sind. Um ein Beispiel von weiter oben zu nehmen: Einer wie Ritschi Rekordmeister würde gar nicht gehen, egal wie angepisst sie in Niederhasli wären, auch dann nicht wenn er Fussball spielen könnte.stacheldraht hat geschrieben:Ich ordne nichts dem Erfolg unter - wenn es aber darum geht euch an das Bein zu pissen, stehe ich hinter dem FCB. Dieser Transfer ist genial, schön die Rivalität aufleben und dem Konkurrenten den Spieler schlechthin aubkaufen. Man sieht ja an euren Reaktionen wie angepisst ihr seid - herrlich.
FCB verpflichtet Kay Voser
Kaufen ???stacheldraht hat geschrieben:Ich ordne nichts dem Erfolg unter - wenn es aber darum geht euch an das Bein zu pissen, stehe ich hinter dem FCB. Dieser Transfer ist genial, schön die Rivalität aufleben und dem Konkurrenten den Spieler schlechthin abkaufen. Man sieht ja an euren Reaktionen wie angepisst ihr seid - herrlich.
Daher genialer Transfer..

- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
Tüpflischisser sinders 

Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
-
- Erfahrener Benutzer
wie bitte? ich hab mich glaub verlesenjoggggeli hat geschrieben:Wär Zanni als nit schlächt bezeichnet, het absolut kei Fuessballsachverstand. Zuedem isch de Yapi guet, het eifach nid sone überragendi Saison gspielt, isch wohl mit de Gedanke in der Elfebeiküste. Halt nit eifach wenn im Heimatland Krieg isch. Steinhöfer isch lang nit so schlächt wie de Zanni, aber unsere Aspruch muess eifach höcher sii als "bi witem nit so schlächt wie alli tüen"
steini ist weder bescheiden noch koennte er bei Barca spielen. Also bei uns gold richtig!
Denke zwischen bescheiden und Champions League Sieger gibts noch ein paar Zwischenstufen. Jedenfalls sehe ich die Chancen schlechter mit Steinhöfer eine CL-Gruppenphase zu überstehen als mit Inkoom oder Voser. Wird sich zeigen, für mich war er bisher öfter ein Ärgernis, als das er gut war. Er war ziemlich oft der schwächste Spieler auf dem Platz. Er fällt nicht wahnsinnig ab, aber er fällt ab. BZW. wenn er nicht abfällt fällt er auch nicht auf, denn dann läuft es meistens der ganzen Mannschaft gut.LordTamtam hat geschrieben:wie bitte? ich hab mich glaub verlesen
steini ist weder bescheiden noch koennte er bei Barca spielen. Also bei uns gold richtig!
Mundharmonika hat geschrieben:die rivalitäten sind verschieden, wobei es da auch ein wenig auf den jahrgang des fans drauf an...
...was mich betrifft, so bleibt gc der hassgegner schlechthin. dies bedeutet allerdings nicht, dass ich ein problem mit ehemaligen gc-spielern habe, die zu uns kommen. söldner sind sie letztlich alle. nur cabanas möchte ich jetzt nicht grad bei uns sehen wollen... da hätte ich auch mühe.
Traditioneller erzfeind ist und bleibt immer der fcz. Wen interessieren schon die agglobonzen von niederhasli? Alles andere ist doch quatsch... Wer gc als erzfeind sieht, der kennt den fcb nicht. Stadtclub gegen stadtclub... Fcb vs fcz. Und kumm jetzt nid mit fcb isch dr club vo dr ganze region, vilicht für d region, aber dr fcb isch baselstadt, fc liestal vomirus für d regios...
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
das het nüt mti stadtclub vs. stadtclub z tue. Und ganz ehrlich sin d mehrheit vo de fcbfans wo im moment im stadion sin ab de 80er joor fcb fans worde (vieli no spötr) und do isch bis ins joor 2003 GC dr absoluti Hassclub gsi! FCZ isch in de 60-70er joor gsi und do sin ganz aneri spieler ume gsi als im moment. Aber was stimmt isch dass dr FCZ im moment dr grössti gegner isch und nur wil sie jetzt uf dr gliche höchi wie mir spiele isch das no lang nit grössti erzfeind.MistahG hat geschrieben:Traditioneller erzfeind ist und bleibt immer der fcz. Wen interessieren schon die agglobonzen von niederhasli? Alles andere ist doch quatsch... Wer gc als erzfeind sieht, der kennt den fcb nicht. Stadtclub gegen stadtclub... Fcb vs fcz. Und kumm jetzt nid mit fcb isch dr club vo dr ganze region, vilicht für d region, aber dr fcb isch baselstadt, fc liestal vomirus für d regios...
