Zeitverzögerung
-
- Erfahrener Benutzer
Zeitverzögerung
Ich möcht mol Euri Meining do derzue höre.
Was geschter dä Goali (Wölfli) und eigentlich die ganzi Mannschaft vo YB über 90 Minute lang Zit gschunde hän, isch eifach nit normal. Bevor mi jetzt alli agriffe: Logisch, dass es YB nüm eilig het, nochdäm si bereits nach 1 Minute in fierig gange sin. Aber es ka doch eifach nit si, dass dr Schiri 89 Minute lang zueluegt wie die ganzi Mannschaft vo YB bi jedem Abstoss, bi jedem Freistoss, bi jedem Eckball, bi jedem Iwurf extrem uf Zit spilt hän. Es söll mir keine ko, dass das "nit ufgfalle isch". Vor allem dr Wölfli het dr Ball teilwis wit über 10 Sekunde in dä Finger umedrüllt (d'Regle beseit nach 6 Sekunde mues dr Schiri pfiffe). Spötischtens bim 3te mol hätti dr Leuba ändlich emol miese duregriffe. Dr Schiri het erscht nach ca. 89 Minute die erschti Gääli wäge Zitverzögerig zoge, schwachsinn. Es isch mir klar, au dr FCB würd binere sonere Konstellation uf Zit spile, aber au denn wärs logisch das dr Schiri halt emol Karte zieht. Das geschter het mienere Meining noch gege e schluss mit Fuessball nüt me ztue ka..truurig YB, truurig...
Ha mi geschter grausam ufgreggt.
Was geschter dä Goali (Wölfli) und eigentlich die ganzi Mannschaft vo YB über 90 Minute lang Zit gschunde hän, isch eifach nit normal. Bevor mi jetzt alli agriffe: Logisch, dass es YB nüm eilig het, nochdäm si bereits nach 1 Minute in fierig gange sin. Aber es ka doch eifach nit si, dass dr Schiri 89 Minute lang zueluegt wie die ganzi Mannschaft vo YB bi jedem Abstoss, bi jedem Freistoss, bi jedem Eckball, bi jedem Iwurf extrem uf Zit spilt hän. Es söll mir keine ko, dass das "nit ufgfalle isch". Vor allem dr Wölfli het dr Ball teilwis wit über 10 Sekunde in dä Finger umedrüllt (d'Regle beseit nach 6 Sekunde mues dr Schiri pfiffe). Spötischtens bim 3te mol hätti dr Leuba ändlich emol miese duregriffe. Dr Schiri het erscht nach ca. 89 Minute die erschti Gääli wäge Zitverzögerig zoge, schwachsinn. Es isch mir klar, au dr FCB würd binere sonere Konstellation uf Zit spile, aber au denn wärs logisch das dr Schiri halt emol Karte zieht. Das geschter het mienere Meining noch gege e schluss mit Fuessball nüt me ztue ka..truurig YB, truurig...
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
da isch ebe halt de leuba. aber da isch tatsächlich en katastrophe gsi, wie d berner händ chönne uf ziit spiele. aber da chasch halt au nume mache, wenn de schiri mitspielt und da het er geschter ohni zwiifel gmacht.BS-Supporter hat geschrieben:Ich möcht mol Euri Meining do derzue höre.
-
- Erfahrener Benutzer
sisch immer dr schiri dschuld!!!
wenn dr fcb z blöd isch e goal mehr als dr gegner d schiesse, denn hätte die andere miesse stresse.. aber ebbe, dr wölfli hets gschiggt gmacht! är het dr ball denn immer, nochdäm är en gwüssi zyt in dr hand gha het, am bode glegt und denn gwartet bis e basler agrifft! und gege das isch nüt z iwände!
wenn dr fcb z blöd isch e goal mehr als dr gegner d schiesse, denn hätte die andere miesse stresse.. aber ebbe, dr wölfli hets gschiggt gmacht! är het dr ball denn immer, nochdäm är en gwüssi zyt in dr hand gha het, am bode glegt und denn gwartet bis e basler agrifft! und gege das isch nüt z iwände!

