Vermisse Herz/Leidenschaft
- delkrederes
- Erfahrener Benutzer
also i bi entüscht gsi fo ne paar spieler geschter.
aber nid nur geschter si entüsche mi scho e zytli lang.
aber i mecht kaini näme nenne.
d mannschaft het zum teil kei härz und kei liedeschaft zeigt.
das entüscht mi.
ich han scho fo ne paar lüt ghört i mim umfäld wo d johreskarte
nägschtjohr nüme nämme. sond uf die anderi stroosesite wägsle zum ehc.
die sölle sich me an d arbet mache.
das entüscht mi.
lieber KANIBÂLE als ZÜRCHER
http://www.delkrederes.net.tc
[CENTER]Unwort des Jahres 2007: Disziplinarkommission der Swiss Football League[/CENTER]
http://www.delkrederes.net.tc
[CENTER]Unwort des Jahres 2007: Disziplinarkommission der Swiss Football League[/CENTER]
Heissen die nicht "SC" Bern?delkrederes hat geschrieben:also i bi entüscht gsi fo ne paar spieler geschter.
das entüscht mi.
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Wer nächstes Jahr "uf die anderi Stroosesitte" zum EHC wechselt, sollte vorsichtig sein von wegen "Kein Herz und keine Leidenschaft". Oder ?delkrederes hat geschrieben:also i bi entüscht gsi fo ne paar spieler geschter.
das entüscht mi.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Schön. Jeder "Nur 1-0 bei Pause"-Pfeifer, der daheim bleibt, ist ein kleiner Sieg.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
[/CENTER]
[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
Einsatz stimmte. Jeder, der mal selber Fussball gespielt hat, weiss, wie schwer es manchmal ist, gegen 10 Verteidiger + Goalie zu spielen. Gestern hatte die nur defensiv agierenden YB auch noch das nötige Glück. Die meisten Leute scheinen dieser Ansicht gewesen zu sein. Auf jeden Fall war ich froh, dass Pfiffe ausgeblieben sind.
Sollen sie zum EHC und ihr Abo abgeben. Das würde nur zeigen, dass sie noch nie wirklich schlechten Fussball gesehen haben und sowieso früher oder später abspringen werden.
Sollen sie zum EHC und ihr Abo abgeben. Das würde nur zeigen, dass sie noch nie wirklich schlechten Fussball gesehen haben und sowieso früher oder später abspringen werden.
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
word...hösch hat geschrieben:Einsatz stimmte. Jeder, der mal selber Fussball gespielt hat, weiss, wie schwer es manchmal ist, gegen 10 Verteidiger + Goalie zu spielen. Gestern hatte die nur defensiv agierenden YB auch noch das nötige Glück. Die meisten Leute scheinen dieser Ansicht gewesen zu sein. Auf jeden Fall war ich froh, dass Pfiffe ausgeblieben sind.
Wer zum EHC will, soll gehen! Soviel zum Thema Modefan

- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
Pfui! Sottigi ischtellige enttüsche mi bös! das isch DIE modefan einstellung ..lüt wo ihri jooreskarte nümm näme (und sie au nit verdient hän) well dr fcb nid immer (aber meischtens) gwinnt und grad in letschter zit sich wider sicher und isatzfreudig zeigt..ich bi zwar zweigleisig und gang au and ehc match aber beides scho lenger und dahär möchti sage: nei fcb modefäns-->wemmer euch scho müen bim fcb ertrage bruchet dr nid au no ind arena z ko..guet wird jetz nach em ufschtig unvermidbar si..pfui..immer übere ehc schimpfe und denn welle "ehc fan" wärde..
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Wieder mal wird heisser gekocht als gegessen ..Panda's Post,der 80 minütigen Überlegenheit, ist absolut korrekt!Es liegt nicht immer am Kampf, wenn der FCB nicht gewinnt!Dieses mal waren es die Maurer aus Bern die gut gestanden sind, die Unfähigkeit unsererseits anständige Flanken zu bringen und eine Uneffizienz von unserem einstigen Wunderstürmer die ich noch nie im Joggeli gesehen habe..!Diese Faktoren haben alle NICHTS mit Kampf und Wille zu tun!Der war gestern gut!Ich will gar nicht wissen wieviele dieser Kollegen eine Ahnung von Eishockey haben die du(Delkederes)erwähnt hast..Denken die sich nicht vieleicht"ou da gehts aber zur Sache,geil",aber dass auch einmal einer vom EHC auf die Fresse kriegt merkt man nicht!Merke:Kleineres Feld,schnellerer Sport=Subjektiv mehr Action=Subjektiv mehr Kampf=Subjektiv mehr Leidenschaft=Eishockey und Fussball=Äpfel mit Birnen..
,wenn dann der EHC nächstes Jahr am Tabellenschwanz steht(was ich NICHT hoff) über längeres,dann ist euer gepriesene Wille auch beim EHC nicht mehr vorhanden,sowieso nicht über eine ganze NLA Saison, da hat jede Eishockeymannschaft auch Spiele wo gar nichts geht, auch in kämpferischer Hinsicht..->Ergo:Ihr werdet viel Geld sparen da ihr auch diese Jahreskarte abgeben werdet und wir uns viel Ärger ersparen wenn alle Kritiker,Dauernörgler und Pfeiffer(nicht spezifisch Ihr
,aber gibt genug..)verschwinden..!
P.S:Ich gehe beides schauen, (EHC natürlich unregelmässig da ich ein rotblaues Herz habe, da müssen die Prioritäten gesetzt werden..
)!