Kämpfe Basel
Doch, hetts. Gc isch unbestritte e hassclub, aber e rivalität und erzfeinschaft gits mit em fcz. ich bi sogar afang 80er gebore. Wär gc als erzfeind gseht isch e modefan, wo sich e scheiss um tradition vom fcb schert. oder e regio... und vo beidne hetts weissgott gnueg im joggeli! (drzue muess ich sage, ich find, die hän durchus ihri "daseinsberechtigung". Aber es isch und blibt e stadtclub)Gone to Mac hat geschrieben:das het nüt mti stadtclub vs. stadtclub z tue. Und ganz ehrlich sin d mehrheit vo de fcbfans wo im moment im stadion sin ab de 80er joor fcb fans worde (vieli no spötr) und do isch bis ins joor 2003 GC dr absoluti Hassclub gsi! FCZ isch in de 60-70er joor gsi und do sin ganz aneri spieler ume gsi als im moment. Aber was stimmt isch dass dr FCZ im moment dr grössti gegner isch und nur wil sie jetzt uf dr gliche höchi wie mir spiele isch das no lang nit grössti erzfeind.
bullshit!MistahG hat geschrieben:Doch, hetts. Gc isch unbestritte e hassclub, aber e rivalität und erzfeinschaft gits mit em fcz. ich bi sogar afang 80er gebore. Wär gc als erzfeind gseht isch e modefan, wo sich e scheiss um tradition vom fcb schert. oder e regio... und vo beidne hetts weissgott gnueg im joggeli! (drzue muess ich sage, ich find, die hän durchus ihri "daseinsberechtigung". Aber es isch und blibt e stadtclub)
..... also, so lang es meh baselbieter Spieler als basler Spieler het, find ich Dini Ussag nit eso ganz richtig!! .......
MistahG hat geschrieben:Traditioneller erzfeind ist und bleibt immer der fcz. Wen interessieren schon die agglobonzen von niederhasli? Alles andere ist doch quatsch... Wer gc als erzfeind sieht, der kennt den fcb nicht. Stadtclub gegen stadtclub... Fcb vs fcz. Und kumm jetzt nid mit fcb isch dr club vo dr ganze region, vilicht für d region, aber dr fcb isch baselstadt, fc liestal vomirus für d regios...
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
soviel saich im ene post vo öpper wo afang 80er gebore isch... wenns jetzt dr basiliea_91 und konsorte wär... und du weisch glaub eifach nit wie das gsi isch wo GC no geld gha het. Und vergiss nit, dass dr FCB zwar dr Stadtclub isch aber ohni d Region öppe so bedütend wär wie FC Nordstern...MistahG hat geschrieben:Doch, hetts. Gc isch unbestritte e hassclub, aber e rivalität und erzfeinschaft gits mit em fcz. ich bi sogar afang 80er gebore. Wär gc als erzfeind gseht isch e modefan, wo sich e scheiss um tradition vom fcb schert. oder e regio... und vo beidne hetts weissgott gnueg im joggeli! (drzue muess ich sage, ich find, die hän durchus ihri "daseinsberechtigung". Aber es isch und blibt e stadtclub)
Kämpfe Basel
Ihr händ doch alli kei ahnig:
stadtclub: lueg gründigsinserat
Gc und rivale: die diskussion hets im alte forum schomol gäh.... Gc und erzrival, das isch bullshit! gc isch im beschte fall e lückebüesser gsi...
regios wo dr club zu meh als em fc nordstärn mache: numme well die us dr regio an d mätch pilgere, heisst das no nüt. e typischi landschäftlerhaltig; in dr stadt konsumiere und denn nüt für kultur welle biitrage, do ins spital und unseri krankekassepolice tüürer mache... hätte ihr nid soviil heugable gha, hättmr euch im krieg zrugg n euri ställ triibe... ;-) und vo wäge spiiler us dr region: also ischs e argentinische club gsi zu zytte vom gimenez und co.?
