ich weiss es isch nid immer eifach optimistisch z bliebe bi dere undurchsichtige Politik im FCB.
Aber genau das bruchts! ALLI mien wieder UFSTOH und BRÜLLE so lut s goht! Und fürd Spieler gilt: D Energie statt ind Stimm id Bei leite!
1. Es isch an dr zit die unliebsam "Tradition" mitere Startniederlag in Bern z beände!
2. Mir händ no e
fetti Rächnig offe mit de Bienli (obwohl wen mrs gnau nimmt händ nid d Bienli, sondern dr Fcb sälber sich besiegt...)
3. Streller isch wieder fit und hungrig! Was er chan het er gege Dinamo Moskau (endlich!) wieder mal chöne zeige!
4. Wenn d Glatze nur chli bizzli Verstand het und Streller / Stocker vorne zäme spiele loht klinglets e paar mal im gälschwarze Netz!
5. Wenn unseri Hintermannschaft nid schloft und ihri Arbeit richtig macht chunts guet.
6. Es liebäuglet mehreri Spieler mit Transfers is Usland, und wenn sie ufem Platz schlofe chöme die Agebot nid.... also wärde sie RACKERE.
7. Und de Stolz vode "Glatze" will / muess sich au nomol profiliere um spöter gueti Agebot vo Topligene überzcho (me cha sich nid immer nur uf de Loorbeere vo frühener usruhe) - z.B. nomol mitere CL "Furore" mit ab und zue au mal em eint oder andere Punkt ime Heimspiel

- und d Qualifikation für d CL fangt mit 4 Punkt Rückstand in Bern a! So gseht us.
8. Da mir nid allzuviel glanzvolli

Fuessball-Techniker händ müend mir halt no me rackere und unseri Stärki - de POWER usspiele, d.h. nid schlofe ufem Platz!
8. MIR SIND D NUMMERE 1 IDE SCHWIZ!!!! DAS MÜEND MIR WIEDER MAL ALLNE GANZ GANZ GANZ FESCHT KLARMACHE!!!!!
Das alles zäme git 3 Gol für de FCB!
Da mir aber hinte nid immer so über alli Zwiefel erhabe sind gits au no eis oder 2 Gol für YB.
Erst mal chunt YB dra, und denn FCZ 2x (Meisterschaft und Cup) unter d Räder!!!!!!!!!!
Es isch wieder mal Zit das d Gegner wieder afönt ZITTERE (nid nur wens chalt isch ;-) wen sie gege FCB spiele!
So villicht hani jetzt es paar irgendwie ufem falsche Bei troffe? Aber egal irgend öpper muess mal e Afang mache um die oft negativi Stimming da ine in e positivi ENERGIE umzwandle.... d Stimmig vode Fans übertreit sich au ufd Spieler....