[quote="stoney"]sisch immer dr schiri dschuld!!!
wenn dr fcb z blöd isch e goal mehr als dr gegner d schiesse, denn hätte die andere miesse stresse.. aber ebbe, dr wölfli hets gschiggt gmacht! är het dr ball denn immer, nochdäm är en gwüssi zyt in dr hand gha het, am bode glegt und denn gwartet bis e basler agrifft! und gege das isch nüt z iwände! ]
Usser er provoziert mit derer Aktion e aschtreins Foul wo aschliessend nid pfiffe wird
wenn dr fcb z blöd isch e goal mehr als dr gegner d schiesse, denn hätte die andere miesse stresse.. aber ebbe, dr wölfli hets gschiggt gmacht! är het dr ball denn immer, nochdäm är en gwüssi zyt in dr hand gha het, am bode glegt und denn gwartet bis e basler agrifft! und gege das isch nüt z iwände! ]
Usser er provoziert mit derer Aktion e aschtreins Foul wo aschliessend nid pfiffe wird

.
Würfel, Weiber, Wein bringen Lust und Pein.
Friedrich von Logau (1605-1655)
Würfel, Weiber, Wein bringen Lust und Pein.
Friedrich von Logau (1605-1655)
[quote="stoney"]sisch immer dr schiri dschuld!!!
1. Het dr Frederöffner nit gsait, ass immer dr Schir tschuld isch, und
2. Doch! es isch öbis dergege yyzwände, ass dr Wölfli sich nooneren Yywäggsli noonemool 15 Sekunde nimmt, zum en Abschtoss usszfiere, denn d Balle hätt er sich au wärend der Usswäggslig können aaneleege. Y has nämmlig au e Schwainerei gfunde, ass der Leuba zwor immer aadüttet het, ass er die Zytt loot lo noocheschbiile, aber nit scho friener duuregriffe het, wäge Zytschbiil. Denn noch Reglemänt muess noochegschbiilt und ermaant/verwarnt wärde. Und bi der Usswäggslig vom Giftzwärg hät der Schiri au können noocheseggle und em no d Verwarnig zaige, wo dää uusespaziert isch...
1. Het dr Frederöffner nit gsait, ass immer dr Schir tschuld isch, und
2. Doch! es isch öbis dergege yyzwände, ass dr Wölfli sich nooneren Yywäggsli noonemool 15 Sekunde nimmt, zum en Abschtoss usszfiere, denn d Balle hätt er sich au wärend der Usswäggslig können aaneleege. Y has nämmlig au e Schwainerei gfunde, ass der Leuba zwor immer aadüttet het, ass er die Zytt loot lo noocheschbiile, aber nit scho friener duuregriffe het, wäge Zytschbiil. Denn noch Reglemänt muess noochegschbiilt und ermaant/verwarnt wärde. Und bi der Usswäggslig vom Giftzwärg hät der Schiri au können noocheseggle und em no d Verwarnig zaige, wo dää uusespaziert isch...
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
Karl Valentin
Blauderi hat geschrieben:1. Het dr Frederöffner nit gsait, ass immer dr Schir tschuld isch, und
Leuba isch eh ä Arsch.
da isch ebe halt de leuba. aber da isch tatsächlich en katastrophe gsi, wie d berner händ chönne uf ziit spiele. aber da chasch halt au nume mache, wenn de schiri mitspielt und da het er geschter ohni zwiifel gmacht.
also es isch schio um dr schiri gange, ode?
das sisch sone sach mit dere regle.. wenn denn muesch alles pingelig genau pfiffe, jedes versuechte gföhrliche tackling etc. chunnsch au nyt zumene arständige spielfluss!!Blauderi hat geschrieben:2. Doch! es isch öbis dergege yyzwände, ass dr Wölfli sich nooneren Yywäggsli noonemool 15 Sekunde nimmt, zum en Abschtoss usszfiere, denn d Balle hätt er sich au wärend der Usswäggslig können aaneleege. Y has nämmlig au e Schwainerei gfunde, ass der Leuba zwor immer aadüttet het, ass er die Zytt loot lo noocheschbiile, aber nit scho friener duuregriffe het, wäge Zytschbiil. Denn noch Reglemänt muess noochegschbiilt und ermaant/verwarnt wärde. Und bi der Usswäggslig vom Giftzwärg hät der Schiri au können noocheseggle und em no d Verwarnig zaige, wo dää uusespaziert isch...
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Würde YB seiner Preisklasse angemessen taktisch spielen, kämme es nicht zu so einem müden gekicke wie gestern nachmittag!!!Limo hat geschrieben:Peinlich... würde der FCB seiner Preisklasse angemessen Fussball spielen, würden solche dummen Gedanken kaum aufkommen.
90 Min hinten rein stehen, kann jeder!!!