Gc und rivale: die diskussion hets im alte forum schomol gäh.... Gc und erzrival, das isch bullshit! gc isch im beschte fall e lückebüesser gsi...
regios wo dr club zu meh als em fc nordstärn mache: numme well die us dr regio an d mätch pilgere, heisst das no nüt. e typischi landschäftlerhaltig; in dr stadt konsumiere und denn nüt für kultur welle biitrage, do ins spital und unseri krankekassepolice tüürer mache... hätte ihr nid soviil heugable gha, hättmr euch im krieg zrugg n euri ställ triibe... ;-) und vo wäge spiiler us dr region: also ischs e argentinische club gsi zu zytte vom gimenez und co.?
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
Was weisch denn du scho? Es got eifach drum dass GC als Erzrival doisch und mit em FCZ eifach e gsunde aber mehrheitlich fairi konkurrenz bestoht! GCZ wird ich uf e Tod hasse; bim FCZ find is cool, dass me e ebenbürtige Gegner hätte. Weisch wie langwilig wenn mir sit 2004 jedes joor mit 5-15 pünggt meister worde wäre? Do schloft eim jo s gsicht i, kasch denn ab em Februar wette, wieviel runde vor schluss mr meister sin; sau geilMistahG hat geschrieben:Ihr händ doch alli kei ahnig:

Aber GC dass die eifach mit geld und noblesse erfolgriich gsi isch. So lang GC au hüt no meint sie sige die beschte (lueg nur mol user "XP" a) wird ich die nie im läbe könne usstoh. Ich ha uf jede fall lieber es 8-1 gg. GC als es 8-1 gg. FCZ; au die 20sig würd ich sofort gg. 20sig gg. GC wächsle
Back2topic:
Dr Voser isch sicher e guete zuezug, wil er variabel isetzbar isch. und in de letze joor hän mir ganz, ganz wenig fählikäuf gmacht. und villicht isch er au nur mol als backup gholt worde, wär seit nit dass mir bald no e andere LV hole? Schlächt isch er sicher nit. Und wenn gc eine so licht and konkurrenz verliert sin sie sälbertschuld.... :P
Kämpfe Basel
Ych nimm mol aa, du bisch länger drbyy als anderi. Do isch mr din Hass gegeniiber d Insekte verständligg. Das wo du zu dinre zyyt gege GayC erläbt hesch, mache vieli jetzt bi uns mitm FCZ duure. Uns kas jo egal syy wenn die abstiigsfährdet no maine sie wääre mit ihrem "rekchordmeischter" immerno die beschte, who cares? Das sinn die gliche buure wo s gfühl hänn, dr Frei hätti s sprung nid ins Usland gschafft und isch drum zrugg nach Basel koh. Do wirdi au lieber Maischter und bin ungschlage in dr diräggtbegegnig gege dr diräggti konkurränt als dassi drfür gege e scho lang gfallne Rival gwünn.Gone to Mac hat geschrieben: Aber GC dass die eifach mit geld und noblesse erfolgriich gsi isch. So lang GC au hüt no meint sie sige die beschte (lueg nur mol user "XP" a) wird ich die nie im läbe könne usstoh. Ich ha uf jede fall lieber es 8-1 gg. GC als es 8-1 gg. FCZ; au die 20sig würd ich sofort gg. 20sig gg. GC wächsle
Sorry da gebe ich dir nicht recht. Schliesslich sind alle basler Spieler aus dem Baselbiet und die Aroganz der Basler sollte einfach mal hören.MistahG hat geschrieben:Traditioneller erzfeind ist und bleibt immer der fcz. Wen interessieren schon die agglobonzen von niederhasli? Alles andere ist doch quatsch... Wer gc als erzfeind sieht, der kennt den fcb nicht. Stadtclub gegen stadtclub... Fcb vs fcz. Und kumm jetzt nid mit fcb isch dr club vo dr ganze region, vilicht für d region, aber dr fcb isch baselstadt, fc liestal vomirus für d regios...