P.S:Ich gehe beides schauen, (EHC natürlich unregelmässig da ich ein rotblaues Herz habe, da müssen die Prioritäten gesetzt werden..

Sölle d JK nur zruckgäh. Paar Kollege vo mir sin sit 1 1/2 Joor uf dere tolle wartelischte und griege kei Karte. Also nur her damit.delkrederes hat geschrieben:also i bi entüscht gsi fo ne paar spieler geschter.
das entüscht mi.
Was mache dini lüt wenn dr ehc widder söt abstiege (was ich notürlich nit hoff und au nit glaub)? Göhn si den zum RTV?
hander kei ahnig was bedüted krieg un was bedüt schlegle chander vo mir heere. ich bin in krieg gsi, ich han alles eläbt, ichchan böwise wönder luege lueg, schtoleschuss, bombesplitter ichhan alles eläbt
Kasch mr bitte d Adrässe gäh vo dene? I würd grad 2 Jooreskartene übernäh. I wart bämlig scho lang uf 2!delkrederes hat geschrieben: ich han scho fo ne paar lüt ghört i mim umfäld wo d johreskarte
Und den sinds nämlig scho wieder 2 weniger wo bimene 1:0 zur Halbzyt pfiffe. Sind das no Zyt gsi, wo mr froh gsi sind, wenns in dr Halbzyt nit 0:1 gstande isch

War ja abzusehen, dass es Leute geben wird, die sobald es etwas harziger läuft wieder vom Champions League Zug absteigen. Gut so.
Pro "nur wenns läuft gehe ich an die FCB Spiele Leute" freies Stadion.
Werde selber auch das eine oder andere EHC Spiel schauen gehen. Dies habe ich aber schon in dieser Saison gemacht.
Pro "nur wenns läuft gehe ich an die FCB Spiele Leute" freies Stadion.
Werde selber auch das eine oder andere EHC Spiel schauen gehen. Dies habe ich aber schon in dieser Saison gemacht.
ALTE SÄCKE BASEL
-
- Erfahrener Benutzer
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
grusig ind schissi glängt mit sonere ussag. de kampf isch geschter eidütig do gsi, nur hetts halt an de abschlüss ghaperet aber geschter hesch wieder richtig könne mitfiebere.delkrederes hat geschrieben:also i bi entüscht gsi fo ne paar spieler geschter.
das entüscht mi.
und zu dir nur .... ohne worte.

Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
wo ist dein Herzchen und Leidenschaftchen??delkrederes hat geschrieben: ich han scho fo ne paar lüt ghört i mim umfäld wo d johreskarte
.
dein Umfeld tut dir nicht gut!!
fussball ist herz und leidenschaft...do wächslet me nid eifach um ischhockey oder baschketball...
wie wärs mal mit anfeuern??...ehmm...natürlich mit Herz und Leidenschaft..
gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
- Auginho Basel
- Erfahrener Benutzer
Also wenns an öppisem nit fählt denn isches am Kampf, d Mannschaft zeigt Härz und Lideschaft, so kunnts mir wenigschtens vor. Hockey und Fuessball chasch doch nit vergliche. Aber d JK vom FCB abgäh, noch de erschte drei Niederlage vom EHC und ere CL-Quali vom FCB dörftis grad bi däne Lüt wo d Schtroosesitte wäggsle wider e Wäggsel gäh.delkrederes hat geschrieben:also i bi entüscht gsi fo ne paar spieler geschter.
das entüscht mi.
Für mi isch dr Fall klar. Nöggschti Saison wird d JK vom FCB verlängeret und bim EHC hani hütt au scho eini bschtellt.
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
du seisch es, entweder isch me FCB fan und ka mit lideschaft mitfiebere oder EHC fan und isch dört immer mit em härz drbi, oder me isch beides und kha das vonenand trenne. EHC schäl khöre nid ins joggeli und genau so umgekehrt.Auginho Basel hat geschrieben:Also wenns an öppisem nit fählt denn isches am Kampf, d Mannschaft zeigt Härz und Lideschaft, so kunnts mir wenigschtens vor. Hockey und Fuessball chasch doch nit vergliche. Aber d JK vom FCB abgäh, noch de erschte drei Niederlage vom EHC und ere CL-Quali vom FCB dörftis grad bi däne Lüt wo d Schtroosesitte wäggsle wider e Wäggsel gäh.
Für mi isch dr Fall klar. Nöggschti Saison wird d JK vom FCB verlängeret und bim EHC hani hütt au scho eini bschtellt.

greetz
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"