No one likes us, we don't care
-
- Erfahrener Benutzer
Zum Thema Zeitverzögerung noch etwas anderes....
Wie kann es sein, dass Spieler, die sich minutenlang schmerzverzerrt am Boden wälzen und dann sobald die Barre in Sicht ist, aufspringen und davon laufen als wäre nichts gewesen, ungestraft davon kommen?!?!?
Finde das hat nichts mehr mit Fairness zu tun!! Und trotzdem bleibt es ungeahntet!! Dafür erhält ein Spieler der in der 90.Min ein Tor schiesst und das Trikot auszieht eine gelbe Karte wegen übertriebenem Torjubel......
Wie kann es sein, dass Spieler, die sich minutenlang schmerzverzerrt am Boden wälzen und dann sobald die Barre in Sicht ist, aufspringen und davon laufen als wäre nichts gewesen, ungestraft davon kommen?!?!?
Finde das hat nichts mehr mit Fairness zu tun!! Und trotzdem bleibt es ungeahntet!! Dafür erhält ein Spieler der in der 90.Min ein Tor schiesst und das Trikot auszieht eine gelbe Karte wegen übertriebenem Torjubel......

No one likes us, we don't care
-
- Erfahrener Benutzer
Er spielt auf dessen "Offensivkültür" anredblueDevil hat geschrieben:Ich kenne Didi Andrey, weiss aber biem besten Willen nicht was der mit der Diskussion zu tun hat...

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Peinlich bist du mit dieser Antwort. Es geht nicht um den FCB und seine Leistung (die abgesehen davon so schlecht nicht war), sondern um das Verhalten der Spieler in Gelb und des Schiris (bzw. seinem laschen Durchgreifen). In demfall hast du dich gestern nicht genervt ab der dauernden versuchten Zeitverzögerungen der YB-Spieler über sage und schreibe 90 Minuten? Ok, kann ich aktzeptieren. Ich hab mich aber genervt und meiner Meinung nach zurecht.Limo hat geschrieben:Peinlich... würde der FCB seiner Preisklasse angemessen Fussball spielen, würden solche dummen Gedanken kaum aufkommen.
- stargate
- Erfahrener Benutzer
das närvt au gewaltig, sie sind ame fascht am stärbe und sobald Barre näbe dra liegt, hüpfe sie scho widr wie e jungs Reh umenander...ich glaub, dass mache ebe alli eso...redblueDevil hat geschrieben:Zum Thema Zeitverzögerung noch etwas anderes....
Finde das hat nichts mehr mit Fairness zu tun!! Und trotzdem bleibt es ungeahntet!! Dafür erhält ein Spieler der in der 90.Min ein Tor schiesst und das Trikot auszieht eine gelbe Karte wegen übertriebenem Torjubel......![]()
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
Hat schon was... Ich hab mich jedesmal grausam darüber aufgeregt, vor allem Neri war ganz schlimm, wurde nicht umsonst ausgepfiffen als er am Ball war... Dann lag noch einer am Boden kurz vor Schluss, hier und da noch ne Auswechslung
Ansonsten sah ich ein sehr defensives YB, bei den Angriffen zum Schluss gingen meistens nie mehr als 2 Spieler nach vorne.