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
was glaub au no erwähnenswärt isch, dass me nit s ganze baselbiet in dr glich topf ka stegge. au dass vermutlig vieli fcb-fans wo im baselbiet wohne eher sich mit dr stadt identifizierte als nit-fcbfansSteini hat geschrieben:Sorry da gebe ich dir nicht recht. Schliesslich sind alle basler Spieler aus dem Baselbiet und die Aroganz der Basler sollte einfach mal hören.
Kämpfe Basel
muss man(n) eigentlich zu jedem thema einen schwanz vergleich machen
kann nicht einfach über das thema diskutiert werden
ob der nun in baden,brugg aarau oder zollikofen gewohnt, geschuttet hat spielt doch keine rolle mehr, das einzige was "bitter"ist dass er von gc kommt, wird aber "versüsst" weil er nix gekostet hat
kann nicht einfach über das thema diskutiert werden
ob der nun in baden,brugg aarau oder zollikofen gewohnt, geschuttet hat spielt doch keine rolle mehr, das einzige was "bitter"ist dass er von gc kommt, wird aber "versüsst" weil er nix gekostet hat
Zuedem khöre die meiste vu dene Ort jo praktisch zur Stadt... Oder würdsch merke das dStadt uffghört het wenn de mitem Auti nach Münchestei fahrsch?Gone to Mac hat geschrieben:was glaub au no erwähnenswärt isch, dass me nit s ganze baselbiet in dr glich topf ka stegge. au dass vermutlig vieli fcb-fans wo im baselbiet wohne eher sich mit dr stadt identifizierte als nit-fcbfans
- Schildchrot
- Erfahrener Benutzer
Alli hän kei Ahnig, aber du scho? Du weisch scho, dass d Mehrheit vo de Jooreskarte uuserhalb vom Kanton BS verteilt sin?!MistahG hat geschrieben:Ihr händ doch alli kei ahnig:
Es isch doch scheiss egal öb eine us Basel chunt, us Aesch oder us dr Innerschwiz. Solang är gärn ins Joggeli chunt dr FCB unterstütz und d Emotione cha freie Lauf loh....isch doch alles top!
Anschiinend isch das so, jo.Schildchrot hat geschrieben:Alli hän kei Ahnig, aber du scho? Du weisch scho, dass d Mehrheit vo de Jooreskarte uuserhalb vom Kanton BS verteilt sin?!
Es isch doch scheiss egal öb eine us Basel chunt, us Aesch oder us dr Innerschwiz. Solang är gärn ins Joggeli chunt dr FCB unterstütz und d Emotione cha freie Lauf loh....isch doch alles top!
1. E erzfeind wäggslet me nit wie turnschueh... Ich ha die zytte sehr wohl mitbikoh mit gc, aber froog mol zb. Dr karli, wär em fcb si erzfeind isch... das isch wie westham und millwall... die sin jetzt wider in dr gliiche liiga, sit joore... wenn anderi persönlig gc als erzrival hän, bitte, dr fcb het dr fcz. basel gege züri (nid niederhasli).
2. Jo, es isch egal vo wo dr fan kunnt, oder d spiiler, stadtbaslercsin nid die bessere fans. aber dr fcb isch und blibt e stadtclub. Au wenn die meischt duurkarte us bl kömme, änderet das garnüt! Aber dass baselbieter in ihrem kopf, aber jo nid uffem papier, wänn städter si, isch e uralte huet... es isch aber nidemol dr gliichi kanton. vasel tickt anderscht, dass wärde d baselbieter nie verstoh. au wenn jetzt wider hunderti sich ans bei biislet fühle, baselstadt isch basel, rieche und bettige. Fertg. und nei, münchesteiner und binniger sin keini stadtbasler... und ändi joor, wenn d stüürabrächnig kunnt, sin si au alli froh drum.
schriibfähler sin übrigens iphonebedingt... isch mir scho klar, dasses nid vasel heisst, aber i ha grad kei Pc zur hand... Zum kayli: findi, wiexeit stark. Für mi dr ph. Lahm vo dr schwiz...
Zweits Ps: euch isch hoffentlig scho klar, dass ich alles do mitme glaine augezwinkere verfass... ;-) was allerdings d wohret und d richtigkeit vo mine biträg nid tangiert, ich ha nämmlig immer rächt und mini meinig isch die einzig wohri.. ;-)
Zweits Ps: euch isch hoffentlig scho klar, dass ich alles do mitme glaine augezwinkere verfass... ;-) was allerdings d wohret und d richtigkeit vo mine biträg nid tangiert, ich ha nämmlig immer rächt und mini meinig isch die einzig wohri.. ;-)
scho in binnige merkis. und bi münchestei ganz sicher. nomol: ich ha nüt geges land oder fans us nid baselstadt. Aber trotzdäm kame nid eifach tatsache uffe kopf stelle, wies eim grad passt... Bim fcb und im usgang (isch logisch, disco in sissach isch halt nid wirklich cool) isch denn jede basler, bim theater und de stüüre, dr krankekasse und so isch denn jede wider e landschäftler...joggggeli hat geschrieben:Zuedem khöre die meiste vu dene Ort jo praktisch zur Stadt... Oder würdsch merke das dStadt uffghört het wenn de mitem Auti nach Münchestei fahrsch?
- heimweh basler
- Erfahrener Benutzer
in dem falle ist ja mindestens die hälfte aus der region zürcherMistahG hat geschrieben:scho in binnige merkis. und bi münchestei ganz sicher. nomol: ich ha nüt geges land oder fans us nid baselstadt. Aber trotzdäm kame nid eifach tatsache uffe kopf stelle, wies eim grad passt... Bim fcb und im usgang (isch logisch, disco in sissach isch halt nid wirklich cool) isch denn jede basler, bim theater und de stüüre, dr krankekasse und so isch denn jede wider e landschäftler...

s edit meint: wir sind wieder mal gewaltig vom thema abgedriftet

Das halti allerdings für e sich lang haltends grücht, ich kenn keine us dr stadt wo das macht... Regios scho eher... jeff mills und miss kitten gits au in baselstadt. wenn lüt das mache, denn schwuli (die szene isch rächt gross in tsüri, söll kei beleidigung si) kokser und yuppies... allersings kenni viil basler, wo in tsüri wohne und jedes weekend uf basel in usgang göhn..heimweh basler hat geschrieben:in dem falle ist ja mindestens die hälfte zürcher, da ja jedes wochenende weis nicht wie viele nach zürich pilgern da ja in basel der ausgang so langweilig ist
![]()
![]()
@gone to mac: mit dim goldige baslerstab; bisch katholisch dämfall? ;-)
- heimweh basler
- Erfahrener Benutzer
da ich früher aufgelegt habe und oft in zürich war kann ich dir das bestätigen…MistahG hat geschrieben:Das halti allerdings für e sich lang haltends grücht, ich kenn keine us dr stadt wo das macht... Regios scho eher... jeff mills und miss kitten gits au in baselstadt. wenn lüt das mache, denn schwuli (die szene isch rächt gross in tsüri, söll kei beleidigung si) kokser und yuppies... allersings kenni viil basler, wo in tsüri wohne und jedes weekend uf basel in usgang göhn..
fahr mal abends an wochenende richtung zürich, du wirst staunen….
Jo, wos dachkantine no gäh het und in basel damals numme soca und kupple... Und jetz? Wo willsch ane? Zukunft? Hive? Mascotte? St. Germain?heimweh basler hat geschrieben:da ich früher aufgelegt habe und oft in zürich war kann ich dir das bestätigen…
fahr mal abends an wochenende richtung zürich, du wirst staunen….
Dr kay voser goht denn au in tsüri in usgang?
Ich sag in Basel hets gnueg Clubs für d Grössi vo dr Stadt, wenns mehr hätt, wäre eifach alli halb voll. Aber an dr Qualität könnt me no viel mache.MistahG hat geschrieben:Jo, wos dachkantine no gäh het und in basel damals numme soca und kupple... Und jetz? Wo willsch ane? Zukunft? Hive? Mascotte? St. Germain?
Dr kay voser goht denn au in tsüri in usgang?