Ansonsten sah ich ein sehr defensives YB, bei den Angriffen zum Schluss gingen meistens nie mehr als 2 Spieler nach vorne.
Aber hast du gesehen, wie schnell Neri wieder aufjuckte als er vor dem Ecken C/D lag? Ich glaube es war ihm eben ein bisschen zuuu nass dortjoggeliwurscht hat geschrieben:Hat schon was... Ich hab mich jedesmal grausam darüber aufgeregt, vor allem Neri war ganz schlimm, wurde nicht umsonst ausgepfiffen als er am Ball war... Dann lag noch einer am Boden kurz vor Schluss, hier und da noch ne Auswechslung![]()

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
-
- Erfahrener Benutzer
YB kann Auswechseln soviel sie wollen. Ist ja legitim. Es geht einzig und allein darum, wie der Herr Leuba dem "spielchen" der YB'ler über 90 Minuten lang zugesehen hat.joggeliwurscht hat geschrieben:Hat schon was... Ich hab mich jedesmal grausam darüber aufgeregt, vor allem Neri war ganz schlimm, wurde nicht umsonst ausgepfiffen als er am Ball war... Dann lag noch einer am Boden kurz vor Schluss, hier und da noch ne Auswechslung![]()
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Vielleicht werd ich den Tag ja noch erleben, wo der geschätzte User namens Limo mal was Anderes schreibt als einen Anfick auf einen anderen User. Motzomat ?
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Trotz allem hatte YB bei FCB-Cornern immer 2 Spieler an der Mittellinie. Bei YB-Cornern hingegen waren alle 11 FCB-Akteure bis zur 80. Minute stets in der Nähe des eigenen Strafraums. Weshalb?joggeliwurscht hat geschrieben:Hat schon was... Ich hab mich jedesmal grausam darüber aufgeregt, vor allem Neri war ganz schlimm, wurde nicht umsonst ausgepfiffen als er am Ball war... Dann lag noch einer am Boden kurz vor Schluss, hier und da noch ne Auswechslung![]()
Karl Valentin
Karl Valentin
- Entertainer
- Erfahrener Benutzer
absolut deiner meinung!! ein spieler der offensichtlich "dermassen hart" getroffen wird, dass er sofort mit dem noch intakten arm der sanität signalisiert, "..ich bin total hart getroffen..." gehört definitiv für 5 pflegeminuten aus dem spiel.redblueDevil hat geschrieben:Zum Thema Zeitverzögerung noch etwas anderes....
Finde das hat nichts mehr mit Fairness zu tun!! Und trotzdem bleibt es ungeahntet!! Dafür erhält ein Spieler der in der 90.Min ein Tor schiesst und das Trikot auszieht eine gelbe Karte wegen übertriebenem Torjubel......![]()
habe mich gestern extrem darüber aufgeregt

Eins steht fest: Alles ist relativ! Werner Mitsch 1936
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
das find ich au. me söt irgend so öbis mache, wenn eine dr stärbend schwan spielt und denn grad uffjuckt wenn d barre chunnt, denn usseträberlet um grad wieder innezcho söt sage mir mol 2 minute zyt becho zum witer dr stärbend schwan z spiele. dodemit mein ich aber alli (au unseri herre).Entertainer hat geschrieben:absolut deiner meinung!! ein spieler der offensichtlich "dermassen hart" getroffen wird, dass er sofort mit dem noch intakten arm der sanität signalisiert, "..ich bin total hart getroffen..." gehört definitiv für 5 pflegeminuten aus dem spiel.
habe mich gestern extrem darüber aufgeregt![]()
isch das nit die saison gseh wo dr muri nit het innedörfe nach däm är dusse gseh isch und druff ab hets e goal gää??